SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI Grudziądz oferta pracy AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: 2 100 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: bieżący nadzór nad nieruchomościami, praca w Grudziądzu
Data publikacji: 2018-09-13
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chełmińska 106, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżący nadzór nad nieruchomościami, praca w Grudziądzu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, pożądane wyższe, prawo jazdy kat. B, biegła znajomość pakietu MS Office, dyspozycyjność, samodzielność, zaangażowanie, konieczna licencja zarządcy nieruchomosci lub certyfikowany kurs zarządzania nieruchomościami lub studia podyplomowe z zakresu nieruchomości będzie dodatkowym atutem, mile widziane doświadczenie zawodowe związane z nieruchomościami, umowa o pracę na okres próbny, bieżący nadzór nad nieruchomościami, praca w Grudziądzu
Nazwa pracodawcy:
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Starościńska 1, 02-516 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt e-mail: hr (at) amwkwatera.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Starościńska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 13.09.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie urlopów, naliczanie płac, przygotowywanie deklaracji ZUS, prowadzenie korenspondencji z klientami w zakresie zatrudnienia pracowników, prowadzenie rejestrów własnych.
Logos Dorota Dymko-Zielska - 2018-08-24 - Wyszków (mazowieckie)
nawiązywanie kontaktów i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów promocyjno-sprzedażowych korespondencja z kontrahentami zagranicznymi w szczególności w języku niemieckim
GIKO Sp. z o.o. - 2016-06-20 - Tarnowskie Góry (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Dbanie o porządek, wykonywanie drobnych prac naprawczych.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Opaka (podkarpackie)
przygotowywanie i montaż reklam, elementów komunikacji wizualnej
Mabit Studia Realizacji Reklamowych Waldemar Polcyn - 2018-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-18 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Realizacja założonych działań marketingowych.
Grupa Pascal sp. z o.o. - 2016-06-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczna i mailowa obsługa klienta oraz sprzedaż usług
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)
układanie jadłospisów zgodnie z normami żywienia, ustalanie diet, prowadzenie dokumentacji punktu żywienia, nadzór nad stanem higieniczno-sanitarnym
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2016-07-12 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
praca w dziale sprzedaży
PRYNCY TEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-15 - Łazy (lubelskie)
sporządzanie przedmiarów do kosztorysów inwestorskich wykonywanieobmiarów wykonanych robót, praca na terenie woj.opolskiego
BUDEX PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Dąbrowa (opolskie)
Wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek: prawo lub administracja; przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych, co najmniej 3 lata w obszarze zamówień publicznych, znajomość przepisów prawa z obszaru zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy; znajomość zagadnień realizacji zamówień publicznych w szczególności postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym umiejetność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego. Kontakt osobisty lub e-mailowy: sekretariat (at) szpital.rybnik.pl
Samodzielny Publiczny ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 3 w Rybniku - 2016-07-05 - Rybnik (śląskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.Wynagrodzenie nie niższe niż 5000 zł.Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny.Potwierdzam, iż oferta została złożona w celu uzyskania informacji od Starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonanie pracy cudzoziemcowi.Wyrażam również zgodę na kierowanie z Grodzkiego Urzędu pracy kandydatów na powyższe stanowisko.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kraków (małopolskie)
Bieżąca współpraca z Zarządem/Dyrekcją, Kompleksowa obsługa biura, Wsparcie działań marketingowych, Mile widziany student/ka studiów zaocznych lub dziennych;
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Września (wielkopolskie)
utrzymywanie kontatków z klientami, pozyskiwanie nowych; aktywna sprzedaż oferowanych produktów; raportowanie działań sprzedażowych; budowanie długofalowych relacji z klientami; odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży,
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-27 - Krupski Młyn (śląskie)
Specjalista bankowości
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Wodzisław (świętokrzyskie)
Obsługa klienta, przedstawianie produktów i sprzedaż ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Wronki (wielkopolskie)
- wypełnianie dokumentów legalizujących pobyt i pracę obcokrajowców- aktywna rekrutacja pracowników- opieka nad pracownikami zagranicznymi- wyszukiwanie lokali mieszkalnych i pośredniczenie pomiędzy właścicielami a pracownikami- pomoc przy relokacji pracowników wraz z rodzinami
PHU Masterclean - 2018-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
Zarządzanie i organizacja prac z zakresu gospodarki leśnej
kontakt przez PUP - 2015-11-18 - Niechcice (łódzkie)
Efektywne oraz zgodne z terminami procesowanie transakcji, przygotowywanie płatności, księgowanie, korespondencja z klientami, współpraca z wewnętrznymi działami organizacji w celu zapewnienia optymalnej obsługi dla klientów.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie i obsługa istniejących klientów, realizacja założonej polityki sprzedażowej budowa trwałych relacji z klientem.
STM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-01 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Celem pracy jest rozwój nowych systemów oprogramowania i wsparcie istniejących systemów oprogramowania Taikitech sp.z o.o (Erlang/OTPservices and game servers, Formulator MathML Editor, Machine Learning systems), aby systemy oprogramowania Taikitech sp. z o.o spełniały określone wymagania pod względem efektywności. Specjalista programuje, testuje, integruje i optymalizuje oprogramowania. Do ważniejszych zadań wykonywanych przez specjalistę zalicza się również komunikacja i współpraca z projektantami, analitykami i specjalistami do spraw rozwoju oprogramowania systemów informatycznych z Ukrainy, gdzie również odbywa się rozwój oprogramowania Taikitech sp. z o.o. Dla potrzeb niezbędnych do realizacji takiego procesu potrzebna jest osoba posługująca się językiem ukraińskim i rosyjskim na bardzo wysokim poziomie. Specjalista analizuje wymagania do rozwoju, obsługi, konfiguracji i utrzymania oprogramowania Taikitech sp. z o.o. wobec czego potrzebna jest osoba posługująca się językiem angielskim na bardzo dobrym poziomie.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Opole (opolskie)
opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na usługi, dostawy i roboty budowlane związane z realizacją zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontach nieruchomości, opracowywanie wzorów umów i aneksów do umów na usługi, dostawy i roboty budowlane, uzyskiwanie technicznych warunków przyłączenia (TWP) do sieci i obiektów infrastruktury technicznej
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-10-02 - Zielona Góra (lubuskie)
Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumentów kadrowych,bieżąca obsługa zatrudnionych pracowników,prowadzenie akt osobowych pracowników,przygotowywanie raportów i analiz,doradztwo dla kierowników i pracowników,nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy,wewnętrznych polityk i procedur.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-03-11 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykonywanie całokształtu zadań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
SP ZOZ SANATORIUM MSWiA W SOPOCIE - 2016-01-15 - Sopot (pomorskie)
windykacja należności, prowadzenie rozliczeń badań, planowanie budżetów
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Lubin (dolnośląskie)
Kontakt z klientem, poszukiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i wycen (oferta GCP Koniecpol)
Adam Celebański P.P.H.U. AGC Engineering - 2017-03-04 - Koniecpol (śląskie)
Współpraca z klientami i partnerami w zakresie identyfikowania ich potrzeb związanych z analizami danych; Zbieranie danych, przeprowadzanie analiz, tworzenie regularnych raportów dla kilentów i zarządu dyrektorów; Tworzenie prezentacji i dokumentacji analiz danych oraz tworzenie i rozbudowa modułów raportowych, optymalizacja wydajności, poszukiwanie nowych rozwiązań, zarządzanie jakością danych.
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Zabierzów (małopolskie)