SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Dąbrowa Górnicza oferta pracy SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Data publikacji: 2017-08-18
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Józefa Piłsudskiego 92, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: kwota brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra organizacja pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Wysoka kultura osobista
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: chęć i motywacja do pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zaangażowanie w wykonywaną pracę
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: nastawienie na realizację założonych celów
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane doświadczenie zawodowe związane ze sprzedażą oraz obsługą klienta, mile widziane dowiadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych,pracodawca oferuje liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadaniaokres próbny 3 miesiące z możliwośćią przedłużenia
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Nowokościelna 35, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie w Dąbrowie Górniczej skierowania do pracy wydawane są u doradców klienta
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: codziennie, Godziny : w godzinach pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Adres strony pracodawcy: www.skokpiast.pl
Ulica pracodawcy: Nowokościelna
Numer budynku pracodawcy: 35
Profil działalności pracodawcy: Pozostałe pośrednictwo pieniężne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data dodania oferty pracy: 18.08.2017
Oferta pracy ważna do: 17.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprawy organizacyjne, wdrażanie aktów prawnych: przygotowywanie ofert konkursowych, rozliczenia z NFZ, realizowanie zamówień zgodnie z prawem zamówień pubicznych.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "UZDROWISKO SOPOT" W SOPOCIE - 2017-11-10 - Sopot (pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń, potrąceń z wynagrodzeń (ZUS, PIT, zajęcia komornicze, inne), kalkulacja i przygotowywanie płac, pasków, druków ZUS RMUA, wypełnianie deklaracji ZUS i PFRON
Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego - 2017-12-29 - Sosnowiec (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Ujków Nowy (małopolskie)
wyksz. min. średnie, umiejętności interpersonalne, profesjonalna obsługa komputera, komunikatywna znajomość języka obcego, osoba zarejestrowana w PUP, poniżej 30 r/ż
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Kalisz (wielkopolskie)
Prowadzenie doświadczeń z roślinami rolnymi i warzywami.
STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W SULEJOWIE - 2017-05-12 - Lućmierz-Las (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
La Fotok sp. z o.o. Wólka Kosowska - 2016-06-10 - Leszno (wielkopolskie)
prace administracyjno-biurowe, tworzenie decyzji, projektów uchwał
URZĄD GMINY ŚWIERKLANIEC - 2017-05-12 - Świerklaniec (śląskie)
Współpraca z Klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu oraz działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta i zarządem. Praca zdlana w ramach umowy zlecenie na terenie Bielska-Białej. Proponowane wynagrodzenie 5500 zł brutto miesięcznie.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
badanie możliwości działania polskich przedsiębiorców w różnych sektorach na rynku indyjskim, doradzanie i pomoc polskim przedsiębiorcom w wejściu na rynek indyjski
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Piaseczno (mazowieckie)
sprzedaż telewizji satelitarnej NC+
KURDZIEL PIOTR WINNICA LIBIĄŻ - 2018-07-04 - Chrzanów (małopolskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji, realizacja planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie relacji ze stałymi klientami, aktywna współpraca z innymi działami, koordynacja zakontraktowanych imprez, dbanie o dobry wizerunek Zamku.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2016-01-11 - Kliczków (dolnośląskie)
Realizacja sprzedaży eksportowej, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych.
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-26 - Krupski Młyn (śląskie)
wykonywanie analiz z metodami instrumentalnymi, opracowywanie nowych produktów UV/LED
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-11-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi w należytym stanie technicznym, nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wpisanych do rejestrów zabytków, przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, instalaci sygnalizacyjnych, przeciwpożarowych, wyłączników prądu a także wykonanie eksploatacyjnych pomiarów instalacji elektrycznych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-11-14 - Zielona Góra (lubuskie)
kierowanie zespołem konserwatorów, nadzór nad pracami remontowymi, przyjmowanie zleceń od mieszkańców
Spółdzielnia Mieszkaniowa OSIEDLE MŁODYCH/ Zakład Budowlano-Remontowy - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)
Kontakt z pacjentem, zarządzanie harmonogramem wizyt, dokumentacją medyczną, dbanie o wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż eksportowa produktów firmy, kontakty osobiste z klientami zagranicznymi, prowadzenie negocjacji handlowych, udział w promocji zagranicznej wyrobów
HIRSCH - POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-16 - Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)
/ //
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Głowno (łódzkie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, rozwijanie nowych relacji biznesowych, samodzielne i całościowe zarządzanie procesem sprzedaży, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2017-09-08 - Osina Mała (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Kotliska (dolnośląskie)
ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Opoczno (łódzkie)
obsługa maszyn, wykonywanie detali na podstawie rysunku technicznego
PMPoland S.A. - 2016-11-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
malowanie , układanie podłóg, układanie płytek, zabudowa GK
Firma Usługowo Handlowa Pikuła Painting Janusz Pikuła - 2016-04-18 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
- Prowadzenie księgowości analitycznej kont 014, 013, 011, 016. Naliczanie amortyzacji liniowej środków trwałych. Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej magazynu (konto 310) i miesięczne uzgadnianie z ewidencją ilościową. Sporządzanie sprawozdań dot. środków trwałych. Bieżące obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich. Prowadzenie kart zasiłkowych. Prowadzenie komputerowo kart podatkowych oraz kart wynagrodzeń pracowników. Prowadzenie kartoteki odzieży roboczej i ochronnej. Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych. Pomoc przy opracowywaniu planów i sprawozdań. Sporządzanie informacji do ZUS o dochodach osiąganych przez emerytów, rencistów zatrudnionych w Muzeum (umowy o pracę oraz umowy zlecenia). Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej wydawnictw zgodnie z miejscem ich przechowywania. Sporządzanie informacji PIT 11 o dochodach osiągniętych przez pracowników oraz z tyt. umów-zlecenia i umów o dzieło. Prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 2400-2800 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK. Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2017-02-09 - Bytom (śląskie)
Sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-04-13 - Krosno (podkarpackie)