SPECJALISTA DO SPRAW POŚREDNICTWA W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI Wrocław oferta pracy ELDEETEPRA SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW POŚREDNICTWA W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: do 17 PLN
Zakres obowiązków: 1. Kompleksowa obsługa klientów na każdym etapie wynajmu lub sprzedaży nieruchomości.2. Dbanie o utrzymywanie trwałych relacji z klientami.3. Negocjowanie warunków transakcji.4. Realizowanie celów wynajmu lub sprzedaży nieruchomości.5. Uczestniczenie w spotkaniach z klientami i prezentowanie im przygotowanych ofert.Praca w godz.: 10:00-18:00.
Data publikacji: 2020-03-18
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: ELDEETEPRA SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wita Stwosza 16, 50-148 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Kompleksowa obsługa klientów na każdym etapie wynajmu lub sprzedaży nieruchomości.2. Dbanie o utrzymywanie trwałych relacji z klientami.3. Negocjowanie warunków transakcji.4. Realizowanie celów wynajmu lub sprzedaży nieruchomości.5. Uczestniczenie w spotkaniach z klientami i prezentowanie im przygotowanych ofert.Praca w godz.: 10:00-18:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 17 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|2
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Czy pracodawca zapewnia wyżywienie?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW POŚREDNICTWA W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali agenci i administratorzy nieruchomości
Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca stała, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 17 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali agenci i administratorzy nieruchomości (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_2: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
studia podypl. w zakr. gospodarka nieruchomościami
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pośrednik w obrocie nieruchomościami
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
przygotowywanie nieruchomości do sprzedaży lub wynajmu poprzez wykreowanie pożądanego wizerunku nieruchomości, przy użyciu technik stosowanych w scenografii.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zarządzanie nieruchomością
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: pośredniczenie w obrocie nieruchomościami
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: średnie, staż pracy: 2 lata na podobnym stanowisku,umiejętności:obsługa komputera,pośredniczenie w obrocie nieruchomościami,przygotowywanie nieruchomości do sprzedaży lub wynajmu poprzez wykreowanie pożądanego wizerunku nieruchomości przy użyciu technik stosowanych w scenografii,zarządzanie nieruchomością, uprawnienia:prawo jazdy kat. B, licencja pośrednika w obrocie nieruchomościamistudia podyplomowe w zakresie gospodarka nieruchomościamiuprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy),znajomość języka angielskiego na poziomie B1, znajomość języka niemieckiego na poziomie B1, znajomość języka rosyjskiego na poziomie A1 - znajomość języków obcych niezbędna do kontaktu z klientami
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: ELDEETEPRA SP. Z O.O.
danePracodawcy_nip: 8971842929
danePracodawcy_regon: 367942829
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Wita Stwosza 16, 50-148 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: niemiecki, rosyjski, angielski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Wita Stwosza
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333490
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali agenci i administratorzy nieruchomości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
pozostaleDane_udostepnionoDoEURES: 1
Data dodania oferty pracy: 19.03.2020
Oferta pracy ważna do: 09.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?64e589f2bc95d7a51678a71b3a7c6e14
Podobne oferty pracy
Prowadzenie, koordynowanie i komunikowanie się jako ekspert w sprawach dotyczących realizacji strategii oraz programów Total Reward, wdrażanie ich przy zapewnieniu przestrzegania wszystkich standardów obowiązujących w organizacji. Prowadzenie, koordynowanie i komunikowanie się z zainteresowanymi stronami we wszystkich aspektach dotyczących procesu Total Reward. Przeprowadzanie analiz, interpretacja wyników i przedstawienie zaleceń jako informacji zwrotnych w celu poprawy programów Total Reward dostosowanych do strategii firmy. Biegle posługiwanie się narzędziami z obszaru HR tj. SAP, Cornerstone. Wdrażanie procedur audytowych zapewniających poprawność i spójność danych zgodnie z normami i standardami bezpieczeństwa korporacyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników
TIGER JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, analizowanie czynników wywierający znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi
kontakt przez PUP - 2019-12-04 - Zielona Góra (lubuskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego, kontakt z klientami z rynku czeskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
praca przy produkcji plandek samochodowychGodziny pracy: 8-16
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ERJOT Robert Radzikowski - 2018-11-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
opracowywanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego; przygotowywanie procedur postępowania, uruchamiania struktur oraz bilansowania potrzeb sił i środków do zabezpieczania zadań z zarządzania kryzysowego; planowanie środków finansowych na zadania zarządzania kryzysowego; badanie, monitorowanie, analiza i prognozowanie zagrożeń rozwoju oraz opracowanie i wdrożenie programów przeciwdziałania ryzykom
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż produktów przez Internet
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Ciechanów (mazowieckie)
kompletowanie zamówień, składanie zamówień do dostawców zewnętrznych firmy, pakowanie i sprawdzanie przesyłek , prowadzenie strony www i sklepu internetowego, wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego, wystawianie faktur, prowadzenie kampanii sprzedaży w internecie
P.P.H. LINEX s.c. Aleksander, Daria , Janusz Oskaldowicz - 2016-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
tworzenie list płac i zestawów deklaracji do ZUS, prowadzenie akt osobowych(w ograniczonym zakresie w ramach zadań biura rachunkowego)
Biuro Rachunkowe Janusz Ziółek - 2018-11-06 - Września (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:1. przygotowywanie i przeprowadzanie we współpracy z zakładami/wydziałami Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Chełmie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz przepisami wewnętrznymi normującymi powyższe zagadnienia, w tym przygotowanie ustawowych i sektorowych dokumentów przetargowych i projektów umów;2. przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń o postępowaniach na urzędowych publikatorach krajowych i europejskich;3. współpraca z komórkami organizacyjnymi MPGK w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie merytorycznym oraz przygotowywanie dokumentacji od strony formalno-prawnej, również w zakresie realizacji zamówień do 30 tys. euro;4. sporządzanie oraz wprowadzanie zmian do planu zamówień publicznych w oparciu o plany sporządzone przez zakłady/wydziały MPGK;5. obsługa techniczno-organizacyjna i sekretarska komisji przetargowych;6. sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych;7. prowadzenie rejestrów postępowań i umów o wykonanie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane;8. przygotowanie informacji o udzielonych zamówieniach publicznych;9. współpraca z pozostałymi pracownikami działu, w zakresie wspólnych przedsięwzięć, zastępstw.
MPGK Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - 2018-06-29 - Chełm (lubelskie)
Zakres obowiązków:- Efektywnie wyszukiwanie potencjalnych klientów- Wspieranie procesów sprzedaży poprzez telefoniczne nawiązywanie kontaktów biznesowych - Wstępna weryfikacji oczekiwań i w zakresie rozwoju lub zmiany systemów medycznych- Skuteczne umawianie spotkań biznesowych- Monitorowanie rynku konkurencji w branży IT- Dbanie o wizerunek firmy i budowanie pozytywnych relacji z klientemOferujemy: umowę o pracę, zlecenie lub kontrakt atrakcyjny system wynagrodzeń możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia wszechstronnych doświadczeń komfortowe warunki pracySzukamy osób:- Posiadających doświadczenie w inicjowaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientem biznesowym- Posiadających umiejętność budowania skutecznej argumentacji handlowej- Zorientowanych na realizację wyznaczonych celów- Gotowych do zdobywania wiedzy w zakresie naszego systemu medycznego- Samodzielnych i posiadających umiejętność organizacji własnej pracyDodatkowo docenimy:- Podstawową wiedzę w zakresie funkcjonalności medycznych systemów informatycznych - Znajomość branży IT
INFUSIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe; doświadczenie w dziale administracji; 4 lata doświadczenia zawodowego; zaawansowana znajomość języka angielskiego, hindi, francuskiego. Zakres obowiązków: Prowadzenie korespondencji z partnerami zagranicznymi. Obsługa międzynarodowych kontrahentów firmy. Udzielanie informacji interesantom w j. angielskim, hindi i francuskim. Reprezentowanie firmy na zewnątrz, promowanie firmy.
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIE NEGOCJACJI Z TAJSKIMI DOSTAWCAMI, PRZYGOTOWYWANIE TOWARU DO WYSYŁKI DO ODBIORCY.
Sprzedaż Internetowa Andrzej Kania - 2019-10-07 - Gumniska (podkarpackie)
Kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy, organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą.
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Racibórz (śląskie)
monitorowanie standardów i wytycznych w zakresie gospodarowania środkami transportu i sprzętem budowlanym,aktualizacja informacji w programie dedykowanemu zarządzaniu flotą samochodową,ewidencjonowanie zgłoszeń z zakresu szkód i zdarzeń drogowych,ewidencjonowanie zgłoszeń potrzeb dotyczących serwisowania i napraw pojazdów oraz sprzętu budowlanego oraz prowadzenie w tym zakresie dokumentacji,prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów służbowych oraz kart Flota,przygotowywanie informacje niezbędnych do opracowania planu likwidacji pojazdów i sprzętu budowlanego,przygotowywanie informacji do opracowania raportów i analiz w zakresie prowadzonych spraw,wykonywanie czynności niezbędnych do utrzymania w sprawności technicznej pojazdów i sprzętu budowlanego,kontrolowanie oraz zapewnianie utrzymania środków transportu w czystości,planowanie, realizowanie oraz kontrolowanie zleceń transportowych,codzienna współpraca z kierowcami, polegająca na monitorowaniu jakości ich pracy i dbaniu o bezpieczeństwo transportu,koordynowanie pracy kierowców na wyznaczonym terenie oraz odpowiedzialność za właściwe wykonywanie obowiązków przez kierowców, w tym rozliczanie czasu pracy kierowcówrozliczanie czasu pracy pojazdów oraz sprzętu budowlanego,optymalizacja tras,przygotowywanie raportów i analiz z zakresu prowadzonej działalności,zapewnienie efektywnego przepływu informacji,rozwiązywanie problemów, które mogą wystąpić się w trakcie wykonywania usługi transportowej,rejestracja pojazdów, w tym kontrolowanie terminów przeglądów pojazdów oraz sprzętu budowlanego,przyjmowanie, wydawanie oraz zamawianie dostaw paliwa.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO BUDOWLANE "BRUKPOL" ADAM I PIOTR KLUCZYK - SPÓŁKA CYWILNA - 2020-03-12 - Strzelce Wielkie (wielkopolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Wrocław (dolnośląskie)
profesjonalna obsługa klientów w salonie, analizowanie potrzeb klientów w celu dostosowania produktów, aktywna sprzedaż produktów, realizacja celów sprzedażowych, budowanie długofalowych relacji z klientem
ManpowerGroup Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
•kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych,•nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,•dekretowanie i księgowanie dowodów w dedykowanym oprogramowaniu finansowo-księgowym, •archiwizowanie dowodów księgowych,•pomoc w realizowaniu obowiązków podatkowych, prowadzeniu rejestrów podatkowych itp.•przygotowywanie przelewów w bankowości elektronicznej,•pomoc przy sporządzaniu planów finansowych, sprawozdawczości finansowej i statystycznej,•zastępowanie specjalisty ds. płac w nieskomplikowanych obowiązkach podczas nieobecności.Godz. pracy 7-15.
TRZY FALE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-11 - Słupsk (pomorskie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kwaterowanie pracowników w wynajętych lokalach, zapoznawanie pracowników tymczasowych z obowiązującymi zasadami zakwaterowania, bieżąca kontrola pracowników tymczasowych w zakresie przestrzegania ustalonych norm i zasad porządkowych, bezpośredni kontakt z wynajmującymi i użytkownikami lokali mieszkalnych w zakresie utrzymania mieszkań (niezbędnych inwestycji i napraw), zapewnianie i wsparcie pracowników tymczasowych w zakresie dojazdów do zakładu pracy, administrowanie samochodem służbowym, przygotowywanie raportów dla przełożonego.
SAS LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Kalisz (wielkopolskie)
planowanie i organizowanie pracy, zarządzanie, doradztwo personalne, kontrolowanie kosztów i innych zagadnień finansowych
PRELFAST WIKTOR PAWLAK - 2016-02-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie gości indywidualnych i firmowych dla restauracji; marketing; kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godz. (12-20) oraz e- mail
INTERFLOR Paulina Kantak - 2015-11-30 - Słupsk (pomorskie)
ustalanie procesów produkcyjnych, ustalanie planów produkcji, opracowanie kolejności zleceń
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Czaple (dolnośląskie)
Ewidencja zdarzeń gospodarczych na kontach, sporządzanie przelewów za faktury, sporządzanie rejestru zakupu, materiału, usług, sporządzanie poleceń księgowania, prowadzenie analityki kont
Spółdzielnia Mieszkaniowa "KISIELIN" - 2017-09-15 - Zielona Góra (lubuskie)
wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, prowadzenie ewidencji godzin nadliczbowych pracowników oraz prawidłowe ich rozliczanie zgodnie z Kodeksem Pracy, naliczanie składników wynagrodzeń i kontrola poprawności wyliczeń, prowadzenie dokumentacji płacowej, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, archiwizacja dokumentacji płacowej
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Łaziska Górne (śląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Dolna Grupa (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż ubezpieczeń, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Zabrze (śląskie)