SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH Dźwirzyno oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: planowanie, organizowanie, realizacja imprez konferencyjnych, wystawianie faktur i rozliczanie imprez

Data publikacji: 2020-02-13

Lokalizacja: Dźwirzyno (zachodniopomorskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dźwirzyno, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
planowanie, organizowanie, realizacja imprez konferencyjnych, wystawianie faktur i rozliczanie imprez

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dźwirzyno

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, inne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
sporządzanie i analiza dokumentów przetargowych, min. 2 lata w sprzedazy usług, KIERUNEK/SPECJALNOŚĆ: MARKETING I SPRZEDAŻ, HOTELARSTWO

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Adres pracodawcy:
Katedralna 46/48, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: kołobrzeski

Gmina pracodawcy: Kołobrzeg

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg

Ulica pracodawcy: Katedralna

Numer budynku pracodawcy: 46

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych

Data dodania oferty pracy: 13.02.2020

Oferta pracy ważna do: 30.04.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?869e9e4ce9854303aecaefb3f76755cc

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. BADAŃ - 2 000 - 3 500 PLN

Wykształcenie wyższe II st., kier. Mechaniczno Technologiczny, Automatyka, Elektronika i Informatyka lub Inżynieria Materiałowa i Metalurgia; znajomość budowy i zasad działania układów pomiarowych stosowanych w aparaturze laboratoryjnej; znaj. j. angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym; praktyczna znajomość obsługi urządzeń warsztatowych; mile widziane doświadczenie w pracy w laboratorium akredytowanym; prowadzenie badań laboratoryjnych bezpieczeństwa użytkowania wyrobów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2016-09-15 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 250 PLN

Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie urlopów, naliczanie płac, przygotowywanie deklaracji ZUS, prowadzenie korenspondencji z klientami w zakresie zatrudnienia pracowników, prowadzenie rejestrów własnych.
LOGOS DOROTA DYMKO-ZIELSKA SPÓŁKA JAWNA - 2019-02-26 - Wyszków (mazowieckie)

SPECJALISTA D/S BUDOWNICTWA - 2 100 - 3 000 PLN

Sporządzanie ofert przetargowych w zakresie przetargów publicznych i niepublicznych, kosztorysy budowlane, planowanie i prowadzenie dokumentacji budowy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ZOJAX" s.c. Jan i Zofia Wildman - 2018-06-29 - Zblewo (pomorskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - 5 200 - 6 300 PLN

1. realizacja zadań związanych z utrzymaniem technicznym budynków i urządzeń komunalnych pozostających w zarządzie ZGM oraz cmentarzy komunalnych,2. nadzór nad inwestycjami i remontami budynków, budowli, lokali mieszkalnych i użytkowych oraz związanej z nimi infrastruktury technicznej,3. nadzór nad zasobem, jego bieżącą eksploatacją i utrzymaniem,4. dokonywanie okresowej kontroli obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa budowlanego,5.zlecanie wykonania przeglądów instalacji gazowych oraz elektrycznych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,6. przygotowywanie projektów planów remontów budynków i obiektów na podstawie przeprowadzonych przeglądów obiektów oraz zgłoszeń zarządców i lokatorów,7. sporządzanie wyceny (kosztorysów) zadań inwestycyjno-remontowych planowanych do wykonania w roku budżetowym,8. egzekwowanie od wykonawców robót należytego wykonania umowy,9. nadzór merytoryczny nad wykorzystaniem przez Zakład środków budżetowych na zadania inwestycyjne oraz remontowe,10. przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargów, przygotowywanie umów na wykonanie robót z wykonawcami wyłonionymi w drodze przetargu lub w przypadku robót o wartości poniżej 30.000 euro w postępowaniu określonym zarządzeniem kierownika Zakładu,11. dokonywaniu odbiorów wykonanych robót inwestycyjno-remontowych, dokonywanie ich rozliczania,12. współudział w opracowywaniu Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy,13. zlecanie opracowania dokumentacji projektowej dla planowanych robót inwestycyjnych, związanych z zarządzanymi obiektami,14. prowadzenie korespondencji w zakresie wykonywanych zadań,15. opiniowanie uchwał wspólnot mieszkaniowych dotyczących wykonania remontów,16. po wykonaniu modernizacji mieszkań przekazywanie pisemnych informacji o zakresie wykonanych prac specjaliście ds. mieszkaniowych,17. uzyskiwanie uzgodnień i pozwoleń umożliwiających realizację remontów i inwestycji.Informacje o warunkach pracy:a) praca administracyjno-biurowa przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie,b) praca wykonywana w siedzibie Zakładu oraz w terenie,c) uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: zgodnie z oceną ryzyka zawodowego na stanowisku administracyjno-biurowym.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Kątach Wrocławskich, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wyniósł poniżej 6%.Wymagane dokumenty:a) życiorys (CV) i list motywacyjny,b) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,d) kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających wymagany staż pracy i doświadczenie zawodowe,e) kopia uprawnień budowlanych,f) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*g) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,h) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz zgoda na przetwarzanie danych, których podanie było dobrowolne.Wszystkie oświadczenia, CV i list motywacyjny oraz kwestionariusz osobowy powinny być podpisane własnoręcznie, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej. Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata.Dokumenty kandydata, który został wybrany dołącza się do akt osobowych, dokumenty pozostałych kandydatów nie podlegają zwrotowi.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Kątach Wrocławskich przy ul. Kościuszki 16a, 55-080 Kąty Wrocławskie lub za pośrednictwem operatora pocztowego na w/w adres Zakładu w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. technicznych w terminie do dnia 16.09.2019r. do godz. 15.00.Decyduje data wpływu do Zakładu.Oferty pracy, które wpłyną do Zakładu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze, a złożona przez nich oferta spełnia wymagania formalne, zostaną telefonicznie lub drogą elektroniczną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.zgmkwr.pl oraz na tablicy informacyjnej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Kątach Wrocławskich.Początkowo umowa na czas określony, później na nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach : 7:30-15:30.Miejsce wykonywania pracy: teren miasta i gminy Kąty WrocławskieKontakt kandydatów z pracodawcą: osobisty, tel. 71 316 70 79
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2019-09-04 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 050 PLN

obsługa klienta, wypisywanie faktur, sporządzanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Bieruń (śląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI (1/2 ETATU) - od 1 050 PLN

wprowadzania dokumentów księgowych do kpir, analiza dokumentacji podatkowej, prowadzenie rejestrów vat, wyliczanie podatków na podstawie kpir i rejestrów vat
KANCELARIA RACHUNKOWA LEXIMA Spółka Cywilna Magdalena Woźniak, Anna Woźniak - 2018-04-27 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (NR 3794) - 1 900 - 2 700 PLN

obsługa sklepu internetowego i serwisu Allegro.pl; telefoniczna i mailowa obsługa klientów; doradztwo w zakresie sprzętu sportowego; obsługa posprzedażowa; realizacja założonych celów sprzedażowych; obsługa zamówień; budowanie pozytywnych relacji z klientami; dbałość o pozytywny wizerunek firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2015-11-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA - od 1 850 PLN

Przygotowywanie kalkulacji, kosztorysów, harmonogramów robót, przetargów, itp.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Ćwiklice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ - PRACE INTERWENCYJNE - od 2 250 PLN

naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych, zatrudnianie pracowników
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

wsparcie w obszarze działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Ustroń (śląskie)

SPECJALISTA DS. INŻYNIERII OPROGRAMOWANIA - od 8 500 PLN

rozległe doświadczenie języka Java dla systemów korporacyjnych ( 4 lata lub więcej ), J2EF, architektura wielowarstwowa, JMS, duże doświadczenie w środowiskach wielowątkowych, duże doświadczeni w rozwoju bazy danych JDBC/ Oracle w kontekście rozwoju aplikacji Java, Spring – MVC i Web Services, Ramy testów jednostkowych (Junit, JMock), Continous Integration (Maven, Tempomat, TeamCity), duże doświadczenie pracy z użyciem wzorców projektowych, znajomość metodyk Agile 9preferowana znajomość Scrum), znajomość C # lub C ++
SMT Software Services Spółka Akcyjna - 2017-11-15 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - od 3 200 PLN

Dekretowanie dokumentów księgowych - raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty memoriałowe; faktury zakupu i sprzedaży, księgowanie dokumentów za pomocą programu komputerowego, analiza i uzgadnianie stanów na kontach księgowych, współpraca z osobami zajmującymi się płacami, księgowością materiałową i majątkową oraz innymi osobami dostarczającymi dane do księgowości, prowadzenie kont pozabilansowych,przygotowywanie informacji ekonomicznych o działalności uczelni, rozliczanie delegacji, kosztów podróży, zaliczek gotówkowych, rozrachunków dokonywanych za pomocą kart płatniczych i innych wypłat pozapłacowych, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów gotówkowych, uzgadnianie rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym rocznych korekt podatku odliczanego za pomocą proporcji, rozliczanie i przekazywanie informacji do zapłaty podatku dochodowego od osób prawnychzastępstwo za kasjerkę w czasie jej nieobecności, prowadzenie rozliczeń gotówkowych.
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-07-05 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 700 PLN

obsługa telefoniczna klientów i dłużników, prowadzenie windykacji, obsługa biura, prowadzenie dokumentacji związanej z wynajmem samochodów
HADES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-26 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

- Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów w tym z zagranicy. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.- Znajomość języków jest wymagana do kontaktu z klientami z zagranicy.- Miejsce wykonywania pracy: Terytorium całej Polski w zależności od zlecenia.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 10.12.2017 r. do 30.11.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Katowice (śląskie)

HYDRAULIK - od 3 500 PLN

Branża gazowincza - instalacje gazowe ze zbiornikami LPG i na gaz ziemny, kotłownie gazowe, instalacje wodno-kanalizacyjne, instalacje C.O.Miejsce wykonywania pracy: Łódź ul. Złotno 124, woj. łódzkie i przyległe.
GTA GAZTECHNIKA - 2019-03-21 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA (ENG: ASSOCIATE) - do 6 322 PLN

Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wrocław (dolnośląskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

Magazynowanie towaru. Przyjmowanie i wydawanie towaru.Przygotowywanie towaru do odbioru/wysyłki.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Nisko (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA POWIERZCHNI POD OPERACJĘ GALWANIZACJI - od 1 850 PLN

przygotowywanie powierzchni produkowanych wyrobów pod operację galwanizowania
ADJATECH Sp. z o.o.Sp. k. - 2016-05-09 - Janikowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZĘTU I TRANSPORTU - od 4 000 PLN

Prowadzenie całokształtu spraw zawiązanych ze sprzętem i transportem, wydawanie raportów i kart drogowych, sporządzanie wypłat kierowców i operatorów, prowadzenie ewidencji czasu pracy kierowców i operatorów itp.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A. - 2018-07-10 - Poddębice (łódzkie)

SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEGO PRZEDŁUŻANIA UMÓW - od 11 PLN

-Sprzedaż produktów (przedłużanie umów) sieci Orange,-Kontakt: telefoniczny 668-819-574; e-mail: nrokicka (at) leasingteam.pl-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 11,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2016-04-18 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 1 050 - 1 500 PLN

prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, rozliczenia ZUS, PFRON
Licencjonowane Biuro rachunkowe DUO sp. z o.o. - 2018-02-26 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. KSIĄG PODATKOWYCH - od 2 200 PLN

Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Wymagana znajomość podatku VAT oraz bieżąca znajomość ustaw podatkowych.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2018-10-04 - Andrychów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. RACHUNKOWOŚCI - do 5 000 PLN

Przygotowanie zestawień księgowych oraz raportów zamknięcia miesiąca; Przeprowadzanie kompleksowej analizy finansowej; Czynny udział oraz wsparcie wszelkich procesów audytowych; Odpowiadanie na zapytania ze strony klientów, udziałowców dotyczące kwestii księgowych; Archiwizacja niezbędnych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. INFRASTRUKTURY - od 2 100 PLN

naprawa infrastruktury technicznej PKP TELEKOMusuwanie usterek awarii
kontakt przez OHP - 2018-02-12 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SERWISU I OBRÓBKI CHEMICZNEJ METALI - od 2 500 PLN

Wizyty serwisowe u klientów, wykonywanie pomiarów i badań zastosowanych produktów, dokumentowanie oraz analiza wyników badań
"ELHUS" Sokołowscy SC - 2017-12-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI (KREŚLARZ TECHNICZNY) - od 3 000 PLN

składanie zamówień do dostawców, monitorowanie dostaw, kontrola nad przebiegiem i realizacją zleceń, prowadzenie rozdziału dokumentacji warsztatowej, technicznej i konstrukcyjnej
ZMUW ENGINEERING SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-26 - Sosnowiec (śląskie)


Wybierz powiat