SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH Dźwirzyno oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: planowanie, organizowanie, realizacja imprez konferencyjnych, wystawianie faktur i rozliczanie imprez
Data publikacji: 2020-02-13
Lokalizacja: Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dźwirzyno, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
planowanie, organizowanie, realizacja imprez konferencyjnych, wystawianie faktur i rozliczanie imprez
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dźwirzyno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
sporządzanie i analiza dokumentów przetargowych, min. 2 lata w sprzedazy usług, KIERUNEK/SPECJALNOŚĆ: MARKETING I SPRZEDAŻ, HOTELARSTWO
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Katedralna 46/48, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Katedralna
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Data dodania oferty pracy: 13.02.2020
Oferta pracy ważna do: 30.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?869e9e4ce9854303aecaefb3f76755cc
Podobne oferty pracy
Wykształcenie wyższe II st., kier. Mechaniczno Technologiczny, Automatyka, Elektronika i Informatyka lub Inżynieria Materiałowa i Metalurgia; znajomość budowy i zasad działania układów pomiarowych stosowanych w aparaturze laboratoryjnej; znaj. j. angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym; praktyczna znajomość obsługi urządzeń warsztatowych; mile widziane doświadczenie w pracy w laboratorium akredytowanym; prowadzenie badań laboratoryjnych bezpieczeństwa użytkowania wyrobów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2016-09-15 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie urlopów, naliczanie płac, przygotowywanie deklaracji ZUS, prowadzenie korenspondencji z klientami w zakresie zatrudnienia pracowników, prowadzenie rejestrów własnych.
LOGOS DOROTA DYMKO-ZIELSKA SPÓŁKA JAWNA - 2019-02-26 - Wyszków (mazowieckie)
Sporządzanie ofert przetargowych w zakresie przetargów publicznych i niepublicznych, kosztorysy budowlane, planowanie i prowadzenie dokumentacji budowy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ZOJAX" s.c. Jan i Zofia Wildman - 2018-06-29 - Zblewo (pomorskie)
1. realizacja zadań związanych z utrzymaniem technicznym budynków i urządzeń komunalnych pozostających w zarządzie ZGM oraz cmentarzy komunalnych,2. nadzór nad inwestycjami i remontami budynków, budowli, lokali mieszkalnych i użytkowych oraz związanej z nimi infrastruktury technicznej,3. nadzór nad zasobem, jego bieżącą eksploatacją i utrzymaniem,4. dokonywanie okresowej kontroli obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa budowlanego,5.zlecanie wykonania przeglądów instalacji gazowych oraz elektrycznych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,6. przygotowywanie projektów planów remontów budynków i obiektów na podstawie przeprowadzonych przeglądów obiektów oraz zgłoszeń zarządców i lokatorów,7. sporządzanie wyceny (kosztorysów) zadań inwestycyjno-remontowych planowanych do wykonania w roku budżetowym,8. egzekwowanie od wykonawców robót należytego wykonania umowy,9. nadzór merytoryczny nad wykorzystaniem przez Zakład środków budżetowych na zadania inwestycyjne oraz remontowe,10. przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargów, przygotowywanie umów na wykonanie robót z wykonawcami wyłonionymi w drodze przetargu lub w przypadku robót o wartości poniżej 30.000 euro w postępowaniu określonym zarządzeniem kierownika Zakładu,11. dokonywaniu odbiorów wykonanych robót inwestycyjno-remontowych, dokonywanie ich rozliczania,12. współudział w opracowywaniu Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy,13. zlecanie opracowania dokumentacji projektowej dla planowanych robót inwestycyjnych, związanych z zarządzanymi obiektami,14. prowadzenie korespondencji w zakresie wykonywanych zadań,15. opiniowanie uchwał wspólnot mieszkaniowych dotyczących wykonania remontów,16. po wykonaniu modernizacji mieszkań przekazywanie pisemnych informacji o zakresie wykonanych prac specjaliście ds. mieszkaniowych,17. uzyskiwanie uzgodnień i pozwoleń umożliwiających realizację remontów i inwestycji.Informacje o warunkach pracy:a) praca administracyjno-biurowa przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie,b) praca wykonywana w siedzibie Zakładu oraz w terenie,c) uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: zgodnie z oceną ryzyka zawodowego na stanowisku administracyjno-biurowym.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Kątach Wrocławskich, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wyniósł poniżej 6%.Wymagane dokumenty:a) życiorys (CV) i list motywacyjny,b) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,d) kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających wymagany staż pracy i doświadczenie zawodowe,e) kopia uprawnień budowlanych,f) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*g) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,h) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz zgoda na przetwarzanie danych, których podanie było dobrowolne.Wszystkie oświadczenia, CV i list motywacyjny oraz kwestionariusz osobowy powinny być podpisane własnoręcznie, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej. Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata.Dokumenty kandydata, który został wybrany dołącza się do akt osobowych, dokumenty pozostałych kandydatów nie podlegają zwrotowi.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Kątach Wrocławskich przy ul. Kościuszki 16a, 55-080 Kąty Wrocławskie lub za pośrednictwem operatora pocztowego na w/w adres Zakładu w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. technicznych w terminie do dnia 16.09.2019r. do godz. 15.00.Decyduje data wpływu do Zakładu.Oferty pracy, które wpłyną do Zakładu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze, a złożona przez nich oferta spełnia wymagania formalne, zostaną telefonicznie lub drogą elektroniczną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.zgmkwr.pl oraz na tablicy informacyjnej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Kątach Wrocławskich.Początkowo umowa na czas określony, później na nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach : 7:30-15:30.Miejsce wykonywania pracy: teren miasta i gminy Kąty WrocławskieKontakt kandydatów z pracodawcą: osobisty, tel. 71 316 70 79
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2019-09-04 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
obsługa klienta, wypisywanie faktur, sporządzanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Bieruń (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzania dokumentów księgowych do kpir, analiza dokumentacji podatkowej, prowadzenie rejestrów vat, wyliczanie podatków na podstawie kpir i rejestrów vat
KANCELARIA RACHUNKOWA LEXIMA Spółka Cywilna Magdalena Woźniak, Anna Woźniak - 2018-04-27 - Tychy (śląskie)
obsługa sklepu internetowego i serwisu Allegro.pl; telefoniczna i mailowa obsługa klientów; doradztwo w zakresie sprzętu sportowego; obsługa posprzedażowa; realizacja założonych celów sprzedażowych; obsługa zamówień; budowanie pozytywnych relacji z klientami; dbałość o pozytywny wizerunek firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2015-11-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
.
ARON Export-Import Krzysztof Szczepaniak - 2016-11-24 - Małachowo (wielkopolskie)
Przygotowywanie kalkulacji, kosztorysów, harmonogramów robót, przetargów, itp.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Ćwiklice (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych, zatrudnianie pracowników
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
wsparcie w obszarze działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Ustroń (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
rozległe doświadczenie języka Java dla systemów korporacyjnych ( 4 lata lub więcej ), J2EF, architektura wielowarstwowa, JMS, duże doświadczenie w środowiskach wielowątkowych, duże doświadczeni w rozwoju bazy danych JDBC/ Oracle w kontekście rozwoju aplikacji Java, Spring – MVC i Web Services, Ramy testów jednostkowych (Junit, JMock), Continous Integration (Maven, Tempomat, TeamCity), duże doświadczenie pracy z użyciem wzorców projektowych, znajomość metodyk Agile 9preferowana znajomość Scrum), znajomość C # lub C ++
SMT Software Services Spółka Akcyjna - 2017-11-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Dekretowanie dokumentów księgowych - raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty memoriałowe; faktury zakupu i sprzedaży, księgowanie dokumentów za pomocą programu komputerowego, analiza i uzgadnianie stanów na kontach księgowych, współpraca z osobami zajmującymi się płacami, księgowością materiałową i majątkową oraz innymi osobami dostarczającymi dane do księgowości, prowadzenie kont pozabilansowych,przygotowywanie informacji ekonomicznych o działalności uczelni, rozliczanie delegacji, kosztów podróży, zaliczek gotówkowych, rozrachunków dokonywanych za pomocą kart płatniczych i innych wypłat pozapłacowych, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów gotówkowych, uzgadnianie rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym rocznych korekt podatku odliczanego za pomocą proporcji, rozliczanie i przekazywanie informacji do zapłaty podatku dochodowego od osób prawnychzastępstwo za kasjerkę w czasie jej nieobecności, prowadzenie rozliczeń gotówkowych.
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-07-05 - Kraków (małopolskie)
obsługa telefoniczna klientów i dłużników, prowadzenie windykacji, obsługa biura, prowadzenie dokumentacji związanej z wynajmem samochodów
HADES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-26 - Lubin (dolnośląskie)
- Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów w tym z zagranicy. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.- Znajomość języków jest wymagana do kontaktu z klientami z zagranicy.- Miejsce wykonywania pracy: Terytorium całej Polski w zależności od zlecenia.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 10.12.2017 r. do 30.11.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Katowice (śląskie)
Branża gazowincza - instalacje gazowe ze zbiornikami LPG i na gaz ziemny, kotłownie gazowe, instalacje wodno-kanalizacyjne, instalacje C.O.Miejsce wykonywania pracy: Łódź ul. Złotno 124, woj. łódzkie i przyległe.
GTA GAZTECHNIKA - 2019-03-21 - Łódź (łódzkie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Magazynowanie towaru. Przyjmowanie i wydawanie towaru.Przygotowywanie towaru do odbioru/wysyłki.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Nisko (podkarpackie)
przygotowywanie powierzchni produkowanych wyrobów pod operację galwanizowania
ADJATECH Sp. z o.o.Sp. k. - 2016-05-09 - Janikowo (wielkopolskie)
Prowadzenie całokształtu spraw zawiązanych ze sprzętem i transportem, wydawanie raportów i kart drogowych, sporządzanie wypłat kierowców i operatorów, prowadzenie ewidencji czasu pracy kierowców i operatorów itp.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A. - 2018-07-10 - Poddębice (łódzkie)
-Sprzedaż produktów (przedłużanie umów) sieci Orange,-Kontakt: telefoniczny 668-819-574; e-mail: nrokicka (at) leasingteam.pl-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 11,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2016-04-18 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, rozliczenia ZUS, PFRON
Licencjonowane Biuro rachunkowe DUO sp. z o.o. - 2018-02-26 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Wymagana znajomość podatku VAT oraz bieżąca znajomość ustaw podatkowych.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2018-10-04 - Andrychów (małopolskie)
Przygotowanie zestawień księgowych oraz raportów zamknięcia miesiąca; Przeprowadzanie kompleksowej analizy finansowej; Czynny udział oraz wsparcie wszelkich procesów audytowych; Odpowiadanie na zapytania ze strony klientów, udziałowców dotyczące kwestii księgowych; Archiwizacja niezbędnych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Wrocław (dolnośląskie)
naprawa infrastruktury technicznej PKP TELEKOMusuwanie usterek awarii
kontakt przez OHP - 2018-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
załącznik
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Ryczywół - 2016-02-15 - Ryczywół (wielkopolskie)
Wizyty serwisowe u klientów, wykonywanie pomiarów i badań zastosowanych produktów, dokumentowanie oraz analiza wyników badań
"ELHUS" Sokołowscy SC - 2017-12-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
składanie zamówień do dostawców, monitorowanie dostaw, kontrola nad przebiegiem i realizacją zleceń, prowadzenie rozdziału dokumentacji warsztatowej, technicznej i konstrukcyjnej
ZMUW ENGINEERING SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-26 - Sosnowiec (śląskie)