SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY Tarnobrzeg oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów zagranicznych i budowanie z nimi długotrwałej relacji,negocjacje warunków współpracy z klientami,koordynację wszystkich procesów związanych z eksportem,realizację planów sprzedaży,raportowanie bieżących działań;
Data publikacji: 2020-05-28
Lokalizacja: Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie klientów zagranicznych i budowanie z nimi długotrwałej relacji,negocjacje warunków współpracy z klientami,koordynację wszystkich procesów związanych z eksportem,realizację planów sprzedaży,raportowanie bieżących działań;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnobrzeg
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1864
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Data zakończenia pracy: 30.06.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe, brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
chiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomośc języka chińskiego wynika z tego, że osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za kontakt z Chinami odnośnie zamówień i ich realizacji. Ustalać ewentualne zmiany.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 8691994710
danePracodawcy_regon: 38307248000000
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
1 Maja 3, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Tarnobrzeg
danePracodawcy_kodPowiatu: 1864
Gmina pracodawcy: Tarnobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tarnobrzeg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0980085
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242228
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 02.06.2020
Oferta pracy ważna do: 18.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cb7e45f0eca43629e285e93f919b3688
Podobne oferty pracy
•Prowadzenie oraz ewidencjonowanie szkoleń wstępnych oraz okresowych dla pracowników w zakresie przepisów bhp i ppoż.,•Dokonywanie systematycznych kontroli stanowisk pracy w zakresie BHP,•Kontrola sprawności sprzętu BHP i ppoż. oraz środków alarmowych,•Kontrola w zakresie przestrzegania przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych, instalacyjnych i technologicznych,•Prowadzenie dokumentacji i nadzoru nad sprzętem ochrony ppoż. oraz sprzętem ochronnym BHP,•Przygotowywanie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego i pomiarów czynników szkodliwych,•Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, sporządzanie dokumentacji wypadkowej,•Prowadzenie ewidencji wypadków przy pracy i chorób zawodowych,•Opracowywanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego itd.Okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony, nieokreślony. Wymiar czasu pracy 1/5 etatu. Godziny pracy do uzgodnienia.
"WODOCIĄGI USTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-27 - Ustka (pomorskie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie wyższe; 3 lata stażu pracy (wymagane na stanowisko specjalisty administracyjnego), wiedza na temat zakładania oraz prowadzenia działalności gospodarczej, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, doświadczenie w przeprowadzaniu wystąpień publicznych /mile widziane/, znajomość zagadnień związanych z przedsiębiorczością akademicką oraz gotowość do pogłębiania wiedzy w tej dziedzinie, wysoka kultura osobista; biegła znajomość obszaru biznesu i startupów, znajomość problematyki finansowania działalności innowacyjnej w przedsiębiorstwach, znajomość j. angielskiego na poziomie B2, umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, znajomość trendów marketingowych, zaangażowanie i otwartość na nowe wyzwania, znajomość środowiska naukowego i otoczenia gospodarczego /dodatkowy atut/; Główne zadania: prowadzenie doradztwa ds. przedsiębiorczości, obejmującego: kwestie związane z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej (w tym: konsultacje pomysłu biznesowego, przygotowanie biznes planu, rejestracja firmy, pomoc w wyborze metod rozliczania działalności, zagadnienia księgowe), pozyskiwanie finansowania (dotacje, pożyczki, kredyty), ochronę własności intelektualnej i komercjalizację wyników badań naukowych, przygotowanie do prezentacji przed potencjalnym inwestorem, prowadzenie indywidualnych konsultacji i sesji coachingowych z właścicielami startupów z zakresu pomysłów biznesowych oraz strategii reklamowej, promowanie innowacyjności i przedsiębiorczości w środowisku akademickim poprzez organizowanie konferencji, szkoleń, warsztatów itp., jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2019-08-13 - Gliwice (śląskie)
zapewnienie ciagłości dostaw materiałów i części dla funkcjonowania serwisu samochodowego
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Białki (mazowieckie)
Wykształcenie średnie, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, samodzielność, dokładność, obsługa komputera, wysoka kultura osobista. Charakterystyka pracy: zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, nadzór nad realizacją reklamacji (przyjmowanie, zgłaszanie do producentów, rozpatrywanie). Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy monika.bielecka (at) agatameble.pl.
AGATA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-09 - Rybnik (śląskie)
-
F.H. "GAJ" Wioletta Gaj - 2019-06-14 - Powiercie-Kolonia (wielkopolskie)
Udział w rozwoju nowych formatów opakowań dla wyrobów czekoladowych z uwzględnieniem standardów bezpieczeństwa, wzrostu poprzez innowacje oraz satysfakcji konsumenta poprzez:Projektowanie nowych koncepcji opakowań Zarządzanie projektamiWpływ na zarządzanie ryzykiemRozwijanie alternatywnych rozwiązań i podnoszeniem efektywności opakowańRozwijanie prototypów dla badań marketingowych i rynkowych we współpracy z odpowiednimi agencjami / dostawcamiEfektywną komunikację i współpracę z kolegami z innych działówWspółpracę z lokalnymi, regionalnymi i globalnymi działami badawczo-rozwojowymiKonsultacje z ekspertami i naukowcami z innych krajów.Miejsce pracy: Czekoladowa 1 Bielany Wrocławskie Kontakt telefoniczny z pracodawcą. Oferta w sali: F
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Ciechanów (mazowieckie)
Kontakt z klientami zagranicznymi (Ukraina, Białoruś), delegacje w związku z pozyskiwaniem nowych klientów.
"Kronospan Mielec" Sp z o.o. - 2018-09-05 - Mielec (podkarpackie)
rekrutacja pracowników/ kontakt telefoniczny,mailowy z kandydatami z Europy Wschodniej/ planowanie i realizacja/ procesów rekrutacji/ samodzielna rekrutacja i selekcja kandydatów na różne stanowiska/ poszukiwanie pracowników z rynku wschodniego.
kontakt przez PUP - 2020-09-21 - Opole (opolskie)
j.w.
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Przewóz towarów (chemia gospodarcza) w transporcie krajowym.
Maśnica Kazimierz - 2017-12-18 - Chałupki (śląskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych; realizacja zadań sprzedazowych, obsługa ofert
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-07-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- zarządzanie oraz optymalizacja baz danych,- automatyzacja działań administracyjnych,- opieka nad podległym obszarem biznesowym w zakresie utrzymania baz danych (Ukraina, Rosja, Uzbekistan,
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wsparcie w bieżącej obsłudze klientów firmy.Aktywne poszukiwanie nowych dostawców.Obsługa zapytań ofertowych. Pomoc w pracach administracyjnych i logistycznych (obsługa zamówień, kompletowanie dokumentów, inne).Dbanie o wizerunek firmy w relacjach z odbiorcami.
TRADE INTERNATIONAL GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Karczew (mazowieckie)
Specjalista Lab System będzie odpowiedzialny za planowanie, projektowanie i wykonywnie elementów w obszarze laboratoryjnym. Koordynuje działania we własnym zakresie odpowiedzialności. Trener innych członków zespołu w rozwiązywaniu problemów technicznym. Rozwiązuj złożone problemy inżynieryjne własnej dziedziny technologii. Zazwyczaj uczestniczy w przeglądach własnych lub sąsiadujących projektów. Może podjąć techniczne obowiązki szkoleniowe. Pracuje z klientem wewnętrznym będącym interfejsem do działu rozwoju. Zakres prac specjalisty, systemu laboratoryjnego obejmie codzienną współpracą z kierowniakami projektów w działaniach planistycznych.
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klientów, sprzedaż
Brugg Cables Sp. z o.o. - 2020-05-26 - Międzyrzecz (lubuskie)
- sortowanie i kontrola jakości produktów- wprowadzanie towaru na stan magazynowy- przygotowywanie towaru do wysyłki- dbanie o czystość w miejscu pracy- nadzór nad pracownikami- szkolenie nowych pracowników i wsparcie ich w zakresie błędnych artykułów- obsługa programu Return Client i/lub Zalos
kontakt przez PUP - 2020-06-15 - Świebodzin (lubuskie)
w/g stanowiska
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-08-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Przyjmowanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedażowych
VTO-DEKOR SP.Z.O.O. - 2016-07-07 - Głogówek (opolskie)
1. POSZUKIWANIE PRACOWNIKÓW2. PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI DLA PRACOWNIKÓW3. PRZEPROWADZANIE SPOTKAŃ REKRUTACYJNYCH4. PRZYGOTOWANIE TESTÓW DLA REKRUTACJI5. SPRAWDZANIE KWALIFIKACJI PRACOWNIKÓW6. ŚLEDZENIE AKTÓW PRAWNYCH ZWIĄZANYCH Z REKRUTACJĄ7. OKRESOWE PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I RAPORTÓW DLA KIEROWNICTWA8. PRZESTRZEGANIE DYSCYPLINY PRACY9. DBANIE O PRAWIDŁOWY OBIEG DOKUMENTÓW10. ZACHOWANIE POUFNOŚCI DANYCH
kontakt przez PUP - 2020-03-25 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umawianie rozmów kwalifikacyjnych, zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami, okreslenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami, praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych, wsparcie kandydatów podczas procesu rekrutacyjnego oraz wsparcie zespołów rekrutacyjnych, przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
- IDENTYFIKACJA CZĘŚCI ZAMIENNYCH-PRZYJMOWANIE / WYDAWANIE TOWARU- PROWADZENIE MAGAZYNU-OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH
PP PKS SP. Z O.O. - 2019-01-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie rozmów biznesowo-handlowych, rozwijanie sprzedaży, wyjazdy służbowe na terytorium Białorusi, Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Przemyśl (podkarpackie)
Obsługa klienta. Promocja produktów w sieci i portalach społecznościowych. Obsługa Allegro.
KD COLLECTION S.C D. Wolko&K.Tomoś - 2016-03-02 - Łódź (łódzkie)
Analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Andrychów (małopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie budowlane, wyższe; znajomość rynku materiałów budowlanych; obsługa komputera; prawo jazdy kat. B; mile widziane uprawnienia na wózki podnośnikowe; zakres obowiązków: przyjmowanie i sporządzanie ofert, obsługa klientów, wprowadzanie dok. do systemu Subiekt; jedna zmiana; miejsce stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Gliwice (śląskie)
jw.
MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA" - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca , obsługa systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)
•Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac,•Prowadzenie ewidencji czasu pracy,•Przygotowywanie umów dla pracowników oraz prowadzenie ich akt osobowych,•Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,•Sporządzanie raportów kadrowo – płacowych,•Bezpośredni kontakt i praca z instytucjami PIP, ZUS
FK-C sp. z o.o. - 2020-11-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)