SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Opole oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: rekrutacja pracowników/ kontakt telefoniczny,mailowy z kandydatami z Europy Wschodniej/ planowanie i realizacja/ procesów rekrutacji/ samodzielna rekrutacja i selekcja kandydatów na różne stanowiska/ poszukiwanie pracowników z rynku wschodniego.
Data publikacji: 2020-09-21
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rekrutacja pracowników/ kontakt telefoniczny,mailowy z kandydatami z Europy Wschodniej/ planowanie i realizacja/ procesów rekrutacji/ samodzielna rekrutacja i selekcja kandydatów na różne stanowiska/ poszukiwanie pracowników z rynku wschodniego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1661
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : doświadczenie zawodowe na tym stanowisku mile widziane 3 miesiące w ostatnim roku, chęć do pracy, zaangażowanie, dyspozycyjność, dobry stan zdrowia, biegła znajomośc języka ukraińskiego w mowie i piśmie konieczneBiegła znajomość j. ukraińskiego jest konieczna ponieważ pracownik-kandydat będzie miał stały kontakt z osobami z Europy Wschodniej
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 8952112360
danePracodawcy_regon: 366156052
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Hubala 21, 45-266 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: m. Opole
danePracodawcy_kodPowiatu: 1661
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Opole
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965016
Ulica pracodawcy: Hubala
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242309
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 21.09.2020
Oferta pracy ważna do: 05.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b789dfa6ac5df8f7c37433bdf2d337f2
Podobne oferty pracy
•prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, karty zasiłkowe etc.); •przygotowywanie listy płac oraz naliczanie wynagrodzeń; •sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS; •sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników; •tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy;
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Gdańsku - 2016-02-19 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowanie dań zgodnie z obowiązującymi standardami,obieranie, krojenie, szatkowanie i siekanie warzyw i owoców na późniejsze potrawy, doraźna pomoc szefowi kuchni oraz pozostałym kucharzom, obsługa pieca konwencyjno parowego Rational oraz pieca do pizzy Forno.umowa zlecenie na okres 3 lat
kontakt przez PUP - 2020-09-17 - Łódź (łódzkie)
Bieżące i kompleksowe administrowanie obiektami handlowymi, prowadzenie dokumentacji związanej z wynajmem, przygotowywanie umów, aneksów w zakresie wynajmu, rozliczanie kosztów eksploatacyjnych i kosztów usług, przygotowywanie raportów i zestawień dot. administrowaniem nieruchomościami, realizowanie zamówień na materiały i usługi w zakresie eksploatacji budynków i wyposażenia firmy
"CERAMIKA PARADYŻ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W OPOCZNIE - 2020-01-21 - Opoczno (łódzkie)
praca w salonie fryzjerskim
Salon Fryzjerski "WELLA" Kinga Makowska - 2017-02-16 - Sosnowiec (śląskie)
Pobieranie próbek oraz wykonywanie badań fizykochemicznych wód i ścieków,Prowadzenie badań środowiskowych i pomiarów czynników szkodliwych i uciążliwych dla zdrowia na stanowiskach pracy Udział w przygotowywaniu i wdrożeniu nowych metod badawczych,Prowadzenie procesu walidacji oraz kontroli jakości wyników badań,Udział w utrzymywaniu oraz ciągłym doskonaleniu systemu zarządzania zgodnego z normą PN-EN ISO /IEC 17025:2005 i ZSZ
CIECH Soda Polska s.a. - 2018-12-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Wprowadzanie faktur do systemu księgowego Symfonia. Wystawianie faktur sprzedażowych. Prowadzenie kasy. Wprowadzanie towarów do systemu magazynowego. Przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego. Nadzór i rozliczanie płatności ze strony klientów. Prowadzenie rozliczeń z pracownikami. Organizacja szkoleń od strony logistycznej. Wsparcie administracyjne firmy.- Wynagrodzenie: 2000-2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na okres: 15.05.2016-30.09.2017. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagany rok doświadczenia w pracy administracyjnej z podstawową obsługą księgową. Znajomość programów księgowo-finansowych (Symfonia). Znajomość podstaw księgowości. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Katowice (śląskie)
Kontakt z klientem branzy przemysłowej; Praca administracyjna - obuieg dokumentów; asysta dla regionalnego zespołu handlowego
4 SAFETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-23 - Radzymin (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz zapytań i zamówień, nawiązywanie i budowa długofalowych relacji biznesowych z klientami firmy na terenie całej Polski, prowadzenie rozmów i negocjacji z klientem, uczestnictwo w przygotowaniu i negocjacji ofert handlowych, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, współpraca z działem sprzedaży, działami technicznymi, kontraktów i zamówień w zakresie objętym przygotowaną ofertą, zapewnienie przepływu informacji między klientem a innymi działami firmy zaangażowanymi w proces sprzedaży, wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy u klientów.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:1. Nadzorowanie realizacji zadań inwestycyjnych ujętych w Planie Inwestycji Budowlanych.2. Współuczestniczenie w przygotowaniu wniosków o zmiany danych planistycznych zadań.3. Sporządzanie sprawozdań z realizacji rzeczowej i finansowej z obszaru inwestycji.4. Prowadzenie kontroli podległych inwestorów.5. Weryfikacja i ewidencja otrzymywanych rozliczeń zakończonych zadań inwestycyjnych.Wynagrodzenie brutto: od 3.194 zł + premia regulaminowa 25%.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2019-04-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
utrzymanie czystości i porządku przydzielonych pomieszczeń oraz znajdujących się w nich sprzętów i urządzeń, piecza nad bezpieczeństwem budynku i całością sprzętu szkolnego, troska o czystość tereny szkolnego oraz pomoc w dekoracji sal lekcyjnych i ciągów komunikacyjnych budynku, zgłaszanie do konserwatora zauważonych uszkodzeń sprzętu. Umowa na 3 miesiące, następnie na czas nieokreślony; godziny pracy: 6.15- 21.00
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Redzikowie - 2019-03-11 - Redzikowo (pomorskie)
Realizacja planów sprzedaży reklam – media, prasa i Internet oraz innych;Doradztwo w zakresie rozwiązań reklamowych z szerokiego portfolio;Nawiązywaniem i budowaniem relacji z klientami;Prowadzeniem spotkań handlowych oraz negocjacji handlowych;Kontaktem z redakcją w celu przygotowania ofert reklamowych;Współpraca z zewnętrznymi partnerami, pozyskiwania nowych kontrahentów oraz partnerów;Tworzenie regulaminów projektowych, kosztorysów oraz harmonogramów realizacji projektów;Obsługa wystawców podczas wydarzeń targowych;Przygotowanie i negocjowanie ofert handlowych oraz warunków umów;Tworzenie baz sprzedażowych zgodnych z opracowaną koncepcją;Nawiązanie i utrzymywanie kontaktów sponsoringowychsprzedaż miejsc reklamowych na słupach ogłoszeniowych
Zakład Komunalny Spółka z o.o. - 2019-12-05 - Opole (opolskie)
Współudział w opracowaniu opisów przedmiotów zamówienia, przygotowaniu zamówienia oraz ocenie złożonych ofert na roboty budowlane, opiniowanie programów organizacyjno-funkcjonalnych i projektów budowlanych zadań inwestycyjnych i remontowych. Wykonywanie zadań zmierzających do utrzymania nieruchomości w prawidłowym stanie technicznym zgodnie z wymogami prawa. Nadzór nad wykonywanymi przeglądami stanu technicznego wynikającego z Ustawy Prawo Budowlane. Planowanie modernizacji systemów pod zmieniajace się potrzeby. Optymalizacja kosztów eksploatacji. Opracowanie oraz aktualizacja procedur związanych z eksploatacją nieruchomości
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2019-03-27 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie i przedkładanie kierownikowi zakładu pracy analizy dot. bhp w zakładzie oraz propozycji usunięcia występujących zagrożeń, badanie przyczyny wypadków w pracy i wnioskowanie o ich usunięcie, prowadzenie rejestru dokumentów, wstrzymywanie pracy maszyn i urządzeń w razie zagrożenia życia i zdrowia pracowników, odsuwanie od pracy pracowników, dla których praca na określonym stanowisku jest wzbroniona, udział w opracowywaniu planów modernizacji zakładu, współpraca z komórkami organizacyjnymi zakładu, popularyzacja zagadnień bhp, prowadzenie szkoleń wstępnych nowo przyjętych pracowników. Praca na 0,2 etatu - dwa dni w tygodniiu - do uzgodnienia. Praca od 01.11.2018.
SPZOZ SZPITAL KOLEJOWY W WILKOWICACH-BYSTREJ - 2018-09-19 - Wilkowice (śląskie)
j.w.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie nowych zamówień do systemu oraz ich aktualizacja oraz szereg czynnośći potrzebnych dla prawidłowego funkcjonowania planu produkcyjnego
Plastmoroz Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-07-07 - Białogard (zachodniopomorskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie warunków handlowych/umów
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Smolice (łódzkie)
odbieranie poczty elektronicznej oraz papierowej, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów, sporządzanie pism oraz wzorów pism do klientów i instytucji, przygotowywanie poczty do wysyłki, przygotowywanie i raportowanie wysyłek firmami kurierskimi, prowadzenie spraw organizacyjnych biura i jego zaopatrzenie, współpraca ze wszystkimi działami firmy
COFFEE PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-25 - Mareza (pomorskie)
- pozyskiwanie klientów
MICHAŁ Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Krzysztof Targoński - 2016-08-02 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Praca w charakterze specjalisty ds. kadr
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Zakopane (małopolskie)
przygotowywania zamówień, kontrola i akceptacja dokumentacji, organizacja transportów, współpraca z kontrahentami i dostawcami
FLEXPAK SP. Z O.O. - 2016-01-27 - Złotów (wielkopolskie)
Wiercenie otworów, przygotowywanie materiałów do obróbki, proste prace ślusarskie, szlifowanie
DIWA PERSONALSERVICE AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-24 - Reńska Wieś (opolskie)
Praca na stanowisku specjalisty w dziale obsługi dystrybucji - instrumenty i części.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa kadrowo-płacowa firmy
TEXPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Tłuszcz (mazowieckie)
jw.
R2G Polska Warszawa - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Łowyń (wielkopolskie)
Praca w dziale obsługi klienta, obsługa klientów rynku niemieckiego, przyjmowanie zamówień, wprowadzanie ich do systemu
"SELECT COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2020-02-12 - Kłodzko (dolnośląskie)
koordynacjapracy kierowców z Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Swarzędz (wielkopolskie)
wykonywanie pomocniczych czynności związanych z wytwarzaniem różnych rodzajów pieczywa przy użyciu odpowiednich maszyn,urządzeń i sprzetu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Kłomnice (śląskie)
-
KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU - 2020-02-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wsparcie działu kadr w bieżących pracach; Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy pracownikom; Pomoc przy prowadzeniu dokumentacji kadrowo-płacowej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, tj.: przygotowywanie umów o pracę, umów zlecenia, umów o dzieło, aneksów, porozumień, wypowiedzeń oraz świadectw pracy; Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników; Prowadzenie rejestru i kontrola urlopów pracowniczych; kontakt z pracodawca e-mailowy.
APATOR TELEMETRIA Sp. z o. o. - 2016-02-15 - Słupsk (pomorskie)