SPECJALISTA DS. BHP I PPOŻ. Ustka oferta pracy "WODOCIĄGI USTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BHP I PPOŻ.
Wynagrodzenie: od 1 000 PLN
Zakres obowiązków: •Prowadzenie oraz ewidencjonowanie szkoleń wstępnych oraz okresowych dla pracowników w zakresie przepisów bhp i ppoż.,•Dokonywanie systematycznych kontroli stanowisk pracy w zakresie BHP,•Kontrola sprawności sprzętu BHP i ppoż. oraz środków alarmowych,•Kontrola w zakresie przestrzegania przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych, instalacyjnych i technologicznych,•Prowadzenie dokumentacji i nadzoru nad sprzętem ochrony ppoż. oraz sprzętem ochronnym BHP,•Przygotowywanie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego i pomiarów czynników szkodliwych,•Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, sporządzanie dokumentacji wypadkowej,•Prowadzenie ewidencji wypadków przy pracy i chorób zawodowych,•Opracowywanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego itd.Okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony, nieokreślony. Wymiar czasu pracy 1/5 etatu. Godziny pracy do uzgodnienia.
Data publikacji: 2019-01-27
Lokalizacja: Ustka (pomorskie)
Pracodawca: "WODOCIĄGI USTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ogrodowa 14, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•Prowadzenie oraz ewidencjonowanie szkoleń wstępnych oraz okresowych dla pracowników w zakresie przepisów bhp i ppoż.,•Dokonywanie systematycznych kontroli stanowisk pracy w zakresie BHP,•Kontrola sprawności sprzętu BHP i ppoż. oraz środków alarmowych,•Kontrola w zakresie przestrzegania przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych, instalacyjnych i technologicznych,•Prowadzenie dokumentacji i nadzoru nad sprzętem ochrony ppoż. oraz sprzętem ochronnym BHP,•Przygotowywanie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego i pomiarów czynników szkodliwych,•Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, sporządzanie dokumentacji wypadkowej,•Prowadzenie ewidencji wypadków przy pracy i chorób zawodowych,•Opracowywanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego itd.Okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony, nieokreślony. Wymiar czasu pracy 1/5 etatu. Godziny pracy do uzgodnienia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 8
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BHP I PPOŻ.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ustka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość prawa pracy, wymogów prawnych i norm z zakresu BHP i ochrony PPOŻ. Mile widziane uprawnienia Inspektora Ochrony PPOŻ. Wysokie umiejętności organizacyjne, odpowiedzialność i terminowość.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
"WODOCIĄGI USTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Ogrodowa 14, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty powinny zawierać:CV, list motywacyjny, kopie świadectw pracy i dyplomów,Klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dostępną na stronie www.wodociagi.ustka.pl zakładka oferty pracy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Ustka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ustka
Ulica pracodawcy: Ogrodowa
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 28.01.2019
Oferta pracy ważna do: 15.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Uzupełnianie kontentu na stronie (dodawanie kodów rabatowych i zniżek), kontakt z największymi sklepami internetowymi w Tajlandii, współudział w kampaniach marketingowych i pozyskiwanie partnerów do ich realizacji, tworzenie treści na stronę picodi.com/th, pomoc w naszych działaniach na kanałach społecznościowych, analiza przychodów, zyskowności, ruchu na stronie
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Kraków (małopolskie)
Prace przy sprzedaży materiałów i narzędzi budowlanych oraz elementów małej architektury, wyposażenia domów i ogrodów, zamawianie towarów, gospodarka magazynowa, nawiązywanie kontaktów z nowymi dostawcami i klientami. Praca w Jasienicy w godz. 7-15.00. Praca na podstawie umowy o pracę na okres próbny (3 miesiące), docelowo na czas nieokreślony.
BRUK Sylwester Dziatzko - 2019-03-12 - Jasienica (śląskie)
praca w branży instalacji sanitarnych, przygotowywanie ofert, kosztorysów oraz wszelkiej dokumentacji niezbędnej do przetargów
FIRMA INSTALACJI SANITARNYCH "INSTALEX" MIROSŁAW MAKSYMCZUK - 2016-05-24 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego - 2019-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
•Efektywne pozyskiwanie nowych klientów.•Utrzymywanie oraz rozwijanie relacji handlowych z klientami.•Nadzór nad procesem realizacji sprzedaży oraz należności klienta.•Współpraca z poszczególnymi działami firmy w celu zapewnienia właściwego przepływu informacji.•Przygotowywanie i koordynowanie projektów sprzedażowych i marketingowych.•Monitorowanie efektywności realizowanych działań.•Współpraca z dostawcami zewnętrznymi.•Koordynacja procesu produkcji i dystrybucji materiałów marketingowych.Okres próbny 3 miesiące. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie od 2748,96 zł brutto do 8244 zł brutto - wynagrodzenie zasadnicze plus prowizja od sprzedaży.
LEANN STAŃCZYK SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-21 - Słupsk (pomorskie)
1. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych na podstawie wniosków poszczególnych komórek.2. Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z postępowaniem w sprawie zamówień publicznych, począwszy od momentu wystąpienia komórki organizacyjnej z wnioskiem o uruchomienie postępowania do momentu jego zakończenia, czyli zawarcia umowy.3. Uczestnictwo w pracach Komisji Przetargowej. Udzielanie wyjaśnień formalnych prowadzonego postępowania4. Wydawanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ich ewidencja.5. Udzielanie porad komórkom organizacyjnym szpitala w zakresie udzielania zamówień publicznych oraz realizacji umów zawartych w wyniku przeprowadzonego postępowania6. Przygotowywanie wniosków do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.7. Sporządzanie sprawozdań z zakresu Zamówień Publicznych. 8. Prowadzenie postępowań wyłączonych z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.9. Prowadzenie i przygotowanie dokumentacji w zakresie udzielania zamówień na świadczenia zdrowotne udzielane przez szpital.12. Przygotowywanie ofert do NFZ w postępowaniu w trybie konkursu ofert na opiekę psychiatryczną i leczenie uzależnień.
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny - 2019-07-12 - Gdańsk (pomorskie)
- Koordynacja logistyczna,- Kierowanie grupą w obszarze dyspozycja serii,- Zaplanowanie i koordynacja fazy rozruchu,- Wsparcie procesów i systemów przedseryjnych,- Procesowanie obniżenia kosztów złomowania.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Białężyce (wielkopolskie)
Prowadzenie rejestrów wszelkiej korespondencji w systemie (zapytania ofertowe, faktury zakupowe itp.). Zapewnianie obiegu poczty wewnątrz spółki. Sporządzanie pism do kontrahentów na wniosek przełożonych. Prowadzenie sekretariatu (przyjmowanie interesantów itp.). Realizowanie zadań wynikających z procedur i instrukcji zintegrowanego procesu zarządzania.
ZARMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-20 - Częstochowa (śląskie)
•KREOWANIE RYNKU CZYNNIKÓW CHŁODNICZYCH W PODLEGŁYM OBSZARZE (RZESZÓW, LUBLIN I OKOLICE)•MONITOROWANIE RYNKU I ODPOWIEDNIE REAGOWANIE NA JEGO ZMIANY•BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁEJ RELACJI ZE STRATEGICZNYMI KLIENTAMI; WSPARCIE MERYTORYCZNE PARTNERÓW BIZNESOWYCH•REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH U OBSŁUGIWANYCH KLIENTÓW ORAZ PRACA NAD ROZWOJEM SPRZEDAŻY U OBECNYCH I POTENCJALNYCH KLIENTÓW; •RELACYJNA I SKUTECZNA WSPÓŁPRACA Z ODDZIAŁAMI; •PRZYGOTOWYWANIE, RAPORTOWANIE I PREZENTACJA WYNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH•REALIZACJA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZWIĘKSZAJĄCYCH SPRZEDAŻ•UDZIAŁ W TARGACH BRANŻOWYCH•BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY
SCHIESSL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Kraków (małopolskie)
Ewidencjonowanie dokumentów w systemie Subiekt i właściwych rejestrach,Nadzór nad obiegiem dokumentacji finansowo - ekonomicznej,Wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacji należności,Samodzielne prowadzenie oraz ewidencjonowanie rozliczeń z dostawcami i odbiorcami,Przeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca,Archiwizowania dokumentacji finansowej,Współpraca z księgowością zewnętrzną oraz kancelarią prawniczą,Prowadzenie kadr.Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2019-04-03 - Słupsk (pomorskie)
KLEJENIE PIEROGÓW
DOMOWE OBIADY U DOROTY BUŁHAK DOROTA - 2018-08-09 - Polkowice (dolnośląskie)
znajomość zagadnień ekonomicznych-księgowości materiałowejznajomość programu użytkowego typu COMARCH lub innegosumienność ,rzetelność i zdyscyplinowanie
ZAKŁAD MECHANIKI PRECYZYJNEJ " KRYZBYT" Sp. z o.o. - 2016-12-05 - Bieruń (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-23 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie kompleksowego procesu zatrudnienia pracowników tymczasowych z europy wschodniej
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Świebodzin (lubuskie)
•opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych,• nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy,• przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych,• koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych,• kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów,• sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2018-01-05 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia w języku ukraińskim, rosyjskim, polskim; przeprowadzanie rozmów z kontrahentami języku ukraińskim, rosyjskim, polskim; nawiązywanie kontaktów z klientami z Ukrainy; prowadzenie zestawień sprzedaży; doradztwo, badanie potrzeb w zakresie oferowanych produktów
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Zielona Góra (lubuskie)
Staż w firmie ARON Sp. z o. o. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 18.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa sprzedaży w serwisie internetowym
kontakt przez PUP - 2019-10-28 - Nowa Sól (lubuskie)
Opis stanowiska:- Optymalizacja, usprawnianie i ciągłe doskonalenie procesów w obszarze funkcjonowania zakładu produkcyjnego- Identyfikowanie problemów oraz wdrażanie zmian operacyjnych w celu zapewnienia efektywności oraz jakości procesów produkcyjnych- Wdrażanie projektów i narzędzi Lean Manufacturing (TPM, VSM, 5S, KANBAN, SMED, Quick Change-Over)- Optymalizacja procesów produkcyjnych - poprawa wydajności urządzeń, redukcja kosztów oraz poziomu odpadów- Wdrożenie i koordynacja systemu szkoleń oraz zarządzanie grupami projektowymi- Opracowanie, raportowanie, wdrożenie i zarządzanie wskaźnikami operacyjnymi- Opracowywanie instrukcji i dokumentacji technicznej- Współpraca i aktywny kontakt z dostawcami urządzeń z zagranicy. Wymagania:- Wykształcenie wyższe techniczne- Doświadczenie na podobnym stanowisku- Dobra organizacja pracy- Znajomość procesów i metodologii systematycznego rozwiązywania problemów- Teoretyczna i praktyczna znajomość narzędzi Ciągłego Doskonalenia -Lean- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, otwartość oraz determinacja w osiąganiu celów- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.Pracodawca oferuje:- Umowę o pracę - Doskonałą atmosferę pracy w ambitnym zespole- Uczestnictwo w realizacji ciekawych i nowatorskich projektów- Pracę przy najnowszym technologicznie parku maszynowym- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem benefitów m.in. prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, karnety sportowe- Możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
HENKEL POLSKA OPERATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-10 - Racibórz (śląskie)
rekrutacja pracowników na terenie Rosji, Ukrainy, Białorusi i Polski
PLATON.EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Występowanie o warunki zabudowy i zagospodarowywania terenu oraz pozwoleń na budowę- Organizacja przetargów-Opracowywanie projektów podziałów geodezyjnych-sporządzanie planów inwestycyjnych-Nadzór nad przebiwegiem realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych-Zarządzanie nieruchomościami strefy-Prowadzenie ewidencji do celów podatkowych- Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej w zakresie zajmowanego stanowiska
Specjalna Strefa Ekonomiczna Małej Przedsiębiorczości S.A - 2017-08-04 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, sporządzanie deklaracji ZUS PIT PRFON, uprawnienia BHP, Obsługa programu Płatnik, Mile widziana znajomość programu Comarch Optima
P.H.U BORAM Bogumił Sidorowicz IMPORT-EXPORT - 2016-05-17 - Adamówka (podkarpackie)
- analizowanie rynku i ofert konkurencji, - realizowanie planów sprzedażowych, - sprzedawanie produktów branżowych, - obsługa klienta, - pozyskiwanie nowych klientów, - utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. Około 80 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godzinach: 8:00-20:00. Przewidywany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-10-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie kadr
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Radomsko (łódzkie)
SZCZEGÓŁY OFERTY I DOKUMENTY DO POBRANIA NA STRONIE BIP: https://www.bip.wrzesnia.powiat.pl/179,ogloszenia-i-komunikaty?tresc=11337Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Pisanie i rozliczanie projektów: - przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej o dofinansowanie projektów ze środków EFS oraz programów finansowanych z FP zgodnie z wytycznymi, - opracowywanie i zamieszczanie na stronie internetowej PUP oraz na tablicach informacyjnych Urzędu informacji o realizowanych projektach i programach,- przygotowywanie wzorów dokumentów dla uczestników projektów i programów,- współpraca z Instytucją Pośredniczącą w zakresie wnioskowania i realizacji projektów i programów,- współpraca z doradcami klienta indywidualnego i instytucjonalnego,- monitoring oraz nadzór merytoryczny realizacji projektów i programów dotyczący ilości skierowanych osób oraz budżetu w ramach zaplanowanych zadań,- sporządzenie w systemie SL2014 części merytorycznej sprawozdań i wniosków płatniczych w oparciu o obowiązujące wytyczne,- sporządzanie raportów, pism i zestawień dotyczących realizowanych projektówi programów,- udział w spotkaniach zespołu roboczego w celu zapewnienia przepływu informacji pomiędzy pracownikami zaangażowanymi w realizację projektów i programów,- wprowadzanie koniecznych zmian w realizowanych projektach i programach w celu efektywnego wykorzystania środków przyznanych na ich realizację,- mierzenie wskaźników rezultatu i wskaźników produktu,- badanie efektywności zatrudnieniowej po zakończeniu udziale w projektachi programach.2. Znajomość i śledzenie zmian dokumentów związanych z realizacją projektówi programów: dokumentacji, instrukcji, wytycznych.3. Podejmowanie działań w przypadku stwierdzenia naruszenia warunków umów w zakresie udzielonego wsparcia.4. Współpraca z partnerami w zakresie realizowanych projektów i programów.5. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi PUP w zakresie realizowanych zadań.6. Sporządzanie informacji i analiz dla potrzeb statystyki.7. Prowadzenie korespondencji w ramach wykonywanych zadań.8. Gromadzenie, aktualizowanie i przechowywanie niezbędnej dokumentacji w związkuz realizowanymi zadaniami. 9. Archiwizowanie dokumentów i przekazywanie do archiwum zakładowego.10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub Dyrektora PUP.Warunki pracy na danym stanowisku:1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.2. Praca jednozmianowa w poniedziałki w godz. 8.00 16.00, od wtorku do piątku w godz. 7.00 - 15.00 w podstawowym systemie czasu pracy.3. Liczne kontakty wewnętrzne i zewnętrzne.4. Główna część pracy wykonywana jest na terenie jednostki praca biurowa. Stanowisko pracy związane z użytkowaniem sprzętu biurowego: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów.5. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. 6. Bezpieczne warunki pracy, w budynku nie występują uciążliwe czy szkodliwe warunki pracy. Budynek nie jest wyposażony w windę, co uniemożliwia poruszanie się wózkiem inwalidzkim między piętrami.
Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni - 2019-01-31 - Września (wielkopolskie)
Specjalista do spraw obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Koszuty (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętności: kultura osobista, analityczne myślenie, Excel, Word, sprawna organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, doświadczenie zawodowe: 2 lata na w/w stanowisku, znajomość j. angielskiego w stopniu B2. Ogólny zakres obowiązków: obsługa systemu SL 2014, SOWA, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji rezultatów, projektów, współpraca przy organizacji szkoleń ofertowych, bieżąca obsługa administracyjna.
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Lublin (lubelskie)
- wynagrodzenie 1.800 netto, do negocjacji z pracodawcą
SAR-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g stanowiska
XL TAPE INTERNATIONAL sp zo.o. - 2016-12-02 - Kielce (świętokrzyskie)