SPECJALISTA DO SPRAW CIĄGŁEGO DOSKONALENIA Racibórz oferta pracy HENKEL POLSKA OPERATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW CIĄGŁEGO DOSKONALENIA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Opis stanowiska:- Optymalizacja, usprawnianie i ciągłe doskonalenie procesów w obszarze funkcjonowania zakładu produkcyjnego- Identyfikowanie problemów oraz wdrażanie zmian operacyjnych w celu zapewnienia efektywności oraz jakości procesów produkcyjnych- Wdrażanie projektów i narzędzi Lean Manufacturing (TPM, VSM, 5S, KANBAN, SMED, Quick Change-Over)- Optymalizacja procesów produkcyjnych - poprawa wydajności urządzeń, redukcja kosztów oraz poziomu odpadów- Wdrożenie i koordynacja systemu szkoleń oraz zarządzanie grupami projektowymi- Opracowanie, raportowanie, wdrożenie i zarządzanie wskaźnikami operacyjnymi- Opracowywanie instrukcji i dokumentacji technicznej- Współpraca i aktywny kontakt z dostawcami urządzeń z zagranicy. Wymagania:- Wykształcenie wyższe techniczne- Doświadczenie na podobnym stanowisku- Dobra organizacja pracy- Znajomość procesów i metodologii systematycznego rozwiązywania problemów- Teoretyczna i praktyczna znajomość narzędzi Ciągłego Doskonalenia -Lean- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, otwartość oraz determinacja w osiąganiu celów- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.Pracodawca oferuje:- Umowę o pracę - Doskonałą atmosferę pracy w ambitnym zespole- Uczestnictwo w realizacji ciekawych i nowatorskich projektów- Pracę przy najnowszym technologicznie parku maszynowym- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem benefitów m.in. prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, karnety sportowe- Możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Data publikacji: 2019-05-10
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: HENKEL POLSKA OPERATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stalowa 9, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska:- Optymalizacja, usprawnianie i ciągłe doskonalenie procesów w obszarze funkcjonowania zakładu produkcyjnego- Identyfikowanie problemów oraz wdrażanie zmian operacyjnych w celu zapewnienia efektywności oraz jakości procesów produkcyjnych- Wdrażanie projektów i narzędzi Lean Manufacturing (TPM, VSM, 5S, KANBAN, SMED, Quick Change-Over)- Optymalizacja procesów produkcyjnych - poprawa wydajności urządzeń, redukcja kosztów oraz poziomu odpadów- Wdrożenie i koordynacja systemu szkoleń oraz zarządzanie grupami projektowymi- Opracowanie, raportowanie, wdrożenie i zarządzanie wskaźnikami operacyjnymi- Opracowywanie instrukcji i dokumentacji technicznej- Współpraca i aktywny kontakt z dostawcami urządzeń z zagranicy. Wymagania:- Wykształcenie wyższe techniczne- Doświadczenie na podobnym stanowisku- Dobra organizacja pracy- Znajomość procesów i metodologii systematycznego rozwiązywania problemów- Teoretyczna i praktyczna znajomość narzędzi Ciągłego Doskonalenia -Lean- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, otwartość oraz determinacja w osiąganiu celów- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.Pracodawca oferuje:- Umowę o pracę - Doskonałą atmosferę pracy w ambitnym zespole- Uczestnictwo w realizacji ciekawych i nowatorskich projektów- Pracę przy najnowszym technologicznie parku maszynowym- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem benefitów m.in. prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, karnety sportowe- Możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW CIĄGŁEGO DOSKONALENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.05.2019
Nazwa pracodawcy:
HENKEL POLSKA OPERATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Stalowa 9, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Ulica pracodawcy: Stalowa
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja mydła i detergentów, środków myjących i czyszczących
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 10.05.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6f51ce9c22083ab41c449393534288b4
Podobne oferty pracy
specjalista ds przygotowania deserów
Firma Handlowo-Usługowa "WIKTORIAII" s.c. Janusz Macioszek, Małgorzta Karolewska - 2016-05-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pomoc/nauka:-obsługa korespondencji,-archiwizowanie dokumentów,-obsługa klienta indywidualnego,-obsluga klienta biznesowego,-przygotowywanie dokumentów dot. obsługi klienta,obsluga sprzetów biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Gdynia (pomorskie)
pomoc organizacyjna dla działu kadr, czynności związane z pracą sekretariatu Spółki, czynności organizacyjne w ramach wybranych relacji z podmiotami zewnętrznymi; praca w godz. 8-16
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Plast- Box S.A. - 2016-11-04 - Słupsk (pomorskie)
rekrutacja i selekcja
GS REGENTIS SP. Z O.O. - 2016-03-22 - Stargard (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
obsługa kancelaryjnasporządzanie pism i dokumentówprowadzenie kalendarza spotkańobsługa konferencji i spotkańprowadzenie działań promocyjnychpozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Leszno (wielkopolskie)
przygotowanie muzeum poświęcone pamięci fundatora, korespondencja z wydawnictwami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Kraków (małopolskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów rynku niemieckojęzycznego, rejestracja zamówień w systenmie, obsługa korespondencyjna klientów.
"SELECT COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2018-02-15 - Kłodzko (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej, segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej, redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie, faksowanie, i kompletowanie dokumentów, reprezentowanie firmy, przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy), odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów, organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego, serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu, wsparcie przełożonego, prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonych, umawianie spotkań przełożonego, organizacja wyjazdów służbowych przełożonego (bukowanie biletów lotniczych, rezerwacja hoteli, wynajem samochodu itp.), sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby przełożonego, przygotowywanie dokumentów i materiałów dla szefa, pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura, zaopatrywanie biura w materiały biurowe, zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna), dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonegopraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali A
Dolnośląski stowarzyszenie na Rzecz Upowszechnienia Kultury i Sztuki Osób Niepelnosprawnych WIDNOKRĄ - 2017-05-19 - Wrocław (dolnośląskie)
PROWADZENIE SZKOLEŃ TEORETYCZNYCH I PRAKTYCZNYCH NA URZĄDZENIACH TRANSPORU BLISKIEGO (wózki widłowe, HDS-y, podnośniki koszowe)
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Konin (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób do 30 r.ż. przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUPObsługa programu do wystawiania faktur.I zmiana: 07.00 - 15.00 pn-pt
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
- Utrzymanie czystości i estetyki swojego miejsca pracy zgonie z przepisami BHP. Kontrola pod względem jakości wykonania wyrobów ( części i elementów samochodowych). Wykonywanie kontroli elementów na taśmie. Pełna odpowiedzialność za sprawdzone elementy.- Znajomość języka angielskiego lub słowackiego jest wymagana do komunikacji z pracownikami firmy słowackiej (majster, pracownicy kadr, pracownicy obsługi technicznej i pracodawcą), do porozumiewania się co do przedmiotu pracy, szkoleń związanych z obsługą taśmy oraz do zaznajomienia się z przepisami związanymi z bezpieczeństwem na terenie zakładu pracy.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną lub trzy zmiany: 7:00-15:00 lub 14:00-22:00 lub 21:00-5:00 + sobota. Wymagane wykształcenie zawodowy lub średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok pracy w branży samochodowej. Mile widziane uprawnienia operatora wózka widłowego. Wymagana znajomość języka angielskiego lub słowackiego w mowie w stopniu średnim, w piśmie w stopniu podstawowym.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Słowacja (Słowacja)
Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych, sprzedaż produktów bankowych.
Bank Polska Kasa Opieki - Spólka Akcyjna - 2018-01-24 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie, nadzór i rozliczanie zadań konserwacyjno-remontowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie specyfikacji i technicznych wykonywania i odbiory zadań konserwacyjno-remontowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-04-26 - Nowa Dęba (podkarpackie)
- podtrzymywanie relacji handlowych z klientami- pozyskiwanie nowych klientów- przygotowywanie ofert, sprzedaż i obsługa posprzedażowa.
Patrick Chrabkowski 1.Trober Polska Patrick Chrabkowski - 2017-04-13 - Kaliska (pomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 16 w GDAŃSKU - 2018-03-12 - Gdańsk (pomorskie)
telefoniczne lub mailowe utrzymywanie kontaktów z klientami, przeprowadzania negocjacji dot. ofert handlowych.
EURTIME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Sandomierz (świętokrzyskie)
PRACA W DZIALE WYPOŻYCZALNI MASZYN BUDOWLANYCH, OBSŁUGA KLIENTA PODCZAS WYDAWANIA MASZYN ORAZ PRZYJMOWANIA WYNAJĘTYCH MASZYN, OBSŁUGA KOMPUTERA, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW ZDAWCZO - ODBIORCZYCH, OBSŁUGA MASZYN Z WYNAJMU OD STRONY ICH CZYSTOŚCI I STANU TECHNICZNEGO (MYCIE MASZYN, PRZEGLĄDY KONSERWACYJNE DROBNE NAPRAWY).
Agencja Pośrednictwa Pracy Globale Ressource Humaine (nr licencji 8984) - 2016-04-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Wsparcie w zakresie dopasowania ofert do indywidualnego klienta.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Modlniczka (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)Rozliczanie wykonywanych robót budowlanychSprawdzanie dokumentacji technicznejKosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowychUdział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-07-07 - Chełm (lubelskie)
Planowanie i realizacja zakupów, planowanie i analiza produkcji, rozwój produktów, przygotowanie planów sprzedaży na podstawie danych i analiz handlowych
CHABER SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-17 - Odrzywołek (mazowieckie)
obsługa klienta, sprzedaż wczasów, wycieczek, biletów lotniczych,autokarowych oraz kalkulacja imprez grupowych
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Nowy Targ (małopolskie)
Monitorowanie rynku w poszukiwaniu zagranicznych kontrahentów- utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2016-12-16 - Cmolas (podkarpackie)
obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2016-09-09 - Proszowice (małopolskie)