SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY- OFERTA PRACY WYŁĄCZNIE DLA OSOBY, KTÓRA ODBYWAŁA STAŻ U PRACODAWCY ZGODNIE Z UMOWĄ STAŻOWĄ Radziejów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY- OFERTA PRACY WYŁĄCZNIE DLA OSOBY, KTÓRA ODBYWAŁA STAŻ U PRACODAWCY ZGODNIE Z UMOWĄ STAŻOWĄ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Oferta pracy zgodnie z UMSTAŻ/20/0099
Data publikacji: 2020-08-11
Lokalizacja: Radziejów (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Radziejów, powiat: radziejowski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Oferta pracy zgodnie z UMSTAŻ/20/0099
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY- OFERTA PRACY WYŁĄCZNIE DLA OSOBY, KTÓRA ODBYWAŁA STAŻ U PRACODAWCY ZGODNIE Z UMOWĄ STAŻOWĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radziejów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: radziejowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0411
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 8890002384
danePracodawcy_regon: 910064122
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie
Adres pracodawcy:
Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów, powiat: radziejowski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: radziejowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0411
Gmina pracodawcy: Radziejów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Radziejów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986060
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242228
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 12.08.2020
Oferta pracy ważna do: 10.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1ca2507309422244363092092e9def0b
Podobne oferty pracy
możliwośc przyuczenia
MTI Furninova Polska Sp. z o.o. - 2016-04-21 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie zajęć w szkole ponadgimnazjalnej z przedmiotów logistycznych w wymiarze 20/20
Powiatowe Centrum Edukacyjne- Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - 2017-07-11 - Lębork (pomorskie)
kompetencje handlowe, badanie potrzeb rynku, umiejętność negocjacji handlowej, rozwijanie sprzedaży, umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientem, poszukiwanie nowych klientów, kontakty mailowe i telefoniczne z klientem,
NOTTO Sp.zo.o. Sp. komandytowa - 2017-05-15 - Ryczywół (wielkopolskie)
Sporządzanie kalkulacji kosztorysowej robót budowlanych na podstawie dokumentacji technicznej lub przedmiarów robót Sprawdzenie poprawności przedmiarów robót na podstawie dokumentacji technicznejSprawdzanie kompletności i poprawności dokumentacji technicznej. Tworzenie zestawień i analiz rentowności robót budowlanych. Sporządzanie budżetów kosztów budów. Sporządzanie zapytań ofertowych Prowadzenie korespondencji formalno-prawnej z inwestorem i podwykonawcami. Analiza dokumentów formalno- prawnych w prowadzonych postępowaniach przetargowych Ś cisła współpraca z Kierownikiem Budowy przy obsłudze formalnej budowy, Współpraca z Kierownikiem Budowy w kompletowaniu wymaganych dokumentów odbiorowych
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2019-04-09 - Iława (warmińsko-mazurskie)
przygotowywania zamówień, kontrola i akceptacja dokumentacji, organizacja transportów, współpraca z kontrahentami i dostawcami
FLEXPAK SP. Z O.O. - 2016-01-27 - Złotów (wielkopolskie)
prowadzenie kadr, naliczanie płac, obsługa programów kadrowo- płacowych
GLOB-INVEST CENTRUM USŁUG KSIĘGOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-25 - Lubin (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Warszawa (mazowieckie)
dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz dokumentacji kadrowo - płacowej, obsługa programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS, sporządzanie deklaracji podatkowych. sporządzanie sprawozdań finansowych, praca w godz. 9-17
APB SP. Z O.O. - 2016-08-18 - Opole (opolskie)
Koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia, bezposredni nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo-transportowej, koordynowanie transportu, praca w godz. 8-16
NELSBUD Sp z o o Sp Komandytowa - 2019-02-15 - Opole (opolskie)
naliczanie list płac, rozliczanie ZUS, US, znajomość przepisów prawa pracy, znajomość prawa podatkowego, obsługa kasy.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Legnica (dolnośląskie)
zakup - sprzedaż nasion lnu hurtowo, prowadzenie programu wewnętrznego firmy, kontakt z kontrahentami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Biała Podlaska (lubelskie)
Obsługa logistyczna firmy, wypisywanie zleceń, prowadzenie dokumentacji logistycznej. Mile widziane doświadczenie zawodowe
Z.P.H.U. ELTAP LESZEK DWORAK - 2017-10-27 - Mroczeń (wielkopolskie)
przetwarzanie, modelowanie i analiza danych
Brand for you Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników-cudzoziemców, zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami a klientem, sporządzanie dokumentacji legalizującej pobyt i pracę cudzoziemców, sprawne posługiwanie się przepisami dotyczącymi zatrudnienia obcokrajowców.
KORINIS LTD SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-03-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1.prowadzenie prac administracyjno-biurowych;2.prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem poleceń wyjazdów służbowych;3.przygotowywanie planu zamówień publicznych oraz jego aktualizacja;4.zbieranie i realizacja zamówień dotyczących zapotrzebowania na zakup materiałów związanych z działalnością CIS;5.realizacja postępowań zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych;6.sporządzanie sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych;7.sporządzanie sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych do 30 000 euro i powyżej 30 000 euro;8.obsługa strony podmiotowej BIP;9.naliczenie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom CIS w Chełmie, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umowy zlecenia, na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS;10.sporządzenie list płac dla pracowników CIS w Chełmie oraz zleceniobiorców;11.sporządzenie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej z ZUS, dotyczącej pracowników, zleceniobiorców oraz uczestników CIS w Chełmie;12.sporządzenie dokumentacji związanej z ustaleniem prawa do zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, zasiłku macierzyńskiego, celem przekazania do ZUS;13.przygotowanie dokumentacji związanej z rozliczeniem wykonania zlecenia przez zleceniobiorców;14.prowadzenie ewidencji indywidualnych upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora CIS;15.sporządzenie sprawozdań dotyczących wypłaconych wynagrodzeń;16.terminowe i skuteczne wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych;17.samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno technicznych w ramach powierzonych obowiązków,18.organizowanie pracy własnej w sposób zapewniający prawidłowe i racjonalne wykonywanie zadań;19.dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy;20.przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych;21.wykonywanie innych zadań niewymienionych w zakresie, a zleconych do wykonania przez bezpośredniego przełożonego;22.przestrzeganie tajemnicy informacji niejawnych, zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w toku czynności zawodowych, także po ustaniu zatrudnienia chyba, że działa to przeciwko dobru osoby lub rodziny;23.znajomość, przestrzeganie obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń;24.prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami;25.należyte przechowywanie akt sprawy, zbiorów zarządzeń, spisów i rejestrów spraw w zakresie powierzonych zadań;26.właściwe użytkowanie i zabezpieczenie powierzonego mienia.
Centrum Integracji Społecznej - 2020-08-12 - Chełm (lubelskie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami w zakresie zaopatrzenia i sprzedaży z zagranicą (głównie Ukraina), analiza i weryfikacja dokumentów pochodzących od kontrahentów (głównie Ukraina), przygotowywanie dokumentów, inne
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Ruda Śląska (śląskie)
Obsługa administracyjna pracowników tymczasowych.Rekrutacja pracowników zgodnie z zamówieniami Klienta.Praca na czas określony: 2 lata.Godziny pracy: 8:00-16:00.Sala E
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie szablonów do produkcji
"SAKHO" Sp. z o.o. - 2018-06-18 - Sosnowiec (śląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Lubachowy (świętokrzyskie)
- prowadzenie akt osobowych- przygotowywanie umów o pracę, aneksów, dokumentów rozwiązania umowy- naliczanie wynagrodzeń, zasiłków pracowników- dokonywanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego / zdrowotnego- sporządzanie raportów rozliczeniowych ZUS- sporządzenie PIT / rozliczeń podatkowych- obsługa kadrowo-płacowa zleceniobiorców ( umowy-zlecenia, rachunki )- prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie list obecności, rozliczanie czasu pracy ( urlopy itp. )
HELIOS S.A. - 2019-04-17 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe: min.5 lat, prawo jazdy kat.B, umiejętności: znajomość rynku Europy Wschodniej (środki chemiczne dla myjni samochodowych), znajomość j. rosyjskiego , ukraińskiego biegle, angielskiego w stopniu komunikatywnym. Ogólny zakres obowiązków: opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych;rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi; sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych; nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; koordynowanie zleceń produkcyjnych;przygotowanie ofert handlowych; handel środkami chemicznymi dla myjni samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji pracowników
Royal Job Agencja Pracy Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Kraków (małopolskie)
księgowanie faktur zakupu, księgowanie wyciągów bankowych, wystawianie faktur, naliczanie i rozliczanie opłat dla właścicieli lokali mieszkalnych oraz użytkowych, księgowanie rozliczeń mediów dla lokali, obsługa klienta, windykacja należności od właścicieli, przygotowywanie sprawozdań do US oraz GUS
ZUH Honorata Spółka z o.o. - 2017-03-10 - Lędziny (śląskie)
Specjalista ds. Administracji i Księgowości (Administration and Accounting Specialist) wymaga bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, a także biegłej znajomości języka koreańskiego, w celu kontaktowania się z potencjalnymi pracownikami Spółki (głównie z Korei Południowej).Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista ds. Administracji i Księgowości (Administration and Accounting Specialist) ma za zadanie m.in.:- sporządzanie dokumentów dotyczących spraw administracyjnych, m.in. na podstawie prawa pracy i prawa adminiistracyjnego, w tym: sporządzanie umów cywilnoprawnych i dokumentów wynikających ze stosunku pracy, opracowywanie regulaminów pracy, przygotowanie projektów umów, porozumień, decyzji, procedur, instrukcji i innych dokumentów;- przygotowywanie różnych form korespondencji służbowej, redagowanie pism, korespondencji, sprawozdań i notatek służbowych;- uczestniczenie w prowadzeniu postępowania, wykonywanie prac organizacyjnych związnaych z przygotowaniem spotkań służbowych;- przyjmowanie, segregowanie i klasyfikowanie informacji, w tym dokonywanie selekcji danych pod kątem ich przydatności analitycznej i decyzyjnej oraz obliczanie i interpretowanie podstawowych miar statystycznych.
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
wprowadzanie zamówień zewnętrznych (od Klientów) orazwewnętrznych (budżetów i zapotrzebowań materiałowych); generowanie zamówień, weryfikacja ich poprawności, wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności oraz zmiany terminów dostaw towarów; przygotowywanie bazy do raportu braków; dzienne raportowanie zamówień; praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów(EDI); obsługa klienta związana m.in. z uzgadnianiem warunków, realizacją oraz zmianami zamówień
ATLANTA POLAND S.A. - 2016-02-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
organizowanie pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Chin, zamawianie towarów u dostawców z Chin
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sporządzanie list płac dotyczących m.in.: wypłat wynagrodzeń, nagród jubileuszowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, odpraw, dla pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych, przygotowywanie wypłat wynagrodzeń dla pracowników wykonujących pracę na podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenie, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń za pracę, świadczeń alimentacyjnych i innych zajęć wynagrodzenia i przekazywanie ich zgodnie ze stosownymi postanowieniami, obliczanie i terminowe odprowadzanie zaliczek podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie rocznych rozliczeń podatku dochodowego dla pracowników, emerytów i pozostałych, obliczanie i terminowe odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy, przygotowywanie i wprowadzanie danych do SIO w zakresie płac; umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 8.00- 12.00
V Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta w Słupsku - 2020-02-17 - Słupsk (pomorskie)
pakowanie materiałów eksploatacyjnych,proste prace ręczne,kompletowanie paczek do wysyłki, praca w godz.8-16
CHAMELEON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Opole (opolskie)
- informowanie klientów o sposobie przygotowania samochodu- spłukanie karoserii wodą, nałożenie aktywnej piany, wytarcie do sucha- odkurzanie aut-dbanie o czystość myjni
kontakt przez OHP - 2019-05-14 - Nowe Gulczewo (mazowieckie)
Analiza rynku i ofert handlowych; komunikacja z
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Chojna (zachodniopomorskie)