SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ Chorzów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ
Wynagrodzenie: do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2016-10-06
Lokalizacja: Chorzów (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chorzów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Adres pracodawcy:
Opolska 19, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Chorzów
Gmina pracodawcy: Chorzów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chorzów
Ulica pracodawcy: Opolska
Numer budynku pracodawcy: 19
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.10.2016
Data dodania oferty pracy: 06.10.2016
Oferta pracy ważna do: 04.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż, kształtowanie działań usprawniających obsługe klientów, koordynowanie procesów sprzedażowych
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2017-01-02 - Łuków (lubelskie)
prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy; sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; podejmowanie współpracy z kierownictwem i doradztwo w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia; naliczanie wynagrodzeń pracowniczych oraz świadczeń z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego;naliczanie i odprowadzanie składek do ZUS;naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń;obliczanie kwoty do wypłaty dla pracowników; sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji.Praca w godz. 8-16kontakt z pracodawcą: 667825176
Graf Consulting sp. z o.o. - 2018-08-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Bieżąca kontrola produkcji pod kątem zgodności z obowiązującymi specyfikacjami, normami, wymaganiami klientów. Bieżąca kontrola dostaw surowców. Nadzór nad aparaturą kontrolno-pomiarową. Pobieranie i archiwizowanie próbek
Polskie Młyny S.A. - 2017-08-09 - Teresin (mazowieckie)
Obsługa i realizacja zamówień klientów, doradztwo techniczne, realizacja planów marketingowych, realizacja zapytań ofertowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
HYDRO ZNPHS SP. Z O. O. - 2017-06-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
branża budowlano-narzędziowa
FACHMAN WARSZAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-07 - Lębork (pomorskie)
Sprzątanie klatek schodowych oraz części wspólnych w blokach, dbanie o porządek wokół budynków - zimą odśnieżanie
Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. - 2018-06-20 - Sanok (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie średnie - budownictwo, min. 2 lata doświadczenia w handlu, wymagana znajomość branży budowlanej - beton, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera, dyspozycyjność, samodzielność i komunikatywność, dobra organizacja pracy. Charakterystyka pracy: sprzedaż materiałów budowlanych na terenie ROW i okolic. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy jan.goppold (at) globalbetonpl.pl.
GLOBAL BETON.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Rybnik (śląskie)
Aktywne prowadzenie działań handlowych, budowa rynku,nawiązywanie, utrwalanie i rozwój współpracy z klientami i dostawcami zagranicznymi,budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami,kompleksowa realizacja procesu zakupu i sprzedaży,realizacja założonych planów sprzedaży,bubieżące monitorowanie należności za zrealizowane zamówienia eksportowe.
Zakłady Mięsne Nowak - 2017-05-19 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)
znajomość programu SUBIEKT GT,biegła znajomość języka angielskiego,branża: sprzedaż tekstyliów
RTR DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Administrowanie salami szkoleniowymiTworzenie materiałów informacyjnych o realizowanych działaniach, procesach i projektachWsparcie w realizacji szkoleń zewnętrznychRealizacja i wsparcie w realizacji eventów HR-owychWsparcie w procesie rekrutacjiWsparcie w realizacji Procesów i Projektów HR-owych (Ankieta Pracownicza, Adaptacja, Ocena Pracownicza)
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Mielec (podkarpackie)
1. Zapoznanie się z rodzajami materiałów do wykonywania reklam i technologią ich wykonywania.2. Nauka obsługi plotera3. Aplikacje folii samoprzylepnych.4. Oklejanie samochodów.5. Oklejanie witryn sklepowych.6. Montaż reklam.7. Nauka wykonywania kasetonów świetlnych8. Obsługa grawertonu.9. Obsługa urządzenia do wykonywania nadruku na kubkach.10. Poznanie technologii termosublimacji.11. Wykonywanie reklam na odzieży metodą termotransferu.12. Obsługa gilotyny.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Kartuzy (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów Bezpośrednie spotkania z potencjalnymi klientami Budowanie oraz podtrzymywanie długoterminowych relacji z klientami; zarówno z klientami korporacyjnymi jak i z sektora publicznego Organizacja szkoleń począwszy od badania potrzeb klienta, poprzez logistykę, aż po badanie satysfakcji uczestników Przygotowywanie ofert handlowych Negocjowanie warunków współpracy z klientami Promowanie firmy przez różnorodne działania marketingowe Wyszukiwanie przetargów i przygotowywanie dokumentacjiFirma zapewnia szkolenie .
NOBLEPROG KAMIL BARAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-29 - Rzeszów (podkarpackie)
- kalkulowanie cen,- przygotowywanie ofert przetargowych,- monitorowanie przebiegu postępowania przetargowego,- kontrola składanych ofert,- opracowywanie raportów,
P.U. JAREXS Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Legnica (dolnośląskie)
kierowanie pracą konserwatorów w zakresie technicznym i bezpośredni nadzór tych robót, koordynowanie planowej i bieżącej kontroli stanu technicznego zasobów, prowadzenie książek obiektów budowlanych, prowadzenie korespondencji z lokatorami w zakresie kompetencji, kontrola zgodności wykonywanych robót z projektem, kosztorysem i umową, wstępna weryfikacja kosztorysów i rozliczanie kosztów realizacji remontów.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "NASZA" - 2018-04-25 - Sosnowiec (śląskie)
przyjmowanie i realizacja zamówień składanych przez klientów, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wydawanie towaru, wprowadzanie faktur do programów w zakresie obsługi sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kobylany (lubelskie)
Kontrola jakości w zakładzie prefabrykacji żelbetowej, kontrola dostawców materiałów, kontrola prefabrykatów żelbetowych, prowadzenie rejestrów, przygotowywanie protokołów. Praca dwuzmianowa w Bielsku-Białej (Wapienica).
PEKABEX PREF SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zadania:dotarcie do osób poszkodowanych w wypadkach,realizacja projektów marketingowych marki na podległym terenie, pomoc w zakresie gromadzenia dokumentacji,podpisywanie umów z klientami, którym przysługuje odszkodowanie budowanie własnego zespołu doradców,przekazywanie dokumentacji związanej z umowami do siedziby spółki.
RETURN KANCELARIA ODSZKODOWAWCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-05 - Wałcz (zachodniopomorskie)
bieżąca aktualizacja bazy towarowej, bazy dostawców oraz ofert w programie, organizacja i kontrola podległych sklepów w celu prawidłowej realizacji powierzonych zadań i planów, prowadzenie rejestru urządzeń znajdujących się na sklepach firmowych, kontrola środków pieniężnych, przygotowywanie raportów i analiz sprzedaży, rozliczenia inwentaryzacji, rozliczanie faktur,
"MEAT MARKET" Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Sosnowiec (śląskie)
Przygotowywanie oraz sprawdzanie poprawności ofert handlowych Wprowadzanie i koordynacja zamówień eksportowych do systemu Uzgadnianie dostaw eksportowych Wsparcie działu w temacie dokumentacji eksportowej Wsparcie działu w realizacji bieżących projektówOczekiwania:Biegła znajomość języka rosyjskiego oraz języka angielskiego Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Ekonomia, Handel Zagraniczny, Stosunki Międzynarodowe)Umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy własnejKomunikatywnośćKreatywność i samodzielność w realizowaniu zadańOferujemy:Przyjazną atmosferę pracySamodzielność w wykonywaniu zadańMożliwość pracy z wykorzystaniem języka obcegoMożliwość poszerzania kompetencji oraz rozwoju zawodowego.
MIESZKO BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Racibórz (śląskie)
Główne obowiązki:•przygotowanie sprawozdań z działalności naukowej Wydziału•prowadzenie spraw związanych z nadawaniem stopni naukowych i tytułu naukowegoPraca w godz. 7:30-15:30Kontakt z pracodawcą: praca (at) uwr.edu.pl
Uniwersytet Wrocławski - 2018-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc przy negocjowaniu cen i umów, pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentami, pozyskiwanie i poszukiwanie nowych kontraktów, rozpoznawanie nowego rynku, doświadczenie w branży e-commmerce, utrzymanie pozytywnych kontaktów z partnerami
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)
nadzór nad produkcją elementów sprężonych i montażem elementów prefabrykatów, wdrażanie nowych technologii
Przedsiębiorstwo Przemysłu Betonów "PREFABET - BIAŁE BŁOTA" S.A. - 2016-04-29 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz obsługa relaizacji kampanii internetowych, nawiązywanie i obsługa kontaktów z partnerami indyjskimi, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
w/g potrzeb
KONSUS GROUP FINANSE & NIERUCHOMOŚCI - 2017-11-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Analiza i ocena zapasu, strat i marży, analiza ofert dostawców i producentów, towarów promocyjnych, współpraca z kierownikami sklepów i działu handlowego. Wymagane: wykształcenie wyższe (informatyczne), dobra znajomość Excela, min. roczne doświadczenie zawodowe w branży handlowej. Tel.: 95 783 61 00 Katarzyna Hass.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Sulęcin (lubuskie)
Prece związane z wykonywanym zawodem
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. sprzedaży
Kronospan HPL Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
- Zakres obowiązków:1. Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku włoskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży/korzystania,3. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyształcenie średnie ogólnokształcące. Na oferowanym stanowisku wymagane jest 3 miesięczne doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta. Umiejętność obsługi klienta.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Katowice (śląskie)