SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 4 900 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-10-30
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
spec.ds.obsługi klienta (branża: Refundacja czeków Tax Free dla turystów); umowa czas określony: 26.11.2018-25.11.2021; jedna zmiana/ godz. pracy: 7.30-16; pelny etat/ wynagrodzenie: 4900 zł/mc; praca pon-piątek;
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.11.2018
Data zakończenia pracy: 25.11.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager) (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
oczekiwania: wykształcenie: średnie/ wyższe; umiejętność obsługi komputera; znajomość pakietu Ms Office; 1 rok doświadczenia na stanowisku związanego z obsługą klienta; biegła znajomość j. angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie;zakres obowiązków: obsługa poczty związanej z działaniem działu Customer Service; obsługa przychodzących połączeń telefonicznych w sposób zgodny ze standardami Customer Service Group; wspieranie 7 dni w tygodniu pracy zespołu działu Customer Service oraz Customer Service Operations w zakresie odpowiadania na zapytania sprzedawców orazturystów z różnych krajów dotyczące refundacji czeków Tax Free przez PREMIER TAX FREE SHARED SERVICES CENTRE zgodnie z SLA.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 30.10.2018
Oferta pracy ważna do: 13.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad pracami drogowymi.
Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż towarów, obsługa klienta ewentualnie obsługa kasy fiskalnej.
Słomka sp. jawna - 2017-06-29 - Otwock (mazowieckie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie min. średnie; umiejętność podejmowania decyzji i pracy pod presją czasu; umiejętność pracy w zespole i budowania dobrej atmosfery; komunikatywność; myśl techniczna; obsługa komputera, mile widziana znajomość pakietu MS Office oraz programu Corel; Zakres obowiązków: obsługa drukarek do druku etykiet oraz maszyny sztancującej (wyciągającej etykiety); nadzorowanie i kontrola realizacji procesu nanoszenia nadruku termo transferowego; opracowywanie, nadzorowanie i aktualizacja dokumentacji technologicznej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Gliwice (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-02-27 - Lublin (lubelskie)
Murowanie i inne prace w budownictwie.
FIRMA MAR-POL - LITKOWIEC MARCIN - 2017-06-01 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, rozliczanie czasu pracy pracowników, prowadzenie listy płac, sporządzenie wykazu zatrudnienia, kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP, prowadzenie zaopatrzenia, ewidencji odzieży i przydziałów pracowniczych, sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie kadr oraz inne prace zlecone w zakresie kadr.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNO USŁUGOWE "ZAGRODA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-26 - Strzyżów (podkarpackie)
Zapoznanie się z zasadami obowiązującymi w biurze; zapoznanie się z dokumentacją kadrową, aktami osobowymi; samodzielna próba komplementowania akt, zapoznanie się z zasadami dotyczącymi ewidencji czasu pracy i rozliczaniu czasu pracy; zawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy; tworzenie dokumentów dotyczących umów, świadczeń pracy; tworzenie raportów, zestawień kadrowych, zapoznanie się z programem kadrowym.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Dolsk (zachodniopomorskie)
Obsługa administracyjno-organizacyjna stanowiska Radcy Prawnego. Sporządzanie projektów zarządzeń Dyrektora Stacji, regulaminów i wzorów umów. Udzielanie porad i opinii pracownikom Stacji związanych z bieżącymi zagadnieniami prawnymi, wynikającymi z prowadzonych postępowań administracyjnych. Bieżące informowanie Dyrektora Stacji i pracowników o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Udzielanie pomocy pracownikom Stacji w redagowaniu pism i uzasadnień decyzji oraz postanowień. Prowadzenie zbioru pomocy prawnych i jego systematyczne uzupełnianie. Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2018-07-18 - Gdańsk (pomorskie)
Opis stanowiska pracy:• Bieżący kontakt z instytucjami finansowymi,• Przygotowanie dokumentów i raportów na potrzeby instytucji finansowych,• Pozyskiwanie źródeł finansowania (kredyty, leasing, pożyczki),• Nadzór nad prawidłową realizacją umów finansowania,• Sporządzanie prognoz finansowych,• Kontrola i sporządzanie preliminarzy przepływów pieniężnych i płynności,• Dokonywanie analizy wskaźnikowej i kosztów finansowych,• Ocena opłacalności i ryzyka inwestycji,• Monitorowanie aktualnych tendencji na rynku walutowym,• Obsługa gwarancji i akredytyw własnych,• Współpraca z firmami oraz brokerami ubezpieczeniowymi w zakresie pozyskiwania ofert i obsługi umów ubezpieczeń.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-18 - Racibórz (śląskie)
analiza potrzeb rynkowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz kontakt z dotychczasowymi, wdrażanie nowych rozwiązań, nadzór i aktualizacja danych umieszczonych na firmowej stronie internetowej, sporządzanie dokumentacji graficznej oraz użytkowej produktu
kontakt przez OHP - 2018-03-13 - Liszki (małopolskie)
KOORDYNOWANIE ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ INWESTYCJI PRZETARGOWYCHPRACA W BIURZE: •ROZLICZANIE CAŁOŚCI INWESTYCJIPRACA W TERENIE:•KONTROLA ZGODNOŚCI ZUŻYTEGO MATERIAŁU Z PROTOKOŁEM•RAPORTOWANIE WYNIKÓW•KONTROLA PRAWIDŁOWEGO OBIEGU DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH
SOLARTIME SP. Z O.O. - 2017-09-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie wyższe; umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, znajomość zasad księgowości, przepisów w zakresie podatku VAT i podatku dochodowego od osób prawnych, znajomość obsługi programów Word i Excel, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów, rozliczanie kont rozrachunkowych i kosztowych, gospodarka materiałowa, prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczaniem podatków i opłat, współpraca z główną księgową przy sporządzaniu rachunku wyników, bilansu; jedna zmiana; miejsce pracy: Kotlarnia;
KOPALNIA PIASKU "KOTLARNIA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-16 - Kotlarnia (opolskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępnym na stronie pup.cieszyn.ibip.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie - 2017-08-25 - Cieszyn (śląskie)
Opracowanie propozycji strategii i planów marketingowych. Wdrażanie i realizacja planów marketingowych.Mierzenie efektywności działań marketingowych. Redagowanie pism i umów.
"SKAREM" Sp. z o.o. - 2018-09-12 - Stalowa Wola (podkarpackie)
zarządzanie i rozwój aplikacji, w tym opracowywanie usprawnień i utrzymanie działania aplikacji, zarządzanie pojemnością, wykorzystaniem zasobów i wydajnością aplikacji, podejmowanie działań na rzecz stałego rozwoju aplikacji
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Wołomin (mazowieckie)
Negocjacje warunków współpracy z dostawcami, analiza i zatwierdzanie ofert od dostawców, zarządzanie działem zakupu, utrzymywanie relacji z dostawcami.
Custo Pol S.A. - 2015-11-25 - Wykroty (dolnośląskie)
Rozwożenie lodów produkowanych przez firmę do kontrahentów na terenie województwa małopolskiego. Kandydaci zainteresowani ofertą proszeni są o kontakt z pracodawcą w godzinach 9:00-13:00.
Lody ARGASIŃSCY Sp. j. - 2016-03-29 - Nowy Sącz (małopolskie)
- wsparcie pracowników działu Payroll w bieżących zadaniach,- prowadzenie dokumentacji płacowej, - wprowadzanie danych do systemu, - sporządzanie raportów i analiz z zakresu wynagrodzeń.
Grafton Recruitment Polska Sp z o.o. - 2017-01-12 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w godzinach między 07:00, a 22:00; organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociągów, kontrola jakości i ilości towaru, stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami oraz podwykonawcami, przygotowanie dokumentów przewozowych, sporządzenie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż firmy, organizacja procesów logistycznych.Miejsce wykonywania pracy: teren całego kraju oraz Czechy, Słowacja, Niemcy (delegacja).
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
praca w dziale kadr, prowadzenie spraw kadrowych, sprządzanie umów itp.
NOWA PIEKARNIA Z ŁUKOWA - 2017-01-04 - Łuków (lubelskie)
Wymagane wykształcenie średnie - ubezpieczenia, min. rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej, obsługa klientów w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych. Charakterystyka pracy: obsługa klietów w Biurze Ubezpieczeń - praca stacjonarna. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) bfh-finanse.pl
BIURO FINANSOWO-HANDLOWE BFH SC M. STEFAŃCZAK, W. STEFAŃCZAK - 2016-01-22 - Rybnik (śląskie)
*koordynacja transportu na wyznaczonym terenie*tworzenie planu transportowego oraz kontroli nad jego prawidłowym przebiegiem*bieżąca współpraca z pracownikami magazynu oraz przewoźnikami zewnętrznymi*kontakt z kierowcami oraz koordynacja ich pracy*bieżące uzupełnianie informacji w w systemie*budowa pozytywnego wizerunku firmy DINO na rynku
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-22 - Jastrowie (wielkopolskie)
Planowanie, przygotowywanie, realizacja i przekazywanie inwestycji do eksploatacji.
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-05-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsluga klienta, sporządzanie wycen, obsluga posprzedazowa. Branża budowlana. Wynagrodzenie podstawowe + premia za pełny przepracowany miesiąc. Praca wgodzinach od 7.00 do 15.00 i od 9.00 do 17.00.
IN MANEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-05 - Byków (dolnośląskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności: Realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór. Planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych. Współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.). Prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów, prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale. - Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Umowa na czas określony powyżej 6 miesięcy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.Praca: od 7:30 do 15:30.Kandydat ubiegający się o pracę:1) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 4) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania,7) posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej i efektywnej organizacji pracy oraz efektywnej pracy w zespole oraz umiejętność pracy wielozadaniowej, 9) posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej,10) posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego, 11) posiadać uprawnienie do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub instalacyjnej oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa, 12) posiadać doświadczenie w zakresie nadzorowania/ koordynowania robót remontowych/ inwestycyjnych. Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1446 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,3) posiadanie umiejętności wykonywania kosztorysów inwestorskich robót remontowo-budowlanych z wykorzystaniem dostępnych programów i publikatorów do kosztorysowania
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-07-04 - Katowice (śląskie)
Młodszy Specjalista Helpdesk IT
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Rzeszów (podkarpackie)
planowanie i org. działań w projekcie z uwzgl. zasad i przepisów BHP, OCHR.PPOŻ.,ZASAD ERGONOMII I OCHRONY ŚRODOWISKA, analizowanie i stosowanie przepisów prawa i zasad realizacji projektu, tworzenie stand. procedur i wzorów dok. projektowej, analiz. ryzyka i definiowanie działań naprawczych w procesie realizacji proj. unijnych, realiz. projektu unijnego we współp. z inter. zewn. i wewn., monitorowanie i koordynowanie realizacji zadań projektowych, ocenianie stopnia osiągnięcia rezultatów i celów projektu, ocenianie kwalif. i zatwierdzanie wydatków w projekcie, dobieranie i kontraktowanie zewn. wykonawców i dostawców w projekcie
ReComp Bujakowski, Majewski s.c. - 2018-06-29 - Rychwał (wielkopolskie)