SPECJALISTA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI K/M Warszawa oferta pracy Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI K/M
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-09-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Zarządca nieruchomości (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo/Gospodarowanie nieruchomościami
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra znajomość obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Czytanie dokumentacji i rysunków technicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: licencjat/magister/inżynier - prawo lub kierunki związane z gospodarowaniem nieruchomościami, staż pracy w zawodzie - min. 3 lata, bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym: Word, Excel, znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami (umiejętność stosowania w praktyce), mile widziana znajomość ustawy Prawo Budowlane, komputerowych programów graficznych oraz umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunku technicznego, map geodezyjnych), znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami.Umiejętności: praca w zespole, dokładność, uczciwość, kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność radzenia sobie ze stresem. Doświadczenie zawodowe min. 3 lata w biurach/instytucjach/firmach przy zarządzaniu nieruchomościami (budynki grunty).Ogólny zakres obowiązków: opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami, archiwizacja dokumentacji technicznej.Zgłoszenia na adres e-mail: joanna.karpio (at) wat.edu.pl (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Gen. Witolda Urbanowicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 24.09.2018
Oferta pracy ważna do: 24.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Przygotowanie prezentacji oraz tworzenie planu wydarzeń2. obsługa korespondecji i telefonu,3. sprzedaż produktów i usług przedsiębiorstwa poprzez dostepne kanały sprzedaży,4. Negocjacje z wszelskimi podwykonawcami usług,5. utrzymywanie trwałych i pozytywnych relacji z klientem6. realizacja prac różnych i koordynowanie spraw powierzonych związanych z organizacją imprez, szkoleń i konferencji,7. wyszukiwanie zewnętrznych partnerów i sponsorów oraz zngażowanie ich we współtworzenie i organizację wydarzeń8. organizacja wydarzeń: opracowanie i monitoring budzetu, nadzór nad harmonogramem, negocjowanie i egzekwowanie umów z partnerami, rozliczanie i formalna dokumentacja,9. obecność podczas wydarzeń i nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Płochocin (mazowieckie)
Praca w języku francuskim:analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych,odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytań dotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowewsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysokąjakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem
PERKINELMER SHARED SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Kraków (małopolskie)
jw.
BYŚ Wojciech Byśkiniewicz - 2017-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. procesu wycinania i spawania
Józef Gargula Firma Legbud Gargula - 2018-03-26 - Wojnicz (małopolskie)
umawianie spotkań handlowych
COFACE POLAND CMS SP. Z O.O. - 2017-07-13 - Kraków (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Obsługa kadrowa szkoły.2. Bieżąca znajomość wszystkich przepisów, instrukcji, zarządzeń dotyczących prowadzonego odcinka.3. Przekazywanie do ZUS zgłoszenia płatnika oraz składek ubezpieczonych Pracowników:- Kompletowanie i przekazywanie do ZUS innych dokumentów niezbędnych do realizacji świadczeń.4. Prowadzenie akt personalnych pracowników szkoły.5. Ustalanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami.6. Przygotowywanie umów dla nauczycieli i pracowników szkoły zatrudnionych w pełnym i niepełnym wymiarze godzin, świadectw pracy, dokumentacji związane z rozwiązaniem stosunku pracy.7. Przygotowywanie wniosków o nagrody i odznaczenia dla nauczycieli i pracowników szkoły.8. Przygotowywanie umów zleceń.9. Wypisywanie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia.10. Prowadzenie i ustalanie urlopów pracowników administracji i obsługi.11. Prowadzenie ewidencji legitymacji nauczycielskich.12. Sporządzanie listy obecności pracowników na każdy miesiąc, dopilnowanie wpisywania się pracowników w każdym dniu dbanie o dyscyplinę i punktualność przychodzenia i wychodzenia z pracy.13. Sporządzanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników szkoły na renty i emerytury.14. Prowadzenie na bieżąco rejestru absencji chorobowej i urlopów.15. Sporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu i wynagradzaniu do GUS, SIO.16. Współpraca przy opracowaniu preliminarza budżetowego szkoły / odprawy, jubileuszy, dodatki na zagospodarowanie, badania lekarskie itd.17. Sprawdzanie i podpisywanie dokumentów pod względem merytorycznym.18. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej na zlecenie Dyrektora Zespołu i inne prace zlecone przez bezpośredniego zwierzchnika i główną księgową.
Zespół Edukacyjny Nr 9 - 2018-05-09 - Zielona Góra (lubuskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Lipsko (mazowieckie)
Obsługa kadrowa i płacowa
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Stalowa Wola (podkarpackie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie zadaniowego planu pracy. Przygotowywanie rocznego planu kontroli i kontroli zarządczej. Opracowywanie projektów instrukcji i zarządzeń.
Łódzka Wojewódzka Komenda OHP - 2018-01-11 - Łódź (łódzkie)
Programowanie w C#Miejsce pracy: Wrocław Kontakt z pracodawcą elektroniczny. Oferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzątanie obiektu
Związek Nauczycielstwa Polskiego ZG "LOGOS" DOM NAUCZYCIELA w Augustowie - 2017-03-09 - Augustów (podlaskie)
Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych, budowanie wizerunku firmy w sieci, współpraca z agencjami reklamowymi, portalami internetowymi, prasą, rozwój aktualnych kanałów komunikacji i promocji oraz wymyślanie nowych możliwości promowania produktów, obsługa mediów społecznościowych i strony www, aktywne działanie w środowisku Google, przyjmowanie zamówień na produkty: bezpośrednio, telefonicznie, internetowo.
"HORT - CAFE" S.J. Teresa i Stanisław Komar - 2016-02-10 - Białystok (podlaskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; mile widziana specjalność kadry i płace; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana obsługa programu OPTIMA; zakres obowiązków: naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy, obliczanie dodatku za nadgodziny itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracjiZUS, PFRON, sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-09-27 - Gliwice (śląskie)
j.w
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
prace montażowe na prowadzonych budowach oraz na montowni.wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności.Wynagrodzenie miesięczne podstawowe plus premia
Przedsiębiorstwo Alremex R.Krynicki sp.j. - 2018-08-23 - Opole (opolskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczestników kursów w zakresie bezpieczeństwa międzynarodowego, bioetyki, prawa medycznego, działalności metodycznej i metodyki szkolenia. Prowadzenie ewidencji szkoleniowej.
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2016-10-27 - Łódź (łódzkie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających z działalności MCK w Kościerzynie.
kontakt przez OHP - 2017-07-11 - Kościerzyna (pomorskie)
wykonywanie instalacji elektrycznej
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Potępa (śląskie)
Kompleksowa obsługa administracyjna biura, przygotowywanie dokumentów kadrowo-płacowych, zestawień i raportów, prowadzenie i koordynowanie spraw administracyjno-gospodarczych firmy
Eco- Man Surowce Wtórne Roman Nicpoń - 2016-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: nawiązywanie i utrzymanie kontaktów z klientami, analizowanie rynku pod kątem potencjalnych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, WYMAGANIA: wykszt. średnie, z doświadczeniem w handlu, w obsłudze klienta i w doradztwie, samodzielność w realizacji zadań, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski, obsługa MS OFFICE. Miejsce pracy : Lubliniec
EXPACK Kraków - 2015-11-09 - Lubliniec (śląskie)
Kosztorysowanie robot montażowych.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2017-06-02 - Rogowiec (łódzkie)
Analiza przychodów, kosztów i marż, forecastowanie, budżetowanie, przygotowywanie planów przepływów pieniężnych, sporządzanie i interpretacja raportów, współpraca ze wszystkimi działami firmy.
Job Impulse Polska Sp. z o.o. - 2016-12-12 - Opalenica (wielkopolskie)
• Telefoniczna obsługa zapytań od klientów• Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi do klientów • Promowanie produktów Banku • Udzielanie informacji o ofercie Banku
Bank BPH - 2016-07-22 - Gdańsk (pomorskie)
Przyjmowanie towaru, obsługa klienta, utrzymanie czystości.Wymagania pracodawacy: wykształcenie zawodowe, obsługa kas fiskalnych, mile widziana książeczka sanitarno-epidemiologiczna, doświadczenie na podobnym stanowisku.
WAL ANETA P.H.U. ISKRA - 2016-05-02 - Lublin (lubelskie)
Poszukiwanie kandydatów. Rozmowy rekrutacyjne. Administracja danymi.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
Obowiązki: Utrzymywanie kontaktu ze stałymi międzynarodowymi kontrahentami firmy Weryfikacja stałych umów pod kątem kosztowym Proponowanie zmian (zatwierdzanie/odrzucanie zamówień zakupowych), negocjacje warunków umów Wyszukiwanie poddostawców alternatywnych Przygotowywanie danych, analiz, raportów dla zarządu firmy Oczekiwania: Biegła znajomość języka angielskiego Umiejętność kontaktu w drugim języku europejskim (francuski, włoski, niemiecki) będzie dodatkowym atutem Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale zakupów międzynarodowych Łatwość nawiązywania kontaktów oraz poparta wynikami skuteczność prowadzenia rozmów handlowych z kontrahentami Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych Umiejętność efektywnej pracy z dużą ilością różnorodnych informacji, danych Dynamizm i otwartość Biegła znajomość MS ExcelOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie Karta multisport, prywatna opieka medyczna
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
wdrażanie i nadzorowanie funkcjonowania systemów ISO w firmie celem zapewnienia maksymalnej wydajności prowadzonej przez nią działalności, nadzorowanie działań związanych ze stosowaniem systemów jakości i weryfikacja dokumnetacji związanej z tymi działaniami
"Scatman" - Paweł Regulski - 2016-04-05 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Kalsk (lubuskie)