SPECJALISTA DO SPRAW NALEŻNOŚCI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW NALEŻNOŚCI
Wynagrodzenie: od 5 300 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek firmy, analiza i kontrola zadłużenia klientów, współpraca z innymi działami firmy, obsługa zapytań klientów
Data publikacji: 2019-02-05
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek firmy, analiza i kontrola zadłużenia klientów, współpraca z innymi działami firmy, obsługa zapytań klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW NALEŻNOŚCI
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Data zakończenia pracy: 31.03.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczny
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, ekonomiczne, doświadczenie zawodowe 3 lata, znajomość jezyka angielskiego, języka portugalskiego na poziomie bardzo dobrym
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 05.02.2019
Oferta pracy ważna do: 18.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2019
Podobne oferty pracy
KANDYDAT PO PRZEJŚCIU SZKOLENIA W POLSCE (OKOŁO MIESIĄCA W CELU ZAPOZNANIA SIĘ ZE SPOSOBEM ORGANIZACYJNYM POLSKICH AGENCJI PRACY, LEGALIZACJĄ POBYTU I PRACY CUDZOZIEMCÓW W POLSCE ORAZ NIEMCZECH ZOSTANIE ODDELEGOWANY DO ROSJI CELEM PROWADZENIA AGENCJI PRACY I REKRUTACJI PRACOWNIKÓW (SZCZEGÓLNIE LEKARZY I PIELĘGNIAREK), KOMPLETOWANIA ICH DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ DO PODJĘCIA PRACY NA TERENIE POLSKI I NIEMIEC (ZEZWOLENIA, NOSTRYFIKACJE ITP.)Sala F
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Żywiec (śląskie)
prowadzenie badań indyjskiego rynku w zakresie możliwości pozyskiwania kontaktów w różnych jego sektorach, pomoc w zdobywaniu kontaktów na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Piaseczno (mazowieckie)
Wykonywanie rezerwacji i bilansów finansowych; Wykonywanie różnych czynności związanych z zamknięciem, w tym: przeszacowanie walutowe, podatek dochodowy odroczony, przegrupowanie, bilans walutowy; Dostarczanie raportowania grupowego; Dostarczanie zewnętrznego raportowania; Dostarczanie bilansów między przedsiębiorstwami; Wsparcie / współpraca w różnych projektach, takich jak analiza i wdrażanie zmian ; Poprawianie/aktualizacja procedur pulpitu, jeśli jest to wymagane.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Kraków (małopolskie)
budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy z klientami - telefonicznie, współpraca zespołowa, raportowanie do przełożonego
kontakt przez OHP - 2016-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Ostrołęka (mazowieckie)
Zmywanie naczyń
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Obsługa biurowo-administracyjna sekretariatu Dziekana i Prodziekana Wydziału Nauk o Zdrowiu.2. Pośredniczenie między studentem a Dziekanem WNZ w zakresie przyjmowania podań i rozwiązywania bieżących problemów.3. Obsługa interesantów w tym studentów, kandydatów na studentów oraz innych osób zgłaszających się do sekretariatu WNZ.4. Obsługa centrali telefonicznej, odbieranie poczty internetowej.5. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, oraz prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących z Wydziału Nauk o Zdrowiu.6. Przyjmowanie zaproszeń na kongresy, konferencje, szkolenia.7. Przepisywanie pism, wystąpień, referatów.8. Prowadzenie rejestru adresowego władz urzędów i organów współpracujących z Wydziałem.9. Obsługa administracyjna procesu dydaktycznego, szczególnie w zakresie działań projakościowych i komisji tematycznych oraz konferencji organizowanych przez WNZ.10. Obsługa administracyjna egzaminów dyplomowych.11. Udział w przygotowaniu sprawozdań i prowadzenie statystyki z prac komisji problemowych Wydziału.12. Współpraca z wydziałowym oraz kierunkowymi koordynatorami ds. jakości kształcenia w WNZ w zakresie procesu kształcenia.13. Obsługa administracyjna i ścisła współpraca ze studentami i nauczycielami akademickimi dot.: semestralnych ocen zajęć dydaktycznych (przygotowywanie ankiet i współpraca ze starostami poszczególnych roczników studiów), przeprowadzania hospitacji zajęć dydaktycznych oraz ankiet do badania opinii studentów na temat jakości świadczonych usług przez komórki administracyjne PWSZ w Płocku.14. Obsługa administracyjna spotkań i konsultacji ze studentami na temat jakości kształcenia w PWSZ w Płocku.15. Ewidencja druków ścisłego zarachowania.16. Wypisywanie i wydawanie zaświadczeń dla studentów oraz przygotowywanie projektów decyzji w indywidualnych sprawach studenckich.17. Współpraca i obsługa administracyjna w organizowaniu dodatkowych form kształcenia tj. studiów podyplomowych, specjalizacji, kursów, warsztatów, seminariów i konferencji prowadzonych przez Wydział Nauk o Zdrowiu.18. Współpraca z Koordynatorem Pracowni Umiejętności Pielęgniarskich i Koordynatorem pracowni kosmetologicznych na kierunku Kosmetologia w zakresie wyposażenia w sprzęt i materiały.19. Współpraca z Koordynatorem Zajęć Praktycznych i Praktyk Zawodowych w zakresie organizacji kształcenia praktycznego studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu.20. Obsługa zewnętrznych komisji kontrolnych.21. Współpraca z Działem Spraw Studenckich i Dydaktyki oraz Kwesturą w zakresie spraw studenckich, a także innymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie ich działania.22. Współpraca z Dziekanem, Prodziekanem i nauczycielami Wydziału Nauk o Zdrowiu i Działem Spraw Studenckich i Dydaktyki w przygotowaniu planu zajęć i obciążeń sal dydaktycznych.23. Współpraca z Działem Zamówień Publicznych w zakresie postępowań na usługi dydaktyczne i wyposażenie na Wydziale Nauk o Zdrowiu.24. Aktualizowanie i archiwizowanie dokumentacji studiów stacjonarnych/niestacjonarnych.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-10-18 - Płock (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
RYBHAND Jarocin - 2017-09-19 - Jarocin (wielkopolskie)
Tworzenie materiałów edukacyjnych i szkoleniowych w języku rosyjskim, ukraińskim, angielskim, przygotowywanie opracowań dokumentacji szkoleniowej w tych językach, współpraca z rosyjsko i anglojęzycznym zespołem firmy.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Kraków (małopolskie)
TWORZENIE I DBANIE O STRATEGIĘ MARKETINGOWĄ SPÓŁKI
SURET SP. Z O.O. - 2018-12-11 - Dębica (podkarpackie)
specjalista do spraw marketingu i handlustaż w godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
-identyfikacja potencjalnych odbiorców produktów i usług-badanie i prowadzenie (gromadzenie) informacji rynkowych- organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży
MAR-SPAW Sp. zo.o. - 2018-01-24 - Tryńcza (podkarpackie)
Sporządzanie list płac, umów zleceń i o dzieło. Naliczanie podatku do wynagrodzeń, składek ZUS pracowników oraz osóbprowadzących działalność gospodarczą. Rozliczenia refundacji do PFRON-u.
BIURO RACHUNKOWOŚCI ZYSK JULIA PRYCZKOWSKA - 2018-06-19 - Reda (pomorskie)
odczyty liczników energii elektrycznej, wymiana liczników energii elektrycznej.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Krzepice (świętokrzyskie)
Realizowanie programu stażowego z zakresu szkolenia praktycznego w rolnictwie i turystyce. Praca od poniedziałku do piątku.
J.D. MERCURY SP. Z O.O. ODDZIAŁ W PRUSZKOWIE - 2016-08-29 - Pruszków (mazowieckie)
Telefoniczny kontakt z klientem francuskojęzycznym i anglojęzycznym w celu potwierdzania manualnych i semiautomatycznych operacji bankowych oraz wykrycia i zatrzymania potencjalnych fałszerstw; Kontakt z klientem w celu rozwiązania niejasności; Uzyskiwanie zgody na transfery poprzez kontakt z agencjami; Praca na zintegrowanych systemach bankowych przestrzegając procedur i przy zachowaniu najwyższych standardów w ściśle określonych ramach czasowych; Współpraca z innymi członkami zespołu nad rozwiązywaniem niejasności i usprawnianiem procesów.
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Kraków (małopolskie)
Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim,realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,sporządzanie ofert techniczno handlowych,prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-08-02 - Zawadzkie (opolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Przygotowywanie ofert i wycen inwestycyjnych. Tworzenie oraz nadzór nad dokumentacją techniczną. Doradztwo techniczne. Współpracę z klientem.
ZAKŁADY STOLARKI BUDOWLANEJ FERNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-14 - Lubartów (lubelskie)
Naliczanie płac i innych składników wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji płacowej, sporządzanie informacji i sprawozdań GUS, PFRON, ZUS. PIT-4, obsługa programu Płatnik- sporządzanie i przekazywanie w określonym terminie składek, deklaracji oraz raportów do ZUS.
NIRO sp. z.o.o. - 2016-06-22 - Lubin (dolnośląskie)
-zarządzanie siecią teleinformatyczną w celu zapewnienia użytkownikom systemu stabilnej pracy z aplikacjami;-analizowanie faktur telekomunikacyjnych, tworzenie i kontrolowanie bilingów, sprawowanie nadzoru oraz dokonywanie rozliczania kosztów generowanych przez abonentów NoOSG w celu przestrzegania dyscypliny finansowej;-konfigurowanie urządzeń telekomunikacyjnych i sieciowych w celu poprawnej pracy oraz przeprowadzanie aktualizacji oprogramowanoa w celu wykorzystania najnowszej wersji;-wykonywanie i uaktualnianie schematów łączności przewodowej w celu zapewnienia poprawnej pracy systemów teleinformatycznych;-przygotowywanie specyfiki sprzętu teleinformatycznego w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego;-prowadzenie wykazu abonentów podłączonych do centrali w celu uaktualnienia bieżących spisów abonentów teleinformatycznych
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-07-26 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy - praca w firmie transportowej na samodzielnym stanowisku pracy. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe, mile widziana komunikatywna zanojomość języka angielskiego.
"Zet Transport" sp. z o.o. - 2016-04-06 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
- OBSŁUGA KLIENTÓW- ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ROZWÓJ SPRZEDAŻY W FIRMIE- POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, RÓWNIEŻ POCHODZENIA WIETNAMSKIEGO- ZAMAWIANIE TOWARÓW U WITNAMSKIECH DOSTAWCÓW
HH - HH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-12 - Rzgów (łódzkie)
Sprzedaż towarów do hurtowni, przygotowywanie ofert i negocjacje, realizacja planów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu i wybranych województwach.
GT CORP Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Rozwijanie sprzedaży w kanale internetowej (obsługa sklepu Allegro), przygotowywanie, wystawianie i weryfikacja poprawności aukcji internetowej, obsługa zamówień i zarządzanie stanami magazynowymi, monitorowanie i analiza działań konkurencji oraz rynku klienta, formowanie wniosków w oparciu o dokonaną analizę i proponowanie działań e-marketingowych, telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientem, współpraca z partnerami innych działów firmy.
GRUPA EDUKACYJNA S. A. MAC EDUKACJA - 2015-11-25 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie spraw kadrowych rozliczanie pracy,prowadzenie dokumentacji pracowniczych
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie ofert krajowych i zagranicznych w języku angielskim, wykonywanie zdjęć produktów wraz z obróbką, tworzenie aranżacji do zdjęć, wystawianie aukcji na allegro, aktualizacja strony internetowej, kontakt mailowy ze stałymi klientami wraz z poszukiwaniem potencjalnych klientów. Praca w Czechowicach-Dziedzicach w godz. 09.00-17.00.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia.
BETTINA SP. Z O. O. - 2019-02-25 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Zarządzanie, odpowiedzialność za stan techniczny pojazdów i ich wyposażenia, prowadzenie dokumentacji samochodów, zarządzanie kierowcami (autocysterny), kontrola, rozliczanie czasu pracy kierowców i prowadzenie dokumentacji, współpraca z przewoźnikami zewnętrznymi i działem planowania logistyki.
GASPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
ZAŁĄCZNIK NR 5kontrola jakości detali, obsługa narzędzi pomiarowych, raportowanie i opracowywanie wyników dla biura w Korei i dla zarządu.
KCP SP. z o.o. - 2017-01-09 - Żarów (dolnośląskie)