SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK BUŁGARSKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK BUŁGARSKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-10-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie 1000-1500 zł netto+ benefity
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK BUŁGARSKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
bułgarski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość języka bułgarskiego na poziomie C1-warunek konieczny w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: bieżąca obsługa klientów z rynku bułgarskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/BG/2018(istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe).
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 26.10.2018
Oferta pracy ważna do: 15.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
znajomość tradycyjnych wyrobów cukierniczych Turcji , opracowywanie receptur wyrobów, kontakt z dostawcami z Turcji, obsługa maszyn do produkcji,
Lokman 26 Murat Eskiocak - 2017-09-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa klienta w związku z ubezpieczeniami (zawieranie umów, kompletowanie dokumentów, obsługa różnego rodzaju programów do ubezpieczeń).
Kubarski Jakub ABC Finanse - 2017-11-22 - Wadowice (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie KlientówBadanie i kreowanie potrzeb Klientów w zakresie rozwiązań IT Prowadzenie procesu sprzedażowego (spotkania, organizowanie prezentacji, przygotowywanie ofert oraz umów, negocjacje) we współpracy z działem wsparcia sprzedażyRealizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-20 - Tajęcina (podkarpackie)
-Upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;-Koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;-Analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;-Pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy,-Prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat,: bezrobotnych i młodzieży szkolnej
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-02-06 - Leszno (wielkopolskie)
znajomość zagadnień prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych; znajomość zagadnień związanych z podatkiem od towarów i usług ( VAT ), Ustawą o rachunkowości; znajomość przepisów dotyczących środków trwałych; wiedza z zakresu rozliczeń w walutach obcych; prowadzenie dokumentacji księgowej zgodnie z zasadami Polityki Rachunkowości firmy; ewidencja rozrachunków w PLN i walutach obcych; rozliczanie inwestycji; prowadzenie akt osobowych; rozliczanie list płac; naliczanie składek; czynności związane z zatrudnianiem pracowników i bieżącą obsługą kadrową.
SPINKO MOTO SPÓŁKA Z O. O. - 2018-01-15 - Leszno (wielkopolskie)
j.w.
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Sejny (podlaskie)
Przygotowywanie dokumentacji ilościowo- wartościowej oraz księgowej związanej z rozliczaniem środków przeznaczonych na żywienie młodzieży mieszkającej w internacie; Obsługa programu magazynowego; Przygotowywanie jadłospisów dostosowanych do przepisów dot. żywienia dzieci i młodzieży; Kierowanie i organizacja pracy podległych pracowników; Zamawianie produktów; Przygotowanie dokumentacji związanej z przetargami na dostarczanie produktów do przygotowania potraw; Godziny pracy: 7.00- 15.00
TECHNIKUM LEŚNE W WARCINIE - 2018-06-14 - Warcino (pomorskie)
przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji;przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji; obsługatelefonów, teleksów i telefaksów; przedkładanie pism ikorespondencji do aprobaty kierownictwa;przygotowywaniekorespondencji do wysyłki, obsługa komputera i posługiwanie sięróżnymi edytorami tekstu; odbiór poczty elektronicznej; obsługakserokopiarki; prowadzenie grafiku konferencji i spotkańkierownictwa, dbanie o porządek biura obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Częstochowa (śląskie)
jw.
Centrum Kształcenia i Rehabilitacji Sp z o.o. - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
Pomocnicze prace budowlane. Wynagrodzenie około 2000 zł netto (2900zł brutto). Praca we Wrocławiu: ul. Krzywoustego. Umowa zlecenie - 1 m-c, nastepnie umowa o pracę. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 606 763 168.
Amex Andrzej Duda - 2016-02-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista ds. rozliczeń w Wydziale Rozliczeń Kont Płatników Składek-3Umowa na czas zastępstwa, pracodawca skontaktuje się z kandydatami spełniającymi co najmniej wymagania niezbędne, nadesłane dokumenty nie będą zwracane;dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane;za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Legnicy; aplikacje niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym; do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne; proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu sprawdzającego wymaganą wiedzę i predyspozycjeMiejsce pracy: Inspektorat ZUS w Bolesławcu, ul. Kwiatowa 2, 59-700 Bolesławiec
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy - 2016-09-29 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa klienta detalicznego-dobór płytek i wyposażenia łazienek według potrzeb klienta oraz wykonywanie projektu i aranżacji łazienek/program CAD-DECOR/
VIVASANIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2018-07-26 - Skawina (małopolskie)
Pakowanie gotowych wyrobów spożywczych( kapusta i ogórki) w opakowania foliowe i wiaderka. Praca stojąca.Warszawa (ul. Trakt Lubelski 91A za hotelem Hilton).
PPH RADOMAR JACEK PAWLAK - 2016-09-26 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie z kontrahentami klientami
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1.Tworzenie i modyfikacja procedur funkcjonujących w firmie.2.Przygotowywanie zarządzeń oraz wytycznych dla pracowników w firmie.3.Informowanie pracowników o zmianach struktury organizacyjnej, procedur i procesów.4.Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych pracowników z zakresu procedur i procesów.Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Apator Telemetria Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Słupsk (pomorskie)
,
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
wsparcie przełożonego, zarządzanie obszarem, obsługa klienta na najwyższym poziomie
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Ruda Śląska (śląskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników KSC oraz pracowników nieobjętych mnożnikowym systemem wynagrodzeń,prowadzenie spraw związanych z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy z pracownikami,przygotowanie rozkazów, pism w sprawie nagród jubileuszowych i innych świadczeń pieniężnych w odniesieniu do pracowników ksc i pracowników nieobjętych mnożnikowym systemem wynagrodzeń,przygotowywanie miesięcznych meldunków o stanie kadr KMP w Chełmie i wprowadzanie do systemu SESPOL,obsługa programu PŁATNIK oraz programu e-PFRON,reklamowanie od powołania do czynnej służby wojskowej określonej kategorii osób, w tym policjantów i pracowników cywilnych,udział w pracach komisji i zespołów powoływanych przez Komendanta Miejskiego Policji w Chełmie w sprawach związanych z przygotowaniami obronnymi Komendy Miejskiej Policji w Chełmie,wprowadzanie danych do systemu SWOP w zakresie posiadanych uprawnień,organizowanie pracy kancelaryjnej Zespołu Kadr i Szkolenia oraz wszelkiej niezbędnej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,wysyłanie i odbiór korespondencji,archiwizacja dokumentów podlegających archiwizacji,terminowa, dokładna i staranna realizacja zadań stałych i doraźnych określonych przez przełożonego.
Komenda Miejska Policji w Chełmie - 2017-11-06 - Chełm (lubelskie)
pozyskiwanie ofert nieruchomości- współpraca z pośrednikami nieruchomości, przygotowywanie nieruchomości do sprzedaży- współpraca zw sprzedawcami, bieżące mnitorowanie oraz analiza rynku nieruchomości, gromadzenie oraz wyszukiwanie nowych ofert handlowych dostawców materiałów i usług podnoszących standard nieruchomości, obsługa bieżących inwestycji na podstawie procedur firmy
OPTIGUARD Sp. z o.o. - 2017-04-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- sortowanie i kontrola jakości produktów- wprowadzanie towaru na stan magazynowy i przygotowanie towaru do wysyłki- dbanie o czystość w miejscu pracy- obsługa programu Return Client
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Świebodzin (lubuskie)
j.w.
CONTACT POLAND Joanna Skrobisz-Sowińska - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie, uzgadnianie, sporządzanie pod względem formalno-prawnym, umów zawieranych przez spółkę z osobami trzecimi (umowy o roboty budowlane, umowy zlecenia, umowy najmu, umowy kupna sprzedaży i inne)Obsługa prawna wszystkich działówsporządzanie pism do klientów, urzędów, organów i sądów itp.uzgadnianie draftów ubezpieczeń, gwarancji ubezpieczeniowych i bankowych z GW oraz Brokerem,Kompleksowe przygotowywanie dokumentacji przetargowejMonitorowanie zamówień publicznychWeryfikacja i analiza dokumentacji przetargowejAnalizowanie SIWZ pod kątem formalno-prawnymProwadzenie analiz i przygotowywanie raportów przetargowychPrzygotowywanie ofert i postępowań przetargowychProwadzenie analiz złożonych ofert i przygotowywanie protokołówAdministrowanie dokumentami przetargowymiArchiwizacja dokumentów przetargowych
ML SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-26 - Zaczernie (podkarpackie)
Praca z dokumentami księgowymi, zestawienia, raporty
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp.Zo.o. w Kańczudze - 2016-05-06 - Kańczuga (podkarpackie)
Opracowywanie i realizacja strategii w zakresie wizerunku rynkowego przedsiębiorstwa. Tworzenie i nadzór nad stroną internetową, pozycjonowanie, prowadzenie działań promocyjnych i wizerunkowych, monitorowanie trendów rynku, prowadzenie socjalmediów.Umowa o pracę na czas określony, system jednozmianowy w godz.: 8.00-15.00 od pn. do pt.Oferta skierowana do osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu-ANALIZA RYNKU BRANŻOWEGO NA UKRAINIE I W ROSJI-NAWIĄZYEWANIE I PODTRZYMYWANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH-BUDOWANIE KORZYSTNEGO WIZERUNKU FIRMY W ROSJI I NA UKRAINIEMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:BOBROWA WOLA 72+DELEGACJA
UNION PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Bobrowa Wola (podkarpackie)
udzielanie pomocy rodzinom zastepczym w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, przygotowanie we współpracy z asystentem rodziny planu pomocy dziecku, zapewnienie rodzinom zastępczym szkolen podnoszących ich kwalifikacje, współpraca ze środowiskiem lokalnym
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-09-18 - Wieliczka (małopolskie)
1) Prowadzenie kasy głównej i rozliczeń z kasami pomocniczymi;2)Prowadzenie ewidencji księgowej związanej z gospodarka materiałową,3)Prowadzenie ewidencji księgowej zaistniałych operacji bankowych, zakupu, sprzedaży, kasowych uzgodnień sald i dokonywanie wstępnej kontroli ich zgodności z planem finansowym;4) Sprawowanie bieżącego nadzoru w zakresie windykacji należności oraz dochodzenia roszczeń spornych i spłaty zobowiązań;5) Prowadzenie i rozliczanie ewidencji ksiąg inwentarzowych;6) Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych, danych komputerowych i informacji księgowych.
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-10-18 - Słupsk (pomorskie)
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowejRozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników i zleceniobiorcówProwadzenie płacowej bazy danych osób zatrudnionych oraz bieżąca ich aktualizacjaSporządzanie deklaracji PIT, PFRON, ZUSObsługa systemu kadrowo - płacowego oraz programu PłatnikPrzygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowychWspółpracowanie z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymiPraca od pn do pt w godz. 8.00-16.00.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI - 2017-07-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
Specjalista ds. technicznych
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Tarnów (małopolskie)