SPECJALISTA PRACY Z RODZINĄ Wieliczka oferta pracy Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Stanowisko: SPECJALISTA PRACY Z RODZINĄ
Wynagrodzenie: 2 200 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: udzielanie pomocy rodzinom zastepczym w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, przygotowanie we współpracy z asystentem rodziny planu pomocy dziecku, zapewnienie rodzinom zastępczym szkolen podnoszących ich kwalifikacje, współpraca ze środowiskiem lokalnym
Data publikacji: 2017-09-18
Lokalizacja: Wieliczka (małopolskie)
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Daniłowicza 12, 32-020 Wieliczka, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
udzielanie pomocy rodzinom zastepczym w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, przygotowanie we współpracy z asystentem rodziny planu pomocy dziecku, zapewnienie rodzinom zastępczym szkolen podnoszących ich kwalifikacje, współpraca ze środowiskiem lokalnym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca na czas okreslony od X 2017 do IX 2018 praca w godzinach od 7.30 do 15.30
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA PRACY Z RODZINĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wieliczka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wielicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wieliczka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent rodziny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
3 letni staż pracy, w tym co najmniej 2 letni staż pracy w instytucji zajmującej sie pracą z dziećmi lub rodziną (albo udokumentowane doświadczenie), znajomość metod form pracy z dzieckiemi rodziną,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 13a, 32-020 Wieliczka, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie + CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wielicki
Gmina pracodawcy: Wieliczka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wieliczka
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 13a
Nazwisko osoby zgłaszającej: Alicja Sanowska
Adres składania dokumentów aplikacyjnych na to stanowisko:
Daniłowicza 12, 32-020 Wieliczka, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wielicki
Gmina pracodawcy: Wieliczka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wieliczka
Ulica pracodawcy: Daniłowicza
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 18.09.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
GLOBAL SERVICES TV A.S. SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań:- Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy i umowami cywilno-prawnymi,- Sporządzanie umów o pracę, o dzieło i zleceń,- Rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy,- Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych,- Udzielanie informacji pracownikom z zakresu spraw kadrowych oraz wynagrodzeń,- Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT oraz wymaganych przepisami sprawozdań do GUS z zakresu kadr i płac- Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płacOferujemy:- umowę o pracę, - atrakcyjny system wynagrodzeń,- możliwość podnoszenia kwalifikacji,
PALLMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-06 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
-bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym,-prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,-pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy działami oraz pomiędzy pracownikami a dyrekcją,-dbanie o sprawny przepływ informacji w przedsiębiorstwie,–reprezentowanie firmy na zewnątrz – dbanie o dobry wizerunek firmy,-obsługa urządzeń biurowych – telefon, komputer, fax, kopiarka,- nadzór nad zaopatrzeniem sekretariatu w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe,Sala E
Drukarnia ORTIS Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Pleszew (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Wasilków (podlaskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty ds. projektów międzynarodowych odpowiedzialna będzie za realizację projektów międzynarodowych realizowanych przez Wyższą Szkołę Ekonomii i Innowacji w Lublinie oraz pozyskanie kolejnych projektów.
Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie - 2017-02-15 - Lublin (lubelskie)
Zakres obowiązków:organizacja dostaw materiałów do produkcjicodzienne monitorowanie i modyfikowanie dostaw w zależności od bieżących potrzeb produkcji;utrzymywanie założonego poziomu zapasów magazynowych;organizacja transportówrealizacja zamówień zleconych przez Liderówwyszukiwanie kontrahentów, tworzenie baz kontrahentów, negocjacja cen, sposobów dostawy,dbanie o terminowość i kompletność dostaw
kontakt przez OHP - 2016-09-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)
zajmowanie się porządkiem domowym, pranie, sprzątanie, gotowanie, pomoc przy ubieraniu, kąpieli, higienie osobistej
PFLEGE MIT HERZ URSZULA WITEK - 2015-12-01 - Niemcy (Niemcy)
kontakt telefoniczny z klientami, sprzedaż telefoniczna produktów firmy.
Master Class Investments Sp.zo.o. - 2016-09-16 - Warszawa (pomorskie)
analiza i implementacja optymalnych rozwiązań rynkowych w zakresie niezawodności utrzymania ruchu
MONDI ŚWIECIE S.A. - 2016-04-08 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Tychy (śląskie)
obsługa i nadzór nad administracją firmy (media, flota, ubezpieczenia, sprzęt biurowy i komputerowy), kontakt z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi prawnej i informatycznej, uczestnictwo w obsłudze zakładowej kontroli produkcji oraz systemu zarządzania jakością ISO 9001
PARTNER-ALMA Stach, Król Sp.j. Limanowa - 2016-10-11 - Limanowa (małopolskie)
sprzdaż towaru, wykładnie na półkach, utrzymanie czystości, obsługa programu optima
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, realizowanie założonych planów sprzedażowych.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-11-30 - Lublin (lubelskie)
tworzenie oraz koordynowanie projektów logistycznych na terenie Polski, Europy i WNP, kontakt z dostawcami oraz klientami w kwestiach związanych z przepływem towarów, tworzenie i przetwarzanie aktualnych raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Biała Podlaska (lubelskie)
Serwis i montaż maszyn i urządzeń przemysłowych oferowanych przez Spółkę Wichary Technologies, przede wszystkim pojazdy LOCOTRACTORY
Wichary Technologies Sp. z o.o. - 2018-02-12 - Pyrzowice (śląskie)
Kadrowo-płacowa obsługa pracowników spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Obsługa zatrudnienia, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac oraz raportów i deklaracji do ZUS.
"PAGEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-25 - Gnojnik (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie i realizacja kampani marketingowych i wizerunkowych, zarządzanie mediami społecznościowymi, zarządzanie i aktualizacja strony internetowej, organizacja i udział w imprezach promocyjnych, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych
STREFA RUCHU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Tarnowskie Góry (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: UTRZYMANIE I ROZWÓJ OPROGRAMOWANIA - WYBRANYCH FUNKCJONALNOŚCI WEWNĘTRZNYCH APLIKACJI FIRMY, ANALIZA WYMAGAŃ DOTYCZĄCYCH OPROGRAMOWANIA, PROJEKTOWANIE I IMPLEMENTACJA OPROGRAMOWANIA, PRZYGOTOWANIE SPECYFIKACJI/ DOKUMENTACJI ODPOWIEDNICH CZESCI OPROGRAMOWANIA, WSPÓŁPRACA Z INTEGRATORAMI W ZAKRESIE WERYFIKACJI PRODUKTU KOŃCOWEGO. . Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkole z zakresu GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed,Cu, Sala H
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres obowiązków: nadzór nad pracami konserwacyjnymi i remontowymi w zakresie instalacji elektrycznych, dźwigów osobowych i instalacji cyfrowej telewizji naziemnej pod względem prawidłowości ich wykonania i rozliczeń finansowych, przygotowywanie materiałów przetargowych, przygotowywanie opinii i analiz, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw. Gwarantujemy atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet świadczeń socjalnych, pracę w miłej atmosferze.Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji (cv, kopie dokumentów potwierdzających: posiadane wykształcenie, staż, uprawnienia i dodatkowe kwalifikacje) wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych do dnia 17.03.2017r., w zamkniętej kopercie z napisem Specjalista ds. elektrycznych i dźwigów w Biurze Podawczym Spółdzielni. Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Odpowiemy tylko na wybrane oferty.Informacja - pok. 101, tel. (71) 356-48-08.
Spółdzielnia Mieszkaniowa NOWY DWÓR - 2017-03-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Brak danych
Kronospan HPL Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista do spraw sprzedaży chemii budowlanej
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych PIOTROWICE II Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Fidor (świętokrzyskie)
Prace biurowe.
LABORATORIUM PROTETYCZNE ,,WILIGAŁA" MAREK WILIGAŁA - 2018-03-14 - Chojnice (pomorskie)
aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing, kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik
BUDOHIT Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Katowice (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Brzeg (opolskie)