SPECJALISTA DO SPRAW MYCIA I DEZYNFEKCJI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MYCIA I DEZYNFEKCJI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Mycie i dezynfekcja pomieszczeń za pomocą specjalistycznych urządzeń myjących. Praca na terenie całej Polski
Data publikacji: 2019-08-28
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Mycie i dezynfekcja pomieszczeń za pomocą specjalistycznych urządzeń myjących. Praca na terenie całej Polski
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca na terenie całej Polski
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MYCIA I DEZYNFEKCJI
Data rozpoczęcia pracy: 18.09.2019
Data zakończenia pracy: 18.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Brak wymaganego wykształcenia, wymagane doświadczenie zawodowe minimum 1 miesiąc pracy na danym stanowisku, dyspozycyjność do delegacji, obsługa maszyn myjących
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 28.08.2019
Oferta pracy ważna do: 16.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7a791a418d077840757658e2c44b5a01
Podobne oferty pracy
obsługa i organizacja przyjęć pacjentów komercyjnych w zakresiemedycyny estetycznej
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Częstochowa (śląskie)
Zatrudnianie pracowników
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Doruchów (wielkopolskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert dla klientów, realizacja celów sprzedażowych, dbanie o wygląd salonu i ekspozycje. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku salonu. Praca w godz. 09:00-17:00 soboty-10-14:00 w salonie HABEMA w Otyniu
HABEMA Beata Smolicz-Moroz - 2018-03-01 - Otyń (lubuskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji, selekcji kandydatów na różne stanoiwska. Praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)
bieżąca obsługa klientów, realizacja zamówień, wsparcie Regionalnych Kierowników Sprzedaży, kompletowanie dokumentacji sprzedażowej
Petralana SA - 2017-09-04 - Bytom (śląskie)
wykonywanie instalacji teletechnicznych dla klientów operatora telekomunikacyjnego (uzgodnienie z klientem trasy kabla, ułożenie, wykonanie przewiertów, montażu, skonfigurowanie urządzeń - modem,dekoder,komputer,telefon)
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Mława (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: średnie lub wyższe, doświadczenie: mile widziane; znajomość prawa pracy; obsługa komputera, czynne prawo jazdy kat. B; gotowość do pracy po presją czasu; zakres obowiązków: prowadzenie procesów rekrutacji, czynne poszukiwanie pracowników, współpraca z uczestnikami szkoleń, organizacja szkoleń dla pracowników; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Gliwice (śląskie)
opiniowanie projektów budownictwa mieszkaniowego, turystycznego, usługowego zgodnie z planem ochrony PKPK, ochrona naturalnego i kulturowego krajobrazu, prowadzenie działań i ochrona krajobrazu, wartości historycznych i kulturowych poprzez identyfikację istniejących obiektów, prowadzenie i aktualizacje bazy danych w tym zakresie w systemie GIS
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-08-17 - Supraśl (podlaskie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2017-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientami zagranicznymi, tworzenie prezentacji w wybranych językach, wyszukiwanie ofert, kreowanie wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Urzut (mazowieckie)
sprzedaż biurowych urządzeń wielofunkcyjnych i wielkoformatowych oraz oprogramowania do zarządzania elektronicznego obiegu dokumentówwynagrodzenie podstawowe + premia
MULTIKOP - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pośredniczenie w kontaktach właściciela z pracownikami, klientami i interesantami, rozmowy negocjacyjne oraz sporządzanie umów, sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Starachowice (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie materiałów do opracowywania katalogów, broszur ulotek, udział w imprezach branżowych, przygotowywanie materiałów reklamowych
PW Krystian Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Przysucha (mazowieckie)
Osiąganie zaplanowanych celów sprzedażowych, przeprowadzanie badań i przygotowywanie analizy wyznaczonych rynków, rozwój rynków sprzedażowych firmy – pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami wraz z analizą ich potrzeb,definiowanie potencjału rynku – badanie konkurencji. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej i w terenie. Proponowane wynagrodzenie 2200 zł brutto + prowizja od sprzedaży.
FABRYKA PIŁ I NARZĘDZI WAPIENICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
Tworzenie strategii marketingowych
KC CONSULTING Sp. z o.o. - 2018-09-21 - Gostyń (wielkopolskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Wyszukiwanie konkursów, sporządzanie aplikacji unijnych, pozyskiwanie klientów potrzebujących ww dotacji.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
koordynacja i nadzór nad pracą podległego zespołu
POLIMERC Sp. z o.o. - 2019-05-15 - Dobczyce (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień detalicznych i hurtowych wraz z obsługą wysyłki towaru.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Wołomin (mazowieckie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie ofert dla klienta, archiwizacja dokumentów, prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Poznań (wielkopolskie)
realizowanie wyznaczonych planów sprzedaży produktów firmy, kompleksowa obsługa klientów, bieżąca współpraca z istniejącymi klientami, poszukiwanie nowych klientów, analiza rynku produktów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Granit Strzegom Spółka Akcyjna - 2018-09-14 - Strzegom (dolnośląskie)
Sprzedaż szkoleń BHP
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Zabrze (śląskie)
-nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami-prowadzenie sprzedaży do aktualnych klientów-przygotowywanie dokumentów do wysyłki eksportowej
Bio Concept Plus Andrzej Brzyski - 2019-01-10 - Sieniawa (podkarpackie)
montaż konstrukcji stalowych, lekkich obudów oraz pokryć dachowych, praca na wysokościach głównie na terenie powiatu wadowickiego
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Bachowice (małopolskie)
1. Gospodarowanie środkami, zgodnie z zapisami wniosków projektowych, w tym budżetu i harmonogramu.2. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektów zgodnie z przepisami i umową finansową projektów.3. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektów we współpracy z koordynatorami projektów, na potrzeby uprawnionych podmiotów.4. Przygotowywanie wniosków o płatność/sprawozdawczych w części finansowej.5. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminach jednostki oraz określonymi przez upoważnione organy zewnętrzne.6. Prowadzenie, wskazanych przez Głównego Księgowego, wydzielonych ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych w ramach tych ewidencji księgowych.7. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami. Wymagane dokumenty:Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia - Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE - Oświadczenie o niekaralności - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku- Dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać w wersji papierowej do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: specjalista obsługi finansowej we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 6 września 2019r. do godziny 16:00. 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Dorota Lignarska tel. (71) 782-35-14 w godz. 8.00 - 16.00.Umowa na zastępstwo.Praca w systemie jednozmianowym Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 782 35 14
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)
wyksz. wyższe, doświadczenie w branży turystycznej, znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego, umiejętności interpersonalne, komunikatywnośćmiejsce pracy: Kalisz
Centrum podróży i ubezpieczeń KIM - 2016-02-24 - Kalisz (wielkopolskie)
Ubezpieczenia majątkowe i życiowe (kontakt osobisty, telefoniczny lub CV na adres e-mail: ubezpieczenia (at) multifirma.pl)
Warmuz Zbigniew Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Multi - Agent" - 2016-02-16 - Wadowice (małopolskie)