SPECJALISTA DO SPRAW TURYSTYKI I UBEZPIECZEŃ Kalisz oferta pracy Centrum podróży i ubezpieczeń KIM
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW TURYSTYKI I UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wyksz. wyższe, doświadczenie w branży turystycznej, znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego, umiejętności interpersonalne, komunikatywnośćmiejsce pracy: Kalisz
Data publikacji: 2016-02-24
Lokalizacja: Kalisz (wielkopolskie)
Pracodawca: Centrum podróży i ubezpieczeń KIM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Legionów 38, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wyksz. wyższe, doświadczenie w branży turystycznej, znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego, umiejętności interpersonalne, komunikatywnośćmiejsce pracy: Kalisz
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW TURYSTYKI I UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalisz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kalisz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalisz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Nazwa pracodawcy: Centrum podróży i ubezpieczeń KIM
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Legionów 38, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i LM należy przesłać na adres: praca (at) kim.kalisz.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kalisz
Gmina pracodawcy: Kalisz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kalisz
Ulica pracodawcy: Legionów
Numer budynku pracodawcy: 38
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Data dodania oferty pracy: 24.02.2016
Oferta pracy ważna do: 03.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa kasy biletowej Muzeum,· obsługa systemu sprzedaży i rezerwacji biletów,· obsługa systemu sprzedaży internetowej,· obsługa terminali płatniczych,· tworzenie raportów kasowych i statystyk sprzedaży,· rozliczanie z gotówki,· udzielanie informacji gościom o podstawowej działalności Muzeum,· dbanie i ochrona powierzonego mienia.
Muzeum Emigracji w Gdyni - 2018-03-21 - Gdynia (pomorskie)
przyjmowanie zamówień i wprowadzanie do systemu; monitorowanie stanów magazynowych; prowadzenie dokumentacji sprzedażowej; wystawianie faktur, korekt dokumentów; pilnowanie płatności klientów; rozpatrywanie rekrutacji
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Roboty remontowo-budowlane wewnętrzne.
"OL-BUD"ZAKŁAD BUDOWLANO-INSTALACYJNY JERZY OLEK - 2016-07-14 - Łódź (łódzkie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Sejny (podlaskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników na terenie Rosji, Ukrainy, Białorusi i Polski
PLATON.EU Sp. z o.o. - 2019-06-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- ewidencja i księgowanie faktur kosztowych, faktur sprzedaży, wyciągów bankowych i raportów kasowych, operacji gospodarczych dotyczących środków trwałych,- uzgadnianie rozrachunków,- czynny udział w zamykaniu okresów obrachunkowych,- porzadkowanie dokumentów zgodnie z przyjętymi zasadami,- prowadzenie pełnej ewidencji ksiąg handlowych oraz książki przychodów i rozchodów.
Biuro Finansów i Rachunkowości HINZ Sp. z.o.o. - 2019-02-27 - Kościerzyna (pomorskie)
obsługa klientów, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie magazynu
ROLSTAL Pawłowski Sp.zo.o. - 2016-06-15 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
ewidencja rozliczanie czasu pracy pracownikównaliczanie płacrozliczanie delegacji słuzbowych pracownikówarchiwizacja i przechowywanie dokumentówpomoc w drobnych pracach księgowychobsługa biura.Oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Zator (małopolskie)
Opracowywanie kampanii reklamowych produktów lub usług.Budowanie wizerunku firmy.Nadzór nad stroną interentową
AXAN RETAIL Sp. z o.o. Sp. k. - 2019-03-28 - Bielany-Żyłaki (mazowieckie)
Prace wykończeniowe: tynki, gładzie, zabudowy GK, montaż paneli, montaż płytek, skręcanie mebli, malowanie.Miejsce pracy: Zabrze, Katowice.Godziny pracy: 8.00 - 16.00, 22.00 - 6.00.
ADRIAN POLTIER Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego POL-BUD - 2016-09-15 - Zabrze (śląskie)
pozyskiwanie klientów, kontakt z klientami, prowadzenie dokumentacji sprzedaży
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO-HANDLOWE "PAL-POL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-29 - Prabuty (pomorskie)
- Bliższe informacje na: cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu, uzgadniała dane do sprawozdań, wykonywała przelewy, rozliczała podatek VAT naliczony. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość) lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, przy wyższym 4 lata pracy.Wymagania niezbędne:-posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym,- znajomość zasad księgowości i programów księgowych,- biegła znajomość klasyfikacji budżetowej,- znajomość ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych,- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,- umiejętność analitycznego myślenia,- rzetelność,- samodzielność,- umiejętność pracy pod presją czasu,- komunikatywność.Wymagania dodatkowe:- doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych ( jednostka budżetowa)
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2019-06-13 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-03-27 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Dokonywanie całokształtu rozliczeń finansowych dostaw i sprzedaży surowca, wystawianie i sprawdzanie faktur za zakup, sprzedaż i transport zbóż sporządzanie wymaganych sprawozdań, kompleksowa obsługa zawieranych umów zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie zestawień, analiz, opracowań dotyczących obrotem zbożem
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-11-28 - Stoisław (zachodniopomorskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym , promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-26 - Warszawa (mazowieckie)
Dbałość o czystość na terenie sklepu i magazynów, obsługa maszyn sprzątających, monitorowanie zadowolenia kontrahenta, dozór nad pracownikami.
IPT Akromar Sp. z o.o. - 2018-10-24 - Racibórz (śląskie)
- Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi, - Dekretowanie dokumentów źródłowych (faktur, not księgowych, decyzji) oraz wprowadzanie ich do systemu,- Weryfikacja zapisów na kontach kontrahentów,- Weryfikacja zapisów na wybranych kontach Księgi Głównej,- Przygotowanie raportów i analiz wg bieżącego zapotrzebowania Zarządu,- Czynny udział w pracach przy sporządzaniu sprawozdań okresowych oraz rocznego sprawozdania finansowego zgodnie z zadaniami przydzielonymi w Harmonogramie rocznego sprawozdania finansowego.Praca w godz.: 7-15. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 395-74-02, e-mail: rdoliwa (at) szpital.wroc.pl
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego - 2018-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta, sprzedaż ofert turystycznych i ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Tychy (śląskie)
Praca polega na: wprowadzaniu danych do systemu opartego na rozwiązaniach klasy GIS (danych graficznych sieci oraz atrybutów poszczególnych obiektów na podstawie dokumentacji technicznej udostępnionej przez gestora sieci); weryfikacji wprowadzanych danych. Wymagamy podstawowej znajomości infrastruktury sieciowej - wiedza dotycząca sieci energetycznej oraz umiejętność czytania dokumentacji (w tym rysunku technicznego elektrycznego) będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:- pracę w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole- możliwość zdobycia szerokiej wiedzy o budowie oraz funkcjonowaniu systemów elektroenergetycznych- bezpłatne szkolenia- wynagrodzenie uzależnione od wyników
CADEXPERT Sp z o.o. - 2016-09-09 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, obsługa programu kadrowo-płacowego, prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowywanie zaświadczeń, ewidencjonowanie pracowników w systemach komputerowych, obsługa programu Płatnik oraz sporządzanie deklaracji ZUS, przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych na potrzeby wewnętrzne
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Lublin (lubelskie)
Tworzenie, aktualizacja i implementacja wewnętrznych procedur firmy. Współpraca z działem prawnym w zakresie opracowywania treści dokumentów. Przygotowywanie raportów dla przełożonych. Nadzór i opieka nad flotą samochodową. Wsparcie innych projektów i zadań działu. Praca w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali A. Oferta skierowana wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 697 908 490 i/lum e-mail: u.izydorczyk (at) kfb-polska.pl
KFB Polska Spółka z o.o. - 2018-01-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchii.
Niegowski Zdzisław "AGROLA" Zakład Handlowo- Produkcyjny - 2019-03-25 - Płatkownica (mazowieckie)
diagnostyka i mechanika pojazdów samochodowych; wykonywanie samodzielne napraw pojazdów samochodowych w zakresie mechanicznym i blacharskim;
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Pomoc w kadrach, zajmowanie się teczkami osobowymi, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, drukowanie pasków z wypłatami, pomoc w kompletowaniu dokumentów, pomoc w przygotowywaniu list płac.
Evres Finance Sp. z o.o. - 2017-08-31 - Łódź (łódzkie)
- pełne śledzenie i nadzór zadań logistycznych i bacf-office w przydzielonym zakresie przesyłek, od zamówienia do przyjęcia towaru na podstawie dokumentów przewozowych, które należy odebrać/wydać,- przekazanie sprawy do odpowiedniego działu (brak zewnętrznej i wewnętrznej dokumentacji, brak instrukcji),- współpraca ze wszystkimi interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi AM Sourcing (Mills, dostawcy itp.) w szczególności bliskie relacje z działem AP w celu uzyskania dobrej znajomości kontraktu, cen, zasad fakturowania itp., - współpraca z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz Wielkiej Brytanii,- codzienny kontakt z działem, aby potwierdzić czy wszystkie transakcje są prawidłowo przetwarzane i na czas, ze szczególnym uwzględnieniem płatności dostawców,- praca zgodnie z procesami i procedurami- gromadzenie i rejestrowanie wszystkich informacji dotyczących rozliczeń międzyokresowych,- sprawdzanie czy każda zarejestrowana przesyłka jest zgodna z warunkami umowy (zakupu i sprzedaży),- sprawdzanie czy żądania klienta są obsługiwane w odpowiednim czasie.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Opoczno (łódzkie)
prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
odpowiedzialność za współpracę między Prezesem, a klientami i kontrahentami firmy z Indii, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)