SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Łódź oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i prowadzenie rejestru zamówień klienta, wystawianie faktur, zlecanie wysyłek, organizowanie transportu, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami.
Data publikacji: 2017-04-04
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i prowadzenie rejestru zamówień klienta, wystawianie faktur, zlecanie wysyłek, organizowanie transportu, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Język angielski poziom średniozaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Mile widziane doświadczenie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość języka rosyjskiego - będzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE + CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.04.2017
Data dodania oferty pracy: 03.04.2017
Oferta pracy ważna do: 02.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
recepcja serwisu oraz sprzedaż produktów w salonie sprzedaży (Rzeszów)- instalacje i serwis urządzeń fiskalnych- szkolenia Klientów w zakresie obsługi urządzeń- koordynacja pracy serwisantów- obsługa przyjęć, wydań magazynowych
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-18 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień elektronicznych i telefonicznych,obsługa programu sprzedażowego,wprowadzanie zamówień do systemu, fakturowanie oraz wystawianie paragonów, nadawanie paczek, stały kontakt z klientem
FPUH KAMIL Kamil Gawliński Import - Eksport Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Cięcina (śląskie)
ROZŁADUNEK TOWARU NA MAGAZYNIE PRZY POMOCY WÓZKA WIDŁOWEGO
RZESZÓWDIS SP. Z O.O. - 2016-12-22 - Rzeszów (podkarpackie)
-administrowanie pojazdami służbowymi: przeglądy OBT, przeglądy eksploatacyjne pojazdów, karty flotowe dot. zakupu paliwa-rejestracja pojazdów służbowych (po wykupie z leasingu, pojazdy nowe)-zakup oraz sprzedaż pojazdów służbowych-pomoc z zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych -pomoc z zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów służbowych-zakup i koordynacja wymiany opon-współpraca z sekretariatem w zakresie funkcjonowania biura
IZOHAN Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Gdynia (pomorskie)
Zapoznanie się z zasadami panującymi w biurze podróży MY TRAVEL. Dbanie o czystośc na stanoiwksu pracy. Nabycie umiejętności z zakresu obsługi turystycznej. Nabycie umiejętności w zakresie nowoczesnych form przekazywania informacji i reklamy. Obsługa klienta, wykonywanie obowiązków terminowo, z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klienta. Odbieranie poczty elektronicznej. Obsługa urządzeń biurowych. Nadzór nad dokumentami firmowymi. Rozmowy telefoniczne. Organizacja spotkań z klienta,i.
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Specjalista ds sitodruku bedzie odpowiedzialny za: stworzenie od podstaw działu, ktory będzie zajmował się sitodrukiem oraz wszystkimi kwestiami z tym związanymi. Przy tworzeniu takiego działu specjalista ds sitodruku odpowiedzialny będzie za tworzenie stanowiska pracy w dziale druku, wybór maszyn do zakupu materiałów , narzędzi do pracy, środków ochrony ( w porozumieniu z działem BHP). Osoba ta będzie odpowiedzialna za ścisłą i sprawną współpracę z działami powiązanymi( min. administracja, produkcja, dział projektowania). Codziennością będzie: szybkie, precyzyjne reakcje w kontaktach z klientem ( wewnętrznym i zewnetrznym) oraz realizacje jego wymagań, oczekiwań i potrzeb. Dostosowanie wydruków/ projektów do wysokich standardów produkcji przy zleceniach prowadzonych dla naszych klientów. Częścią zadań będzie tworzenie prototypów wydruków nanoszonych na ekspozycje przeznaczone do prezentacji klientom, nanoszenie zmian i aktualizowanie wcześniejszych projektów do aktualnie obowiązujących norm przy prezentacji produktów kosmetycznych naszych klientów.
DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Dobroszyce (dolnośląskie)
Dostawa towaru.
Usługi Transportowe Mariusz Długokęcki - 2016-10-12 - Czeladź (śląskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami mającymi siedzibę w Brazylii (wymagany język portugalski).
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kraków (małopolskie)
•zapewnienie wsparcia merytorycznego w zakresie BHP dla całej organizacji,•zapewnienie realizacji obowiązków i wymagań formalnoprawnych w zakresie BHP (pozwolenia, sprawozdawczość, prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami),•sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz nadzór nad realizacją zaleceń powypadkowych,•prowadzenie audytów wewnętrznych oraz szkoleń w zakresie BHP,•kontrola kluczowych wskaźników w zakresie BHP,•współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracją państwową w tym obszarze,•sporządzenie sprawozdań statystycznych dla GUS.•ciągłe doskonalenie standardów BHP i p.poż.•dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,•współudział w procesach wdrażania i certyfikacji ISO 45001:2017•współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników-udział w przekazywaniu do użytku nowych stanowisk pracy, maszyn i budynków; godz. pracy do uzgodnienia; forma zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie - do negocjacji; wynagrodzenie od 2600 zł brutto - w zależności od formy zatrudnienia;
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-06-01 - Słupsk (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Brzeg (opolskie)
Prace budowlane
PPHU POLBUD Paulina Nowak - 2016-11-03 - Żywiec (śląskie)
- Prowadzenie kontraktów oraz ich nadzorowanie w procesie produkcji. Opracowanie technologiczne dokumentacji. Nadzór nad terminami wykonywanych kontraktów.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym istnieje możliwość zmiany wynagrodzenia na wyższe.- Praca w godzinach: 6:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego (konstrukcje stalowe budowlane, konstrukcje maszyn). Dobra znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego (warunek konieczny). Obsługa komputera (znajomość programu Excel). Mile widziana znajomość programu Auto CAD. Komunikatywność. Umiejętność pracy pod wpływem stresu i presji czasu. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-13:00) (Tel. 509-842-360, 32-730-38-69) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Hutnicza 10, 40-241 Katowice).
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-15 - Katowice (śląskie)
Zarządzanie 8-osobowym zespołem produkcyjnym, przygotowanie i nadzór produkcji, harmonogram realizacji zleceń, planowanie i realizacja zakupu materiałów, organizacja pracy zespołu. Praca na cały etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17.
ZPUH Paweł Łukasiak i s-ka Spółka Komandytowa - 2016-08-08 - Piastów (mazowieckie)
przeprowadzanie rekrutacji, emisja ogłoszeń, monitorowanie pracy
FAST SERVICE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Zaopatrzeniowe "MARK-POL" - 2015-12-16 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
realizacja założonych celów sprzedażowych, obsługa zapytań ofertowych,budowanie długoterminowych relacji z Klientami rozbudowanie i utrzymywanie bazy Klientów, prowadzenie negocjacji handlowych na rynku B2B
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-01-12 - Rusiec (łódzkie)
kontakt z klientami firmy w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień, obsługa zamówień w obowiązującym systemie, rozwiązywanie problemów w razie opóźnienia terminów realizacji dostaw do klientów,
Ardagh Metal Packaging Poland Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Kąty (małopolskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowaniei układanie towaru, dbanie o prawidłową ekspozycję towaru, metkowanie przyjętego towaru, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Tarnów (małopolskie)
Administracja produktów SAP (BW, PI, SolMan, Portal), rozwiazywanie problemów pojawiajacych sie w systemie SAP, praca w aplikacji systemu ERP, przeprowadzanie autoryzacji w SAP basis
thyssenkrupp Group Services Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
Oferta stażu przeznaczona wyłącznie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy w Pucku / Obsługa klienta, robienie zamówień, wycena towaru, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o stanowisko pracy, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Puck (pomorskie)
oferta z kandydatem
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Praca w charakterze specjalisty ds marketingu, promowanie szkoły jezyków obcych w mediach społecznościowych, organizowanie przedsięwzięć promocyjnych. OferujemyWynagrodzenie:* pensja podstawowa* premie* bezpłatny kurs językowyGodziny pracy:* od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00Forma zatrudnienia:* umowa zlecenie na okres próbny 1 m-c, po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat)* Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.* Prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych wyłącznie w formacie PDF na mail: praca (at) lektor.com.plOferta pracy znajduje się w sali: C, E, H
Szkoła Języków Obcych LEKTOR Sp. Jawna - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
pOZYSKIWANIE KLIENTÓW NA TERENIE nIEMIEC, KONTAKT Z DOTYCHCZASOWYMI KLIENTAMI, SPRZEDAŻ NA TERENIE NIEMIEC JAJ, KLIENCI ROZMAWIAJA W JĘZYKU TURECKIM I ANGIELSKIM
PPH KAYIK SP. Z O.O. - 2017-01-25 - Trzebiechów (lubuskie)
j.w
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie techniczne; doświadczenie zawodowe w obliczaniu kosztów produkcji, znajomość zasad księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁADY MECHANICZNE "GLIMAG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-08 - Gliwice (śląskie)
w/g potrzeb
Zakład Handlowo -Usługowy"W i M" - 2016-10-17 - Kielce (świętokrzyskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)