SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Olecko oferta pracy STOCZNIA JACHTOWA DELPHIA SP. Z O.O. Oddział Olecko
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Wsparcie pracy działu transportu, bieżący kontakt z kierowcami i przewoźnikami, komunikacja z innymi działami firmy i współpracującymi firmami według potrzeb, bieżące uaktualnianie raportu dostaw, monitorowanie postępu realizacji poszczególnych dostaw, dzienne uaktualnianie stanu łodzi na placu, dzienne uaktualnienie wag łodzi wyjeżdżających firmy, kontrola ilości łodzi zafakturowanych, codzienne uaktualnianie grafiku- Dział Transportu. Bieżące uzupełnianie pliku z wyjazdami kierowców do krajów Unii Europejskiej oraz Skandynawii, kontaktowanie się z firmami likwidującymi szkody, kontrola postępu w tym zakresie, rezerwowanie terminu serwisowania aut. Rozliczenia faktur z firmami transportowymi Stocznia Jachtowa Delphia, przygotowanie i archiwizowanie dokumentacji transportowej (Krajowy Dokument Transportowy, CMR), wypełnianie i archiwizowanie kart urlopowych dla kierowców Stoczni Jachtowej Delphii, archiwizowanie faktur za usługi transportowe. Katalogowanie i udostępnianie zdjęć ładunków i łodzi wyjeżdżających z firmy, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dla kierowców. Kontrolowanie wolnych dni kierowców za delegacje (rezerwacja/anulowanie) przepraw promowych, organizacja odbioru materiałów zamówionych z Olecka. Wprowadzanie w system dokumentów magazynowych rozchód wewnętrzny dla magazynu paliw. Weryfikacja i rozliczanie kosztów za autostrady, archiwizowanie rachunków za dodatkowe koszty związane z transportem przyporządkowane do wyjazdu. Archiwizowanie odczytów z dystrybutora paliwa
Data publikacji: 2019-07-24
Lokalizacja: Olecko (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: STOCZNIA JACHTOWA DELPHIA SP. Z O.O. Oddział Olecko
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 63, 19-400 Olecko, powiat: olecki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wsparcie pracy działu transportu, bieżący kontakt z kierowcami i przewoźnikami, komunikacja z innymi działami firmy i współpracującymi firmami według potrzeb, bieżące uaktualnianie raportu dostaw, monitorowanie postępu realizacji poszczególnych dostaw, dzienne uaktualnianie stanu łodzi na placu, dzienne uaktualnienie wag łodzi wyjeżdżających firmy, kontrola ilości łodzi zafakturowanych, codzienne uaktualnianie grafiku- Dział Transportu. Bieżące uzupełnianie pliku z wyjazdami kierowców do krajów Unii Europejskiej oraz Skandynawii, kontaktowanie się z firmami likwidującymi szkody, kontrola postępu w tym zakresie, rezerwowanie terminu serwisowania aut. Rozliczenia faktur z firmami transportowymi Stocznia Jachtowa Delphia, przygotowanie i archiwizowanie dokumentacji transportowej (Krajowy Dokument Transportowy, CMR), wypełnianie i archiwizowanie kart urlopowych dla kierowców Stoczni Jachtowej Delphii, archiwizowanie faktur za usługi transportowe. Katalogowanie i udostępnianie zdjęć ładunków i łodzi wyjeżdżających z firmy, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dla kierowców. Kontrolowanie wolnych dni kierowców za delegacje (rezerwacja/anulowanie) przepraw promowych, organizacja odbioru materiałów zamówionych z Olecka. Wprowadzanie w system dokumentów magazynowych rozchód wewnętrzny dla magazynu paliw. Weryfikacja i rozliczanie kosztów za autostrady, archiwizowanie rachunków za dodatkowe koszty związane z transportem przyporządkowane do wyjazdu. Archiwizowanie odczytów z dystrybutora paliwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olecko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olecko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła znajomość pakietu Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Biegła znajomość programów pakietu Office, szczególnie Excell i Power Point. Umiejętność pracy w grupie, kreatywność, samodzielność. Mile widziana znajomość zagadnień związanych z żeglarstwem i motorowodniactwem ora znajomość j. francuskiego.
Nazwa pracodawcy:
STOCZNIA JACHTOWA DELPHIA SP. Z O.O. Oddział Olecko
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
Adres pracodawcy:
Kościuszki 63, 19-400 Olecko, powiat: olecki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: olecki
Gmina pracodawcy: Olecko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olecko
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 63
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 24.07.2019
Oferta pracy ważna do: 30.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5b27f3efab760bf2343e3afea4d70025
Podobne oferty pracy
prowadzenie spraw pracowniczych ( akta osobowe, skierowanie na badania, terminowość szkoleń BHP, ewidencja nieobecności), naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i zleceń, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PIT
Wyższa Szkoła Nauk Stosowanych w Rudzie Śl. - 2019-05-22 - Ruda Śląska (śląskie)
rozwijanie bazy danych klientów biznesowych, umawianie spotkań; wysyłanie ofert; próba nawiązywania kontaktów z potencjalnymi klientami
IPT AKROMAR Sp. z o.o, Spółka komandytowa - 2016-02-22 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa klienta
Centrala Handlu Zagranicz."INTER-AIM" Sp.z o.o. - 2017-02-22 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie zamówień od klientów, wypisywanie dokumentacji handlowej, utrzymywanie trwałych kontaktów, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie klientów, obsługa sklepu internetowego
Jolanta Marjańska BEPPE, BIURO-SET JJ. Marjańscy - 2015-12-01 - Zawiercie (śląskie)
- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, świadectw pracy;- sporządzanie list płac;- sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach...
FROST Barbara Wegenke - 2015-12-01 - Jarogniewice (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów rosyjsko i angielskojęzycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Zgierz (łódzkie)
prowadzenie działu logistyki;organizowanie importu-eksportu; koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia; nadzór nad transportem.
ILP Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Żarów (dolnośląskie)
promowanie produktów i towarów na terenie Polski i za granicą (głównie w Korei Północnej), pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie dobrych kontaktów z pozyskiwanymi i dotychczasowymi klientami, negocjacje z klientami, dostosowanie ofert do potrzeb klientów, przede wszystkim w zakresie doboru właściwych kontrolerów temperatury i wtrysku, kompletnych systemów oraz elementów zamiennych układów Gorąco Kanałowych, współpraca z doradcami technicznymi, w tym w zakresie serwisowania sprzętu, prace biurowe i zarządzanie gospodarką magazynową zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony, zadaniowy czas pracyoferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa komputera, wystawianie faktur. Wykształcenie zawodowe lub średnie - budowlane lub sprzedawca, mile widziane doświadczenie zawodowe.
BUDULEC Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Bolszewo (pomorskie)
obsługa szlifierki - polerowanie frontów meblowych
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Radymno (podkarpackie)
planowanie, realizacja procesów rekrutacji, samodzielna rekrutacja i selekcja kandydatów na różne stanowiska, poszukiwanie pracowników z rynku wschodniego, kontakt z kandydatami z Europy Wschodniej.
DREMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-22 - Opole (opolskie)
dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, kierowanie zespołem pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy
CENTRUM WSPÓŁPRACY ZE WSCHODEM LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- bieżący nazdzór nad nieruchomościami- prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot.nieruchmości- współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości- nadzór nad ich właściwą realizacją,protokolarny odbiór i przekazywanie i nieruchomościami - przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków- dokonywanie odczytów wskazań liczników- rozliczanie kosztów dostawy mediów- opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami- bieżący kontakt z lokatorami- bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomości
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
- przygotowywanie ofert opisowo-graficznych dla produktów, - zarządzanie ofertami w kanałach sprzedaży internetowej- dbanie o atrakcyjność i konkurencyjność oferty w kanałach sprzedaży, - tworzenie promocji, wyprzedaży i materiałów reklamowych- prowadzenie profili social media
ZOLTA Maciej Żółty - 2020-05-08 - Mielec (podkarpackie)
Sprzedaż towarów AGD; nawiązywanie kontaktów handlowo-biznesowych na rynku europejskim (prowadzenie korespondencji w języku ukraińskim oraz angielskim); rozwijanie kanałów dystrybucji na rynkach Europy WschodniejPraca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta w restauracji,przygotowywanie napojów
Absynt Paweł Jawor - 2016-09-06 - Przemyśl (podkarpackie)
wg stanowiska
Hotel "JAN" Janina Kroplewska - 2015-12-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
przyjmowanie zamówień od dostawców;wystawianie faktur sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2020-07-01 - Wełecz (świętokrzyskie)
inwestycja pn.: "Nadzór budowy obwodnicy Olsztyna"-prowadzenie nadzoru przyrodniczego i ochrony środowiska na budowie,-przygotowywanie sprawozdań,sporządzanie pism dot.powyższego zakresu,-wsparcie zespołu Inżyniera Kontraktu w działaniach techniczno-administracyjnych
MGGP S.A. - 2017-05-22 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)
25. Ogólny zakres obowiązków1 Przyjmowanie, weryfikacja i rozpatrywanie wniosków w sprawie ustalenia prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego,2)Opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń z funduszu alimentacyjnego, sporządzanie list wypłat, prowadzenie ewidencji i rejestrów w tym zakresie,3)Archiwizacja dokumentacji,4)Sporządzanie planów potrzeb, a także raportów, meldunków miesięcznych oraz sprawozdań, dotyczących wydatków na świadczenia rodzinne i pielęgnacyjne oraz świadczenia z funduszu alimentacyjnego wraz z kosztami obsługi tych zadań,5)Podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, w tym:- przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych Gminy Piecki,- prowadzenie postępowań w celu uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych, wydawanie w tych sprawach decyzji administracyjnych,- współpraca z organami egzekucyjnymi oraz właściwymi wierzyciela i dłużnika,- składanie wniosków do prokuratury o ściganie za przestępstwo określone w art. 209 Kodeksu karnego, - kierowanie wniosków do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego,- współpraca z urzędem pracy w zakresie aktywizacji zawodowej dłużników alimentacyjnych,-rozliczanie zwrotów z tytułu wypłaconych świadczeń z funduszu alimentacyjnego, wpływających od dłużników bądź komorników sądowych, w tym konieczne zestawienia i ewidencje,- przekazywanie do biur informacji gospodarczej, informacji o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy,6) prowadzenie postępowań w zakresie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń z funduszu alimentacyjnego,7) inne zadania powierzone przez Kierownika, wynikające z bieżących potrzeb ośrodka.Wynagrodzenie 2100,00 + dodatki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Piecki - 2017-07-27 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
załadunek i rozładunek towaru,rozwożenie towaru do klienta
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
wykonywanie planu sprzedażowego,utrzymywanie stalego kontaktu zistniejącymi klientami , pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywaniei opracowywanie oferty handlowej, monitorowanie rynku i działańkonkurencji
KOSTA Sp. z o.o - 2016-11-28 - Opole (opolskie)
• Rozliczanie projektów inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi odpowiednich programów operacyjnych (POIiŚ, RPO WD, PROW) w bieżącym okresie finansowania 2014-2020;• Współpraca z zespołem JRP odpowiedzialnym za realizacj projektów;• Przygotowywanie wniosków o płatność;• Ocena kwalifikowalności wydatków według obowiązujących wytycznych dla programu, z którego pochodzi dofinansowanie;• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramu płatności;• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów;•Nadzór nad wykorzystaniem budżetów projektów;• Udział w opracowywaniu oraz nadzór nad dokumentacją formalno-prawną (umowy o dofinansowanie, aneksy, postępowania o udzielenie zamówień publicznych) i finansową (harmonogramy) realizowanych projektów;
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-02-03 - Strzeszów (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert, sprzedaż, obsługa klienta biznesowego, praca w salonie handlowym, przed komputerem, przez telefon, przez e-mail.Jeden raz na dzień pomoc w przyjęciu CIĘŻKICH dostaw - szafy chłodnicze.
F.P.H.U. PROBOX Krzysztof Kuć - 2016-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa procesów w dziale księgowości/logistyki czy obsługi klienta, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, zapewnienie doskonałych relacji z klientami, analizowanie i rozwiazywanie zgłaszanych problemów, przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz związanych z codziennymi obowiązkami.
Grupa Progres - 2015-12-24 - Łódź (łódzkie)
Praca przy frezarce.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Gdańsk (pomorskie)
- nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w zakładach pracy,- prowadzenie szkoleń BHP,- sporządzanie analiz i raportów związanych z zagadnieniami BHP,- ocena ryzyka zawodowego,- opracowywanie instrukcji stanowiskowych,- koordynowanie przeprowadzania pomiarów środowiska pracy,- sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
P.P.H.U. AGC ENGINEERING Adam Celebański - 2018-03-30 - Koniecpol (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży
Zakład Usługowo-Handlowy "Instalbud-Szepielak" Eugeniusz Szepielak - 2020-07-17 - Koszyce Wielkie (małopolskie)
Orgaznizacja usług gastronimicznych i hotelarskich.
AMAZONKA - 2016-02-01 - Gdańsk (pomorskie)