SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI DREWNA Katowice oferta pracy ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI DREWNA
Wynagrodzenie: od 3 486 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociągów głównie na terenie Polski, Czech, Slowacji oraz Niemiec, kontrola jakości i ilości towaru, wspólpraca z klientami, przygotowanie dokumentów przewozowych, sporządzanie listy wagowej, wysyłanie raportóworaz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola dokumentacji przewozowej, sporządzanie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zaleceń transpotrowych Praca w delegacji Teren kraju, czech, Słowacji i Niemiec
Data publikacji: 2018-03-02
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:CHORZOWSKA 6, 40-101 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociągów głównie na terenie Polski, Czech, Slowacji oraz Niemiec, kontrola jakości i ilości towaru, wspólpraca z klientami, przygotowanie dokumentów przewozowych, sporządzanie listy wagowej, wysyłanie raportóworaz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola dokumentacji przewozowej, sporządzanie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zaleceń transpotrowych Praca w delegacji Teren kraju, czech, Słowacji i Niemiec
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 486 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI DREWNA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 486 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejetność logicznego myślenia, dbalość o szczególy, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy, szybkie uczenie się, dynamizm i konsekwencja w działaniu, zaangażowanie, dyspozycyjność i odpowiedzialność
Nazwa pracodawcy:
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
CHORZOWSKA 6, 40-101 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: CHORZOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 02.03.2018
Oferta pracy ważna do: 30.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Prowadzenie dokumentacji związanej z administracją. Organizacja i realizacja poziomu zakupów. Prowadzenie spraw związanych z mieniem przedsiębiorstwa. Zarządzanie majątkiem ruchomym i nieruchomym.- Praca w biurze w Katowicach i/lub Sosnowcu.- Wynagrodzenie: 2900 zł/brutto + premia do 50%. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymaganie wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na pododbnym stanowisku. Wymagana biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych. Wymagana bardzo dobra znajomość Pakietu Office. CV + list motywacyjny przesłać na adres e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Katowice (śląskie)
Realizacja sprzedaży produktów zagranicznych zgodnie z polityką firmy. Sporządzanie raportów sprzedaży. Dbałość o wizerunek firmy.
Good-Personel Sp. z o.o. - 2017-05-25 - Piaseczno (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień, obsługa komputera oraz programów do fakturowania. Wymagane: wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat . B, umiejętność pracy z ludźmi, obsługa komputera, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel. 95 711 70 47 Łukasz Młynarczyk. Adres e-mail: biuro (at) m-blach.pl
M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ - 2017-09-20 - Krzeszyce (lubuskie)
Prace aplinistyczne. Weryfikacja oraz usuwanie awarii telekomunikacyjnych, elektrycznych, budowlanych. Przeglądy telekomunikacyjne, elektryczne, budowlane. Instalacja systemów: 2G, 3G, 4G, MU.
SPACENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-26 - Gdynia (pomorskie)
rekrutacja pracowników, obsługa kadrowo-płacowa
P.P.U.H. "PLANDEX" SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-02 - Stęszew (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Ostrołęka (mazowieckie)
Specjalista sprzedaży internetowej- staz WRPO 109
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Września (wielkopolskie)
doradztwo , pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnych, pomoc w rozliczaniu projektów w zakresie Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFPROW), EFS, EFRP; koordynowanie działań zwiazanych z tworzeniem i realizacją wielosektorowej Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2014-2020; przygotowywanie i realizowanie działań z zakresu animacji społeczności lokalnej oraz współpracy z grupami społecznymi z terenu LGD "Dolina Drwecy", służących aktywizacji społeczności lokalnej
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania DOLINA DRWĘCY - 2016-06-28 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
•Obsługa jakościowa reklamacji klientów, nadzorowanie działań wynikających z reklamacji , •Współpraca z dostawcami oraz producentami części zamiennych , •Prowadzenie wymaganej dokumentacji
Suder & Suder Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Modlnica (małopolskie)
-obsługa urządzeń pralniczych-prasowanie-maglowanie
Marcin Domagała "VESPA" - 2017-06-16 - Bielawa (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów, dbanie o prawidłową sprzedaż, sporządzanie poprawnie dokumentacji ze sprzedaży.Na początek umowa zlecenie przez okres 3 miesięcy, następnie umowa o pracę.Docelowo umowa na stałe.
Firma Handlowa COSINUS Anna Urbańska - 2018-04-13 - Zabrze (śląskie)
kontrola jakości platformy e-commerce do sprzedaży video w sieci (kontrola jakości, testowanie manualne)
CLEENG SP.Z O.O. - 2018-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
Dbanie o stan techniczny nieruchomości. Zlecanie i kontrola bieżących napraw, prowadzenie dokumentacji technicznej, przygotowywanie planów remontowych, organizowanie prac remontowych
PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna - 2016-07-28 - Opole (opolskie)
- Sporządzanie dokumentacji pracowniczej (umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.), - Sporządzanie umów cywilno-prawnych, - Wprowadzanie danych pracowniczych do systemu kadrowo-płacowego, - Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie, kontrola terminowości badań, - Prowadzenie spraw z zakresu emerytur, rent, świadczeń rehabilitacyjnych, - Ustalanie uprawnień do odpraw i nagród jubileuszowych, - Udział w bieżących projektach działu, - Sporządzanie raportów i sprawozdań. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: e.krauz (at) dolkom.pl
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2018-09-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista ds. zaopatrzenia i zamówień
Brilliantmodule Sp. z.o.o - 2015-12-08 - Skawina (małopolskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-placowa ,wynagrodzenie pracownik oddelegowanych
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Kraków (małopolskie)
www.rzeszow.so.gov.plMiejsce wykonywania pracy : Opiniodawczy zespół sądowych specjalistów w Rzeszowie .
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2016-04-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace administracyjne, obsługa dokumentacji biura, fakturowanie. Obsługa kadr i płac. Przygotowanie ofert i kosztorysów.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Nasielsk (mazowieckie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Białystok (podlaskie)
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; obsługa klienta zagranicznego; praca w systemie SA
"PROGRES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-26 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
planowanie, realizacja i koordynacja projektów marketingowych i operacyjnych; redagowanie informacji marketingowych; zarzadzanie zawartością strony www i profilu FB; analiza efektywności prowadzonych działań promocyjnych; optymalne dobieranie narzędzi promocyjnych w ramach akcji marketingowych; współpraca z działem handlowym w zakresie prowadzenia akcji marketingowych; analiza działań konkurencji
SPOŁEM Tarnowska Spółdzielnia Spożywców - 2016-07-27 - Tarnów (małopolskie)
PRACE BIUROWE. TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTÓW. PROMOWANIE PRODUKTÓW FINANSOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa klienta , przygotowanie wycen i ofert dla klienta/architekta, uzupełnienie bazy architekta/klienta, dbanie o utrzymanie relacji z architektami, wysyłanie zamówień do poszczegówlnych dostawców, nadzór nad podpisanymi zleceniami.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Gdynia (pomorskie)
- Opis stanowiska: Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań dla organów administracji państwowej (sporządzanie oraz składanie deklaracji VAT-7 / VAT-UE / Intrastat). Wspieranie klienta polskiego oraz zagranicznego w prowadzeniu transakcji międzynarodowych od strony podatkowej. Prowadzenie rejestrów dot. deklaracji VAT za pomocą programu informatycznego (wprowadzanie faktur, sporządzanie tabelek podsumowujących). Korespondencja telefoniczna, mailowa oraz pocztowa z Urzędem Skarbowym (składanie oraz redagowanie wniosków / pism / wyjaśnień). Opieka nad funkcjonowaniem biura: odbiór poczty, skanowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji mailowej, odbiór połączeń telefonicznych od kontrahentów / administracji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie międzynarodowejPracę w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Wynagrodzenie adekwatne do profilu, umiejętności i doświadczenia kandydata; Odpowiednie przygotowanie / szkolenia. - Wynagrodzenie: 3490 do 4920 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia). Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność, dokładność i zaangażowanie. Umiejętność analitycznego myślenia. Samodzielność i odpowiedzialność. Umiejętność pracy w zespole. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Praktyczna znajomość deklaracji VAT-7, VAT-UE, pojęcie o transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie bardzo cennym atutem. Warunek konieczny: dobra znajomość języka francuskiego lub angielskiego w mowie i w piśmie (preferowany język francuski). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów na sali sprzedaży,obsługa kasy fiskalnej,dbanieo wygląd i ekspozycję towaru,weryfikacji terminów ważności
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Kielce (świętokrzyskie)
ROZWÓZ PIECZYWA
RYSZARD GODZISZ FIRMA USŁUGOWO - PRODUKCYJNO - HANDLOWA "WALDOR" - 2015-12-09 - Dębica (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej przepisów ochrony środowiska w chowie świń.Wynagrodzenie w okresie próbnym 2500 zł do 3000zł.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Lipniki (mazowieckie)
koordynacja prac pomiędzy stanowiskami pracy, współpraca z ukraińskimi pracownikami
ASMET Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Czersk (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów do współpracy, kontakt i opieka nad nowo pozyskanymi klientami, obsługa pozyskanych kontraktów. Pracodawca oferuje: wynagrodzenie w systemie prowizyjnym, pracę w miłej atmosferze w młodym zespole, pełną elastyczność czasu pracy, możliwość uczestnictwa w rozwojowej branży medialnej, możliwość stałej współpracy, pracę na umowę o DZIEŁO/ZLECENIE w pierwszym szkoleniowo-próbnym okresie pracy, telefon, tablet, samochód służbowy po okresie próbnym.
PIEG Gerard Piekart - 2016-05-23 - Siedlce (mazowieckie)