SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW Tomaszów Mazowiecki oferta pracy BANKIER GROUP SP.ZO.O. S.K
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: obsługa sklepu internetowego, gmin,, dofinansowanie i badanie rynku, tworzenie nowych miejsc sprzedaży
Data publikacji: 2020-08-28
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Pracodawca: BANKIER GROUP SP.ZO.O. S.K
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POLSKIEJ ORGANIZACJI WOJSKOWEJ 17 108, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, powiat: tomaszowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa sklepu internetowego, gmin,, dofinansowanie i badanie rynku, tworzenie nowych miejsc sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tomaszów Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tomaszowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1016
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tomaszów Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Data zakończenia pracy: 30.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: BANKIER GROUP SP.ZO.O. S.K
danePracodawcy_nip: 7732487726
danePracodawcy_regon: 380898720
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Mazowieckim
Adres pracodawcy:
POLSKIEJ ORGANIZACJI WOJSKOWEJ 17 108, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, powiat: tomaszowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: telef.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: tomaszowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1016
Gmina pracodawcy: Tomaszów Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tomaszów Mazowiecki
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968300
Ulica pracodawcy: POLSKIEJ ORGANIZACJI WOJSKOWEJ 17
Numer budynku pracodawcy: 108
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243304
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 28.08.2020
Oferta pracy ważna do: 27.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9954d9600f70c3b9b8cb912b018453fd
Podobne oferty pracy
praca z rodzinami korzystającymi z usług w ramach Powiatowego Centrum Usług Społecznym, więcej informacji na stronie: www.bip.pcpr.tarnogorski.pl
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-09-19 - Tarnowskie Góry (śląskie)
praca jako specjalista do spraw zamówień publicznych
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2018-07-06 - Poznań (wielkopolskie)
Tworzenie strategii marketingowej oraz wdrażanie jej w różnych kanałach informacyjnych, zarządzanie treściami na stronie internetowej teatru, odpowiedzialność za proces komunikacji marketingowej, współpraca przy tworzeniu Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego Walizka, prowadzenie działań sponsoringowych oraz partnerskich, przygotowywanie ofert do placówek oświatowych, domów kultury oraz teatrów, realizacja polityki marketingowe Teatru, Koordynowanie działań promocyjnych, poszukiwanie nowych rozwiązań dla klientów Teatru, koordynacja działań organizacyjnych Teatru, współpraca i utrzymywanie kontaktów z mediami, planowanie i realizacji imprez oraz innych form uczestnictwa w kulturze, aktualizacja i redakcja strony internetowej oraz profili społecznościowych prace biurowe i administracyjne, udzielanie informacji o działalności instytucji, archiwizacja dokumentacji teatru.
Teatr Lalki i Aktora - 2017-11-24 - Łomża (podlaskie)
- Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy), prowadzenie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznym, zdrowotnymi, obsługa programów: PŁATNIK, SYMFONIA KADRI I PŁACE, terminowe i prawidłowe naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, prowadzenie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, sporządzanie sprawozdań do GUS, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Min. 3 lata doświadczenia zawodowego na takim samym stanowisku. Umiejętność obsługi programów komputerowych: SYMFONIA, PŁATNIK. Umiejętność redagowania pism urzędowych.
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2016-12-02 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z państw z Dalekiego Wschodu ( Chiny, Tajwan ), wyjazdy na targi oraz w delegacje
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Wysogotowo (wielkopolskie)
Rozliczanie bieżące firm pod kątem kadr, płac, ZUS.Praca od poniedziałku do piątku w godz.: 8:00-16:00.
Kuhn Biuro Rachunkowe Sp. z o.o. - 2020-01-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
- opracowywanie planów strategicznych spółki oraz kontrolowanie ich realizacji,- planowanie i kontrolowanie kosztów w firmie,- przygotowywanie raportów i zestawień,- udzielanie konsultacji i doradztwo z zakresu planowania,- inne zadania wynikające ze specyfikacji stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Weryfikacja umów handlowych i usługowych (zgodność, kompletność, klasyfikacja umów)Ewidencja i rejestracja umów handlowych i usługowychZakładanie nowych obiektów w programie rozliczeniowymParametryzacja obiektów/klientów w programie rozliczeniowym pod kątem uruchamianej usługiWprowadzanie danych masowych do programu rozliczeniowego
TECHEM SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-23 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie kosztorysów ofertowych, przygotowywanie ofert technicznych w branży izolacyjno-budowlanej (turbiny, kotły, urządzenia pomocnicze), prowadzenie rejestru zapytań ofertowych i umów
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "IZOBUD-REM" Jan Horoszkiewicz GORZÓW WLKP. - 2018-03-14 - Nowe Czarnowo (zachodniopomorskie)
wg.programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-03-23 - Poznań (wielkopolskie)
wydawanie i przyjmowanie towarów
LECHTOM Hurtownia Lodów i Mrożonek - 2018-04-24 - Świdnica (dolnośląskie)
Obsługa sprzedaży internetowej, pomoc klientom przy doborze urządzeń, udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów, przyjmowanie i obsługa zamówień, wystawianie dokumentów sprzedażowych, telefoniczna i e-mailowa obsługa zapytań klientów, przygotowywanie ofert, prowadzenie wszelkich innych spraw związanych z profesjonalną obsługą klienta.
P.W. MultiMax - 2016-03-30 - Zamość (lubelskie)
Zarządzanie zagranicznymi kanałami sprzedaży internetowej, opracowywanie i tłumaczenie materiałów marketingowych, ofert; analiza rynku, obsługa klienta w języku niemieckim (email, telefon)
ZOLTA Maciej Żółty - 2017-04-07 - Mielec (podkarpackie)
• Tworzenie strategii i planów marketingowych, wdrażanie i pomiar efektywności • Tworzenie biznesplanów na potrzeby instytucji biznesowych i finansowych • Tworzenie analiz marketingowych oraz badań rynkowych • Współudział w tworzeniu nowych koncepcji biznesowych • Tworzenie koncepcji akcji promujących i reklamowych • Tworzenie treści na potrzeby działań promujących i informacyjnych
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2020-11-25 - Lublin (lubelskie)
SPRZĄTANIE BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I BLOKÓW
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Nowogard (zachodniopomorskie)
Miejsce wykonywania stażu Stradunia.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Stradunia (opolskie)
obsługiwanie i nadzorowanie urządzeń do uboju drobiu i obróbki poubojowej oraz do przetwarzania mięsa drobiowego, rozbiór drobiu, pakowanie gotowego produktu
kontakt przez PUP - 2020-09-01 - Bolesławiec (wielkopolskie)
Prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych, dekretacja i księgowanie dokumentów, sporządzanie i sprawdzanie poprawności rachunkowej deklaracji podatkowej (CIT,VAT), tworzenie sprawozdań finansowych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych, realizacja rozliczeń finansowych z kontrahentami, w tym przygotowywanie przelewów bankowych, rozliczanie i uzgadnianie sald konta rozliczeń międzyokresowych, rezerw, przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych.
Przembud Gdańsk S.A. - 2016-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
Wynagrodzenie do uzgodnienia. Planowanie i koordynowanie działań marketingowych. tworzenie oraz nadzorowanie kampanii reklamowej "Adventure Team". Analiza aktualnych działań marketingowych w branży oświetleniowej. Współpraca z działem handlowym w zakresie obsługi marketingowej inwestycji. Współpraca z czasopismami w zakresie koncepcji reklam oraz wspólnych akcji promocyjnych. Koordynacja prac grafików i agencji reklamowych. Marketing internetowy - regularna obsługa stron internetowych, bieżące wpisy na portalach społecznościowych. Tworzenie prezentacji, koncepcji materiałów reklamowych.
LIRA Sp. z o.o. - 2015-12-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- realizacja działań w obszarze pozyskiwania klientów,- sprzedaż i kontraktowanie usług, poszukiwanie zleceń /głównie rynki zagraniczne/,- sporządzanie listy ewentualnych nabywców /budowanie bazy/,- sprawdzanie przebiegu realizacji zamówienia,- podążanie za sprzedażą po zawarciu transakcji /aktywne utrzymywanie kontaktu z nabywcą/.
Alumare Sp. z o.o. - 2020-06-30 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
obsługa biura, zarzadzanie treścią, zarzadzanie pakietami, zapewnienie doskonałej obsługi klienta, znajomość topografii Polski, Wystawianie faktur, obsługa połączeń przychodzacych
AMNO - GRUPA POGOTOWIE POGRZEBOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-26 - Puławy (lubelskie)
zajęcia z dziećmi posiadającymi orzeczenie i opinię
Miejskie Przedszkole Integracyjne nr 14 Gorzów Wlkp - 2019-09-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Odpowiedzialność za generowanie przychodu i zysku na przydzielonym obszarze / grupie klientów. Nawiązywanie kontaktów z nowymi i potencjalnymi klientami. Przygotowywanie i wysyłanie ofert do klientów oraz obsługiwanie ofert od kontrahentów, prowadzenie korespondencji handlowej. Sprzedawanie produktów firmy i realizacja planów sprzedażowych. Podtrzymywanie współpracy z aktualnymi klientami. Prowadzenie negocjacji z kontrahentami. Obsługa zamówień, określanie warunków dostawy i kontrola dostaw. Udzielanie klientom wsparcia technicznego w zakresie produktów firmy. Organizowanie i udział w targach, spotkaniach i imprezach handlowych. Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy.- Miejsce pracy: siedziba firmy Katowice oraz wyjazdy służbowe również poza terenem Polski.- Godziny pracy: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 do ustalenia z pracodawcą.
FABRYKI SPRZĘTU I NARZĘDZI GÓRNICZYCH GRUPA KAPITAŁOWA FASING SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-02-07 - Katowice (śląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędn-Kredytowa"Piast"w Tychach - 2017-06-12 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
-nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami-prowadzenie sprzedaży do aktualnych klientów-przygotowywanie dokumentów do wysyłki eksportowej
ANDRZEJ BRZYSKI BIO-CONCEPT PLUS - 2019-06-13 - Sieniawa (podkarpackie)
uzupełnienie doposażenia, ze skierowaniem, wynagrodzenie 2600 zł, wykształcenie: podstawowe, zasadnicze zawodowe, umowa na czas określony, jedna zmiana od 10:00 do 18:00, pełny etat, charakterystyka pracy: przygotowywanie produktów oraz sporządzanie posiłaków, miejsce pracy: Mirsk
kontakt przez PUP - 2020-10-27 - Mirsk (dolnośląskie)
przestrzeganie procedur magazynowych - przyjmowanie, ewidencja i wydawanie towarów, obsługa klientów w zakresie sprzedaży części zamiennych, przyjmowanie zamówień na części zamienne, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie bazy klientów oraz opieka nad stałymi klientami, realizacja planów sprzedaży firmy, współpraca z działem serwisu i sprzedaży w zakresie zamówień i sprzedaży części zamiennych i akcesoriów, dbałość o powierzone mienie firmy. Godziny pracy: 8.00- 16.00
Auto Diug - 2019-07-08 - Słupsk (pomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe, techniczne; doświadczenie stan. produkcyjnym, znajomość podstawowych narzędzi pomiarowych, zdolności manualne, zmysł techniczny, zaangażowanie, samodzielność; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: obsługa maszyn rotacyjnych np. Lesko, Grafotronic itp., rozliczanie surowca, wyrobu gotowego oraz komponentów użytych podczas realizacji procesu, kontrola jakości z obowiązującymi procedurami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Gliwice (śląskie)