SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Tyczyn oferta pracy Tyczyńska Fabryka Urządzeń Wentylacyjnych Tywent Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie kadr i płac w firmie
Data publikacji: 2020-09-21
Lokalizacja: Tyczyn (podkarpackie)
Pracodawca: Tyczyńska Fabryka Urządzeń Wentylacyjnych Tywent Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ORKANA 1, 36-020 Tyczyn, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie kadr i płac w firmie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tyczyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1816
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tyczyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
Tyczyńska Fabryka Urządzeń Wentylacyjnych Tywent Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 8133170567
danePracodawcy_regon: 690725734
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
ORKANA 1, 36-020 Tyczyn, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: rzeszowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1816
Gmina pracodawcy: Tyczyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tyczyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0975078
Ulica pracodawcy: ORKANA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 21.09.2020
Oferta pracy ważna do: 20.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e42c4b2970a4b293974a17fcd31990ce
Podobne oferty pracy
Kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa firmy.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Kalisz (wielkopolskie)
Nadzór nad realizacją inwestycji w zasobach mieszkaniowych użytkowych, stanowiących własność Spółki i Miasta Szczecinek oraz Wsólnot Mieszaniowych Nieruchomości.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Planowanie i organizacja kampanii reklamowych i marketingowych mających na celu wzrost sprzedaży produktów i usług firmy. Planowanie i organizacja kampanii reklamowych i marketingowych mających na celu wzrost sprzedaży produktów i usług firm. Zatwierdzanie materiałów promocyjnych wykorzystywanych w promocjach trade marketingowych. Organizowanie wydarzeń informacyjnych, konferencji z klientami, a także udział w targach w celu pozyskania nowych klientów.Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymywanie i modernizacja majątku i wyposażenia firmy w zakresie urządzeń i instalacji, pozyskiwanie i analizowanie informacji technicznych, uczestniczenie w tworzeniu i weryfikowaniu dokumentacji technicznej, dokonywanie zakupów, nadzorowanie do strony technicznej powierzonych zadań modernizacyjno-remontowych
NIRO sp. z.o.o. - 2016-04-20 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych z zakresu rehabilitacji społecznej.Prowadzenie dokumentacji z procesu rehabilitacji.Prowadzenie dokumentacji uczestników WTZPomoc w prowadzeniu biura WTZ.Współpraca z rodzicami lub opiekunami uczestników.
CHARYTATYWNE STOWARZYSZENIE NIESIENIA POMOCY CHORYM MISERICORDIA - 2019-04-25 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie pełnej obsługi kadrowo-płacowej firmy,weryfikacja i kontrola poprawności formalno-rachunkowej dokumentów, księgowych krajowych izagranicznych;archiwizacja dokumentów,ewidencja dokumentów księgowych w systemie,inne zadania z zakresu rozliczeń księgowych,
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Gorlice (małopolskie)
- ocena modeli biznesowych- zarządzanie grupą pracowników- kontrola finansowa wszystkich transakcji klienta- bezpośredni kontakt z klientem w języku angielskim i języku białoruskim
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Łódź (łódzkie)
- Sporządzanie rocznego sprawozdania F-03, - Uzgadnianie na bieżąco stanu majątku Uczelni, - Prowadzenie ewidencji dotyczącej aparatury specjalnej, - Ewidencja dowodów źródłowych dotyczących majątku trwałego, - Dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu zgodnie z Ustawą o rachunkowości i Zakładowym planem kont w podziale na źródła finansowania majątku, - Bieżąca, szczegółowa analiza kont księgowych oraz uzgadnianie sald, - Uzgadnianie amortyzacji i umorzenia w tym pod kątem źródeł finansowania, - Uzgadnianie pozostałych przychodów operacyjnych z tytułu rozliczenia dotacji przekazanej na finansowanie środków trwałych oraz konta rozliczeń międzyokresowych przychodów, - Wykonywanie analiz kosztów działalności inwestycyjnej. Oferta dostepna w sali E, A. Oferta skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) umed.wroc.pl
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu - 2016-11-25 - Wrocław (dolnośląskie)
kompleksowe prowadzenie sprzedaży produktów firmy, pozyskiwanie klientów na rynkach niemieckojęzycznych, prowadzenie działalności promocyjnej; jedna zmiana; kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach (7-15) oraz e-mailowy.
STANPOL Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Słupsk (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Węgrów (mazowieckie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania:Znasz język francuski,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO OKNA S.A - 2017-10-03 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie firmy, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Pelplin (pomorskie)
Obsługa klienta i opieka nad klientem, obsługa systemów ubezpieczeniowych i kredytowych.Praca od pon. do pt. od 9:00 do 17:00
Niewolnik Krzysztof Firma Usługowo-Handlowa "Christopher" - 2019-04-05 - Rydułtowy (śląskie)
osobiste nawiązywanie kontaktów z kontrahentami z rejonu Ukrainy i Rosji. Sporządzanie ofert umów dwujęzycznych. Nadzorowanie wykonywania zlecenia
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Łuków (lubelskie)
praca w zakresie jakości produkcji dot.przetwórstwa rybnego
"REKIN" JAN MOZOLEWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2019-07-18 - Grajewo (podlaskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
- Gromadzenie, walidacja, konsolidacja i kontrola danych biznesowych oraz operacji biznesowych. Przygotowywanie okresowych analiz, reportów, statystyk, założeń oraz planów. Współpraca z ekspertem ds. systemu w celu rozwiązania problemów i zwiększenia wydajności. Codzienny kontakt w języku angielskim biznesowym z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min 4 lata doświadczenia w branży IT. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, aplikacji SAP. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Katowice (śląskie)
bezrobotny do 30 lat
kontakt przez PUP - 2014-11-26 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Obsługa sprzedaży internetowej
FOREVER s.c. Tomasz Rydz i Szymon Myrlak - 2016-08-02 - Przyborów (małopolskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, głównie z Ukrainy i Federacji Rosyjskiej, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej, potwierdzanie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej, prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym m. in.: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych, koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych, wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi w firmie w zakresie organizacji pracy, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych z wykorzystaniem systemów mierzących kluczowe wskaźniki jakości, efektywności, produktywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania obowiązujących procedur, zapewnianie odpowiedniego przepływu informacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem, sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta, obejmujących m.in. analizę danych na poziomie jakościowym i ilościowym w kategoriach: terminowość, ilość oraz jakość realizowanych zadań w stosunku do założonego planu oraz produktywność pracowników tymczasowych, nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, m.in. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług.reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach branżowych mające na celu pozyskanie klientów, poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników tymczasowych, przemieszczanie się podczas realizacji obowiązków samochodem służbowym (niezbędne uprawnienia kat B)
kontakt przez PUP - 2019-10-25 - Ceków-Kolonia (wielkopolskie)
Rejstracja i koordynacja obiegu poczty przychodzącej i wychodziącej. Wsparcie pracy specjalistow oraz Dyrektora Kontraktu. Koordynacja obiegu dokumantów kadrowych. Dbałość o zaopatrzenie biura w artykuły spożywcze. Współpraca z działem kontrolingu oraz podwykonawcami.
Mota-Engil Central Europe S.A. - 2018-07-09 - Jawor (dolnośląskie)
1. Obsługa klienta.2. Sprzedaż imprez turystycznych.3. Obsługa systemu sprzedażowego MERLINX.4. Przygotowanie ofert turystycznych.5. Obsługa systemu Euro-ticket.6. Sprzedaż biletów autokarowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kartuzy (pomorskie)
Zamawianie komponentów do planowanej produkcji. Negocjowanie cen z dostawcami. Sporządzanie zapytań ofertowych. Kontrola zgodności dostaw. Wyszukiwanie potencjalnych dostawców.
ESTYMA ELECTRONICS SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2016-04-06 - Gajewo (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: wyższe; roczne doświadczenie w rekrutacji; znajomość branży motoryzacyjnej + ISO 9001; zaawansowana znajomość języka ukraińskiego; dobra znajomość jęz. angielskiego; prawo jazdy kat. B + własny samochód; znajomość MS Office; um. współpracy z agencjami pracy tymczasowej; zakres obowiązków: rekrutacja pracowników, także obcokrajowców, reprezentacja firmy na giełdach i targach pracy (um. org. udziału pracodawcy w targach pracy); tłumaczenie zagadnień z dziedziny prawa pracy BHP z jęz. polskiego na jęz. ukraiński; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Gliwice (śląskie)
Opiniowamie wad i usterek budynków ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi za wady wykonanych robót, przygotowywanie pism do wykonawców budynków w zakresie dot. wad i usterek ujawnionych w czasie gwarancji, udzielanie lokatorom odpowiedzi na pisma dot. spraw technicznych związanych z eksploatacją lokali mieszkalnych,współudział w przygotowywaniu planów remontów i modernizacji zasobów mieszkaniowych i lokali użytkowych,prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem planowych remontów zasobów mieszkaniowych Spółki,udział w komisjach technicznych, odbiorowych i okresowych przeglądów budynków będących na gwarancji,wykonywanie bieżących przeglądów placów zabaw,udział w sprawach związanych z naprawami gwarancyjnymi wynikającymi z okresowych przeglądów budynków,prowadzenie czynności przygotowawczych związanych z przekazaniem lub odbiorem lokali mieszkalnych najemcom, prowadzenie harmonogramu i nadzór nad wymianą liczników tj. wodomierzy i ciepłomierzy w lokalach,udział w sprawach związanych z naprawami pogwarancyjnymi budynków i ich otoczenia.
Gdańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o. - 2017-09-22 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż kebabów, zawieranie kontraktów z klientami; tworzenie ofert sprzedażowych; inicjowanie i kształtowanie długoterminowych relacji z klientem; nadzór nad dokumentacją sprzedażową.
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Częstochowa (śląskie)
kontakt z klientem zagranicznym, opisy zamówień, przyjmowanie zamówień, konwersacja z zagranicznym klientem, mile widziane pozyskiwanie nowych klientów
P.H.U. "MAGOT" - Jan Bożek - 2017-03-06 - Myszków (śląskie)
- przygot. mat. reklamowych i marketingowych,- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych dla sprzedaży towarów.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Łódź (łódzkie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
rozwijanie tajskiej wersji portalu picodi.com; utrzymywanie kontaktu z najważniejszymi klientami; pozyskiwanie nowych klientów; utrzymwanie kontaktu z blogerami/vlogerami; branie udziału w kampaniach marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Kraków (małopolskie)