SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Radoszkowo Drugie oferta pracy Walczak Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 3 300 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków z ubezpieczeń społecznych oraz sporządzanie list płac, sporządzanie dokumentacji dla ZUS, naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności,- miejsce wykonywania pracy: Radoszkowo Drugie 35- umowa na czas okreśony w okresie 01.09.2019r. - 31.08.2021r.
Data publikacji: 2019-08-01
Lokalizacja: Radoszkowo Drugie (wielkopolskie)
Pracodawca: Walczak Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-130 Radoszkowo Drugie 35, powiat: śremski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków z ubezpieczeń społecznych oraz sporządzanie list płac, sporządzanie dokumentacji dla ZUS, naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności,- miejsce wykonywania pracy: Radoszkowo Drugie 35- umowa na czas okreśony w okresie 01.09.2019r. - 31.08.2021r.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 300 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radoszkowo Drugie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: śremski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Książ Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 300 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, posiadanie doświadczenia na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość obsługi MS OFFICE (zwłaszcza Excel), praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń spoelcznych, mile widzana znajomośc systemu GRATYFIKANT GT
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: Walczak Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 1, 63-130 Książ Wielkopolski, powiat: śremski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: śremski
Gmina pracodawcy: Książ Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Książ Wielkopolski
Adres strony pracodawcy: www.walczakparkiety.pl
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Tartak
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 02.08.2019
Oferta pracy ważna do: 31.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dc5132ce9981e96d5268875af0a7bf5c
Podobne oferty pracy
analiza rynku branżowego w Ameryce Południowej, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę w Ameryce Południowej, Budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Współudział w opracowaniu opisów przedmiotów zamówienia, przygotowaniu zamówienia oraz ocenie złożonych ofert na roboty budowlane, opiniowanie programów organizacyjno-funkcjonalnych i projektów budowlanych zadań inwestycyjnych i remontowych. Wykonywanie zadań zmierzających do utrzymania nieruchomości w prawidłowym stanie technicznym zgodnie z wymogami prawa. Nadzór nad wykonywanymi przeglądami stanu technicznego wynikającego z Ustawy Prawo Budowlane. Planowanie modernizacji systemów pod zmieniajace się potrzeby. Optymalizacja kosztów eksploatacji. Opracowanie oraz aktualizacja procedur związanych z eksploatacją nieruchomości
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2019-03-27 - Gdynia (pomorskie)
Oferta na refundowane stanowisko pracy dla osób bezrobotnych do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Krapkowice.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Gogolin (opolskie)
Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego; wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów; współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta; inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnianie pacjentom dostępu do informacji prawnej; prowadzenie czynności związanych ze zbadaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta; przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju prowadzonych spraw w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja); wykonywanie innych poleceń służbowych zleconych przez przełożonego.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2019-06-13 - Radom (mazowieckie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami w zakresie zaopatrzenia i sprzedaży z zagranicą (głównie Ukraina), analiza i weryfikacja dokumentów pochodzących od kontrahentów (głównie Ukraina), przygotowywanie dokumentów, inne
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Ruda Śląska (śląskie)
kompleksowe prowadzenie aktu osobowych pracowników, prowadzenie archiwum akt, ewidencja szkoleń BHP, szkoleń z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, prowadzenie spraw związanych z ZFŚS, prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją pozostałych środków trwałych
ŻŁOBEK MIEJSKI KUBUŚ PUCHATEK - 2018-07-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
staż - obsługa zapytań ofertowych, sporządzanie ofert dla klienta, opracowywanie dokumentacji wsadowej do ofertowania, opracowywanie danych w arkuszu kalkulacyjnym Excel, analiza rysunków technicznych w oprogramowaniu CAD, kontrolowanie zgodności wykonania wyrobu z dokumentacją techniczną i specyfikacjami, bieżąca kontrola jakości zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami, przygotowanie raportów i analiz z wykonanych pracKomputer: ilość godzin 6
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż towarów z Rosji i Ukrainy na terenie UE, prezentacja towaru
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Chorzów (śląskie)
Obsługa reklamacji oraz usług zewnętrznych, wyjazdy służbowe do klientów. Pracodaawca zapewnia samochód służbowy. Praca w godzinach od 8:00 do 16:00.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-04-05 - Andrychów (małopolskie)
transport międzynarodowy - UE
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Poznań (wielkopolskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku indyjskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą indyjskich towarów i usług
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
posprzedażowa obsługa klienta z językiem słowackim i czeskim: -weryfikacja zamówień internetowych, -sprzedaż produktów, -badanie satysfakcji klienta
BPO EMPLOYMENT SP Z O O - 2016-07-12 - Kraków (małopolskie)
rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych potencjalnych beneficjentów i lokalnego rynku pracy, i opracowanie na ich podstawie ofert szkoleniowych, przygotowywanie planów szkoleń zgodnie z trybem przewidzianym w OHP, promowanie oferty szkoleniowej OHP, prowadzenie akcji promocyjno - informacyjnej kursów i szkoleń w środowisku lokalnym, oferowanie kursów i szkoleń podnoszących i uzupełniających kwalifikacje zawodowe młodzieży w zawodach i specjalnościach poszukiwanych na lokalnym rynku pracy, organizowanie szkoleń zawodowych dla beneficjentów projektu mających na celu nabycie lub podniesienie umiejętności, kwalifikacji i wiedzy, koordynowanie procesu przygotowania i realizacji szkolenia ich organizację, przebieg i rozliczenie, zapewnienie wewnętrznego nadzoru, w tym pedagogicznego, wykonywanie zadań logistycznych dotyczących organizacji kursów, które zapewniają ich sprawne i efektywne przeprowadzenie, samodzielne prowadzenie szkoleń dla klientów kierowanych z innych jednostek OHP w miarę posiadanych możliwości i uprawnień specjalistów ds. szkoleń, podejmowanie współpracy z oferującymi szkolenia specjalistyczne jednostkami szkoleniowymi działającymi w strukturach OHP, organizowanie warsztatów w siedzibie MCK mających na celu nabycie przez młodych ludzi umiejętności dodatkowych, które stanowią dodatkowe wyposażenie podnoszące ich atrakcyjność na rynku pracy, prowadzenie banku informacji o ofercie edukacyjnej OHP i na lokalnym rynku pracy, prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej oferty szkoleniowej i na potrzeby projektu, rozliczanie kursów pod względem merytorycznym i finansowym, rekrutacja i realizacja projektu unijnego
Ochotnicze Hufce Pracy Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda w Szczecinie - 2016-10-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Research i wdrażanie nowych produktów z branży chemii budowlanej i przemysłowej, współpraca z laboratorium i działem handlowym.
ALPINUS CHEMIA Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie się z ustawami ubezpieczeniowymi oraz O.W.U. różnych produktów i różnych ubezpieczycieli.Nauka oraz przeprowadzanie rozmów z klientami.Nauka i obsługa programów sprzedażowych poszczególnych ubezpieczycieli oraz programu ,,Agent M6" do rozliczeń finansowych i polis zawartych, pomoc przy wypełnianiu przez klientów wniosków, utrzymanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Malbork (pomorskie)
wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, obliczanie podatków, sporządzanie deklaracji
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie,rejestracja,rozdzielanie i wysyłanie korespondencji , współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu
Urząd Gminy Górzno - 2018-01-29 - Górzno (mazowieckie)
promocja i sprzedaż produktów, aktywne poszukiwanie nowych klientów,obsługa klientów hurtowni,wystawianie dokumentów handlowych,uzupełnienie ekspozycji.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Zambrów (podlaskie)
aktywne wspieranie sprzedaży produktów
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Łominy (łódzkie)
j.w
4SHAPE SP. Z.O.O - 2017-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie zmian ewidencji gruntów i budynków. Przeprowadzanie narad koordynacyjnych, obsługa wykonawców prac geodezyjnych i inne prace zlecone przez przełożonego.
STAROSTWO POWIATOWE W SZYDŁOWCU - 2019-08-02 - Szydłowiec (mazowieckie)
Procesowanie i dostarczanie transakcji finansowych, prowadzenie odpowiednich wpisów księgowych oraz procesów finansowych, zapewnienie wysokiej jakości
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Kraków (małopolskie)
aktywne poszukiwanie klientów, umiejętności w zakresie mediacji i negocjacji, utrzymanie pozytywnych relacji z klientami, redagowanie korespondencji handlowej, kompleksowa obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-05-15 - Stargard (zachodniopomorskie)
realizacja zadań wychowawczo-dydaktycznych, realizacja procesu wychowawczo-dydaktycznych, organizacja spożywania posiłków, dbanie o czystość i porządek
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Trzebinia (małopolskie)
Specjalista ds. wsparcia IT. Do obowiązków należy administrowanie serwerami, wsparcie liniowe pracowników produkcji, zarządzanie zasobami sprzętowymi. Wymagane wykształcenie kierunkowe techniczne lub wyższe. Doświadczenie min. 3 lata przy wykształceniu wyższym kierunkowym, min. 6 lat przy wykształceniu technicznym kierunkowym, umiejetność zarządzania urządzeniami sieciowymi i administrowania serwerami Windows/Linux, znajomość języka PL/SQL i baz danych Microsoft, znajomość technologii wirtualizacji Hyper-V,Vmvare, znajomość podstaw elektroniki, mile widziana znajomość Wondows PowerShell i C#, XML, komunikatywność, sumienność, rzetelność, odporność na stres, j. angielski w stopniu umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej.
Fabryka Okien "Dako" sp. z o.o. - 2016-05-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
tworzenie ofert techniczno-handlowych, doradztwo techniczne w zakresie sprzedawanych produktów, monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji
HULANICKI - BEDNAREK Sp. z o.o - 2016-08-18 - Chełm (lubelskie)
jw
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2016-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Pruchnik (podkarpackie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i utrzymanie dokumentacji kadrowej.Deklaracje ZUS, GUS, nadzór nad badaniami lekarskimi, szkoleniami BHP, zwolnieniami lekarskimiZnajomość programów: SYMFONIA, KADRY I PŁACE, PŁATNIK, AGAZnajomość przepisów podatkowych. w ramach rekrutacji Firma informuje iż będzie przeprowadzala test wiedzy.
"LEXXIT MEBEL PRODUCTION & TRADING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-20 - Słocin (wielkopolskie)