SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Legionowo oferta pracy "ELJAKO-AL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kadrowa pracowników w tym: prowadzenie akt osobowych,sporządzanie dokumentów kadrowych, zaświadczń, umów, aneksów, swiadectw pracy itp., sporządzanie list płac i umów cywilnoprawnych, archwizacja dokumentów, zatrudnianie obcokrajowców, aktualizacja danych, naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie deklaracji ZUS-u, monitorowanie ważności badań okresowych pracowników, prowadzenie kasy.
Data publikacji: 2019-02-22
Lokalizacja: Legionowo (mazowieckie)
Pracodawca: "ELJAKO-AL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Olszankowa 47, 05-120 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa kadrowa pracowników w tym: prowadzenie akt osobowych,sporządzanie dokumentów kadrowych, zaświadczń, umów, aneksów, swiadectw pracy itp., sporządzanie list płac i umów cywilnoprawnych, archwizacja dokumentów, zatrudnianie obcokrajowców, aktualizacja danych, naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie deklaracji ZUS-u, monitorowanie ważności badań okresowych pracowników, prowadzenie kasy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Legionowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: legionowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Legionowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu Symfonia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność prowadzenia akt osobowych, sporządzania list płac i umów cywilnoprawnych, zatrudnianie cudzoziemców.
Nazwa pracodawcy:
"ELJAKO-AL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Adres pracodawcy:
Olszankowa 47, 05-120 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: telefonicznie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: legionowski
Gmina pracodawcy: Legionowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Legionowo
Adres strony pracodawcy: www.eljako-al.pl
Ulica pracodawcy: Olszankowa
Numer budynku pracodawcy: 47
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja metalowych elementów stolarki budowlanej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 22.02.2019
Oferta pracy ważna do: 22.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzór nad obiektami sportowymi i budynkiem Wydziału przygotowywanie obiektów do przeprowadzania zajęć dydaktycznych koordynacja planu zajęć dydaktycznych oraz sekcji AZS KU PO przygotowywanie planu zakupu wyposażenia obiektów praca w godz. 7-15
Politechnika Opolska - 2017-09-07 - Opole (opolskie)
sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Suwałki (podlaskie)
ZACHĘCANIE POTENCJALNYCH KONSUMENTÓW DO ZAKUPU USŁUG REKLAMOWYCH, GROMADZENIE INFORMACJI NT. USŁUG, OPRACOWYWANIE SLOGANÓW (HASEŁ REKLAMOWYCH) SCENARIUSZY RADIOWYCH, KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTEM, WSPÓŁPRACA Z DRUKARNIAMI/AGENCJAMI REKLAMOWYMI, PROWADZENIE PREZENTACJI HANDLOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sprzedaż massmailingowa oraz telefoniczna usług szkoleniowych, praca z bazami danych oraz budowa własnej bazy klientów, nazwiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji, profesjonalna obsługa klienta, badanie potrzeb szkoleniowych klientów, aktywny udział w budowaniu oferty szkoleniowej, inne prace związane z realizacją usług szkoleniowychWymagania: wykształcenie wyższe, umiejętnośći: sprzedażowe i komunikacyjne, dobra organizacja pracy własnej, mile widziane prawo jazdy kat. B i własny samochód, mile widziane doświadczenie w sprzedaży/telemarketingupraca 8-16, możliwość pracy na umowę zleceniecv na e-mail: centrum (at) frdl.szczecin.pl
FUNDACJA ROZWOJU DEMOKRACJI LOKALNEJ - 2017-01-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- obsługa telefoniczna i bezpośrednia pacjentów- praca z lekarzem w poradni w charakterze asystentki medycznej- przyjmowanie wpłat od pacjentów- wpisywanie do systemu komputerowego informacji medycznych- praca z wykorzystaniem wewnętrznego systemu komputerowego
Klinika Chirurgii Endoskopowej Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Żory (śląskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku, którego dotyczy nabór zobowiązana będzie między innymi do: - Sporządzania dla nauczycieli i pracowników administracji list płac, naliczania zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych, opiekuńczych, ekwiwalentów za urlop wypoczynkowy, świadczeń urlopowych dla nauczycieli, dodatkowych wynagrodzeń itp., - Naliczania i rozliczania potrąceń z tytułu rozliczeń publiczno-prawnych, - Prowadzenia ewidencji płac pracowników na kartach wynagrodzeń, - Prowadzenia ewidencji zasiłków chorobowych, wychowawczych, macierzyńskich, opiekuńczych płatnych z funduszu ZUS, - Zawiadamiania ZUS o podjęciu i zakończeniu pracy przez pracownika szkoły ( druki ZUS), - Zawiadamiania ZUS o osiąganych dochodach przez pracowników pobierających emerytury lub renty, w zakresie zawieszenia lub zmniejszenia świadczeń, - Współdziałania z główną księgową w zakresie prowadzenia ewidencji i rozliczeń z ZUS i US, - Wypełniania PIT-11 i PIT- 40 o osiąganych dochodach przez pracowników i przekazywania ich do urzędów skarbowych i osób zainteresowanych, - Współpracy z kadrami w zakresie przekazywania informacji o zmianach w stanie zatrudnienia, zaszeregowania oraz bieżących i okresowych regulacjach płac, - Sporządzania sprawozdań i statystyk z zakresu zatrudnienia i funduszu płac oraz zasiłków, - Prowadzenia wspólnie z głównym księgowym analizy płac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,Prowadzenia ewidencji działalności funduszu mieszkaniowego naliczania pożyczek mieszkaniowych, - Sporządzania zbiorczych zestawień list płac i deklaracji ZUS oraz not księgowych, - Sporządzania druków RP-7, zaświadczeń o dochodach, sprawozdań do GUS, - Sporządzania i przekazywania do ZUS deklaracji rozliczeniowych i raportów, - Obsługi programów: płace, kadry, przelewy, zlecone, Płatnik, obsługi elektronicznych zwolnień lekarskich. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16, 20 godzin tygodniowo.
Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu - 2016-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Zbywanie nieruchomości gruntowych i zabudowanych stanowiących własność gminy, prowadzenie spraw z zakresu wydzierżawienia, użyczenia oraz użytkowania nieruchomości stanowiących własność gminy, przekazywania nieruchomości w zarząd, uwłaszczanie komunalne osób prawnych, tworzenie zasobów gruntów, załatwianie spraw związanych z prawem pierwokupu, zamiana nieruchomości, sprzedaż na własność nieruchomości będących w użytkowaniu wieczystym, sprzedaż lokali mieszkalnych i użytkowych, prowadzenie spraw związanych z przydziałem lokali mieszkalnych i socjalnych, nabywanie nieruchomości na rzecz gminy, regulowanie stanu prawnego nieruchomości, prowadzenie spraw w zakresie mienia komunalnego, numeracji porządkowej nieruchomości, nazewnictwa placów, ulic oraz miejscowości, prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości, przekształcanie prawa użytkowania w prawo własności, prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości
URZĄD GMINY I MIASTA W TULISZKOWIE - 2019-02-11 - Tuliszków (wielkopolskie)
Zakres obowiązków: * aktywne pozyskiwanie klientów* analiza potrzeb klientów* utrzymywanie trwałych relacji z klientami* prowadzenie akcji telemarketingowych* realizacja sprzedaży
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-08-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
obsługa posprzedażowa klientów, nadzorowanie reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych, analiza przyczyny reklamacji i poszukiwanie rozwiązań w celu poprawy jakości produktów, monitorowanie procesu napraw, dbanie o dobry wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Żyrardów (mazowieckie)
Spawanie zbiorników i urządzeń, prace montażowe.Kontakt osobisty w godz. 07.00-15.00
Przedsiębiorstwo Prywatne KAJA s.c. Bońki - 2018-10-29 - Bońki (mazowieckie)
oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Józefów (mazowieckie)
Planowanie audytów, archiwizacja dokumentów, katalogowanie danych.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Kraków (małopolskie)
opracowywanie i realizowanie planów marketingowych, obsługa klienta indywidualnwgo i hurtowego, sporządzanie faktur, paragonów, W-Z,
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Chorzów (śląskie)
- Bieżąca współpraca z obecnymi klientami,- Aktywne poszukiwanie i wybór nowych klientów- Negocjowanie warunków handlowych oraz nadzór nad przebiegiem transakcji- Prowadzenie dokumentacji handlowej,- Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji- Prowadzenie działań zmierzających do wzrostu sprzedaży- Umacnianie wizerunku firmy na rynku europejskim i światowym
ALUMAST SA - 2018-02-02 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników szkół i przedszkoli oraz prowadzeniedokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, przygotowywanie dokumentacji do konkurów na dyrektorów szkół i przedszkoli, prowadzenie dokumentacji związanej z oceną pracy dyrektorów,przygotowywanie dokumentów z zakresu obsługi kadrowej, tj.: umowy o pracę, zmiany warunków pracy i płacy, przeniesienia dla nauczycieli, świadectwa pracy, pisma w sprawach urlopów i inne),ustalanie uprawnień do nagród jubileuszowych, dodatków za staż pracy, odpraw itp., ustalanie prawa do urlopów wypoczynkowych oraz wymiarów urlopów wypoczynkowych, kompletowanie i przygotowywanie wniosków o wypłatę świadczeń emerytalno-rentowychdo ZUS oraz dokumentacji ubezpieczonych do ustalania kapitału początkowego i o świadczenia kompensacyjne dla nauczycieli, sporządzanie sprawozdań dla urzędu statystycznego, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków rodzin do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,składanie miesięcznych i rocznych informacji PEFRON,obsługa spraw socjalnych i prowadzenie kartotek zadłużeń pożyczek mieszkaniowych pracowników,wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu, sporządzanie list wypłat z ZFŚS dla rencistów i emerytów, stawianie delegacji i prowadzenie rejestru delegacji, wprowadzanie danych do bazy Systemu Informacji Oświatowej, obsługa archiwum zwolnionych pracowników, przygotowywanie materiałów planistycznych do sporządzenia planu finansowego szkół i przedszkoli, tj. kalkulacje wynagrodzeń, wypłaty nagród jubileuszowych, odpraw itp. przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.
Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu - 2018-05-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Ustala pracodawca
kontakt przez OHP - 2016-12-19 - Muszyna (małopolskie)
prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, redagowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów, pozyskiwanie kontrahentów zagranicznych( przeprowadzanie rozmów w języku angielskim)
RTC Robert Capała - 2018-08-14 - Dęblin (lubelskie)
rozwijanie oprogramowania Tachospeed ( analiza czasu pracy kierowców)
INFOLAB NARLOCH Sp. jawna - 2017-06-14 - Tychy (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
-udział w kontrolach bezpośrednich stacji radiokomunikacyjnych;- udział w postępowaniach kontrolnych i pokontrolnych w zakresie zwalczania zakłóceń radioelektrycznych;- prowadzenie kontroli emisji stacji nadawczych RiTV i innych służb radiokomunikacyjnych wykonywanych przez Ruchome Stacje Pomiarowe w Terenowych Punktach Kontroli Emisji oraz w Regionalnej Stacji Kontroli Emisji Radiowych;- wykrywanie przypadków używania urządzeń radiokomunikacyjnych nadawczych i nadawczo-odbiorczych bez wymaganych uprawnień;- udział w postępowaniach kontrolnych z zakresu nadzoru rynku wyrobów
Urząd Komunikacji Elektronicznej - 2015-12-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa klientów,- pozyskiwanie nowych klientów,- terminowa dostawa zamówionych towarów,- przyjmowanie i realizacja zamówień,- obsługa programu handlowego i biurowego
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Sprawowanie kontroli nad prawidłową eksploatacją i konserwacją urządzeń pracującymi pod ciśnieniem oraz dzwigowo-transportowymi. Kompletowanie i bieżące prowadzenie dokumentacji związanej paszportami maszyn i urządzeń produkcyjnych.
Cukiernicza Spółdzielnia Inwalidów"Słowianka" w Szczecinku - 2016-11-08 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: średnie; znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (średniozaawansowany); kreatywność oraz motywacja do współtworzenia nowych projektów internetowych; bardzo dobra znajomość obsługi komputera pozwalająca na swobodne przetwarzanie oraz analizowanie danych; zakres obowiązków: obsługa sklepu internetowego, aktualizacja ofert sklepu, kontakt z klientem, kontrola realizacji wysyłek; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
KKM SYSTEM GOOD LUCK KAMIL SZCZEPAŃSKI - 2017-10-10 - Gliwice (śląskie)
- weryfikacja danych- współudział przy tworzeniu publikacji z zakresu rynku pracy- udział w bieżących pracach Wydziału
Główny Urząd Statystyczny - 2017-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
- zapewnienie ciągłości dostaw materiałów, komponentów i surowców zgodnie z planem produkcji oraz w ramach określonego budżetu, - minimalizowanie ryzyka wynikającego z problemów jakościowych i zagrożonych terminów dostaw, - negocjowanie umów, kontrola ich realizacji oraz rozwiązywanie bieżących problemów, - wdrażanie rozwiązań optymalizujących koszty zakupowe, - monitorowanie bieżących stanów magazynowych i optymalizacja zapasów, - budowanie relacji z nowymi oraz dotychczasowymi dostawcami (zagranicznymi i polskimi), - prowadzenie dokumentacji zakupowej zgodnie ze standardami firmy, - przygotowywyanie raportów i analiz, - udział w planowaniu zakupów, współpracując z innymi działami w firmie. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą: Stanisław Pankała, tel.: 71 78 27 100 wew. 102.
Archimedes S.A. - 2016-06-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Ewidencjonowanie dokumentów księgowych, weryfikowanie zapisów księgowych, znajomość zasad rachunkowości oraz ewidencji księgowej, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Wynagrodzenie: 1800-2200 zł netto miesięczne, czyli około 2500-3100 zł brutto miesięcznie. Praca jednozmianowa w godz.: 7:30-15:30. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 362 17 88, e-mail: jolanta_sadowska (at) op.pl
ADMIROM-5 Sp. z.o.o - 2015-12-11 - Wrocław (dolnośląskie)
- planowanie i prowadzenie szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych- aktualizacja istniejących materiałów szkoleniowych poprzez dostosowanie ich do potrzeb biznesowych- współpraca z zespołem angielsko - i ukraińskokojęzycznym- umowa o pracę na czas okreslony na 3 lata- miejsce wykonywania pracy: Łódź i inne miejsca wskazane przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Łódź (łódzkie)
przewożenie palet za pomocą wózka widłowego, załadunek, rozładunek towarów, komletowanie towaru, prace ze skanerem; miejsce pracy - Bieruń
ADECCO Poland Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Bieruń (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wrocław (dolnośląskie)