SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC/KSIĘGOWA KPIR (O) Tarnów oferta pracy "Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Wróbel" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC/KSIĘGOWA KPIR (O)
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw kadr i płac/Księgowa KPiR
Data publikacji: 2019-09-26
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: "Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Wróbel" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw kadr i płac/Księgowa KPiR
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC/KSIĘGOWA KPIR (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie kierunkowe, min. 5 lat doświadczenie na stanowisku, doświadczenie w pracy w biurze podatkowym będzie dodatkowym atutem, znajomość programu CDN OPTIMA, bardzo dobra znajomość zagadnień kadrowo-płacowych, bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych. Praca w Tarnowie od pon. do pt. na jedną zmianę w godz.: 8.00-16.00, wynagrodzenie: ok. 4 500 zł brutto. Kontakt: Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Wróbel Sp. z o.o.; wcześniejszy kontakt tel.: 601 953 800; CV i list motywacyjny przesyłać na adres e-mail: kdp.tar (at) pro.onet.pl
Nazwa pracodawcy:
"Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Wróbel" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
-, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie, CV, list motywacyjny lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: CV, list motywacyjny na e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: -
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.09.2019
Data dodania oferty pracy: 26.09.2019
Oferta pracy ważna do: 16.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1be40b64b7fabebb9390948884415b0c
Podobne oferty pracy
Sprzątanie pomieszczeń biurowych.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "EMIR" Sp. z o.o. - 2019-09-03 - Brzeziny (łódzkie)
GŁÓWNE OBOWIĄZKI: sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi, w celu zgodności z obowiązującymi przepisami; roczne planowanie i rozliczanie inwestycji i remontów, zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami; kontrolowanie obiektów budowlanych, w celu utrzymania obiektów budowlanych w należytym stanie technicznym; współpraca przy tworzeniu programów inwestycyjnych, w celu możliwości i podjęcia robót budowlanych w następnych latach; współpraca przy odbiorach dokumentacji technicznej, w celu zgodności z obowiązującymi przepisami.WARUNKI PRACY: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy w celu dokonywania przeglądów technicznych budynków, oceny stanu technicznego budynków, przekazania terenu budowy oraz odbioru robót budowlanych; kontakty z podmiotami zewnętrznymi; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.WYKSZTAŁCENIE: wyższe budowlane.WYMAGANIA NIEZBĘDNE: posiadanie uprawnień budowlanych; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego;posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w zakresie budownictwa; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.WyYMAGANIA DODATKOWE: znajomość obsługi komputera i umiejętność obsługi programu Open Office oraz NORMA
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-04-11 - Racibórz (śląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wiewiórów (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Umowa na czas określony, trzy zmiany:Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Wrocław (dolnośląskie)
- utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów,- sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie Pracodawcy,- stałe pozyskiwanie wiedzy o rynku, na którym działa Pracodawca i konkurencja, - budowanie bazy klientów oraz realizacja planów sprzedażowych, - obsługa partnerów handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, - przyjmowanie reklamacji i wsparcie klientów w sytuacjach problemowych,- podejmowanie działań wspierających sprzedaż, - regularne raportowanie wyników sprzedaży przełożonym.
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-01 - Przemyśl (podkarpackie)
Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz hoteli, biur i nnych wsjkazanych zakładów pracy.
ZETRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-26 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowanie szablonów do produkcji
"SAKHO" Sp. z o.o. - 2018-06-18 - Sosnowiec (śląskie)
sprzedaż stacjonarna, sprzedaż w terenie
Gastropak - 2017-08-03 - Zgierz (łódzkie)
,
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Andrychów (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Chełm (małopolskie)
- Udział w kreowaniu realizowanie strategii marketingowej. Tworzenie zasad promocji produktów. Tworzenie konceptu i nadzór nad wykonaniem materiałów reklamowych. Organizacja eventów. Dobór dostawców usług marketingowych. Kreowanie wizerunku firmy w Internecie. Działania z zakresu PR. Nadzór nad komunikacją wewnętrzną w firmie.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (marketing i zarządzanie). Wymagane 2 - letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku, idealnie w firmie o profilu handlowym. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Samodzielność w działaniu i gotowość do wsparcia zarządu w podejmowaniu decyzji w zakresie marketingu. Aasertywność w kontaktach biznesowych. Umiejętność poszukiwania rozwiązań w oparciu o cele firmy i założenia ekonomiczne. Kreatywność i pasja z zakresu działań marketingowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
- Prowadzenie tureckich stron na portalach społecznościowych. Utrzymywanie relacji z aktywnymi użytkownikami. Planowanie, realizacja oraz monitorowanie rozwoju produktu na platformach społecznościowych. Prowadzenie procesu produkcji filmów viralowych. Postprodukcja cyfrowych materiałów promocyjnych. Wydawanie, publikowanie materiałów promocyjnych online oraz analizowanie ich skuteczności.- Wdrażanie oraz monitorowanie strategii marketingowej związanej z mediami społecznościowymi na rynku tureckim.- Wymagany język turecki na poziomie C1 w mowie i piśmie.- Wynagrodzenie: 4211 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie. Wymagane doświadczenie w budowaniu grup w mediach społecznościowych na rynku tureckim. Doświadczenie w produkcji krótkich, viralowych filmów na potrzeby mediów społecznościowych. Dobra znajomość specyfiki tureckiego rynku zakładów bukmacherskich. Wymagana umiejętność myślenia koncepcyjnego, zdolności organizacyjne, samodzielność, znajomość specyfiki konfiguracji kampanii marketingowych w mediach społecznościowych, umiejętność kreowania wyróżniających się wizualnych aktualizacji treści na portalach internetowych. Wymagana znajomość języka tureckiego na poziomie C1 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Katowice (śląskie)
- sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych;- prowadzenie akt osobowych i wszelkiej dokumentacji z tego wynikającej dla pracowników jednostki;- obsługa programu kadry oraz ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników;- sporządzanie list płac i wszelkich dokumentów związanych z obsługą wynagrodzeń;- naliczanie zaliczek na podatek i składek ZUS oraz sporządzanie deklaracji PIT, RP-7, deklaracji do ZUS, - prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych pracowników;- załatwianie spraw emerytalno-rentowych pracowników;przygotowanie dokumentacji niezbędnej do sporządzania obowiązkowej sprawozdawczości pracowniczej oraz informacji z zakresu zatrudnienia;- obsługa administracyjno-biurowa zadań związanych ze stanowiskiem specjalisty ds. kadr i płac.
Przedszkole nr 1 w Sopocie - 2019-03-05 - Sopot (pomorskie)
Prowadzenie kontraktów realizowanych przez Spółkę, analiza dokumentów, pozyskanie niezbędnych pozwoleń, czynne uczestnictwo w poszczególnych fazach przygotowania i realizacji projektu, planowanie i realizacja strategii działań w ramach danego projektu (tworzenie harmonogramów rzeczowo-finansowych, zarządzenie budżetem i harmonogramem inwestycji, okresowe raportowanie, częste podróże, w tym na Ukrainę
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Piaseczno (mazowieckie)
prowadzenie kadr, naliczanie płac
Kotłorem Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Lubin (dolnośląskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy, praca na terenie Sosnowca (praca zdalna)
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Sosnowiec (śląskie)
rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów i rynku docelowego produktu, prowadzenie pierowtnych i wtórnych badań rynku oraz interpretowanie ich wyników
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Trzcianka (wielkopolskie)
Weryfikacja faktur pod kątem formalnym i rachunkowym oraz podatkowym; przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych; ewidencja i księgowanie dokumentów księgowych; weryfikacja i uzgadnianie sald; CIT, VAT, GUS.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-12-27 - Stoisław (zachodniopomorskie)
• Tworzenie strategii i planów marketingowych, wdrażanie i pomiar efektywności • Tworzenie biznesplanów na potrzeby instytucji biznesowych i finansowych • Tworzenie analiz marketingowych oraz badań rynkowych • Współudział w tworzeniu nowych koncepcji biznesowych • Tworzenie koncepcji akcji promujących i reklamowych • Tworzenie treści na potrzeby działań promujących i informacyjnych
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-12-19 - Lublin (lubelskie)
działania marketingowe
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Suliborek (zachodniopomorskie)
Ewidencja czasu pracy, kompletowanie dokumentów kadr i płac, obsługa korespondencji, wystawianie faktur, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Kraków (małopolskie)
telefoniczna i bezpośrednia obsługa pacjentów, udzielanie informacji, archiwizacja i digitalizacja dokumentacji medycznej.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
montaż płyt kartonowo - gipsowych, podwieszanie sufitów
Work Service Express Sp. z o.o. - 2016-06-13 - Katowice (śląskie)
Pisanie zamówień,wykładanie towaru,obsługa klienta, doradztwo przy wyborze artykułów profesjonalnych,układanie ekspozycji sklepowej,odpisywanie na zapytania mailowe,udział w szkoleniach
F.H.U EVA - 2017-08-04 - Opole (opolskie)
Sporządzanie i drukowanie korekt dokumentów sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zwrotów i reklamacji, wystawianie dokumentów wewnętrznych.Czynne prawo jazdy kat. B
POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA SP. Z O.O. - 2019-09-05 - Wrocław (dolnośląskie)
wspieranie działu HR w bieżących projektach, pomoc w obsłudze admistracyjno-kadrowej pracowników, kontrolowanie i zamieszczanie ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Kwidzyn (pomorskie)
prace porządkowe oraz prace naprawcze w budynku i wokół budynkuutrzymanie czystości w wyznaczonych pomieszczeniachpielęgnacja terenu w zakresie adekwatnym do pory roku,zadania i czynności pomocnicze zlecone przez przełożonego,obsługa i konserwacja sprzętu technicznego i narzędzi,organizowanie stanowiska pracy oraz prowadzenie prac zgodnie z przepisami BHP,PPOŻ i ochrony środowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Faryny (warmińsko-mazurskie)