SPECJALISTA DS. MARKETINGU Lublin oferta pracy SMB Consulting Sebastian Bochyński
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: • Tworzenie strategii i planów marketingowych, wdrażanie i pomiar efektywności • Tworzenie biznesplanów na potrzeby instytucji biznesowych i finansowych • Tworzenie analiz marketingowych oraz badań rynkowych • Współudział w tworzeniu nowych koncepcji biznesowych • Tworzenie koncepcji akcji promujących i reklamowych • Tworzenie treści na potrzeby działań promujących i informacyjnych
Data publikacji: 2019-12-19
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ANTONIEGO SŁOMKOWSKIEGO 6/87, 20-492 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Tworzenie strategii i planów marketingowych, wdrażanie i pomiar efektywności • Tworzenie biznesplanów na potrzeby instytucji biznesowych i finansowych • Tworzenie analiz marketingowych oraz badań rynkowych • Współudział w tworzeniu nowych koncepcji biznesowych • Tworzenie koncepcji akcji promujących i reklamowych • Tworzenie treści na potrzeby działań promujących i informacyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRACA POD PRESJĄ CZASU
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : umiejętności ustalania priorytetów, dyspozycyjność i terminowość, doświadczenie w obszarze marketingu.[Umiejętność 1] : Doskonała znajomość narzędzi marketingowych – umiejętne posługiwanie się nimi w praktyce, umiejętność tworzenia strategii działań marketingowych,[Inne] : •Stała i ciekawa praca w rozwijającej się firmie•Możliwość rozwoju zawodowego•Możliwość udziału w szkoleniach •Umowa o pracę
Nazwa pracodawcy: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
ANTONIEGO SŁOMKOWSKIEGO 6/87, 20-492 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: ANTONIEGO SŁOMKOWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.12.2019
Data dodania oferty pracy: 19.12.2019
Oferta pracy ważna do: 16.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7d4f4f0ee2e9a39cd94b79fede8771e2
Podobne oferty pracy
obijanie mebli tapicerowanych
"KASPRZAK" T.J. Kasprzak Spółka Jawna - 2018-07-11 - Barwałd Średni (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży w biurze - doradca Klienta I zmiana 9-17 - Firma K&F Artur Konopka jest znaną w Elblągu firmą multiagencyjną działającą na rynku od 1997 roku. Posiada w ofercie produkty ubezpieczeniowe, kredytowe, leasingowe oraz samochodowe.
K&F PHU Import-Export Artur Konopka - 2017-07-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie zamówień, realizacja, inkasowanie należności. Oferta dla osób do 30 r. ż. w ramach refundacji kosztów zatrudnienia bezrobotnego do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Łańcut.
FIRMA PRODUKCYJNO - HANDLOWA "PAOLA" EKSP.-IMP. PAULINA GOLEC - 2019-02-04 - Kraczkowa (podkarpackie)
Segregacja materiałów drzewnych, obróbka i sortowanie drewna, korowanie i układanie wyprodukowanych elementów drzewnych.
FIRMA "PADREW", Wacław Papierz - 2020-01-08 - Białka (małopolskie)
UZUPEŁNIANIE ASORTYMENTU SPRZEDAWANYCH PRODUKTÓW.DODATKOWO OFEROWANE SĄ: DODATKOWA OPIEKA DLA PRACOWNIKÓW I ICH RODZIN, DOFINANSOWANIA DO URLOPU, KARY PODARUNKOWE NA ŚWIĘTA, PACZKI DLA DZIECI, KARTY SPORTOWO-REKREACYJNE.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE (MILE WIDZIANE OSOBY DOJRZAŁE, MŁODE, PO SZKOLE). CHĘĆ DO PRACY,ODPOWIEDZIALNOŚĆ, KONTAKT OSOBISTY UL. KU SŁOŃCU 67, TELEFONICZNY 91 48 04 634, CV NA EMAIL - E.BOCZKOWSKA (at) BI1.PL
RELLA INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
nadzór nad przestrzeganiem w zakładzie pracy przepisów prawa i wymogów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, sporządzanie dokumentacji w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Mława (mazowieckie)
prace związane zrealizacja programów RPO i POWER
POWIATOWY URZĄD PRACY w Opolu Lubelskim - 2016-08-10 - Opole Lubelskie (lubelskie)
zarządzanie bazą danych klientów (wyszukiwanie nowych rekordów klientów, przygotowywanie klientów do inicjacji działań sprzedażowych przez konsultantów Saleswise), budowanie bazy danych klientów firmy, organizacja mini warsztatów dla firmy szkoleniowej - wykonanie telefonów, zapraszanie klienta, wysyłanie maila z zaproszeniem i koordynować jego przybycie na mini warsztat, dbanie o kontakt po mini warsztatach - kontynuacja w postaci umawiania konsultantów firmy na spotkania z Klientami, obsługa bazy CRM, obsługa sekretariatu: administracyjna obsluga biura w tym obsługa sekretariatu i recepcji, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazów służbowych, spotkań oraz konferencji, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych, zaopatrzenie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Poznań (wielkopolskie)
spawanie konstrukcji ze stali nierdzewnej metodą TIG 141, szlifowanie
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Czarnków (wielkopolskie)
prace proste przy produkcji hamburgerów
VICAR Doradztwo Personalne Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-01-19 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Współpraca z projektantem przy tworzeniu poszczególnych modeli, wykonywanie dokumentacji techn. odzieży w programie CorelDraw, orientacja w bieżących trendach mody, ewidencjonowanie projektów w systemie, wsparcie działu
kontakt przez PUP - 2020-09-11 - Kraków (małopolskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe, techniczne; doświadczenie stan. produkcyjnym, znajomość podstawowych narzędzi pomiarowych, zdolności manualne, zmysł techniczny, zaangażowanie, samodzielność; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: obsługa maszyn rotacyjnych np. Lesko, Grafotronic itp., rozliczanie surowca, wyrobu gotowego oraz komponentów użytych podczas realizacji procesu, kontrola jakości z obowiązującymi procedurami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Gliwice (śląskie)
Badanie i diagnozowanie lokalnego rynku pracy pod względem potrzeb edukacyjno-zawodowych, pomoc przy określaniu predyspozycji zawodowych klientów, badanie preferencji zawodowych, analiza mocnych i słabych stron klientów, udzielanie indywidualnych i grupowych porad zawodowych ułatwiających wybór zawody, zmianę kwalifikacji, podjęcie zatrudnienia, udzielanie indywidualnych i grupowych informacji zawodowych o możliwościach szkolenia i kształcenia oraz o zawodach i rynku pracy, w tym prowadzenie zajęć z zakresu przedsiębiorczości i promowania samozatrudnienia, opracowywanie rocznego planu pracy jednostki w zakresie realizacji zadań, dbanie o promocję usług wśród klientów, rozpowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na lokalnym rynku.
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2020-09-14 - Poznań (wielkopolskie)
PFRON - ref. kosztów wyposaż.obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie zleceń i umów z wykonawcami na wykonywanie prac remontowo - konserwacyjnych
Spółdzielnia Mieszkaniowa "ODRA" - 2015-12-03 - Police (zachodniopomorskie)
Zbieranie informacji o kliencie, wprowadzanie zdobytych informacji do odpowiednich systemów informatycznych, organizacja spotkań i prezentacja oferty firmy oraz realizacja planu sprzedażowego i negocjacji, a także aktywne śledzenie, analizowanie rynku i dbanie o dobry wizerunek firmy.
ZAKŁADY MECHANICZNO-KUŹNICZE "WOSTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-28 - Wolbrom (małopolskie)
Sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych, mycie okien również na wysokości (drabiny, podnośnik), odśnieżanie, dyspozycyjność do pracy na kilku obiektach na terenie województwa mazowieckiego
LEM COMMERCIAL GROUP SP.ZO.O - 2016-10-18 - Marki (mazowieckie)
Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne. Wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej. Opracowywanie opisów produktów. Doradzanie klientom. Pozyskiwanie nowych klientów internetowych.Dokonywanie analiz sprzedażowych. Zamawianie towarów.
kontakt przez PUP - 2019-07-22 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie z ustawą o służbie BHP
PZL SĘDZISZÓW S.A. - 2019-11-05 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników, prowadzenie bazy danych, współpraca z lokalnymi koordynatorami, kontakt z urzędami, inne bieżące prace administracyjno-biurowe, codzienny kontakt z pracownikami z Ukrainy, Mołdawii, Gruzji itp. w języku ukraińskim lub rosyjskim, wypełnianie wszystkich niezbędnych dokumentów z pracownikami z zagranicy.
Workasistpoland Sp. z o. o. - 2020-08-25 - Poznań (wielkopolskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Mońki (podlaskie)
Pozyskiwanie klientów, prowadzenie aktywnej sprzedaży oferty deweloperskiej, opracowywanie biznes planów, wyszukiwanie funduszy unijnych, rozliczanie środków unijnych, poszukiwanie i analiza różnych form pozyskiwania gotówki, kredyty, fundusze inwestycyjne, private equlity, venture capital, inwestorzy prywatni.
Dorbud S.A. - 2017-01-10 - Kielce (świętokrzyskie)
rozliczanie faktur, pilnowanie terminów, rozliczanie kierowców
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Damian Pracz - 2018-04-27 - Nowa Wieś (wielkopolskie)
Kompleksowe sprzątanie sali operacyjnej banku oraz zaplecza socjalnego.
kontakt przez OHP - 2019-05-13 - Lubliniec (śląskie)
Prowadzenie szkoleń z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczych, prowadzenie księgowości klientów biura oraz załatwianie bieżących spraw z urzędami oraz ZUIS oraz klientami.
Biuro Rachunkowe de Facto Sylwia Kotowska - 2020-07-06 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa Klientów firmy w zakresie planowania finansowego: kredyt hipoteczny, gotówkowy, ubezpieczenie, pomoc w dobieraniu odpowiednich rozwiązań finansowych, utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, zarządzanie bazą danych
Financial Solutions Tomasz Iwaniec - 2017-12-05 - Głogów (dolnośląskie)
prowadzenie korespondencji; przygotowywanie umów; obsługa spotkań i szkoleń; obsługa urządzeń biurowych; przygotowywanie materiałów szkoleniowych; planowanie i organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Kokotów (małopolskie)
- sporządzanie list płac- sporządzenie dokumentacji w zakresie ZUS i deklaracji rozliczeniowych z Urzędem Skarbowych- prowadzenie ewidencji magazynowej - uzgodnienia w zakresie podatku od towarów i usług VAT, deklaracje- prowadzenie ewidencji księgowej zaistniałych operacji gospodarczych- sporządzanie zestawień wypłaconych wynagrodzeń i polecenia księgowania; analityka wynagrodzeń; wystawianie zaświadczeń; sprawozdawczość; okres próbny od 15.10.2019 lub 01.11.2019; godz. pracy 7.30-15.30
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2019-08-07 - Słupsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kal (warmińsko-mazurskie)