SPECJALISTA D/S ZAKŁADANIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZYCH I PROWADZENIA KPIR Rzeszów oferta pracy Biuro Rachunkowe de Facto Sylwia Kotowska
Stanowisko: SPECJALISTA D/S ZAKŁADANIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZYCH I PROWADZENIA KPIR
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie szkoleń z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczych, prowadzenie księgowości klientów biura oraz załatwianie bieżących spraw z urzędami oraz ZUIS oraz klientami.
Data publikacji: 2020-07-06
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe de Facto Sylwia Kotowska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PRZEMYSŁOWA 5, 35-105 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie szkoleń z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczych, prowadzenie księgowości klientów biura oraz załatwianie bieżących spraw z urzędami oraz ZUIS oraz klientami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA D/S ZAKŁADANIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZYCH I PROWADZENIA KPIR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1863
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Ukończone szkolenia z zakresu samodzielnej księgowości, biegła obsługa komputera.Odporność na stres, komunikatywność i umiejętność pracy z ludźmi, umiejętność przekazywania wiedzy i cierpliwość.
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe de Facto Sylwia Kotowska
danePracodawcy_nip: 8133456128
danePracodawcy_regon: 360765583
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
PRZEMYSŁOWA 5, 35-105 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1863
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974133
Ulica pracodawcy: PRZEMYSŁOWA
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 06.07.2020
Oferta pracy ważna do: 20.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d083c061310860b3edb197fbf92a3730
Podobne oferty pracy
-Pozyskiwanie klientów i zamówień - tworzenie struktur odbiorców - podejmowanie działań w celu rozszerzenia rynku zbytu i zwiększnie sprzedaży wyrobów lakiernicznych - utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi stałymi odbiorcami.
PRZEDSIĘBIORSTWO FARB PRZEMYSŁOWYCH "PROCHEM" SPÓŁKA Z O.O. W KŁOMNICACH - 2015-10-30 - Kłomnice (śląskie)
Prowadzenie współpracy z klientami,prowadzenie działań marketingowych,analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktu.
PPHU RETNE Robert Stokrocki - 2017-05-29 - Szczytna (dolnośląskie)
organizacja handlu internetowego w hurtowni elektrotechniczne,sprzedaż internetowa artykułów elektrotechnicznych, narzędzi, art. sanitarno-grzewczych, BHP,odawanie produktów i kształtowanie oferty sklepu internetowego, analiza dostępności i konkurencyjnosci towarów, koordynowanie dostaw, wysoki poziom bieżącej obsługi klientów,
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-02-26 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż produktów firmy, telefoniczny kontakt z klientami, wystawianie dokumentów związanych ze sprzedażą , reklamacjami, praca na systemie informatycznym i inne
SUMIN D. Czabańska, W. Czabański i Wspólnicy - 2016-03-30 - Świerkówki (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
Nabór na wolne stanowikso urzędnicze. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły. Pełen zakres obowiązków, wymagań oraz wymaganych dokumentów na BIP Szkoły Podstawowej nr 5 w Redzie www.sp5reda.pl.
Szkoła Podstawowa Nr 5 w Redzie - 2018-02-05 - Reda (pomorskie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kraków (małopolskie)
robienie zdjęć towaru, obrabianie zdjęć, wystawianie ofert na stronie internetowej, przygotowywanie oraz wysyłanie paczek, odpowiadanie na maile i telefony
NETSALES POLSKA Sp. z o.o. - 2019-06-28 - Poznań (wielkopolskie)
zamawianie i organizowanie odbiorów zamówionych wyrobów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI, HANDLU I USŁUG"JANEX'SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Norki (warmińsko-mazurskie)
1) Współpraca z Hurtowniami w zakresie zabezpieczenia dostępności produktów Spółki we wszystkich oddziałach hurtowych na terenie kraju.2) Pełna obsługa klientów w zakresie sprzedaży i informacji handlowej. 3) Bieżąca koordynacja wysyłek eksportowych i krajowych. 4) Wystawianie faktur i innych dokumentów związanych ze sprzedażą.5) Systematyczna kontrola nad zgodnością realizacji dostaw pod względem dokumentacyjnym. 6) Wystawianie listów przewozowych dla zaplanowanych wysyłek towarowych. 7) Raportowanie do ZSMOPL codziennych transakcji sprzedażowych i magazynowych.8) Ewidencja i księgowanie kwitów PW dla produktów końcowych zwolnionych do sprzedaży.9) Sporządzanie raportów sprzedaży, raportu stanów magazynowych, braków oraz innych zgodnie z wytycznymi przełożonego. Praca w godz.: 8:00-16:00. Umowa o pracę na okres zastępstwa - rok. Oferta dostępna w sali C, G. Kontakt z pracodawcą - m.misztal (at) labor.com.pl
Labor Przedsiębiorstwo Farmaceutyczno-Chemiczne sp. z o.o. - 2020-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. hiszpańskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz hiszpańskim
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Łódź (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kal (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów,przygotowanie ofert dla klientów,realizacja zamówień,sprzedaż produktów na serwisach aukcyjnych oraz innych platformach sprzedaży,opieka nad serwisami społecznościowymi,tworzenie tekstów promocyjnych i opisów produktów,wykonywanie zdjęć produktów,wykonywanie projektów graficznych,wspólne tworzenie i realizacja strategii marketingowej,realizacja ustalonych celów,zarządzanie sklepami internetowymi,optymalizacja efektywności poszczególnych działań,wspólne tworzenie procedur i procesów,analiz efektywności działań,przygotowywanie raportów
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2020-06-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
bezpośredni nadzor nad magazynem części zamiennych do maszyn i urządzeń, kontrola ponoszonych wydatków z założeniami budżetowymi, współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie zamawiania części zamiennych i kontrola dostaw, współpraca ze specjalistami UR w zakresie optymalizacji dostępności części zamiennych, raportowanie zużycia części zamiennych,wykonywanie inwentaryzacji magazynu
IFA POWERTRAIN POLSKA SP. Z O. O. - 2018-02-09 - Zimna Wódka (opolskie)
utrzymywanie dotychczasowych relacji z klientami, analiza rynku i ofert konkurencji - prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy, promowanie dzialań usprawniających sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy
Tarnowskie Media Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Tarnów (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
"TUKAN" PAWEŁ WOŹNIAK, JANUSZ ŚLEDZIONA SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-19 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
ZPR MEDIA S.A. - 2017-09-28 - Warszawa (mazowieckie)
- bezpośredni kontakt z klientami w języku angielskim i języku ukraińskim- poszukiwanie producentów- konsultacja dokonywanych transakcjiUmowa na czas określony - 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-08-28 - Łódź (łódzkie)
Ewidencjonowanie dokumentów w systemie Subiekt i właściwych rejestrach,Nadzór nad obiegiem dokumentacji finansowo - ekonomicznej,Wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacji należności;Samodzielne prowadzenie oraz ewidencjonowanie rozliczeń z dostawcami i odbiorcami;Przeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca,Archiwizowania dokumentacji finansowej,Współpraca z księgowością zewnętrzną oraz kancelarią prawnicząProwadzenie kadr. Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2019-05-15 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, budowanie długotrwałych relacji biznesowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach.Praca w Kętach w godz. 9-17.00.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2018-09-05 - Kęty (małopolskie)
Kontaktowanie się z klientami, wsparcie techniczneCV należy przesyłać praca (at) sitaniectech.pl
SITANIEC TECHNOLOGY - 2016-02-09 - Kielce (świętokrzyskie)
OD STARSZEGO REFERENTA DO INSPEKTORA, W WYMIARZE PEŁNEGO ETATU, 40GODZIN TYGODNIOWO.Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Przygotowywanie i przeprowadzanie oraz dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówień, w tym: 1) współpraca z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za późniejszą realizację zamówienia, w zakresie dotyczącym wspólnie realizowanych postępowań, 2) przygotowywanie propozycji trybu udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w oparciu o wartość szacunkową podaną przez stanowiska merytorycznie odpowiedzialne za późniejszą realizację zamówienia, 3) współpraca z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy w zakresie przygotowywania projektu SIWZ wraz z projektem umowy, 4) weryfikacja kompletności dokumentacji otrzymanej w formie elektronicznej lub tradycyjnej oraz jej zgodności z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) przygotowywanie projektów wyjaśnień i zmian SIWZ, w uzgodnieniu z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami, 6) staranna weryfikacja złożonych ofert; 2) współpraca z komisją przetargową w zakresie przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych wraz z obsługą kancelaryjną komisji przetargowej; 3) współpraca z podmiotem świadczącym usługę występowania w charakterze biegłego ds. ustawy Prawo zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych; 4) przygotowywanie zgodnie z zapisami prowadzonego postępowania przetargowego i we współpracy z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy: a) projektów umów zawieranych z oferentem, w tym weryfikacja zgodności wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz wpłaty wadium. b) projektów aneksów zawieranych z oferentem, w oparciu o uzgodnioną propozycję stron dotyczącą zmiany warunków realizacji zamówienia; c) projektów umów wraz z uzyskaniem opinii formalno-prawnej radcy prawnego; 5) współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w tym z innymi Jednostkami Samorządu Terytorialnego oraz z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za późniejszą realizację zamówienia, w zakresie dotyczącym wspólnie realizowanych postępowań, w tym na zakup nośników energii, w ramach grup zakupowych. 6) opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji przez Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy oraz współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Kobylnica w zakresie opracowywania planów przetargów oraz szacowania zamówień tożsamych, 7) dokonywanie zamówień z wolnej ręki, zlecanych przez Dyrektora Centrum Usług Wspólnych bądź Kierowników Działów, 8) terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań z postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów i bieżących potrzeb Centrum i jednostek obsługiwanych; 9) prowadzenie rejestrów zamówień publicznych udzielanych w ramach Centrum; 10) prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się; 11) nadzór nad postępowaniem prowadzonym przez inne stanowiska w ramach Centrum w zakresie udzielania zamówień publicznych w trybie zapytania o cenę i z wolnej ręki oraz postępowań udzielania zamówień zwolnionych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych; 12) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów; 13) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 14) weryfikowanie na bieżąco regulaminów udzielania zamówień publicznych i pracy komisji przetargowej; 15) przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń w zakresie wykonywanych obowiązków, każdy z tych dokumentów musi zawierać opinię formalno-prawną radcy prawnego; 16) staranne przechowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do czasu przekazania do archiwum zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt, ustawą Prawo zamówień publicznych oraz w przypadku projektów unijnych wytycznymi programowymi, 17) współpraca przy realizacji projektów unijnych; 18) terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań dotyczących stanowiska pracy; 19) bieżąca znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych związanych z wykonywanymi obowiązkami służbowymi, udzielanie informacji i pomocy w interpretacji przepisów dla pracowników merytorycznie odpowiedzialnych za realizację zamówienia.Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: 1) miejsce wykonywania pracy: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76 -251 Kobylnica, 2) praca biurowa przy monitorze komputera z wykorzystaniem urządzeń informatycznych, 3) praca jednozmianowa, w godzinach pracy Centrum: poniedziałek piątek 7:30 15:30.
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy - 2019-06-25 - Kobylnica (pomorskie)
zapewnianie analizy bieżącej działalności logistycznej, czynny udział w przygotowaniu budżetu, analizowanie dokumentacji reklamacyjnej, sporządzanie miesięcznych raportów
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Białystok (podlaskie)
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języka angielskiego konieczna jest do kontaktu z dostawcami.- Znajomość języka angielskiedo i niemieckiego konieczna jest do kontaktu z dostawcami.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch).
AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-25 - Katowice (śląskie)
- obsługa i budowanie bazy danych klientów- kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy- badanie rynku i monitoring działań konkurencji
TAXPRESS S.C. - 2020-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa systemów rezerwacyjnych, kontakt z klientem, wypełnianie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2020-02-20 - Gdynia (pomorskie)
opracowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie działań reklamowych i promocyjnych, pozyskiwanie nowych odbiorców
RADOMSKA FABRYKA FARB I LAKIERÓW S.A. - 2020-07-22 - Radom (mazowieckie)
prowadzenie księgowości i rachunkowości, sporządzanie i analiza bilansu, kontrola sprawozdań i analiz, opracowywanie raportów, kierowanie zespołem, rozliczanie kontrahentów z Europy wschodniej, prowadzenie dokumentacji w języku rosyjskim/ukraińskim
Lenexpo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2020-02-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wsparcie infrastruktury IT, różnorodnych aplikacji, przygotowywanie stacji roboczych, bieżąca obsługa zgłoszeń w ITSM. Wykorzystywane technologie: AD, SCCM, Virtualizacja, Windows Server 2008/2012, VNC, RDP i inne.
Qumak S.A. - 2017-02-07 - Lublin (lubelskie)