SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU Katowice oferta pracy AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 2 800 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języka angielskiego konieczna jest do kontaktu z dostawcami.- Znajomość języka angielskiedo i niemieckiego konieczna jest do kontaktu z dostawcami.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch).
Data publikacji: 2019-10-25
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Opolska 22/104B, 40-084 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języka angielskiego konieczna jest do kontaktu z dostawcami.- Znajomość języka angielskiedo i niemieckiego konieczna jest do kontaktu z dostawcami.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2800 - 5000 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka niemieckiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
Nazwa pracodawcy:
AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-084 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Kontakt telefoniczny (Tel. 533-368-052) w godzinach 8:30-17:00.- Kontakt e-mail: kdragosz (at) veoworldwide.com -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail:, Godziny : 8:30-17:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE POZOSTAŁEJ TELEKOMUNIKACJI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.10.2019
Data dodania oferty pracy: 25.10.2019
Oferta pracy ważna do: 25.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8e29c4704610c122c6a0e580a8d0d8c7
Podobne oferty pracy
pisanie wniosków
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-05-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
dokumentacja dot. zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Wieliczka (małopolskie)
Sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, obsługa klientów zgodnie ze standardami Orange, stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym. Miejsce pracy Słupsk. Pracodawca zapewnia premie uzależnioną od wyników pracy. Kontakt z pracodawcą e-mailowy.
Faxtel Chmurski i Chrzanowski S.J. - 2015-11-17 - Słupsk (pomorskie)
poszukiwanie nowych podwykonawców, uzgadnianie zakresu prac, nadzorowanie realizacji, śledzenie rynku i proponowanie nowych dostawców, udział w opracowywaniu kalkulacji kosztów
TOFAMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Jaroszowice (małopolskie)
obsługa klienta i sprzedaż wyrobów medycznych, rozliczanie wniosków z NFZ, fakturowanie.
DCO Dolnośląskie Centrum Ortopedyczne - 2017-11-03 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych,sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów,realizacja celów firmy,realizacja zamówień,edycje produktów,wystawianie aukcji allegro,ebay,analiza cen konkurencji,przeceny produktów,dbanie o dobrą prezentację produktów oraz porządek na sklepie,przestrzeganie procedur i standardów firmy,przygotowywanie i wysyłka zamówień
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2019-03-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Firma TIME4DUBAI zajmuje się sprzedażą ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Firma poszukuje pracownika, który będzie poszukiwał na terenie Zjednoczonych Emigratów Arabskich samochodów, które będą sprzedawane w Polsce. Dlatego też wymagana jest znajomość języka angielskiego i arabskiego na poziomie biegłym, gdyż potrzebne są te języki do bezpośredniego kontaktu z kontahentami
kontakt przez PUP - 2018-12-27 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych i remontowych oraz w zakresie projektów nie inwestycyjnych
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Postomino (zachodniopomorskie)
- Wdrażanie stworzonych rozwiazań do środowiska produkcyjnego- wsparcie techniczne I, II lini- administracja systemów/ aplikacji oraz optymalizacji procesów- implementacja projeków na styku IT z obszaru automatyki
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Siemianice (dolnośląskie)
PRZYGOTOWANIE CIAST WEDŁUG PODANYCH RECEPTUR,ODPIEK PIECZYWA,KROJENIE ORAZ PAKOWANIE PIECZYWA
P.P.H.U RAJ KRZYSZTOF SZOPIAK - 2017-09-27 - Lubenia (podkarpackie)
Utrzymanie maszyn w ruchu, dobra organizacja pracy w dziale zarządzanie zespołem.Wymagania:- wykształcenie średnie techniczne - kierunkowe,- książeczka zdrowia do celów sanitarno - epidemiologicznych,- uprawnienia SEP E i D do 1 kV.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita - 2016-01-18 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
- Sprawdzanie normatywnych nakładów rzeczowych w kosztorysach inwestorskich, sprawdzanie bazy cenowej w kosztorysach inwestorskich z umową oraz obowiązującymi przepisami, sprawdzanie poprawności rachunkowej obliczeń zawartych w kosztorysach, sprawdzanie prawidłowości kosztorysów ofertowych i ich weryfikacji pod względem merytorycznym, współpraca z inspektorami branżowymi w zakresie organizacji i technologii robót oraz przedmiarów robót.- Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 lat pracy. Wymagane doświadczenie w kosztorysowaniu, wymagana znajomość procesu inwestycyjnego, znajomość ustawy Prawa budowlanego, rozporządzeń i norm branżowych, umiejętność czytania dokumentacji technicznej i budowlanej, znajomość systemów do kosztorysowania ze szczególnym uwzględnieniem programu NormaPRO, obsługa MS Ofiice. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-18 - Katowice (śląskie)
wykonywanie tynków maszynowych,wykształcenie bez znaczenia,doświadczenie w zawodzie,prawo jazdy kat. B - mile widziane
KEWAŁS - BUD Sławomir Tomczak - 2017-04-19 - Wtórek (wielkopolskie)
Koordynowanie kampanii AdWords Koordynowanie kampanii Facebook. Tworzenie grafiki na fanpage i administrowanie stronami. Tworzenie wizualizacji oznakowania dla POK Tworzenie i modyfikowanie projektów ulotek Tworzenie ofert oraz umów o współpracy Modyfikacje oraz tworzenie kompletów dokumentów Aktualizacja kompletów na stronie.Aktualizacja informacji o usługach na stronie. Reprezentowanie firm podczas targów, konferencji itp. Redagowanie tekstów reklamowych.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-11-23 - Opole (opolskie)
Prowadzenie korenspondencji z podwykonawcami, klientami, inwestorami; przygotowywanie dokumentów do przetargów, ewidencja korenspondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie ewidencji kosztów budowy, pomoc w prowadzeniu akt osobowych pracownków
MEDICSYSTEMART Maciej Hoffmann - 2019-02-05 - Potulice (kujawsko-pomorskie)
- organizacja transportu materiałów i towarów
GZD sp. z o.o. sp.k. - 2019-10-16 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
Budowanie wizerunku marki w sieci, planowanie i realizacja kampanii sprzedażowych w kanałach e-commerce, obsługa sklepu internetowego (dodawanie produktów na stronę, tworzenie treści), monitorowanie działań w zakresie SEO i SEM, monitoring i analiza konkurencyjności oferty na rynku e-Commerce, udział w planowaniu magazynu.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
przygotowanie i prezentacja ofert,produktów na portalach aukcyjnych i sklepie internetpwym
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.30-15.30
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej Pomerania - 2018-01-15 - Ustka (pomorskie)
Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie. Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Doradztwo techniczno-handlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Rodzaj umowy:Umowa o pracę.Wymiar etatu: pełny etat - praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja i rozliczanie należności od sieci handlowych i klientów niezależnych, prowadzenie telefonicznych negocjacji z sieciami i klientami zalegającymi ze spłatą należności w celu wyjaśnienia przyczyn nieterminowości wpłat, prowadzenie dokumentacji związanej z wyjaśnianiem nierozliczonych sald i należności, kontrola bieżącego stanu należności klientów, wysyłanie wezwań, ponagleń do spłaty, negocjowanie harmonogramu spłaty należności, zarządzanie bazą klientów pod kątem windykacji, tworzenie raportów i sprawozdań w zakresie analizy należności.
FORMASTER S.A. - 2015-12-17 - Kielce (świętokrzyskie)
poszukiwanie osób do zatrudnienia, organizacja spotkań, giełd pracy, współpraca z fundacjami
Agencja Solid Security Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Poznań (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Ostrołęka (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży ze znajomością języka węgierskiego Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Specjalista do spraw sprzedażyZakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem- znajomość języka węgierskiego Firma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8)zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników9)dokonywanie zmian po otrzymaniu dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych naliczania potrąceń, zasiłków płatnych ZUS10)sporządzanie list plac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawali ) sporządzanie przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych12)naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej (13-stka) i innych etc. 13)prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON 14)wykonywanie czynności związanych przeprowadzeniem regulacji płac pracowników. sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycząc spraw pracowniczych15)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników16)stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie 17)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności18)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych w określonej w jednostce etc. Praca w Publicznym Gimnazjum nr 16 w Łodzi.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-05-16 - Łódź (łódzkie)
dekretowanie i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, wyciągów bankowych, kasy i innych dokumentów księgowych, ewidencjonowanie dokumentów we właściwych rejestrach,wystawianie faktur sprzedaży, rozliczanie delegacji służbowych, bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków, przygotowywanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań do instytucji zewnętrznych, sporządzanie deklaracji VAT-7, VAT-UE
IGLOTECH SP. Z O.O. - 2019-03-28 - Kwidzyn (pomorskie)
- Zapewnianie technicznej pomocy kluczowym użytkownikom CRM;-przeprowadzanie dogłębnych analiz problemów użytkowników w celu określenia ich przyczyn i rozwiązań;-Opracowywanie/tworzenie przypadków testowych I scenariuszy testowych- techniczne i funkcjonalne zarządzanie aplikacjami-Wykonywanie testów pod kątem przyjętych kryteriów I utrzymywanie rezultatów testów-Zapewnienie, że wszystkie wady I błędy oprogramowania zostały poprawnie zaraportowane, przeanalizowane, przypisane I w razie potrzeby wyskalowane-Wsparcie podczas testowania przez użytkowników Umowa o pracę na czas określony - rok.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe techniczne lub średnie; 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale Obsługi Klienta, sprzedaży/handlu/serwisu w branży przemysłowej; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; biegła obsługa komputera, w tym MS Office; wiedza z zakresu mechaniki i budowy maszyn lub sprzedaży i dystrybucji oprogramowania, czynne prawo jazdy kat. B; umiejętność sprawnego pozyskiwania wiedzy, dyspozycyjność; zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie zamówień w określonym obszarze działalności, budowa strategicznych i długoterminowych relacji z klientami, zarządzanie sprzedażą, doradztwo techniczno-handlowe, budowanie oferty handlowej wraz z wyceną, monitorowanie procesu składania ofert i doprowadzenie do ich realizacji, kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku oraz budowanie nowej oferty w oparciu o pojawiające się nowe potrzeby rynku, wiedza z zakresu PZP; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-26 - Gliwice (śląskie)