SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ K/M Warszawa oferta pracy TAXPRESS S.C.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ K/M
Wynagrodzenie: od 4 130 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa i budowanie bazy danych klientów- kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy- badanie rynku i monitoring działań konkurencji
Data publikacji: 2020-06-16
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: TAXPRESS S.C.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Stanów Zjednoczonych 51/517, 04-028 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa i budowanie bazy danych klientów- kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy- badanie rynku i monitoring działań konkurencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 130 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: telemarketer
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 517
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 130 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Telemarketer (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, dobra dykcja, znajomość obsługi komputera, chęć nauki i rozwoju, komunikatywność, mile widziane doświadczenie.Obowiązki:- obsługa i budowanie bazy danych klientów- kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy- badanie rynku i monitoring działań konkurencji[Zgłoszenia: doro (at) taxpress.com.pl, 22 517 78 00]
Nazwa pracodawcy: TAXPRESS S.C.
danePracodawcy_nip: 5272315097
danePracodawcy_regon: 016384063
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Al. Stanów Zjednoczonych 51/517, 04-028 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Al. Stanów Zjednoczonych
Numer budynku pracodawcy: 51
danePracodawcy_nrLokalu: 517
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|524404
Zawód wykonywany przez pracownika: telemarketer
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.06.2020
Data dodania oferty pracy: 16.06.2020
Oferta pracy ważna do: 15.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6a047f8b64748fd613da00abacbd8b19
Podobne oferty pracy
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-07-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów.. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta biznesowego i indywidualnego; Rejestracja zamówień; Przygotowywanie ofert handlowych; Wprowadzanie danych do systemuUdział w targach międzynarodowych i krajowych
PRIMAVERA FURNITURE SP.Z O.O. - 2020-01-30 - Barczewski Dwór (warmińsko-mazurskie)
Kontrola i nadzór nad procedurami księgowo-finansowymi, koordynacja obiegu dokumentów, współpraca z osobami zarządzającymi, obsługa programu sprzedażowo-magazynowego, prowadzenie bieżących spraw administracyjnych, obsługa sekretariatu. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat), znajomość zasad księgowości, znajomość pakietu MS OFFICE, samodzielność oraz dobra organizacja pracy, sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, biegła znajomość języka angielskiego, nienaganna prezencja. Miejsce wykonywania pracy Luzino.
1. INVESTO Tomasz Muszkiewicz 2. TBM TOMASZ MUSZKIEWICZ (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ) - 2017-02-27 - Luzino (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie wymaganych deklaracji, sporządzanie planów urolopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów, wystwianie zaświadczeń
MARKETING INVESTMENT GROUP SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-26 - Kraków (małopolskie)
księgowanie syntetyczne i analityczne dokumentów zgodnie z klasyfikacją budżetowoą, prowadzenie księg inwentarzowych placówek, rozliczanie inwentaryzacji.
CENTRUM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W KONINIE - 2019-12-04 - Konin (wielkopolskie)
kompletowanie zamówień; przygotowywanie spedycji
INKSPOT Daniel Dragański - 2018-03-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
spawanie i pomiary kabli światłowodowych, praca na wysokości, praca na terenie S-ca i województwa śląskiego
"INFOTEL" Waldemar Paulewicz - 2019-07-01 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem oraz zwolnieniami pracowników. Deklaracje ZUS, GUS, US.
TESSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-19 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
- fakturowanie sprzedaży towarów na Ukrainę,- obsługa klienta w języku ukraińskim (znajomość części zamiennych do samochodów osobowych oraz ciężarowych), - organizacja sprzedaży nowych marek handlowych w segmencie części zamiennych do pojazdów mechanicznych- obsługa operacji sprzedażowych w programie Safo
INTER CARS SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-04-24 - Cząstków Mazowiecki (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży na świetlicy.
Gminny Ośrodek Kultury w Gogolinie - 2018-09-17 - Górażdże (opolskie)
1. Organizacja procesów eksploatacji oraz systemu zabezpieczenia technicznego sprzętu techniki pożarniczej SZ RP i indywidualnego wyposażenia strażaków.2. Współuczestniczenie w procesie pozyskiwania sprzętu i wyposażenia oraz zagospodarowywania mienia zbędnego.3. Koordynowanie przebiegu dostaw sprzętu i wyposażenia.4. Przygotowywanie projektów zmian do aktów normatywno-prawnych (rozkazów, wytycznych, instrukcji i decyzji) w zakresie sprzętu techniki pożarniczej i indywidualnego wyposażenia strażaków.5. Przygotowywanie propozycji do rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych.6. Prowadzenie i aktualizacja bazy danych sprzętu techniki pożarniczej eksploatowanego przez SZ RP.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2019-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
produkcja, montaż reklam; obsługa ploterów tnących, drukujących; frezowanie CNC, wyklejanie folii
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- koordynacja i kontrola procesu realizacji zamówień klientów- terminowa organizacja i nadzór wysyłek do klienta- kontrola zabezpieczenia materiałowego dla produkcji- ciągła optymalizacja gospodarki magazynowej- bieżąca optymalizacja funkcjonowania operacji logistycznych- ustalanie priorytetów wykonywania zadań na podstawie planów produkcyjnych- opracowywanie i realizacja budżetu- profesjonalny kontakt z klientami i dostawcami
SCHRANER POLSKA Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Łęczyca (łódzkie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja osób do pracy w charakterze opiekunek osób starszych.
Perfekton LTD S.K. - 2016-10-13 - Sopot (pomorskie)
UDZIELANIE INFORMACJI OBYWATELSKICH, ODBIERANIE POCZTY TRADYCYJNEJ I ELEKTRONICZNEJ, OBSŁUGA E-BIURA, PRZEKAZYWANIE SPRAW WG WŁAŚCIWOŚCI, UMAWIANIE KLIENTÓW NA PORADY DO SPECJALISTÓW, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓWWYMAGANIA:MINIMUM ŚREDNIE WYKSZTAŁCENIE, POŻĄDANE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, PROGRAMÓW MICROSOFT OFFICE (WORD, EXCEL, POWER POINT)DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKUCV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:solidarnekobiety (at) wp.pl
STOWARZYSZENIE SOLIDARNE KOBIETY ZAWSZE - 2017-02-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Aktywne poszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy, umawianie spotkań rekrutacyjnych i budowanie dobrych relacji z kandydatamiMiejsce wykonywnaia pracy: Wrocław, ul. Klecińska,Kontakt kandydatów z pracodawcą: 512 029 771, klimas.yoojin (at) gmail.comsala C
Yoo-Jin IMS Poland Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
- przyjmowanie zleceń transportowych- planowanie i organizacja transportu- kontrola realizacji zleceń spedycyjnych- budowanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-11-04 - Ząbki (mazowieckie)
Współpraca, nadzór nad ekipami pracującymi w terenie, raportowanie wyników pracy ekip terenowych do kontrahenta, pozyskiwanie raportów od grup terenowych, analiza otrzymywanych raportów pod względem merytorycznym oraz statystycznym, nadzór i koordynacja prawidłowości i terminowości realizowanych prac
RBS Media Sp. z o.o Sp. komandytowa - 2017-04-07 - Ławnica (podkarpackie)
1.Prowadzenie komunikacji z klientem.2.Przygotowywanie ofert sprzedażowych.3. Pozyskiwanie klientów i budowanie trwałych relacji z nimi.4. Dbanie o należyty ład na stanowisku pracy.
Gearshift Piotr Konopka - 2019-09-05 - Leopoldów (lubelskie)
rejestrowanie zamówień klientów, fakturowanie, kontrola cen zakupu i sprzedaży, wprowadzanie raportów do systemy, przygotowywanie wpłat do banku
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Słubice (lubuskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Obsługa klienta; umowy abonenckie (internet, IPTV, VOIP) serwis telefoniczny; kontrola opłat; windykacja; drobna sprzedaż akcesorii TI; obsługa programu do fakturowania, kasy fiskalnej (nauka); obsługa LMS, sporządzanie pism firmowych; drobny serwis.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: • Kontakt z użytkownikiem systemów informatycznych kanałem telefonicznym / elektronicznym • Rejestracja oraz rozwiązywanie zgłoszeń problemów informatycznych • Monitorowanie i nadzór nad terminowością realizacji zgłoszeń • Udzielanie porad informatycznych • Koordynacja komunikacji pomiędzy zespołem, a użytkownikami oraz ekspertami technicznymi IT • Przygotowywanie raportów i analiz
Bank BPH - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
Zbieranie i analizowanie danych dotyczących niezawodności linii produkcyjnych, pracy pracowników bezpośrednich oraz pośrednich, proponowanie rozwiązań dla napotkanych problemów. Aktualizacja standardów bezpośrednich linii i robocizny w systemie SAP tak, aby zapewnić prawidłowy koszt produktów. Analiza strat materiałów w procesie produkcyjnym. Branie udziału w projektach optymalizujących procesy produkcyjne. Członkostwo w filarze Focused Improvement (TPM).
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-03 - Kalisz (wielkopolskie)
- pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terenie Bliskiego Wschodu- reprezentowanie spółki w krajach arabskich- przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie potraw, dań chińskich w oparciu o receptury tradycyjnej kuchni chińskiej, tworzenie menu w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
realizacja zamówień publicznych, tworzenie umów z kontrahentami, tworzenie map topograficznych podległych terenów zielonych niezbędnych jako załącznik do aneksów i protokołów. Tworzenie specyfikacji technicznej i odbioru robót. Nadzór i kontrola nad prawidłowym i terminowym przebiegiem załatwianych spraw w podległej komórce organizacyjnej, nadzór nad pracą podległych pracowników, nadzór nad przekazywaniem stanowisk pracy w wypadku zmian osobowych. Prowadzenie kart kontroli czasu pracy pracowników, ustalanie planów urlopów i bieżąca kontrola ich wykonania, przyjmowanie wszelkich skarg i wniosków od lokatorów. Stała współpraca z administracjami i przedsiębiorstwami współpracującymi.Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
JOKER Kubica, Leksowski, Mosińska sp.j. - 2019-06-06 - Zabrze (śląskie)
praca w biurze, przygotowywanie zamówień do wysyłki, wystawianie faktur, listów przewozowych. Bieżąca korespondecja z klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Marki (mazowieckie)