SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Andrych贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 1聽033,7 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: ,
Data publikacji: 2019-06-24
Lokalizacja: Andrych贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Andrych贸w, powiat: wadowicki, woj: ma艂opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w: ,
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽033,7 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Andrych贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ma艂opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wadowicki
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 01.07.2019
Data zako艅czenia pracy: 31.12.2019
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Lipnie
Adres pracodawcy:
Okrzei 7, 87-600 Lipno, powiat: lipnowski, woj: kujawsko-pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: wniosek
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: lipnowski
Gmina pracodawcy: Lipno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Lipno
Ulica pracodawcy: Okrzei
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Lipnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 24.06.2019
Oferta pracy wa偶na do: 15.07.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 24.06.2019
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?791a5072f64f6aa5d9b83e4d43996629
Podobne oferty pracy
Prowadzenie pe艂nej ksi臋gowo艣ci firmy produkcyjnej, w tym: dekretacja zdarze艅 gospodarczych, prowadzenie rejestru VAT (w tym rozlicze艅 WNT, WDT, importu i exportu), ksi臋gowanie zapis贸w z walutowych rachunk贸w bankowych, ksi臋gowanie dokumentacji obrotu magazynowego, list p艂ac i innych dokument贸w ksi臋gowych. Kontakt z klientem w kwestiach dotycz膮cych uzgadniania danych ksi臋gowych.
MILTON CASH Sp. z o.o. - 2016-12-13 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Radom (mazowieckie)
nawi膮zywanie kontakt贸w z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, budowa pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Krzepice (艣l膮skie)
przygotowywanie ofert przetargowych
INFRAKOM KO艢CIAN Sp. z o.o. Sp. K - 2017-04-27 - Ko艣cian (wielkopolskie)
1. Przygotowanie prezentacji oraz tworzenie planu wydarze艅2. obs艂uga korespondecji i telefonu,3. sprzeda偶 produkt贸w i us艂ug przedsi臋biorstwa poprzez dostepne kana艂y sprzeda偶y,4. Negocjacje z wszelskimi podwykonawcami us艂ug,5. utrzymywanie trwa艂ych i pozytywnych relacji z klientem6. realizacja prac r贸偶nych i koordynowanie spraw powierzonych zwi膮zanych z organizacj膮 imprez, szkole艅 i konferencji,7. wyszukiwanie zewn臋trznych partner贸w i sponsor贸w oraz znga偶owanie ich we wsp贸艂tworzenie i organizacj臋 wydarze艅8. organizacja wydarze艅: opracowanie i monitoring budzetu, nadz贸r nad harmonogramem, negocjowanie i egzekwowanie um贸w z partnerami, rozliczanie i formalna dokumentacja,9. obecno艣膰 podczas wydarze艅 i nadz贸r nad ich prawid艂owym przebiegiem.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - P艂ochocin (mazowieckie)
obs艂uga klient贸w w j臋zyku angielskim zgodnie ze standardami przyj臋tymi w firmie, odpowiedzialno艣膰 za przyjmowanie i rejestrowanie zg艂osze艅 telefonicznych i mailowych, uzupe艂nianie danych w wewn臋trznej bazie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2019-05-27 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
xxx
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Tuchom (pomorskie)
wykszta艂cenie wy偶sze,dobra znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego ( w mowie i w pi艣mie),obs艂uga pakietu MS Officebardzo dobra znajomo艣膰 narz臋dzi marketingowych,praktyczna wiedza z zakresu reklamy i promocji, umiej臋tno艣膰 szybkiego i samodzielnego redagowania tekst贸w,komunikatywno艣膰, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, kreatywno艣膰, samodzielno艣膰 w dzia艂aniu, dobra organizacja pracy w艂asnej, dyspozycyjno艣膰
PRESTIGE MJM SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2019-07-05 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
Program sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Sochaczew (mazowieckie)
odpowiedzialno艣膰 za rozw贸j sieci sprzeda偶y, t艂umaczenie tekst贸w um贸w handlowych i redagowanie ofert dla klient贸w chi艅skich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
Bie偶膮ce opracowywanie, sk艂adanie i koordynacja zam贸wie艅, bie偶膮ce wprowadzanie dokument贸w zakupu, weryfikacja ofert oraz prowadzenie korespondencji z dostawcami, telefoniczna obs艂uga kontrahent贸w, realizowanie za艂o偶onych w dziale cel贸w.
PHU SIMI Andrzej Siemianowski - 2019-01-31 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Obs艂ugiwanie zg艂osze艅 i usuwanie awarii sprz臋towych i programowych. Instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i aplikacyjnego. Diagnostyka, naprawa sprz臋tu oraz wymiana cz臋艣ci. Pomoc u偶ytkownikom. Wsparcie u偶ytkownik贸w w rozwi膮zywaniu problem贸w. Konfiguracja urz膮dze艅 LAN. Konfiguracja, administracja Active Directory, serwerami Windows 2008, 2012. Wykonywanie kopii bezpiecze艅stwa, monitorowanie system贸w IT.
Szpitale Wojew贸dzkie w Gdyni Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Gdynia (pomorskie)
analiza oraz organizacja operacji magazynowych i transportu wewn臋trznego w celu uzyskania podwy偶szenia wydajno艣ci linii monta偶owych, ocena efektywno艣膰i proces贸w logistycznych oraz inicjowanie dzia艂a艅 naprawczych, regularna komunikacja i wsp贸艂praca z klientami wewn臋trznymi oraz partnerami biznesowymi, tworzenie stosownej dokumentacji i raport贸w,dob贸r technilogii i procesu produkcyjnego do nowych produkt贸w, aktywny udzial w planowaniu i zagwarantowaniu niezb臋dnych zasob贸w realizacji zada艅, zapewnienie terminowej realizacji zlece艅 produkcyjnych oraz utrzymanie zak艂adanego poziomu odpad贸w produkcyjnych, zapewnienie w艂a艣ciwej obsady personelu w celu realizacji zaplanowanych prac.
"TOTAL-CHEM" Sp. z o.o. - 2016-02-19 - 呕ory (艣l膮skie)
Utrzymywanie dobrych relacji z klientami, aktywne poszukiwanie nowych klient贸w, prezentowanie, dopasowywanie i koordynowanie 艣wiadczonych us艂ug, raportowanie efekt贸w pracy, negocjowanie warunk贸w 艣wiadczenia us艂ug z klientami. Praca ok. 7 godzin dziennie.
IMAGO Tomasz Kulig - 2017-01-20 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Identyfikacja odbior贸w produkt贸w, organizacja proces贸w sprzeda偶y, przygotowanie ofert handlowych, obs艂uga klient贸w drog膮 elektroniczn膮
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Kock (lubelskie)
- Samodzielne wyszukiwanie kandydat贸w z Albanii do pracy w sektorze IT oraz sektorze sprzeda偶y dla klient贸w firmy w Polsce oraz klient贸w z Czech. Bycie doradc膮 dla kandydat贸w z Albanii i klient贸w. Selekcja kandydat贸w. Przeprowadzanie rozm贸w rekrutacyjnych z kandydatami z Albanii. Budowanie bazy kandydat贸w. Budowanie bazy klient贸w. Samodzielne przygotowanie i publikacja ofert pracy na wybranych / wyszukanych przez pracownika portalach / stronach internetowych m. in. w Albanii. Sporz膮dzanie raport贸w rekrutacyjnych. Opieka nad sta偶ystami.- Miejsce wykonywania pracy: Swoboda w wyborze miejsca pracy.- Wynagrodzenie: 16 z艂/brutto/godzina. Praca na umow臋 zlecenie na 3 lata. Zlecenie wykonywane 40 godzin tygodniowo.- Do艣wiadczenie NIE jest wymagane. Wymagana znajomo艣膰 j臋zyka alba艅skiego w stopniu C2 w mowie i pi艣mie.
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Katowice (艣l膮skie)
Pozyskiwanie klient贸w do uczestnictwa w szkoleniach, sprzeda偶 kurs贸w, szkole艅 klientom zewn臋trznym; kontakt z pracodawca telefoniczny i osobisty w godzinach (8-15) oraz e-mailowy.
S艂upskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsi臋biorczo艣ci - 2016-04-14 - S艂upsk (pomorskie)
Zakres obowi膮zk贸w, w szczeg贸lno艣ci: Z zakresu kadr:1. Znajomo艣膰 i przestrzeganie obowi膮zuj膮cych akt贸w prawnych zwi膮zanych z wykonywan膮 prac膮 a w szczeg贸lno艣ci: Przepis贸w Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorz膮dowychUstawy o podatku dochodowym od os贸b fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych zwi膮zanych z przebiegiem zatrudnienia pracownik贸w.3. Konsultowanie zakres贸w obowi膮zk贸w pracownik贸w Wroc艂awskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustaw膮 o pracownikach samorz膮dowych, prowadzenie dokumentacji nabor贸w w WCI we wsp贸艂pracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowo艣ci wykonania bada艅 okresowych pracownik贸w i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppo偶. pracownik贸w.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownik贸w, w tym rejestru urlop贸w, zwolnie艅 lekarskich oraz nadz贸r nad kartami czasu pracy pracownik贸w.8. Prowadzenie rejestr贸w plan贸w urlop贸w.9. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracownik贸w.10. Ustalenie uprawnie艅 pracownik贸w do nagr贸d jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z poleceniem wyjazd贸w s艂u偶bowych.13. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej ze szkoleniami pracownik贸w.14. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej ze zg艂aszaniem pracownik贸w do obowi膮zkowych ubezpiecze艅 spo艂ecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracownik贸w oraz zmian danych.15. Sporz膮dzanie sprawozda艅 do G艂贸wnego Urz臋du Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie za艣wiadcze艅 dla pracownik贸w o zatrudnieniu.17. Prace zwi膮zane ze spe艂nianiem wymog贸w zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestr贸w urlop贸w wypoczynkowych, upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upowa偶nie艅 do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Wsp贸艂praca z Specjalist膮 p艂ac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodze艅 (nieobecno艣ci, zmiany um贸w o prac臋, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji zwi膮zanej ze zg艂aszaniem pracownik贸w do obowi膮zkowych ubezpiecze艅 spo艂ecznych.Z zakresu p艂ac:1. Znajomo艣膰 i przestrzeganie obowi膮zuj膮cych akt贸w prawnych zwi膮zanych z wykonywan膮 prac膮 a w szczeg贸lno艣ci: Przepis贸w Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorz膮dowychUstawy o podatku dochodowym od os贸b fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosk贸w o emerytury i renty pracownik贸w Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej ze zg艂aszaniem pracownik贸w, zleceniobiorc贸w i beneficjent贸w do obowi膮zkowych ubezpiecze艅 spo艂ecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorc贸w i beneficjent贸w oraz zmian danych, wprowadzanie do programu P艂atnik danych zleceniobiorc贸w i beneficjent贸w oraz pracownik贸w,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorc贸w i beneficjent贸w.4. Prowadzenie dokumentacji zaj臋膰 komorniczych pracownik贸w i beneficjent贸w Centrum oraz spraw zwi膮zanych z rozliczeniem tych zaj臋膰 komorniczych.5. Sporz膮dzanie sprawozda艅 oraz prowadzenie rozlicze艅 z Pa艅stwowym Funduszem Rehabilitacji Os贸b Niepe艂nosprawnych. 6. Sporz膮dzanie sprawozda艅 do G艂贸wnego Urz臋du Statystycznego w zakresie p艂acowym.7. Prace zwi膮zane ze spe艂nianiem wymog贸w zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie p艂acowym.8. Naliczanie 艣wiadcze艅 nale偶nych beneficjentom Wroc艂awskiego Centrum Integracji.9. Sporz膮dzanie i naliczanie list p艂ac pracownik贸w Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporz膮dzanie nalicze艅 i prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z zasi艂kami macierzy艅skimi, zasi艂kami chorobowymi i zasi艂kami opieku艅czymi. 11. Sporz膮dzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wyp艂at z tytu艂u nagr贸d jubileuszowych. 12. Sporz膮dzanie i naliczanie list p艂ac zwi膮zanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracownik贸w.13. Kontrola prawid艂owo艣ci naliczania ubezpiecze艅 spo艂ecznych i zdrowotnych na li艣cie p艂ac zwi膮zanych z wyp艂atami dla beneficjent贸w Centrum.14. Prowadzenie rozlicze艅 z Zak艂adem Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych oraz spraw zwi膮zanych z przekazem elektronicznym w systemie P艁ATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozlicze艅 w zakresie podatku dochodowego od os贸b fizycznych z Urz臋dem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z wyp艂acaniem um贸w zlece艅 i um贸w o dzie艂o.17. Wystawianie za艣wiadcze艅 dla pracownik贸w o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorc贸w i beneficjent贸w dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Wsp贸艂praca z Specjalist膮 ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodze艅 (nieobecno艣ci, zmiany um贸w o prac臋, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji zwi膮zanej ze zg艂aszaniem pracownik贸w, zleceniobiorc贸w i beneficjent贸w do obowi膮zkowych ubezpiecze艅 spo艂ecznych.Forma i termin sk艂adania ofert :1. Wymagane dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 osobi艣cie lub przes艂a膰 do sekretariatu Wroc艂awskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wroc艂awiu. 2. Dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 w zamkni臋tej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nab贸r na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. p艂acowych we Wroc艂awskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru b臋dzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urz臋du Miejskiego Wroc艂awia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wroc艂awskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, kt贸re wp艂yn膮 do WCI po terminie lub b臋d膮 niekompletne, nie b臋d膮 rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spe艂niaj膮ce kryteria formalne naboru, zostan膮 powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji b臋d膮 przetwarzane przez okres trwania post臋powania rekrutacyjnego, nie d艂u偶ej jednak ni偶 2 miesi膮ce (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostan膮 w艂膮czone do akt osobowych). 3. Po up艂ywnie okresu, o kt贸rym mowa w pkt. 2 dokumenty zostan膮 komisyjne zniszczone. Z czynno艣ci tej sporz膮dzony zostanie protok贸艂.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa 呕muda - Zast臋pca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dost臋pna w sali E, A. Oferta skierowana tak偶e do os贸b z orzeczeniem o niepe艂nosprawno艣ci.
Wroc艂awskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
...
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - 艁owicz (艂贸dzkie)
Sporz膮dzanie rocznego planu zam贸wie艅 publicznych oddzia艂u regionalnego, przyjmowanie wniosk贸w o uruchomienie zam贸wienia publicznego,sporz膮dzanie SIWZ i uzgodnienie ich z wnioskodawcami zam贸wie艅, prowadzenie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych dotycz膮cych us艂ug, dostaw i rob贸t budowlanych na potrzeby oddzia艂u regionalnego zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych,sporz膮dzanie dokumentacji post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego, nadz贸r nad realizacj膮 zam贸wie艅 poni偶ej 30 tys. euro.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego O/R w Gda艅sku - 2017-01-10 - Gda艅sk (pomorskie)
negocjowanie cen towar贸w oraz warunk贸w dostaw, dokonywanie zakup贸w zgodnie z istniej膮cymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawc贸w, opieka nad istniej膮cymi dostawcami, nadz贸r nad wsp贸艂prac膮 z dostawcami, doskonalenie relacji z dostawcami i prowadzenie audyt贸w dostawc贸w, praca od poniedzia艂ki do pi膮tku na w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Regu艂y (mazowieckie)
jw.
S膭D OKR臉GOWY w WARSZAWIE - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
- obs艂uga Klienta drog膮 telefoniczn膮 (po艂膮czenia przychodz膮ce i wychodz膮ce), e-mailow膮, za po艣rednictwem narz臋dzia czat i medi贸w spo艂eczno艣ciowych
- udzielanie informacji oraz edukowanie Klient贸w o oferowanych produktach
- wsparcie procesu sprzeda偶y produkt贸w firmy od momentu rejestracji Klienta w serwisie
- dba艂o艣膰 o budowanie d艂ugotrwa艂ych relacji z Klientami
- dba艂o艣膰 o budowanie reputacji firmy
- zapewnienie wsparcia technicznego
Boldmind Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Gdynia (pomorskie)
Praca w biurze jak r贸wnie偶 w ternie polegaj膮ca na zakupie 偶ywca wieprzowego i wo艂owego
Zak艂ad Mi臋sny "Mo艣cibrody" Sp贸艂ka z o.o. - 2018-01-26 - Mo艣cibrody (mazowieckie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Dbanie o BHP, wdra偶anie system贸w jako艣ci, organizacja produkcji oraz zarz膮dzanie jako艣ci膮
"MICROFOOD" SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-04-06 - Ostrzesz贸w (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Pie艅ki (podlaskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Pu艂awy (lubelskie)
przygotowywanie ofert handlowych, bie偶膮ca obs艂uga klienta; pozyskiwanie nowych klient贸w; przyjmowanie i wprowadzanie zam贸wie艅; kszta艂towanie dobrego wizerunku firmy; sta艂a wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami i przedstawicielami handlowymi;
HUTA MA艁APANEW SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-11-30 - Ozimek (opolskie)