SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Komańcza oferta pracy Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Komańczy
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie kompleksowej obsługi kadrowo - płacowej- prowadzenie akt osobowych pracowników, rozliczanie czasu pracy, bieżąca obsługa pracowników- dbałość o terminowość i prawidłowość rozliczeń do US, ZUS, GUS- doraźna pomoc w księgowości i innych pracach biurowych- obsługa programu ZUS Płatnik
Data publikacji: 2020-10-09
Lokalizacja: Komańcza (podkarpackie)
Pracodawca: Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Komańczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:38-543 Komańcza, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie kompleksowej obsługi kadrowo - płacowej- prowadzenie akt osobowych pracowników, rozliczanie czasu pracy, bieżąca obsługa pracowników- dbałość o terminowość i prawidłowość rozliczeń do US, ZUS, GUS- doraźna pomoc w księgowości i innych pracach biurowych- obsługa programu ZUS Płatnik
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Komańcza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sanocki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1817
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Komańcza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programu Płatnik
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
Obsługa oprogramowania Comarch ERP Optima w zakresie Handel, Księga Podatkowa, Płace i kadry
wymagania_wymaganiaDodatkowe_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Komańczy
danePracodawcy_nip: 6871726134
danePracodawcy_regon: 370517305
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Adres pracodawcy:
38-543 Komańcza, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: sanocki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1817
Gmina pracodawcy: Komańcza
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Komańcza
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0354293
Profil działalności pracodawcy: służba zdrowia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 09.10.2020
Oferta pracy ważna do: 08.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9594543c05df2fb85af641a48ecd86f6
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów estońskojęzycznych, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łódź (łódzkie)
- nadzorowanie i przygotowywanie raportów dla członków zespołu- nadzorowanie wpłat pracowników - bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-01-19 - Rokocin (pomorskie)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych według gotowych scenariuszy między innymi Akademii Ja dla dzieci i młodzieży w ośrodku
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Gdynia (pomorskie)
Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z reklamodawcami.
Firma Handlowa MICROPRO - 2018-08-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wykonywanie scenograf zgodnie ze zleceniem, dbanie o walory estetyczne.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Otwock (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Puck (pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa zamówień (przyjmowanie zamówień, obróbka zamówień, organizowanie klientów, rozwiązywanie problemów klientów związanych z zamówieniem),- redagowanie opisów produktów,- redagowanie postów reklamowych w portalach społecznościowych na kontach firmy,- przygotowanie oraz obróbka zdjęć produktów.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Rąbień AB (łódzkie)
- uzyskiwanie protokołów wejścia w teren- zapewnianie i przejmowanie terenu budowy- kontakt z właścicielami nieruchomości na których prowadzone są prace
ENPROM HVL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-12 - Czarnków (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Warszawa (mazowieckie)
Szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Goszczyn (mazowieckie)
- Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego. Gospodarka magazynowo - rachunkowa w komputerze.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjackie). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lata na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość komputera. Mile widziana znajomość programu SUBIEKT GT. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: intermirex (at) interia.pl
"INTER-MIREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-12 - Katowice (śląskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Białystok (podlaskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat, skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta skierowania jest do osób bezrobotnych będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy, określonych w art. 49 ustawy
Pajer-Bankiel Agnieszka F.H.U. "TĘCZA - BIS" - 2017-08-03 - Katowice (śląskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z kontrahentami w kraju i za granicą, przyjmowanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży.WYMAGANIA: wykształcenie średnie, mile widziane wyższe wykształcenie i doświadczenie, znajomość j.angielskiego - C1.
SIPEKO GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-03-11 - Makowisko (podkarpackie)
Prowadzenie ogółu spraw dotyczących procesu windykacji należności , w szczególności : bieżące monitorowanie i kontrolowanie zaległych płatności z tytułu najmu i dzierżawy oraz bezumownego użytkowania lokali mieszkalnych i użytkowych i innych należności; prowadzenie ewidencji wykonywanych czynności windykacyjnych w programie Czynsze ; podejmowanie wszelkich działań w kierunku niedopuszczenia do przedawnienia wierzytelności oraz powstania wysokich zadłużeń najemców, prowadzenie procedur dotyczących umorzenia zaległości czynszowych , rozkładania spłaty zaległości na raty lub odraczania terminów spłat zaległości , prowadzenie ogółu spraw dotyczących zawarcia ugody w sprawie spłaty zadłużenia i bieżący monitoring realizacji ugody , podejmowanie działań zmierzających do ustalenia faktycznej sytuacji finansowo-majątkowej dłużnika, bezpośredni kontakt z dłużnikami , prowadzenie negocjacji w zakresie spłaty zaległości , prowadzenie korespondencji wyjaśniającej , wysyłanie przesądowych wezwań do zapłaty i uprzedzeń o zamiarze wypowiedzenia umowy najmu i dzierżawy , wypowiadanie umów najmu , kwalifikowanie i kierowanie spraw na drogę postępowania sądowego i komorniczego o zapłatę oraz eksmisję, sporządzanie wniosków egzekucyjnych w zakresie zapłaty i egzekwowanie należności na podstawie orzeczeń sądowych , w drodze postępowania egzekucyjnego , występowanie do komornika o zawieszenie bądź umorzenie egzekucji , prowadzenie spraw o eksmisję z lokali , miesięczne sporządzenie przypisu opłat sądowych i komorniczych z tytułu toczących się postępowań wobec dłużników , sporządzanie dyspozycji płatności opłat sądowych i komorniczych , sporządzanie wykazu umorzeń czynszowych , sporządzenie informacji o dokonanych umorzeniach , odroczeniach lub rozłożeniach na raty , prowadzenie teczek najemców zadłużonych.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-01-24 - Chodzież (wielkopolskie)
udzielanie pomocy i wspracia rodzinom zastępczym, zapewnienie dostepu do specjalistycznego poradnictwa, organizowanie okresowych ocen sytuacji dziecka i rodziny
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
projektowanie urządzeń i układów energoelektronicznych zasilających;diagnozowanie i usuwanie usterek w istniejących układach energoelektronicznych;diagnostyka specjalnych systemów kontrolno-pomiarowych;uruchamianie i badania produktów w fazie modelu i prototypu;udział w próbach morskich i poligonowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klienta.
ELEKTRO - AUTOMATYKA Mularz Sp. j. - 2017-02-27 - Brzesko (małopolskie)
Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem telefonu, maila, chatu, obsługa zamówień sklepu internetowego, doradztwo w zakresie doboru produktów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami, redagowanie tekstów w języku polskim, obsługa social media, współpraca z pozostałymi działami firmy.
BRASTY GROUP s.r.o. - 2016-09-09 - Czechy (Czechy)
telefoniczna i osobista obsługa klienta,sprzedaż prenumerat i publikacji wydawnictwa,reprezentowanie wydawnictwa podczas targów, konferencji, imprez rolniczych na terenie Polski,weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu,Oferujemy:- pracę w stabilnej firmie- umowę o pracę- wynagrodzenie: podstawę + prowizję zależną od wyników sprzedażowych- program szkoleniowy
AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-17 - Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa oraz pozyskiwanie klientów Rosyjskojęzycznych, wysyłanie próbek, negocjacje handlowe, obliczenia projektów zagranicznych w programie typu CAD.
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Bosutów (małopolskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klientów konsultacja i dokonywanie transakcji. Bezpośredni kontakt z klientem w języku hiszpańskim
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych związanych z przebudową, budowa, rozbudową oraz modernizacji infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej
Chorzowsko-Świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wod. i Kanal. - 2016-10-07 - Chorzów (śląskie)
Pomiar i montaż osłon okiennych, naprawa i serwis osłon okiennych.
FART Paweł Gębka - 2019-04-26 - Siedlce (mazowieckie)