SPECJALISTA DO SPRAW REALIZACJI INWESTYCJI Czarnków oferta pracy ENPROM HVL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REALIZACJI INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - uzyskiwanie protokołów wejścia w teren- zapewnianie i przejmowanie terenu budowy- kontakt z właścicielami nieruchomości na których prowadzone są prace
Data publikacji: 2019-06-12
Lokalizacja: Czarnków (wielkopolskie)
Pracodawca: ENPROM HVL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:64-700 Czarnków 18C, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- uzyskiwanie protokołów wejścia w teren- zapewnianie i przejmowanie terenu budowy- kontakt z właścicielami nieruchomości na których prowadzone są prace
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Pracodawca zapewnia służbowy samochód, telefon, komputer
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REALIZACJI INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Czarnków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: czarnkowsko-trzcianecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czarnków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: KomunikatywnośćObsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
ENPROM HVL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie
Adres pracodawcy:
Taneczna 18C, 02-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Taneczna
Numer budynku pracodawcy: 18C
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 12.06.2019
Oferta pracy ważna do: 11.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d2daf0ee4ae16721a820557cb80520fc
Podobne oferty pracy
- zapewnienie zgodności z zasadami rachinkowości rynków zgodnie z dostarczonymi wytycznymi- przetwarzanie ręcznych zapisów księgowych i faktur wewnątrzgrupowych- uzgadnianie rozliczeń zobowiązań i należności oraz rozwiązywanie problemów- przetwarzanie płatności kompensujących- przygotowywanie rutynowych uzgodnień bilansowych- wsparcie dla raportowania na koniec miesiąca- przygotowanie i sprawdzanie księgi / konta aby zidentyfikować nietypowe zdarzenia - zapewnienie i weryfikacja informacji i wszelkich analiz księgowych- aktualizacja i utrzymywanie wszystkich odpowiednich wytycznych operacyjnych- praca w zespole rosyjkojęzycznym- język angielski językiem korporacyjnym
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Łódź (łódzkie)
Dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów w oparciu o dostępne zasoby zarządzania wiedzą Amway. Aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu. Wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych. Tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta. Wsparcie pozostałych członków zespołu w wykorzystaniu i rozwijaniu swoich możliwości i potencjału.
AMWAY BUSINESS CENTRE-EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Zabierzów (małopolskie)
Prace biurowo- organizacyjne związane z obsługą klienta (grup wycieczkowych, biwakowych, osób dorosłych, imprez eventowych oraz okolicznościowych) - zapewnienie najwyższej jakości obsługiWspomaganie działań reklamowo-promocyjnych firmyDbanie o pozytywny wizerunek firmyBudowanie i rozwijanie działu sprzedaży i innych komórek firmy. Godziny pracy: 8.00- 16.00.
TAX S.C. JAKUB RUTKIEWICZ, MARTA RUTKIEWICZ - 2018-03-08 - Runowo (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
- nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy,- organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży.Wysokość wynagrodzenia do negocjacji.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Daniel Gajewski - 2018-06-28 - Wołów (dolnośląskie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy
"Feniks" Spółka z o.o. - 2016-08-03 - Krosno (podkarpackie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Opiekun klienta zajmuję się o bsługą posprzedażową klientów oraz budowaniem i utrzymaniem przyjaznych relacji z klientami, budowanie i utrzymywanie długofalowychych relacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów, praca w godz. 8-16
TenSoft Sp. z o.o. - 2019-03-06 - Opole (opolskie)
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami produktów i usług, wyszukiwanie nowych kontrahentów, negocjowanie warunków - Nadzorowanie aktualnego stanu magazynowego, stanu zamówień, utrzymywanie optymalnego stanu magazynowego - Bieżąca analiza rynku
POLAMP Sp. z o.o. - 2017-03-31 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-09-29 - Lubin (dolnośląskie)
Koszenie terenów zieleni.
GNOM SP.Z O.O. - 2016-07-28 - Łódź (łódzkie)
- integracja członków ekipy filmowej oraz partnerów firmy w projektach międzykulturowych z wykorzystaniem umiejętności NLP- komunikacja z rosyjskojęzyczną częścią ekipy filmowej- praca w ramach umowy-zlecenia na okres min. 1 roku
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Łódź (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Zielona Góra (lubuskie)
przygotowywanie ofert wyjazdów grupowych
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Piła (wielkopolskie)
Telefonowanie do klientów w sprawie obecnych ofert kursów językowych
kontakt przez OHP - 2016-01-14 - Częstochowa (śląskie)
Sprzedaż towarów świeżych (owoce i warzywa) na rynek Kaukazu. Monitorowanie sprzedaży, kontrola należności i windykacja
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Łosice (mazowieckie)
umiejętność oceny jakości kamieni używanych w budownictwie (marmur, granit, piaskowie, alabaster), wyrobów ceramicznych, nawiązywanie i utrzymywanie dobrych długofalowych realacji biznesowych z dostawcami
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Piaseczno (mazowieckie)
nawiązywanie kontaktów handlowych i budowanie relacji z klientami zagranicznymi, przygotowywanie ofert handlowych, kontrolowanie rozrachunków z klientami
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Piaseczno (mazowieckie)
Branża gastronomiczna.- przygotowywanie potraw kuchni regionalnej - arabskiej wg oryginalnych przepisów- właściwy dobór przypraw i składnikówPraca w przedziale czasowy: 6.00-14.00; 14.00-22.00.
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Łódź (łódzkie)
- Nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z dostawcami systemów informatycznych; Koordynowanie projektów i nadzorowanie ich realizacji z ramienia BPC GROUP.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale polskich i zagranicznych firm informatycznych. Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie. Premie oraz dodatki uznaniowe.- Wynagrodzenie: 2700 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w sprzedaży usług. Wymagana znajomość rynku systemów informatycznych. Kontakt e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-02 - Katowice (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Słupsk (pomorskie)
Monitorowanie zamówień dokonywanych przez klientów,współpraca z wewnętrznymi jednostkami oraz Partnerami, tłumaczenie tekstów na język angielski i turecki.Miejsce pracy: Wrocław, ul. BraniborskaSala C
OLYMPUS MONS Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Wrocław (dolnośląskie)
•Analiza i wycena projektów•Przygotowywanie ofert na podstawie dokumentacji technicznej•Budżetowanie projektów
WHEELABRATOR SCHLICK SPÓŁKA Z O.O. - 2019-03-25 - Września (wielkopolskie)
Przygotowanie procesu kontrolii produktów. Analiza niezgodnych produktów. Współpraca z dostawcami. Zarządzanie reklamacjami odbiorców i dostawców.
Agencja Pracy Tymczasowej Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Osła (dolnośląskie)
sprzedaż samochodów, przygotowywanie aut do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Jeziernia (lubelskie)
Monitorowanie i analizowanie bieżących operacji finansowych. Kontrola kosztów oraz przepływów finansowych firmy. Kontrola kosztów produkcji (materiałów, półproduktów, wyrobów). Przygotowywanie raportów okresowych i analiz finansowych na potrzeby zarządu. Zarządzanie oraz kontrola kosztów produkcji, kosztów pośrednich produkcyjnych, stanów magazynowych zakładu.
KAMET S.A. - 2017-08-04 - Reńska Wieś (opolskie)
naprawa samochodów osobowych i dostawczych
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kraków (małopolskie)
(Import export węgla kokosowego do fajek wodnych). Bezpośredni kontakt z klientam i kontrahentami arabskojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów w branży handlowej.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Łódź (łódzkie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)