SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW - JĘZ. CZESKI (WARSZAWA LUB PRACA ZDALNA) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW - JĘZ. CZESKI (WARSZAWA LUB PRACA ZDALNA)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2017-12-01
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW - JĘZ. CZESKI (WARSZAWA LUB PRACA ZDALNA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: czeski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: kat. B prawo jazdy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie ogólnokształcące, znajomość języka czeskiego na poziomie C1, w przypadku braku znajomości języka polskiego wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie nie mniejszym niż B2, dobra znajomość obsługi komputera, mile widziana znajomość procedur reklamacyjnych, mile widziane prawo jazdy kat. B.Zakres obowiązków: przyjmowanie i ewidencjonowanie reklamacji klientów, rozpatrywanie i przygotowywanie odpowiedzi na reklamację, monitorowanie obiegu oraz przestrzeganie terminowości wyjaśnień i opiniowania reklamacji, sporządzanie raportów dla producenta, zapewnienie wysokiego standardu i sprawnej obsługi klientów.Osoby zainteresowane ofertą i spełniające powyższe wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SDR/CZ/2017
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data dodania oferty pracy: 04.12.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za relacje naszej firmy z chińskimi klientami, jak również kontakty z kontrahentami z rejonu południowo-azjatyckiego, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, prowadzenie korespondencji, przygotowywanie i wysyłanie ofert, udział w targach branżowych, tłumaczenie tekstów i korespondencji na język chiński oraz angielski, wsparcie działu marketingu i sprzedaży. Praca jednoazmianowa w godz. 8.00-16.00 poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
ANTOLOS Jakub Fabirkiewicz - 2018-07-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
Sporządzanie list wynagrodzeń, naliczanie składek ZUS itp., częściowe prowadzenie spraw kadrowych.Praca w przedziale czasowym 7-20, mile widziane osoby niepełnosprawne.
"SYSTEM" BIURO PODATKOWO-RACHUNKOWE KAZIMIERZ DUBAS - 2017-04-12 - Łódź (łódzkie)
nauczanie dzieci i młodzieży, prowadzenie zajęć
Ośrodek Edukacyjny Let's Talk A&K Kuniccy s.c. - 2018-09-13 - Augustów (podlaskie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terytorium krajów arabskich. Przygotowanie ofert handlowych, gotowość do zagranicznych podróży służbowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Łódź (łódzkie)
obsługa biura-sekretariatu.Pozyskiwanie zleceń na szkolenie, współpraca z kierownikiem Ośrodka w zakresie pozyskiwania klientów i przygotowania ofert na usługi, sporzadzanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej: opracowywanie preliminarzy szkoleń, przygotowanie umów z wykładowcami, sekretarzami i personelem administracyjnym, wypisywanie zaświadczeń ukończenia szkoleń, prowadzenie rejestrów i teczek
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO - 2016-09-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Opracowywanie harmonogramów zajęć na podstwie programów i obciążeń pracowników etatowych oraz ustaleń z pracownikami zewnętrznymi.Bieżące korygowanie harmonogramów zajęć. Przygotowanie propozycji kalendarza roku akademickiego. Przygotowanie danych, raportów, zestawień, Administrowanie salami. inne prace biurowe.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-11-22 - Gdynia (pomorskie)
Praca w dziale sprzętu i transportu
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A. - 2017-10-10 - Poddębice (łódzkie)
1. Administrowanie i wprowadznie danych do bazy danych.2. Porządkowanie dokumentów, skanowanie.3. Prowadzenie rozmów telefonicznych.4. Składanie i nadawanie dokumentów i poczty do właściwych urzędów.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Łęczyca (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
"MARPRO" MARIUSZ PRÓCHNICKI - 2018-04-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie warunków handlowych/umów
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Smolice (łódzkie)
Obsługa maszyn do druku cyfrowego, gilotyny do papieru, prostych maszyn i urządzeń introligatorskich. Projektowanie i skład publikacji. Prace montażowe w terenie. Obsługa klientów. Pomoc w sprzedaży internetowej (allegro, FB itp).
Wydawnictwo DOT Agnieszka Oczeretko - 2018-01-19 - Legnica (dolnośląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztą,- rejestracja zamówień,- rejestracja zwrotów,- rejestracja innych dokumentów magazynowych tj.: MM, RW, PW,- przygotowywanie zestawień Excel i obróbka otrzymywanych analiz,- analizy w systemie.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Zgierz (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, sprzątanie ciągów pieszych, sprzątanie pomieszczeń socjalnych
RAVEN J.M. KRUK SP.J. - 2018-02-12 - Zielona Góra (lubuskie)
Umieszczanie ofert w serwisie internetowym i weryfikacja ich poprawności, sprzedaż produktów, wystawianie faktur, realizacja zamówień, kontrola cen produktów w odniesieniu do wartości rynkowych.Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Brzesko (małopolskie)
rozwój nowych produktów,przygotowanie i aktualizacja opisów produktów oraz związanych z produkcją instrukcji technicznych,stała orientacja na aktualne tendencje i możliwości fabryki w obszarze odpowiedzialności, aktywne uczestnictwo w prezentacjach produktów dla klientów we współpracy ze sprzedażą,koordynacja zadań i informacji pomiędzy rozwojem produktów, jakości i produkcji,
kontakt przez OHP - 2017-03-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientami i dbanie o jakość obsługi, uczestniczenie w spotkaniach handlowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez wysoką jakość obsługi
"JUST" HALINA JUST - 2017-05-18 - Katowice (śląskie)
przygotowanie i obróbka sórowca do produkcji saun i beczek drewnianych
kontakt przez PUP - 2015-11-02 - Pątki (mazowieckie)
prace administracyjno-księgowe
ELKOPOL Sp. z o.o. w Płońsku - 2017-04-18 - Płońsk (mazowieckie)
Zaopatrzenie pracowników w odzież roboczą - zamawianie, wydawanie, prowadzenie ewidencji, monitorowanie zmian zgodnie z obowiązującą procedurą. Administrowanie i zaopatrzenie stanowisk pracy pracowników biurowych oraz zaplecza socjalnego firmy. Zamawianie środków czystości na potrzeby firmy. Zamawianie artykułów biurowych na potrzeby działu. Nadzór nad apteczkami pierwszej pomocy zgodnie z Zakładowym Programem BHP. Przygotowywanie, administrowanie oraz wydawanie identyfikatorów dla pracowników oraz gości firmy. Realizacja bieżących zadań administracyjnych. Zastępstwo na recepcji.
Nowel Piekarnia Nowakowski Sp. z o.o. Sp. Komandytowo-Akcyjna - 2017-05-24 - Legionowo (mazowieckie)
sprzedaz detaliczna i hurtowa, wprowadzanie dokumentów księgowych, kontakt z klientem (osobisty i telefoniczny)
Przedsiębiorstwo Nasienne "Rolnas" Zakład w Radziejowie - 2016-09-08 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie analiz podatkowych, opracowywanie raportów, kontrola nad wewnętrznymi procedurami firmy, współpraca z innymi działami firmy
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Kraków (małopolskie)
obsługa telefonu, linii wsparcia dla pracowników w języku rosyjskim oraz ukraińskim, wsparcie w prowadzeniu procesu rekrutacji wyspecjalizowanych pracowników w języku rosyjskim, rozmieszczanie ogłoszeń w internacie na potrzeby rekrutacji
SADUREK.COM ŁUKASZ SADUREK - 2017-04-14 - Piaseczno (mazowieckie)
prowadzenie kompleksowej obsługi na odcinku zatrudniania i wynagradzania wszystkich osób pracujących na rzecz Spółki, sporzadzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2018-08-28 - Żyrardów (mazowieckie)
tworzenie i modyfikacja ofert wypraw do krajów Ameryki Południowej i Środkowej, współpraca z kontrahentami z zagranicy, dokonywanie rezerwacji dla grup i klientów indywidualnych, dbanie o poprae funkcjonowanie biura
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Poznań (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych firmy, opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych, projektowanie i aktualizowanie materiałów marketingowych, prowadzenie firmowych serwisów internetowych, współpraca z partnerami zagranicznymi firmy, prowadzenie badań marketingowych-analiza rynku i konkurencji
"East - West" Elena Janina - 2016-09-08 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie negocjacji handlowych, tworzenie ofert handlowych, sprzedaż usług budowlanych, praca w siedziby firmy oarz według zleceń oraz wschodnie granice Polski, Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Reguły (mazowieckie)
-tworzenie i zatwierdznie planu produkcyjnego w porozumieniu z działem zakupów-aktualizowanie planów długoterminowych raz w tygodniu lub przy zmianach prognoz oraz rozsyłanie informacji o zmianach działom zainteresowanym,-dystrybucja danych o szacunkowym zużyciu materiałów-tygodniowe wyznaczanie stanów ilości pracowników w porozumieniu z działem produkcji-tworzenie danych sumarycznych z postępu wdrożenia,gromadzenie wszelkich danych związanych z nowymi modelami we współpracy z innymi działami-przekazywanie aktualizacji danych działom powiązanym po wewętrznej weryfikacji-wykonywanie zadań będąchych w zakresie obowiązków osoby zastępowanej-szkolenie pracowników niższego szczebla oprocedurach działowych i obiegu dokumentacji-prezentacja rezultatóww cyklu tygodniowych spotkań-wykonywanie innych powierzonych zadań w ustalonym czasie
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-07-12 - Bielawa (dolnośląskie)
Telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)