SPECJALISTA LUB REFERENT DS. KALKULACJI Września oferta pracy WHEELABRATOR SCHLICK SPÓŁKA Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA LUB REFERENT DS. KALKULACJI
Wynagrodzenie: od 2 999 PLN
Zakres obowiązków: •Analiza i wycena projektów•Przygotowywanie ofert na podstawie dokumentacji technicznej•Budżetowanie projektów
Data publikacji: 2019-03-25
Lokalizacja: Września (wielkopolskie)
Pracodawca: WHEELABRATOR SCHLICK SPÓŁKA Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SŁOWACKIEGO 53, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•Analiza i wycena projektów•Przygotowywanie ofert na podstawie dokumentacji technicznej•Budżetowanie projektów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 999 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA LUB REFERENT DS. KALKULACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Września
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrzesiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Września
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
inżynier mechanik - maszyny i urządzenia do obróbki metali
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 999 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : •Interesujesz się budową maszyn i masz wiedzę techniczną•Posiadasz umiejętności analitycznego i logicznego myślenia•Potrafisz komunikować się w języku angielskim•Jeśli Microsoft Excel nie stanowi dla Ciebie wyzwania
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: WHEELABRATOR SCHLICK SPÓŁKA Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Adres pracodawcy:
SŁOWACKIEGO 53, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: wrzesiński
Gmina pracodawcy: Września
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Września
Ulica pracodawcy: SŁOWACKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 53
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier mechanik - maszyny i urządzenia do obróbki metali
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.03.2019
Data dodania oferty pracy: 25.03.2019
Oferta pracy ważna do: 14.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca biurowa w Zdzieszowicach
NORDFOLIEN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-01 - Zdzieszowice (opolskie)
Praca polega na prowadzeniu spraw związanych z obsługą kadrową-płacową. Miejsce pracy: Wrocław ul. OławskaKontakt kandydatów z pracodawcą osobisty. Oferta pracy znajduje się w sali: E
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
prace bieżące związane ze wspieraniem prawidłowego funkcjonowania systemu jakości
KRUGER - POLSKA Sp. z o.o. Ostrów Mazowiecka - 2016-12-08 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
diagnozowanie potrzeb i oczekiwań klientóww zakresie oferty Banku, organizowanie porcesu sprzedaży, budowanie i utrzymywanie relacji z obsługiwaną grupą klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi
BANK POCZTOWY S.A. - 2017-01-24 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, kompletowanie dokumentów, dbałość o dostępność towarów, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Analizowanie, projektowanie i wdrażanie rozwiązań; Doskonalenie oprogramowania dla potrzeb narzędzi BMC; Odpowiedzialność za analizowanie produktów i ich dostosowywanie do potrzeb Klienta; Skuteczna współpraca z Klientem i dostawa produktu do Klienta;
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Zabierzów (małopolskie)
Kontakt z klientami -pozyskiwanie informacji - tworzenie i administrowanie informacjami w systemie komputerowym. Nadzór nad procesami logistycznymi, kontakty z fabrykami w Europie. Planowanie, koordynowanie oraz monitoring przebiegu transportu - komunikowanie się w języku niemieckim i angielaskim w sprawach dotyczących transportu ładunków.
GLOB - TRANS ITIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-08-11 - Tarnów (małopolskie)
współpraca przy działaniach marketingowych, udział w tworzeniu ulotek, broszur związanych z aktualną ofertą firmy itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Sosnowiec (śląskie)
1.Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.2.Wstępne opiniowanie wniosków o zgodę na realizację projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.3.Udział w procesie przygotowywania dokumentacji projektowej oraz dokumentacji aplikacyjnej.4.Przygotowywanie dokumentów do podpisania umowy.5.Nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu rzeczowo-finansowego.6.Współpraca z kierownikami projektów.7.Współpraca z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą.8. Realizacja projektów zgodnie z przepisami dotyczącymi trwałości projektów i udzielania pomocy publicznej.9.Przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów.10.Obsługa administracyjno organizacyjna zespołów kontrolujących projekty.11.Udzielanie pracownikom Uniwersytetu informacji dotyczących procedur obowiązujących w procesie aplikacji i realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.12. Monitoring projektów zgodnie z przepisami i procedurami obowiązującymi w Uniwersytecie oraz przedstawianie bieżącej informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach i zagrożeniach w realizacji projektów.13. Weryfikacja dokumentacji projektowej oraz jej wprowadzanie do elektronicznego systemu informatycznego.
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski - 2016-10-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
osoba na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za szeroko pojętą organizację reklamy, przygotowanie projektów reklamowych,obsługę bieżącą nowo powstającej strony internetowej: tj. aktualizowanie informacji, prowadzenie funpage firmy, organizacja wszystkich niezbędnyc porcesów które się z tym wiążą, ponadto organizacja dokumentacji firmowej jak i pozyskiwanie partnerów do współpracy
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kalinówka (lubelskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, Białorusi i Rosji; pomoc w legalizacji pracy w RP;organizacja przyjazdu i zakwaterowania; przeprowadzenie testów j.polskiego;tłumaczenie dokumentów z języka ukraińskiego oraz rosyjskiego na język polski;
Time2work sp. z o.o. - 2017-05-30 - Opole (opolskie)
koordynowanie przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych, przygotowywanie procesu logistycznego, dystrybucja i transport towarów, poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających obsługę logistyczną, prowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarów, współpraca z innymi działami firmy, optymalizacja kosztów transportu, zarządzanie zapasami i ustalanie planu dostaw, organizowanie przyjęcia i wydania towarów z magazynu, prowadzenie rozliczeń i rachunków ze spedytorami, klientami krajowymi i zagranicznymi, poszerzanie bazy danych przewoźników
AMBERROUTE INVESTMENT SERVICES INT. SP. Z O.O. - 2018-10-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży, ewidencjonowanie
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Sieradz (łódzkie)
obsługa kantoru, sprzadzanie kalkulacji imprez turystycznych w oparciu o systemy rezerwacyjne, pisanie artykułów, dodawanie katalogów, dbałość o wizerunek firmy w świecie internetu, obsługa portali społecznościowych w zakresie dodawania informacji z zakresu turystyki, prezentowanie ofert turystycznych, obsługa klientów internetowych
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Kontakt z klientami, poszukiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, nadzór nad terminową realizacją zamówień, analiza baz danych klientów. Praca w oddziale firmy w Bielsku-Białej oraz w delegacjach zagranicznych.
ABILUS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
praca przy obsłudze, budowaniu relacji i pozyskiwaniu klientów zagranicznych.Oferujemy:- Praca biurowa w Chełmku ( małopolskie)- Wynagrodzenie podstawowe + prowizja- Umowa o pracęOczekujemy:- biegła znajomość jeżyka angielskiego i niemieckiego- biegła znajomość obsługi komputera- zaangażowanie i umiejętność budowania relacji z klientami- Dyspozycyjność ( firma prezentuje się na targach krajowych i międzynarodowych, obecnie jest to ok 20 dni w roku) Osoby zainteresowane szczegółami proszę o bezpośredni kontakt pod numerem telefonu: 694733472
GARDENPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-08 - Chełmek (małopolskie)
Kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej, przygotowanie i samodzielne naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków, rozliczanie umów cywilnoprawnych, sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej do ZUS oraz deklaracji PIT i PFRON, sporządzanie raportów i sprawozdań, bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowych (w tym przygotowanie zaświadczeń i informacji dla pracowników), nadzór nad przestrzeganiem procedur wewnętrznych związanych z obszarem personalnym, realizacja i koordynacja projektów z zakresu polityki personalnej firmy w tym: systemu rozwoju opartego o model kompetencji, systemu ocen, systemu motywacji, prowadzenie ewidencji czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym; zamawianie towarów od dostawców i dbanie o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego
BUDKO COMPANY Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Piaseczno (mazowieckie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie przy wykonywaniu prac dekarskich, zbrojarskich i murarskich; zdolność do pracy na wysokość pow. 3 m; zakres obowiązków: praca w oparciu o rysunek techniczny, wykonywanie obróbek blacharskich, um. obsługi palnika acetylenowo tlenowego, montaż zbrojeń wg. dokumentacji; umowa zlecenie; miejsce pracy: Polska, wg. zleceń
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klientów, badanie stanu techniki wynalazków, organizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kraków (małopolskie)
utrzymywanie danych SAP HR2U w należytym porządku oraz ich kontrolowanie zgodnie z wewnętrznymi i zewnętrznymi procedurami -działa jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych wniosków i uczestnicząc we wspólnych inicjatywach aby zapewnić klientom kompletne, dokładne i terminowe odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi oraz poprzez efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR -odpowiada za wszystkie przychodzące zapytania oraz współpracę z różnymi zespołami; regularnie informuje klientów o statusie; doradza klientom i wewnętrznym interesariuszom na temat procesów i systemów HR -współpraca z managerami i liderami w kwestiach identyfikacji możliwości usprawnienia procesów; -zastępuje lidera zespołu podczas jego / jej nieobecności. -kontrolowanie i przeprowadzanie koniecznych zmian poprzez analizowanie struktury firmy , przygotowywanie raportów; -dbanie o poprawność dokumentów zgodnie z przyjętymi standardami, -aktywne monitorowanie Kluczowych Wskaźników Efektywności (KPI) zespołu w celu określenia przyczyny opóźnienia i / lub błędów oraz proponowania ulepszeń -wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi poprzez uczestnictwo w działaniach zarządzania zmianą -przygotowywanie kompleksowych raportów zawierających kalkulacje dotyczące wynagrodzeń i świadczeń w celu wspierania działu wynagrodzeń i świadczeń;
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Kraków (małopolskie)
Współpraca z kontrahentami niemieckojęzycznymi, obsługa klienta, realizacja ofert, dyspozycyjność
"OFFICOMP" Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Sanok (podkarpackie)
ZARZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 1 lutego 2016 r. w sprawie ustalenia standardów metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów(Dz. Urz. MS z dnia 18 lutego 2016 r.)
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2016-04-22 - Słupsk (pomorskie)
Podejmowanie działań handlowych niezbędnych dla utrzymania i zwiększenia sprzedaży, m.in. utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, przygotowywanie dokumentów związanych ze sprzedażą, prowadzenie analiz sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, organizacja i udział w imprezach targowych, konferencjach i szkoleniach.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Cerkamed" Wojciech Pawłowski - 2017-07-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
-Administrowanie pod kątem merytorycznym systemami finansowo-księgowymi wykorzystywanymi w pracy CUWO-Nadzorowanie jakości wprowadzanych danych oraz wsparcie merytoryczne dla użytkowników systemów finansowo-księgowych- Monitorowanie procesu zbierania, przetwarzania danych wprowadzanych do systemów finansowo-księgowych w celu dokonywania usprawnień procedur rozliczeń finansowo-księgowych-Aktywowanie kont, nadawanie uprawnień użytkowników systemów finansowo-księgowych (m. in. dla pracownicy działu księgowości i plac);-Konfiguracja systemów finansowo-księgowychzgodnie z aktualnymi potrzebami-Planowanie rozwoju systemów finansowo księgowych związanych z realizacją zadań statutowych CUWO;-Pomoc przy wdrażaniu oprogramowania wybranego, i zakupionego dla potrzeb CUWO w zakresie realizowanych zadań statutowych;-Pomoc i szkolenie pracowników w zakresie obsługi systemów finansowo-księgowych i programów komputerowych zakupionych do realizacji zadań statutowych CUWO;-Aktualizowanie zbioru przepisów, instrukcji i innych aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem systemów finansowo-księgowych w celu uzyskania pełnej sprawności i aktualności funkcjonalnej użytkowanych systemów;- Przygotowanie dokumentacji związanej z zakupami sprzętu komputerowego i oprogramowania przeznaczonego do realizacji zadań statutowych CUWO;-Planowanie zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania we współpracy z Wydziałem Informatyki w Departamencie Obsługi Administracji Urzędu Miasta Lodzi;-Koordynacja prac wdrożeniowych i instalacyjnych prowadzonych przez firmy obce na rzecz CUWO;- Rozwiązywanie bieżących problemów merytorycznych zgłoszonych przez użytkowników systemów finansowo-księgowych.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-28 - Łódź (łódzkie)
Obsługa i ndzorowanie maszyny do tworzyw sztucznych przy produkcji baterii elektrycznych, utrzymanie i naprawa form i maszyn, kontakt z koreańskim zarządem, wysyłanie raportów do koreańskiej spółki - matkiMiejsce pracy: Małuszów, ul. Jagodowa praca w godzinach 9-17sala F
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Małuszów (dolnośląskie)
wypisywanie dokumentów sprzedaży, odbieranie zamówień ze sklepów, korygowanie ilości asortymentu, wykonywanie rozdzielników sprzedaży, komunikacja z wydawcą, rozliczanie kierowców, kontrola dokumentów, egzekwowanie od kierowców przywozu dokumentów
"PIEKARZ" - L.M.J. Ciarkowscy- SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-06 - Świdnica (dolnośląskie)