SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI I BADAŃ LABORATORYJNYCH Ostrów Mazowiecka oferta pracy KRUGER - POLSKA Sp. z o.o. Ostrów Mazowiecka
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI I BADAŃ LABORATORYJNYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: prace bieżące związane ze wspieraniem prawidłowego funkcjonowania systemu jakości
Data publikacji: 2016-12-08
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Pracodawca: KRUGER - POLSKA Sp. z o.o. Ostrów Mazowiecka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podstoczysko 42, 07-300 Ostrów Mazowiecka, powiat: ostrowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prace bieżące związane ze wspieraniem prawidłowego funkcjonowania systemu jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI I BADAŃ LABORATORYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Mazowiecka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Mazowiecka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: technologia żywności lub biochemia
Nazwa pracodawcy: KRUGER - POLSKA Sp. z o.o. Ostrów Mazowiecka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
Adres pracodawcy:
Podstoczysko 42, 07-300 Ostrów Mazowiecka, powiat: ostrowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Mazowiecka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Mazowiecka
Ulica pracodawcy: Podstoczysko
Numer budynku pracodawcy: 42
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 08.12.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego; zabezpieczenie odpowiedniej ochrony przed utratą danych zapisanych na nośnikach elektronicznych; instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego; bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego; aktualizacja strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej; szkolenie i pomoc pracownikom w pracy na stanowiskach komputerowych; zapewnienie bezpieczeństwa informacji (administrowanie systemem i siecią komputerową; okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerach; dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników;administrowanie programem antywirusowymGodziny pracy: od 7.45 do 15.45
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-07-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
kompleksowa obsługa klientów przez telefon/ email w zakresie sprzedażypoprzez dostarczenie klientowi pełnej informacji o sprzedawanych produktachdoradzanie klientowi w wyborze produktu nawiązywanie i utrzymywaniekontaktów z klientami biznesowymi i detalicznymi; wysyłanie ofert potencjalnymsklepom detalicznych i hurtowniom; pomoc przy realizacji zamówień pakowanie i wysyłka sprzedanych produktów; zamawianie przesyłek kurierskichrealizowanie wyznaczanych celów sprzedażowych; tworzenie baz danych orazobsługa systemu CRM; sporządzanie raportów posprzedażowych Dodatkowemożliwe zadania: współuczestniczenie w opracowywaniu oferty sprzedaży,działań marketingowych. Udział w degustacjach, sprzedaż bezpośrednia podczastargów i wystaw, obsługa sklepu internetowego
PRONPAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Jabłonna (mazowieckie)
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Pzp.Przygotowywanie projektów zarządzeń, regulaminów, pism urzędowych i innych dokumentów organizacyjnych Biblioteki.
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI - 2016-09-05 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie akt osobowych pracowników i cudzoziemców zatrudnionych w Polsce, ewidencja czasu pracy, kontrola wazności badań pracowniczych i zezwoleń na pracę, sporządzanie raportów
LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa stron www, bazy danych, obsługa klienta, redakcja tekstów w serwisach
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Kraków (małopolskie)
Osoba zatrudniona będzie na samodzielnym stanowisku pracy do obowiązków której należało będzie prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie dokumentacji płacowej, naliczanie wynagrodzeń, ewidencja i rozliczanie czasu pracy zatrudnionych osób. Zakres obowiązków ściśle związany z całym zakresem kadr i płac.
PPU AGROPOM SP. Z O.O. - 2016-08-08 - Wielgłowy (pomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Obsługa maszyn do produkcji opakowań, prace pomocnicze. Praca na dwie zmiany w godz. 06:00-14:00, 14:00-22:00
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Łódź (łódzkie)
Negocjowanie cen oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z potrzebami firmy, poszukiwanie nowych dostawców
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)
szycie odzieży lekkiej
PPHU "NATTA", Maria Oleksiak - 2016-07-27 - Sieradz (łódzkie)
Przygotowywanie i wysyłanie ofert szkoleniowych, organizacja i przygotowanie szkoleń, obsługa klienta, obsługa bazy danych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych z uczniami, praca z dziećmi niesłyszącymi i słabosłyszącymi. Wymagania: wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie nauczanego przedmiotu z przygotowaniem pedagogicznym lub studia magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu oraz przygotowanie pedagogiczne, kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe w zakresie surdopedagogiki. Wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem MEN wg stopnia awansu zawodowego. Wymiar czasu pracy: ok. 10 h/tydz.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 dla Niesłyszących i Słaboslyszących - 2017-03-20 - Wejherowo (pomorskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Legnica (dolnośląskie)
wykonywanie kompozycji i sprzedarz kwiatów
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Chwaszczyno (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Nowy Targ (małopolskie)
Sprzedaż i obsługa klienta, utrzymywanie stanów magazynowych.
SUDER & SUDER Spółka zo.o. - 2017-08-24 - Żary (lubuskie)
spzredaz towarów
AGROMEP S.A. - 2016-06-10 - Kościan (wielkopolskie)
ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Opoczno (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
-
P.V. PREFABET KLUCZBORK SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-12 - Kluczbork (opolskie)
Zarządzanie 8-osobowym zespołem produkcyjnym, przygotowanie i nadzór produkcji, harmonogram realizacji zleceń, planowanie i realizacja zakupu materiałów, organizacja pracy zespołu. Praca na cały etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17.
ZPUH Paweł Łukasiak i s-ka Spółka Komandytowa - 2016-08-08 - Piastów (mazowieckie)
prace księgowe, fakturowanie, znajomość prawa builansowego, podatkowego
"KOPALNIE SUROWCÓW SKALNYCH W BARTNICY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-13 - Bartnica (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe II st., kier. Mechaniczno Technologiczny, Automatyka, Elektronika i Informatyka lub Inżynieria Materiałowa i Metalurgia; znajomość budowy i zasad działania układów pomiarowych stosowanych w aparaturze laboratoryjnej; znaj. j. angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym; praktyczna znajomość obsługi urządzeń warsztatowych; mile widziane doświadczenie w pracy w laboratorium akredytowanym; prowadzenie badań laboratoryjnych bezpieczeństwa użytkowania wyrobów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2016-09-15 - Gliwice (śląskie)
Podstawowe obowiązki:1. Obsługa komputera MS Office.2. Koordynowanie pracy zespołów inwestorskich.3. Raportowanie z przebiegu działań.4. Współpraca z wewnętrznymi sekcjami i Wykonawcami.5. Obsługa księgowa i ewidencja w obszarze zobowiązań i należności dotyczących działalności podstawowej.6. Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową.7. Uzgodnienia przychodów i kosztów w ramach zamknięcia miesiąca.8. Kontakt z Wykonawcami w sprawach dotyczących faktur i płatności.9. Współpraca z komórkami wewnętrznymi w kwestii wyjaśnienia niezgodności faktury z umową/zamówieniem.10. Przygotowanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań dla instytucji zewnęterznych.11. Ewidencja i kontrola działalności związanej z działalnością podstawową.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu, ul. Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec ogłasza nabór na stanowisko: specjalisty ds. rozliczeń i sprawozdawczości w projekcie Centrum Wsparcia Rodziny w Powiecie Bolesławieckim, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń:-Prowadzenie dokumentacji niezbędnej dla prawidłowej realizacji projektu.-Opracowywanie raportów, analiz, prognoz finansowych i planów wykorzystania budżetu.-Sprawozdawczość finansowa wobec Instytucji Pośredniczącej.-Opracowywanie dokumentacji zmian finansowych w projekcie.-Bieżąca kontrola wydatków z budżetu projektu.-Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji na zasadach określonych przez Instytucję Pośredniczącą.-Sporządzanie na podstawie ksiąg rachunkowych zestawień poniesionych wydatków.-Sporządzanie raportów wewnętrznych, finansowych na potrzeby realizacji projektu.-Sporządzanie i rozliczanie wniosków o płatność oraz końcowe rozliczenie projektu.-Nadawanie i odwoływanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu Projektu. Warunki zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony od stycznia 2017 r. do grudnia 2019 r. Praca w wymiarze 1/3 etatu
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-01-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Profesjonalna obsługa klienta, nadzorowanie procesówkasowych, monitorowanie pracy kasjerów, rozwiązywanie problemów klientów.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Gdańsk (pomorskie)
wystawianie dokumentów magazynowych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Radomsko (łódzkie)
Szkolenie w zakresie BHP
MARKET SERVICE TERESA PANKIEWICZ - 2017-08-29 - Łódź (łódzkie)
Ubezpieczenia / Pośrednictwo finansowe- Bezpośrednia i pośrednia obłsuga klienta- Oferowanie produktów ubezpieczeniowych / finansowych- Wykonywanie czynności przygotowawczych do zawarcia umów ubezpieczenia, kredytowych- Udział w szkoleniach produktowych, zapoznawanie się z OWU.Zatrudnienie następuje po uzyskaniu wpisu do KNF.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Łódź (łódzkie)
Koordynacja działań logistycznych
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kalisz (wielkopolskie)