SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 0229) Myślęcinek oferta pracy AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 0229)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: telefoniczna i osobista obsługa klienta,sprzedaż prenumerat i publikacji wydawnictwa,reprezentowanie wydawnictwa podczas targów, konferencji, imprez rolniczych na terenie Polski,weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu,Oferujemy:- pracę w stabilnej firmie- umowę o pracę- wynagrodzenie: podstawę + prowizję zależną od wyników sprzedażowych- program szkoleniowy
Data publikacji: 2020-01-17
Lokalizacja: Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bażancia 1, 86-031 Myślęcinek, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
telefoniczna i osobista obsługa klienta,sprzedaż prenumerat i publikacji wydawnictwa,reprezentowanie wydawnictwa podczas targów, konferencji, imprez rolniczych na terenie Polski,weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu,Oferujemy:- pracę w stabilnej firmie- umowę o pracę- wynagrodzenie: podstawę + prowizję zależną od wyników sprzedażowych- program szkoleniowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 0229)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Myślęcinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bydgoski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Osielsko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:- komunikatywność- znajomość narzędzi i technik obsługi klienta oraz sprzedaży- zaangażowanie i inicjatywa w pracy- umiejętność planowania i samodzielnej organizacji pracyMile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, a także znajomość branży rolnej.
Nazwa pracodawcy:
AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Bażancia 1, 86-031 Myślęcinek, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy przesłać na adrese-mail: rekrutacja (at) apra.plWysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do APRA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Myślęcinku, 86-031 Osielsko przy ulicy Bażanciej 1, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: Zgadzam się na przetwarzanie przez APRA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością siedzibą w Myślęcinku, 86-031 Osielsko przy ulicy Bażanciej 1 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami na adres firmowy wskazany powyżej. Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne dowzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 5 miesięcy, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 3 lat. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 10 lat. Twoje dane osobowe możemy przekazać firmie zewnętrznej prowadzącej rozmowy rekrutacyjne, dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Masz prawo uzyskania od nas kopii wiążących reguł korporacyjnych lub standardowych klauzul umownych. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod wskazanym wyżej adresem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: bydgoski
Gmina pracodawcy: Osielsko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Myślęcinek
Ulica pracodawcy: Bażancia
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 17.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?333949930a5318e517c86b7cb2efc5d6
Podobne oferty pracy
Wykształcenie, doświadczenie zawodowe: brak wymagań; biegła znajomość jęz. niemieckiego w mowie i piśmie; zakres obowiązków: budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z niemieckimi klientami, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, prowadzenie negocjacji handlowych w jęz. niemieckim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"GLIMAT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-19 - Gliwice (śląskie)
Przyjmowanie zamówień od stałych kontrahentów, negocjowanie warunków sprzedaży, organizacja spedycji, wystawianie zleceń WZ, fakturowanie sprzedaży.
TRAWNIK PRODUCENT ARKADIUSZ GUMIENICZUK - 2018-04-30 - Turowo (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe min. 3 lata; znajomość NORMA PRO; prawo jazdy kat. B; mile widziany własny samochód oraz uprawnienia budowlane; prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/ zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Gliwice (śląskie)
Samodzielne i kompleksowe prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej pracowników (w tym również cudzoziemców), prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS, US, GUS i PEFRON, sporządzanie dokumentów wymaganych przez ZUS i US, analiza potrzeb szkoleniowych. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość systemu: Płatnik, SOD PEFRON, wiedza praktyczna i teoretyczna z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, znajomość zasad rozliczania czasu pracy, min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 95 755 32 51 w.41 Arleta Witczak. Adres e-mail: sekretariat (at) leks.com.pl
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-11 - Sulęcin (lubuskie)
Obsługa pojazdów w serwisie samochodowym, praca od poniedziałku do soboty w godz. 9-18
ARSCAR ADAM STĘPIEŃ - 2016-09-02 - Raszyn (mazowieckie)
wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych, obsługa komputera oraz innych urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Zlecone prace biurowe; procesowanie dokumentów księgowych dla spółek rumuńskich.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Kraków (małopolskie)
ksiegowanie dokumentow , sporzadzanie sprawozdań , kontrola finansowa firmy czas pracy 7-15 lub 8-16mile widziana znajomośc języka angielskiego.
CDS EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-05 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją prac agrotechnicznych, rozliczenia wykonanych robót.Godziny pracy 7:00 - 15:00Praca na okres próbny: po okresie oróbnym umowa na czas określonykontakt z pracodawcą: kadry (at) robot1.pl
Robot 1 B. Orzechowska i Z. Gryglewicz sp. j. - 2019-10-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Zawieranie umów generalnych dot publicznego odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych.
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-09-26 - Łódź (łódzkie)
Wprowadzanie danych w formularze excel, wprowadzanie i aktualizacja danych do planów produkcyjnych na podstawie zamówień firmy
P.P.H.P. "MET-STAL" S.C. - 2019-09-18 - Podchyby (świętokrzyskie)
tworzenie i prowadzenie dokumentacji jakościowej, opracowanie raportów, analiz i reklamacji, nadzór nad wdrażanym systemem zarządzania
Fine Altech Mława Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Mława (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
Analizowanie, badanie branży elektronicznej, informatycznej. Praca w godz. 7:30-15:30 w Niekaninie.
Towarzystwo Handlowe "ALPLAST" Sp. z o. o. Sp. k. - 2019-02-06 - Niekanin (zachodniopomorskie)
IDENTYFIKACJA POTRZEB ZAKUPOWYCH W WYZNACZONEJ GRUPIE ASORTYMENTOWEJ, NEGOCJACJA CEN I WARUNKÓW WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI, MONITOROWANIE RYNKU DOSTAWCOW,PRODUKTÓW I TENDENCJI CENOWYCH, OPTYMALIZACJA PROCESÓW ZAKUPOWYCH I KOSZTÓW ZAKUPÓW, ROZWIJANIE WSPÓŁPRACY Z AKTUALNYMI DOSTAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIE NOWYCH, SPORZĄDZANIE ANALIZ I RAPORTÓW.
FULL-CAR SP.J. - 2018-03-26 - Boguchwała (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta (rozmowy telefoniczne, korespondencja, etc.); sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji; sporządzanie i tworzenie pism, zestawień oraz arkuszy kalkulacyjnych; prowadzenie ewidencji, rejestrów; analiza ankiet; obsługa urządzeń biurowych; działania marketingowe (promocyjne), w tym: prowadzenie działań promocyjno informacyjnych; pozyskiwanie odbiorców projektów unijnych; budowanie pozytywnego wizerunku i relacji z uczestnikami oraz klientami firmy. Miejsce odbywania stażu: Inowrocław, ul. Dubienka 2
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Komaszyce (kujawsko-pomorskie)
Oferowanie ofert turystycznych, organizowanie wyjazdów, obsługa klienta.Praca od pon. do pt. od 9:00 do 17:00
Medtur - Biuro Informacji Turystycznej Mazurkiewicz Zygmunt i Maria - 2018-11-06 - Wodzisław Śląski (śląskie)
specjalista ds. księgowości
STRASSMAYR POLSKA Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Wysogotowo (wielkopolskie)
pracownik produkcji
kontakt przez PUP - 2019-08-06 - Świdnica (dolnośląskie)
sprzedaż imprez turystycznych w biurze i online; jedna zmiana (9-15) lub (15-21); kontakt z pracodawca telefoniczny i e-mailowy.
BIURO PODRÓŻY SUN WAY TRAVEL - 2016-04-06 - Słupsk (pomorskie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2016-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
segregowanie i rozmieszczanie towaru w magazynie według asortymentu, przygotowanie towaru do wysyłki do klienta, przyjmowanie i sprawdzanie zgodności dostaw towaru, dostarczanie towaru klientowi zgodnie z harmonogramem
"SMYKOLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-04 - Żabno (kujawsko-pomorskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających ze współpracy z jednostką terenową.
kontakt przez OHP - 2018-02-01 - Gdynia (pomorskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami administracji sprzedaży, obsługi klienta oraz zarządem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
Jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
- sporządzanie ofert handlowych, obsługa klienta
ŚWIEBODZIN FABRYKA OKIEN DREWNIANYCH LINE SP. Z O. O. - 2019-10-04 - Wilkowo (lubuskie)
Praca w dziale technicznym Spółdzielni Mieszkaniowej. Planowanie prac remontowych, nadzór nad wykonywanymi pracami, szacowanie wartości inwestycji, obsługa merytoryczna awarii. Prace biurowe i administracyjne w ramach działu technicznego. Obsługa zgłoszeń awarii, obsługa mieszkańców. Rozliczenia mediów - z.w. i c.w.Praca na okres próbny: czas nieokreślony po okresie próbnymGodzina zakończenia pracy: 15:00Kontakt kandydatów z pracodawcą: sekretariat (at) smprusa.pl, 717900071Praca na okres próbny: czas nieokreślony po okresie próbnymGodzina zakończenia pracy: 15:00Sala E, D
Spółdzielnia Mieszkaniowa im. B. Prusa we Wrocławiu - 2017-07-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie dokumentacji , wystawianike faktur, windykacje należności
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Złotoryja (dolnośląskie)