SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Katowice oferta pracy KANCELARIA KSIĘGOWO-PODATKOWA PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 3 500 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - Obsługa kadrowo - płacowa, przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowanie i sporządzanie listy płac, sporządzanie zgłoszeń i deklaracji ZUS, bieżące sprawy pracowników klientów biura rachunkowego, sporządzanie raportów i zestawień dla klientów, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych PIT, GUS, PFRON, rozliczanie umów cywilnoprawnych. - Praca: 8:00-16:00.
Data publikacji: 2019-09-09
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: KANCELARIA KSIĘGOWO-PODATKOWA PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gliwicka 228, 40-860 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Obsługa kadrowo - płacowa, przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowanie i sporządzanie listy płac, sporządzanie zgłoszeń i deklaracji ZUS, bieżące sprawy pracowników klientów biura rachunkowego, sporządzanie raportów i zestawień dla klientów, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych PIT, GUS, PFRON, rozliczanie umów cywilnoprawnych. - Praca: 8:00-16:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3500-5000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- minimum 4-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w obszarze kadr i płac w biurze rachunkowym- bardzo dobra praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych- bardzo dobra znajomość programu Symfonia Kadry Płace- zdolność pracy pod presją czasu- samodzielność, dokładność oraz umiejętność organizacji czasu pracy- zaangażowanie w wykonywane obowiązki
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
KANCELARIA KSIĘGOWO-PODATKOWA PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-860 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - Kontakt e-mial: biuro (at) kkp-partner.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt e-mial
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Profil działalności pracodawcy:
Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 09.09.2019
Oferta pracy ważna do: 09.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3e907c8b03f85b94a8107f2b40da03a5
Podobne oferty pracy
- organizowanie, realizacja i rozwijanie procesu Cash & Collection dla określonych klientów oraz wykonywanie pozostałych czynności umożliwiających przeprowadzenie procedury Order to Cash ( np. noty kredytowe z otwartymi pozycjami )- organizowanie i wspieranie procesu regulowania należności, monitorowanie dostawców, którzy wykonują wszystkie czynności transakcyjne AR- wspieranie działania związanego ze zbieraniem i wyszukiwaniem informacji między firmami i dostawcami usług dla osób trzecich- prowadzenie efektywnych programów kontroli częstotliwości i monitorowania wszystkich kont klientów, którzy są spóźnieni, zalegli, potencjalnie zalegli lub są odpisani- zarządzanie wszystkimi zainteresowanymi stronami ( zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi ) i śledzenie odpowiedniego zapytania oraz rozwiązywanie problemów związanych z ich eskalacją- ekspertyza w rozwiązywaniu problemów, rozumieniu ich przyczyn, wdrażaniu środków zaradczych i osadzaniu nowego sposobu pracy, ciągłym poszukiwaniu ulepszeń- obsługa partnerów obszaru LATAM, hiszpańskojęzycznych i portugalskojęzycznych- komunikacja wewnątrz firmy odbywa się w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2020-03-03 - Łódź (łódzkie)
Opis Stanowiska:- rozwijanie nowej oraz umacnianie obecnej bazy klientów i dostawców- przygotowywanie i wysyłka ofert handlowych- optymalizacja kosztów zakupów- przygotowywanie informacji handlowych dla klientów- realizowanie przyjętych celów marketingowychMiejsce pracy: Wrocław, ul. Buforowa,Kontakt kandydata z pracodawcą: 71 3368709, sekretariat (at) doltech.plPo okresie próbnym, umowa na czas określony,Sala C
DOLTECH Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa klientów biura, udzielanie informacji z zakresu prawa pracy, ZUS, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie umów, świadectw pracy, wydawanie zaświadczeń, generowanie deklaracji ZUS, zgłaszanie/wyrejestrowywanie pracowników, prowadzenie akt osobowych.
BIURO RACHUNKOWE S.C. - 2016-04-29 - Lublin (lubelskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta portugalskojęzycznego, konsultowanie transakcji, poszukiwanie nowych producentów, kontakt z klientem portugalskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Łódź (łódzkie)
Klasowanie mięsa, wędzenie.
HONARA SPÓŁKA Z O.O - 2017-04-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość języka angielskiego; dobra znajomość obsługi komputera i technik prac biurowych; dobra organizacja pracy; odporność na stres; dyspozycyjność; gotowość do pracy zmianowej; przyjmowanie i nadawanie pociągów, obsługa dokumentacji, kontakt z partnerami; ruch ciągły; miejsce pracy: Gliwice
PCC INTERMODAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-04 - Gliwice (śląskie)
naprawa i serwis maszyn i urządzeń produkcyjnych
PPHU ASIA Dorota Trzcińska Iława - 2017-03-29 - Butowo (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie zadań zamknięcia dziennego/miesięcznego w sposób efektywny i staranny, zgodnie z wymaganiami stawianymi przez klienta w nawiązaniu do Warunków Zlecenia, Standardów Proceduralnych, lokalnych regulacji oraz przepisów prawnych; Procesowanie zadań w sposób dokładny oraz zgodny z harmonogramem (Dziennie/tygodniowo, miesięcznie/kwartalnie/półrocznie/rocznie); Wykonywanie zadań opisanych w Standardach Proceduralnych (SP) w ramach obowiązków i z uwzględnieniem kalendarza MEC; Przygotowywanie raportów zgodnie z Standardami Proceduralnymi i harmonogramem (dziennie/tygodniowo, miesięcznie/kwartalnie); Publikowanie standardowych, niestandardowych, powtarzających się i nietypowych wpisów do dzienników dla przypisanych podmiotów; zapewnianie, że każdy wpis zostało prawidłowo wykonany - w razie konieczności stosowanie działań korygujących; zapewnienie, że każdy wpis jest wykonywany zgodnie z harmonogramem określonym w SP; utrzymywanie dokumentacji uzupełniającej i komunikowanie się, gdy transakcje są księgowane w sposób określony w SP; utrzymywanie dzienników i trackerów, które umożliwiają realizację transakcji; Zapewnienie, że konta zawieszone dla przypisanych podmiotów są rozliczane przez EOM w stosownych przypadkach; Aktualizowanie kont KG (Księgi Głównej) do księgi pomocniczej, zgodnie ze wzorem konta, w tym przygotowywanie i przeglądanie kont zgodnie z harmonogramem; identyfikowanie problemów i możliwości poprawy procesu uzgadniania kont w KG; sprawdzanie danych podstawowych kont i korygowanie w przypadku wystąpienia błędów; Właściwe i terminowe rozwiązywanie zapytań Klientów; Eskalowanie zapytań/problemów/błędów według dostępnego harmonogramu oraz wytycznych; Utrzymywanie koncentracji klienta i postępowanie zgodnie z formalnymi zasadami komunikacji z klientem; Przekazywanie wszystkich istotnych informacji i zapytań do odpowiednich zespołów; Obsługa i monitorowanie komunikacji elektronicznej w uzgodnionych terminach oraz w odniesieniu do etykiety e-mailowej i zasad biznesowych; Komunikowanie się w powyższym zakresie w językach tureckim i angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Łódź (łódzkie)
PRZYGOTOWYWANIE LIST PŁAC, KOREKT LIST PŁAC, DOKUMENTÓW ROZLICZENIOWYCH ZUS, KOREKT DOKUMENTÓW ROZLICZENIOWYCH ZUS
BEETSMA HRM-SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)
księgowanie dokumentów faktury zakupu i sprzedaży, rozliczanie zawartych umów sprzedaży, prowadzenie rejestru zawieranych umów, rejestracja korespondencji wychodzącej i przychodzącej spółki
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Grąbkowo (wielkopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja sprzedazy w branzy meblowej, działania promocyjne
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Lublin (lubelskie)
Ocenianie działania modeli ryzyka i ich walidacja przy użyciu danych rynkowych. Automatyzacja oraz kontrola procesu, weryfikacja przed implementacją.
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Kraków (małopolskie)
magazynowanie, kompletacja towaru, uzupełnianie towaru
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Rokszyce (łódzkie)
sporządzanie dokumentów związanych z wypłatą wynagrodzenia, deklaracji do ZUS, naliczania podatku dochodowego od osób fizycznych, deklaracji PFRON, do Kobize i Urzędu Marszałkowskiego, zatrudnianie cudzoziemców
EPO-TRANS LOGISTIC S.A. - 2017-04-12 - Tychy (śląskie)
.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2019-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie dostaw towaru
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Piła (wielkopolskie)
Oczyszczanie poboczy dróg na terenie miasta i gminy Kalisz Pomorski, a mianowicie: zbieranie śmieci, wycinanie i karczowanie krzakó, koszenie trawy, grabienie ściętej trawy i liści.
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, przyjmowanie zgłoszeń awarii i ich usuwanie
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA NAFTOBUDOWA - 2018-09-12 - Kraków (małopolskie)
naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych, zatrudnianie pracowników
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
praca przy produkcji produktów warzywno-owocowych
"Dagoma" Sp. z o.o. w Pucku - 2019-06-17 - Puck (pomorskie)
Współpraca z klientem biznesowym (kontakt telefoniczny i e-mailowy) w jezyku francuskim, angielskim i rosyjskim, praca na umowę na czas nieokreślony na dwie zmiany: I 9:00 - 17:00, II 10:00 - 18:00, oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Wrocław (dolnośląskie)
- Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację - Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu - Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem - Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. - Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.- Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. - Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta- Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. - Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexibles Złotów sp. z o.o - 2018-11-16 - Złotów (wielkopolskie)
Rozmowy handlowe z kontrahentami, dostawcami stali głonie na terytorium Federacji Rosyjskiej
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Przemyśl (podkarpackie)
praca na stanowisku specjalista d.s. sprzedaży oraz magazynier. Praca w hali sprzedażowej w systemie dwuzmianowym w godzinach 8-16 (jeden tydzień) oraz 10-18 (drugi tydzień) oraz w co drugą sobotę w godzinach 9-15. Zadania:- przyjmowanie dostaw wg dokumentów PZ- wykładanie towaru na regały- wydawanie towaru- sprawdzanie dostępności towaru- obsługa klienta na hali sprzedażowej - obsługa kasy fiskalnej
MONDEX SPÓŁKA JAWNA ANNA I JERZY AFFEK - 2018-09-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
- praca w terenie- wyjazdy do klientów w celu wykonywania usług serwisowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "PLASTIMET" Sp. z o.o. - 2017-12-22 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Obsługa stanów magazynowych (branża meblowa), obsługa klientów, realizacja zamówień, wystawianie faktur, biegła obsługa komputera. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
IMPAR Łukasz Wawrzyniak - 2018-06-22 - Tabor Wielki (wielkopolskie)
WYKONYWANIE ZADAŃ ADMINISTRACYJNYCH BĘDĄCYCH W KOMPETENCJI WYDZIAŁU GOSPODARKI ODPADAMI ORAZ WYDZIAŁU FINANSOWO - KSIĘGOWEGO
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)