STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M
Wynagrodzenie: od 3 450,49 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2019-06-19
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 450,49 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 450,49 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor nadzoru budowlanego
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: kat. B prawo jazdy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi- bez ograniczeń
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego inspektora ds. kontroli w Departamencie Inspekcji i Kontroli Budowlanej Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toalet a przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne w dziedzinie budownictwa albo wyższe i studia podyplomowe z prawa administracyjnego, z prawa budowlanego lub z kontroli w administracji publicznej, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 01.07.2019 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 49672. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1.Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 49672 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce: Pracuj z nami".
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: https://www.gunb.gov.pl/strona/praca-w-gunb
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 21.06.2019
Oferta pracy ważna do: 01.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?55501c21639f93cffbb61a352ae43b0a
Podobne oferty pracy
Prowadzenie biura obsługi klienta, sprawdzanie kompletności wniosku o wydanie zgody wodnoprawnej, prowadzenie postepowań administracyjnych w zakresie zgłoszeń wodno- prawnych, przeprowadzanie bieżących przeglądów terenowych wód i urządzeń wodnych, sprządzanie przedmiarów robót dla obiektów przewidzianych do konserwacji i remontów, nadzorowanie robót konserwacyjnych
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE ZARZAD ZLEWNI W OPOLU - 2018-10-30 - Strzelce Opolskie (opolskie)
wsparcie nauczyciela w bezpośredniej opieka i edukacja dzieci w wieku przedszkolnym ze spektrum autyzmu
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Żagań (lubuskie)
Zgodny ze stanowiskiem
"ELMIR" Leszek Rudziński - 2017-08-30 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
- Dostarcza wiedzę o oszacowaniu, rozwoju, rozwiązaniu delegowanych zadań dotyczących konfiguracji, wdrożenia, odbudowy procesu, - Ulepszenie skryptów i innych narzędzi, - Przegląd skryptów, kodów, wdrożenie i utrzymanie instrukcji, konfiguracji otoczenia, - Dokonanie zmian w kodach.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w kuchni
Przedszkole nr 145 "Czterolistna Koniczynka" - 2019-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie i rejestracja korespondencji dotyczącej podlegania ubezpieczeniu, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek, udzielanie informacji w sprawach dotyczących ubezpieczenia społecznego rolników i ubezpieczenia zdrowotnego, przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń oraz wniosków o objęciu ubezpieczeniem społecznym rolników, przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego, przyjmowanie i opracowywanie wniosków o udzielenie ulg w spłacie lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i na ubezpieczenie zdrowotne, sporządzenie sprawozdań statystycznych dotyczących realizowanych przez placówkę terenową zadań.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - 2018-06-22 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Laborant betonów
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Warszowice (śląskie)
- Tworzenie hierarchii i pisanie reguł automatycznego klasyfikowania produktów z Katalogu Amazon zgodnych z regulacjami - Zapewnienie dokładnej klasyfikacji produktów do wewnętrznych jednostek biznesowych i dostawców usług zewnętrznych w celu zapewnienia zgodności z przepisami i innymi wymaganiami - Dostarczanie globalnych wytycznych dotyczących klasyfikacji do programów, które doprowadzą do oszczędności i ostatecznie przyniosą korzyści programom - Współpraca z zespołem ds. Zgodności w celu realizacji strategii, poszukiwania możliwości automatyki
IVONA Software Sp. z o.o. - 2018-07-23 - Gdańsk (pomorskie)
Prace budowlane.
Zakład Zabezpieczeń Przeciwpożarowych STANPOŻ Grzegorz Staniak - 2017-06-14 - Lublin (lubelskie)
-pozyskiwanie nowych klientów biznesowych z sektora MSP i budowanie trwałych relacji,-analiza potrzeb klienta i przygotowywanie ofert w oparciu o dokonaną analizę,-aktywna sprzedaż produktów z branży energetycznej, ubezpieczeniowej, prawnej-negocjowanie warunków kontraktów.
WOMAX Wojciech Trzaskowski - 2016-08-31 - Karczew (mazowieckie)
Opieka nad dziećmi czuwanie nad ich bezpieczeństwem w placówce i podczas spacerów; pomoc w wykonywaniu czynności samoobsługowych; pomoc w przygotowywaniu imprez okolicznościowych; prowadzenie zajęć z dziećmi; pomoc dzieciom przy czynnościach samoobsługowych; pomoc w prowadzeniu dokumentacji w przedszkolu.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Dobieszowice (śląskie)
Praca w magazynie logistycznym(rozładunek, załadunek, prace manualne). Przewóz osób osadzonych z Zakładu Karnego w Zabrzu do pracy w Dąbrowie Górniczej. Dbałość o udostępniony samochód(9 osób).Umowa o pracę tymczasową - umowy miesięczne.Oferta pracy WYŁĄCZNIE dla osób mieszkających w Zabrzu.
FAST SERVICE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ BIS SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-04-29 - Zabrze (śląskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE - KIERUNKOWE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIA ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE W BRANŻY KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ BEZ OGRANICZEŃ, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU, MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, PRZEPISÓW PRAWO BUDOWLANE, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆCV NA ADRES E-MAIL
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-07-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca przy utrzymaniu dróg - koszenie
ROBOTY DROGOWE Dariusz Kłys - 2017-02-09 - Łagiewniki Nowe (łódzkie)
Obsługa Klienta, sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i życiowych.
Agencja Ubezpieczeniowa Artur Dzieciuch - 2018-12-14 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Przewóz rzeczy w transporcie krajowym i międzynarodowym
P.P.U.H."CENTROPAL" EKsport -Import w Czajkowie - 2016-08-23 - Czajków (wielkopolskie)
sprzedaż dekoderów NC+
ARTYKUŁY PRZEMYSŁOWE "UNITEX" - 2015-12-30 - Lubin (dolnośląskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZADAŃ W ZAKRESIE PROWADZENIA ZADAŃ O CHARAKTERZE KONSERWACYJNO REMONTOWYMWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE PREFEROWANE O SPECJALNOŚCI SANITARNEJ, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, W TYM PROGRAMÓW BIUROWYCH (WORD, EXCEL, POWERPOINT), UPRAWNIENIA BUDOWLANE -BRANŻA SANITARNA, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW BUDOWNICTWA, 4 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKUKONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452113 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) ron.mil.plMIEJSCE PRACY NA NARUTOWICZA 17B W SZCZECINIE
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-09-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie czynności: budzenie dzieci do szkoły i przedszkola. Przygotowywanie posiłków, odprowadzanie dzieci do placówek edukacyjnych, pomoc w odrabianiu lekcji, organizowanie czasu wolnego, wspólne wyjścia na spacer, przygotowywanie dekoracji świątecznych, sporządzanie indywidualnych planów pracy z dzieckiem, utrzymywanie kontaktów z nauczycielami i prawnymi okiekunami dzieci.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
praca przy produkcji; zlecone czynności produkcyjne, obsługa maszyn i urządzeń, prowadzenie dokumentacji; umowa na okres 33 miesięcy;
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Porszewice (łódzkie)
Segregacja i balowanie odpadów produkcyjnych. Utrzymanie porządku w miejscach składowania odpadów, załadunek kontenerów.
Armatura Kraków S.A. - 2017-10-24 - Nisko (podkarpackie)
rejestrowanie zgłaszającyhc się pacjentów, sprawdzanie ważności skierowań, założenie karty choroby, wpis pacjenta do odpowiedniego rejestru, praca w komputerowym systemie rozliczeniowym, ustalanie terminów kolejnych porad w uzgodnieniu z lekarzem i pielęgniarką, realizacja czynności zgodnie z obowiązującymi procedurami
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie klientów, przedstawianie ofert, jazda meleksem, praca na terenie Krakowa
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie prawidłowej obsługi w zakresie windykacji należności z tytułu szkód wyrządzonych w mieniu Komendy Stołecznej Policji.
Komenda Stołeczna Policji - 2019-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
kosmetyczka
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie ksiąg OR zgodnie z zasadami rachunkowości, obsługa finansowo-księgowa OR Poznań oraz Placówek Terenowych, uzgadnianie miesięcznych wpływów z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne z komórkami ds. ubezpieczeń, sporządzanie sprawozdań, uzgdanianie rozrachunków, uzgadnianie i opracowywanie wyciągów bankowych Funduszu Emerytalno-Rentowego, wprowadzanie zapisów do ksiąg rachunkowych, sporządzanie dowodów księgowych
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-01-05 - Poznań (wielkopolskie)
Lekarz specjalista medycyny ratunkowej - praca w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lesku - 2018-11-28 - Lesko (podkarpackie)
PRZYJMOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE DO OPŁACENIA OTRZYMANYCH PRZEZ SZPITAL DOKUMENTÓW Z TYTUŁU DOSTAW I USŁUG POPRZEZ FORMALNĄ KONTROLĘ, ZGODNOŚCI ZASTOSOWANYCH TERMINÓW ZAPŁATY Z ZAWARTYMI UMOWAMI, SKOMPLETOWANIE TYCH DOKUMENTÓW, ZNAJOMOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMU KOMPUTEROWEGO SŁUŻĄCEGO DO WYSYŁANIA I PRZYJMOWANIA PRZELEWÓW WERSJI ELEKTRONICZNEJ, CZUWANIE NAD TERMINOWYM REGULOWANIEM ZOBOWIĄZAŃ PUBLICZNOPRAWNYCH I CYWILNOPRAWNYCH WYNIKAJĄCYCH Z ZAWARTYCH POROZUMIEŃ CESJI, UKŁADÓW RATALNYCH I UMÓW KREDYTOWYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE CO NAJMNIEJ ŚREDNIE EKONOMICZNE LUB WYŻSZE: FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ, ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY, MIN. 5 LAT DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGOPRACA W GODZINACH: 07:00-14:35WYMIAR CZASU PRACY: PEŁEN ETAT (7,35 GODZ.)
109 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZECINIE - 2018-07-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
szczegóły na stronie: http://zs2.koszalin.ibip.pl/public/?id=183755
Zespół Szkół Nr 2 im. St. Lema w Koszalinie - 2018-08-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsłga zacieraczki samojezdnej, wygładzanie wylanej posadzki betonowej
Firma Usługowo-Handlowo-Budowlana "TOMBUD" - Tomasz Puchalski - 2018-01-03 - Sinogóra (mazowieckie)