SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Gliwice oferta pracy KALMET SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 3 300 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie min. średnie; min. 3 lata doświadczenia podobnym stanowisku; praktyczna umiejętność rozliczania wynagrodzeń i świadczeń z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia; praktyczna znajomość zagadnień płacowych, ubezpieczeniowych i podatkowych; dobra znajomość systemu kadrowo-płacowego i programu Płatnik; umiejętność sporządzania deklaracji PIT, ZUS; wysoce rozwinięta zdolność analitycznego myślenia, sumienność, skrupulatność; znajomość Pakietu MS OFFICE Word, Excel; zakres obowiązków: prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, itp.); wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, przygotowywanie zaświadczeń oraz innych niezbędnych dokumentów dla pracowników; rozliczanie umów cywilno-prawnych, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków dla pracowników etatowych; przygotowanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2020-01-31
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: KALMET SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie min. średnie; min. 3 lata doświadczenia podobnym stanowisku; praktyczna umiejętność rozliczania wynagrodzeń i świadczeń z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia; praktyczna znajomość zagadnień płacowych, ubezpieczeniowych i podatkowych; dobra znajomość systemu kadrowo-płacowego i programu Płatnik; umiejętność sporządzania deklaracji PIT, ZUS; wysoce rozwinięta zdolność analitycznego myślenia, sumienność, skrupulatność; znajomość Pakietu MS OFFICE Word, Excel; zakres obowiązków: prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, itp.); wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, przygotowywanie zaświadczeń oraz innych niezbędnych dokumentów dla pracowników; rozliczanie umów cywilno-prawnych, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków dla pracowników etatowych; przygotowanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 300 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 300 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość programu Ms Office
Nazwa pracodawcy: KALMET SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne przesyłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy: produkcja maszyn dla górnictwa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 31.01.2020
Oferta pracy ważna do: 28.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?834f86a9316d498d0075f3e2323643f6
Podobne oferty pracy
NADZOROWANIE W TERENIE REKULTYWACJI ŚRODOWISKA WODNO-GRUNTOWEGO ZGODNIE Z POSIADANYMI DECYZJAMI, PRZYGOTOWYWANIE DANYCH NA POTRZEBY SPECYFIKACJI TECHNICZNYCH DLA PROCEDUR PRZETARGOWYCH REALIZOWANYCH W ZAKRESIE:-REKULTYWACJI ŚRODOWISKA WODNO-GRUNTOWEGO;-WYKONYWANIA PLANÓW URZĄDZANIA LASU;-WYLESIEŃ W RAMACH DECYZJI ZEZWALAJĄCYCH NA WYŁĄCZENIE GRUNTÓW Z PRODUKCJI LEŚNEJ;-WYKONANIA POMIARÓW EMISJI PROMIENIOWANIA ELEKTROMAGNETYCZNEGO NA OBSZARZE SWOJEGO DZIAŁANIA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE OCHRONA ŚRODOWISKA, BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z ZAKRESU OCHRONY ŚRODOWISKA, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, GOTOWOŚĆ DO PRACY W TERENIE I WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452082 LUB C.V NA MAIL rziszczecin (at) ron.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-01-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, aktywna sprzedaż oferowanych produktów, wsparcie techniczne klienta w zakresie oferowanych produktów, przygotowywanie ofert dla klientów , podejmowanie działań w celu zwiększenia sprzedaży, współpraca z dostawcami towarów, udział w targach, dokonywanie zamówień towarów, prowadzenie ewidencji i dokumentacji w zakresie w/w czynności, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, raportowanie sprzedaży.
Zieleń Plan Zbigniew Wolański - 2017-09-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)
•Sporządzanie ofert, kalkulację kosztów•Prace administracyjne•Dbanie o relacje z klientami i interesantami•Kontakt z zagranicznymi i krajowymi kontrahentami
SERWIS PERSONALNY POLSKA SP. Z O. O. - 2018-01-12 - Cedry Wielkie (pomorskie)
- Kontakty telefoniczne / pisemne z klientami oraz pracownikami w terenie. Opracowywanie ofert / projektów. Negocjacje handlowe. Realizacja zamówień. Kreowanie zapotrzebowania na oferowane produkty.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie techniczne kierunkowe budowlane. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Kreatywność. Samodzielność. Znajomość komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: info (at) hth-ptt.pl lub telefoniczny (8:00-16:00) (32-255-42-76).
HTH - NOVOTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-11 - Katowice (śląskie)
Zmywanie, sprzątanie, pomoc przy przygotowaniu elementów.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Transport ,,NIKA" Monika Giczewska - 2018-12-27 - Dowspuda (podlaskie)
Przygotowywanie planów finansowych, raportów, prognoz finansowych i analiz z zakresu controllingu, tworzenie, weryfikacja, kontrola i analiza budżetu oraz odchyleń, poszukiwanie rozwiązań zapewniających optymalizację rentowności firmy
Kredyt Inkaso SA - 2017-11-07 - Zamość (lubelskie)
jw.
GREEN GOLD Sp. z o. o. - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; rozliczanie delegacji pracowniczych; sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska.3 miesięczny okres próbny. Godziny pracy 7.00- 15.30
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2018-01-18 - Słupsk (pomorskie)
przygotowywanie umów, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Rudna (dolnośląskie)
tworzenie dokumentacji technicznej 3D w środowisku Solid Works, przegląd, ocena, aktualizacja i nadzór nad dokumentacją techniczną, pomoc w tworzeniu procesów produkcjioferta pracy docelowo wiąże się z umową na czas nieokreślony
Air-Partner Kasprzak Robert - 2016-06-08 - Mielec (podkarpackie)
Montaż urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, centrali klimatyzacyjnych, kontrola sprawności działania instalacji oraz urządzeń wentylacyjnych, bieżąca konserwacja, naprawa instalacji i urządzeń, wykonywanie podłączeń instalacji wodnych, chłodniczych, grzewczych, izolacji termicznych i inne
ELIN Arkadiusz Miszkiewicz - 2018-09-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientami i partnerami w języku niemieckim, obsługa kontraktów, nawiązywanie współpracy, organizacja i koordynacja wyjazdu personelu opiekuńczego
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KATOWICE - 2016-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie się z zadaniami i zakresem działań, prace pomocnicze w Oddziale Higieny Pracy, zasady urzędowej kontroli-procedury,prace biurowe, okazjonalne roznoszenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Kutno (łódzkie)
prowadzenie nadzoru merytorycznego w procesie automatycznych badań NDT metodą UT i ET rur stalowych, zgodnie z dokumentacją techniczną na podstawie posiadanych/uzyskanych certyfikatów badań NDT nadzorowanie naprawy i wzorcowania przyrządów do pomiaru długości, kąta i ciśnienia
ALCHEMIA S.A. ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2018-05-02 - Zawadzkie (opolskie)
Uwaga! Oferta na stanowisko refundowane przez PUP, dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w PUP.Zakres obowiązków:obsługa klientów, pozyskiwanie klientów, praca przy komputerze
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Moczadła (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•administracja systemów, środowisk programistycznych, platformy programistycznej oraz jej modułów i aplikacji, łącznie z rozwiązywaniem problemów z nimi związanych (troubleshooting),•programowanie/kodowanie oraz rozwój platformy, a także powiązanych z nią aplikacji i komponentów,•aktywna praca nad wirtualizacją, konteneryzacją,•wdrażanie nowych technologii, metodologii oraz rozwiązań, ich integracja i rozwiązywanie problemów,•wdrażanie rozwiązań do automatyzacji pracy,[Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Praca na czas określony] : OD 09.01 2017 - 08.01.2018
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)
- Wielozakresowe badania i monitoring rynku sprzedaży wody umożliwiające:- aktualizowanie baz danych zawierających informacje na temat otoczenia Spółki w tym na temat klientów i konkurentów, przygotowywanie danych w celu aktualizacji limitów sprzedaży wody, przygotowywanie prognoz wielkości sprzedaży wody, analizowanie i przedstawienie wniosków z wyników przeprowadzonych badań monitorujących rynek wodny w kraju. Opracowywanie danych i dokumentów w zakresie systemu zarządzania jakością realizowanego w wydziale. Obsługa klientów Spółki.- Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęca pracy - marzec-kwiecień 2018 r. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w firmie realizującej procesy inwestycyjne. Wymagana znajomość ustawy Prawo Budowlane, znajomość procesów inwestycyjnyc, zadań wykonawczych oraz projektowych, znajomość przepisów z zakresu KPiA. Kontakt wyłącznie e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-13 - Katowice (śląskie)
- zarządzanie dostępem do systemów informatycznych- analizowanie stanu technicznego urządzeń teleinformatycznych w KMP Żory- udzielanie technicznego wsparcia użytkownikom sprzętu teleinformatycznego- administrowanie lokalane systemem rejestracji radiowej i telefonicznej
Komenda Miejska Policji w Żorach - 2019-09-26 - Żory (śląskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych,
przestrzeganie standardów i procedur,
współpraca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów odstąpień,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-04-12 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
dbanie o wizerunek firmy, promocja
CENTRUM INICJATYW LOKALNYCH - 2017-06-05 - Katowice (śląskie)
Analiza rysunków technicznych i wprowadzanie do programuRozliczanie wykonywanych zamówień
Centrozłom - 2019-05-15 - Oława (dolnośląskie)
przestrzeganie procedur magazynowych - przyjmowanie, ewidencja i wydawanie towarów, obsługa klientów w zakresie sprzedaży części zamiennych, przyjmowanie zamówień na części zamienne, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie bazy klientów oraz opieka nad stałymi klientami, realizacja planów sprzedaży firmy, współpraca z działem serwisu i sprzedaży w zakresie zamówień i sprzedaży części zamiennych i akcesoriów, dbałość o powierzone mienie firmy. Godziny pracy: 8.00- 16.00
Auto Diug - 2019-07-08 - Słupsk (pomorskie)
OPIS STANOWISKA- bieżąca obsługa klientów firmy- przyjmowanie i realizacja zamówień- koordynowanie obiegu dokumentów wewnętrznych- obsługa pisemnych i telefonicznych zapytań ofertowych - opracowywanie ofert handlowych- sprzedaż produktówPraca w godz. 8-16; pracodawca prosi o aplikowanie CV na podany adres e-mail
Vegagastro - 2016-08-16 - Włynkówko (pomorskie)
Obsługa zamówień detalicznych i hurtowych wraz z obsługą wysyłki towaru.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Wołomin (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert sprzedażowych, bieżąca obsługa klienta, tworzenie, administrowanie i kontrola realizowanych zamówień
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
DATABROKER S.A. - 2016-09-30 - Warszawa (mazowieckie)