SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ - SPRZEDAŻY Bolesławiec oferta pracy Zieleń Plan Zbigniew Wolański
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ - SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 4 900 PLN
Zakres obowiązków: Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, aktywna sprzedaż oferowanych produktów, wsparcie techniczne klienta w zakresie oferowanych produktów, przygotowywanie ofert dla klientów , podejmowanie działań w celu zwiększenia sprzedaży, współpraca z dostawcami towarów, udział w targach, dokonywanie zamówień towarów, prowadzenie ewidencji i dokumentacji w zakresie w/w czynności, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, raportowanie sprzedaży.
Data publikacji: 2017-09-22
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Zieleń Plan Zbigniew Wolański
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 27, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, aktywna sprzedaż oferowanych produktów, wsparcie techniczne klienta w zakresie oferowanych produktów, przygotowywanie ofert dla klientów , podejmowanie działań w celu zwiększenia sprzedaży, współpraca z dostawcami towarów, udział w targach, dokonywanie zamówień towarów, prowadzenie ewidencji i dokumentacji w zakresie w/w czynności, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, raportowanie sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ - SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe, minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku lub innym związanym z branżą budowlaną, prawo jazdy kategorii B, znajomość branży budowlanej, znajomość rynku materiałów budowlanych, znajomość programów MS Office w szczególności Excel.
Nazwa pracodawcy: Zieleń Plan Zbigniew Wolański
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny pod numerami 757352480, 502679976 oraz meilowy, cv należy wysłać na adres: biuro.zielen_plan (at) vp.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.09.2017
Data dodania oferty pracy: 20.09.2017
Oferta pracy ważna do: 16.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-12-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wystawianie faktur sprzedaży, obsługa dokumentów związanych z zakupem towarów, kontakt z kontrahentami
TMC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-08-01 - Węgrowo (kujawsko-pomorskie)
Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy na stoisku żywnosć, praca ze skanerem, obsługa klienta, piekarnia, nabiał, warzywa i owoce, lada.
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Sulechów (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie naboru do pracy pracowników pedagogicznych oraz niepedagogicznych. Sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i rozwiązywaniem stosunku pracy z nauczycielami, pracownikami administracji i obsługi (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, wymiarów wynagrodzenia, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, uprawnień do nagród jubileuszowych, ustalanie uprawnień urlopowych itp.). Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie rejestru pracowników aktualnie zatrudnionych, emerytów pozostających pod opieką szkoły. Sporządzenie rejestru pracowników, którym przysługują nagrody jubileuszowe. Opracowywanie i aktualizacja zakresów czynności pracowników. Prowadzenie rejestru nagród i kar. Prowadzenie list obecności pracowników i kartotek ewidencji czasu pracy. Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, zasiłków chorobowych i zwolnień z pracy oraz przekazywanie jej w ustalonych terminie do księgowości. Kierowanie pracowników na badania lekarskie wstępne, okresowe, kontrolne i prowadzenie ewidencji w tym zakresie. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej doskonalenia nauczycieli i współpraca w tym zakresie z koordynatorem WDN i głównym księgowym. Sporządzanie planów urlopów dla pracowników administracji i obsługi prowadzenie rejestru urlopów. Sporządzanie sprawozdawczości GUS i innych resortowych, a w szczególności: miesięcznych informacji o stanie zatrudnienia, rocznego sprawozdania o stanie zatrudnienia. Opracowywanie regulaminów, instrukcji i innych przepisów normujących działania Gimnazjum nr 11 w Koszalinie zgodnymi z przekazanym zakresem czynności we współpracy z pracownikami odpowiedzialnymi za proces kierowania szkołą. Prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów kadrowych zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną szkoły. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw związanych z obowiązkami i kompetencjami. Prowadzenie ewidencji ocen pracowników administracji i obsługi. Koordynowanie prac związanych z Systemem Informacji Oświatowej, a w szczególności: zbieranie od pracowników danych niezbędnych do wprowadzenia do lokalnej bazy danych, terminowe wprowadzanie danych do lokalnej bazy danych, bieżące aktualizowanie bazy danych, bezpośrednie przekazywanie danych z prowadzonej lokalnej bazy danych do bazy danych SIO
Gimnazjum Nr 11/ Szkoła Podstawowa NR 23 - 2017-08-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa przetargów publicznych, obsługa kleintów - przedsiębiorców, przygotowywanie ofert handlowych
INWAR S.A. - 2016-06-15 - Sieradz (łódzkie)
Sprzedaż towarów znajdujących się w sklepach, polecanie i reklamowanie sprzedawanych towarów, obsługa kasy fiskalnej, przygotowywanie i sprzedaż Hot Dog-ów, zapiekanek, itp., dokładanie towarów na półki sklepowe, dbanie o porządek i czystość w sklepie, przyjmowanie towarów od dostawców, weryfikowanie ich ilości i jakości, dbanie o właściwą ekspozycję towarów, oznaczników cenowych i innych materiałów.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Kraków (małopolskie)
obsługa dministracyjna wsólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2017-10-31 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
planowanie pracy działu i podległego zespołu, opracowanie strategii wizerunkowej i marketingowej, opracowanie i prowadzenie komunikacji wewnętrznej we współpracy z działem kadr, organizacja wydarzeń firmowych (w tym konferencji, targów i spotkań integracyjnych), opracowanie i wdrażanie kampanii reklamowych, prowadzenie działań promocyjnych w social media, opieka nad stroną internetową firmy, opracowanie newsletterów firmowych, pozyskiwanie patronów medialnych i współpraca z mediami w zakresie działań promocyjnych, pozyskiwanie sponsorów i współpraca z nimi oraz klientami firmy w zakresie działań promocyjnych, opracowanie standardów i wytycznych firmowych oraz dbałość o ich przestrzeganie, pisanie artykułów marketingowych (w tym relacji z wydarzeń firmowych), opracowanie mate
TEAM PREVENT POLAND Sp. z o.o. - 2016-06-30 - Pszczyna (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
WERYFIKACJA DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ (HALE)WYCENA REALIZACJI HALPOSZUKIWANIE FIRM PODWYKONAWCZYCH DO REALIZACJI USŁUG (HALE),WYSYŁANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH,BUDOWANIE TRWAŁYCH I DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z PODWYKONAWCAMI
"INSTALBUD-RZESZÓW" SP. Z O.O. - 2017-03-15 - Rzeszów (podkarpackie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Realizacja zamówień do aptek
Polska Grupa Farmaceutyczna Sp. z o.o. - 2017-06-28 - Łomża (podlaskie)
praca w biurze, budowanie profesjonalnych i długotrwałych relacji z klientami, ofertowanie oraz opieka nad realizacją zlecenia, aktywna sprzedaż produktów realizowaną przez doradztwo rozwiązań technicznych klientom firmy, udział w targach branżowych
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2016-09-22 - Polkowice (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie i realizacja zamówien publicznych zgodnie z założeniami ustawy oraz postępowań bezprzetargowychkoordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postepowania przetargowego i bezprzetargowegoprowadzenie, uzupełnianie i archiwizacja dokumentacji przetargowej oraz dokumentacji z postępowań bezprzetargowych
SPZOZ Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie - 2017-01-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
WYSTAWIANIE FAKTUR, ORGANIZOWANIE GAZETEK, SPRAWDZANIE RAPORTÓW,
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W BOGUCHWALE - 2018-04-18 - Boguchwała (podkarpackie)
Obsługa klientów indywidualnych
BARDUSCH POLSKA sp.z.o.o. - 2018-04-27 - Prudnik (opolskie)
j.w.
Stow.Elektryków Polskich Centr.Ośr.Szkol.i Wydawn. - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
budowanie pozytywnego wizerunku HCM SA, opracowywanie i realizacja akcji marketingowych oraz eventów
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-17 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
Koordynacja pracy biura.
Concrete Pracownia Projektów Budowlanych - 2018-07-27 - Człuchów (pomorskie)
koordynowanie i nadzorowanie realizacji procesi inwestycyjnegoprowadzenie konsultacji technicznychwspółpraca z projektantami i wykonawcami robótraportowanie
POLON - ALFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
AWIMA Sp. J. - 2017-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
nadzorowanie procesu wysyłek krajowych i zagranicznych, terminowość i jakość dostaw, zarządzanie pracą magazynierów
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Wiskitki (mazowieckie)
Zwożenie produktów od wykonawców. Przygotowanie wyrobów do wysyłki, załadunek na TIR. Praca w zespole, duże zaangażowanie doświadczenie mile widziane.
Zakład Produkcji Koszykarskiej DELTA - RUDNIK Andrzej Bałutowski, Mariusz Lachowicz Spółka Jawna - 2018-06-28 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
szycie obić do trumien
P.P.H. DORJANEX JANUSZ MOSIŃSKI - 2017-05-02 - Guzew (łódzkie)
Organizowanie importu i eksportu towarów, zarządzanie logistyką, w tym magazynową: procedury celne, ewidencja towarów na składzie celnym, kontakt z Urzędem Celnym.
ROCKET POLAND SP. Z O.O. - 2015-12-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
Telefoniczna obsługa połączeń przychodzących (branża IT), rejestracja zgłoszeń, zgłaszanie awarii. Wstępne zatrudnienie w ramach umowy-zlecenia na okres 1,3 lub 6 m-cy - w zależności od kandydata, później zatrudnienie w ramach umowy o pracę na cały etat. Praca wg grafiku przy zachowaniu 8-godzinnego systemu pracy, w przedziale czasowym 06:00-21:30. Wynagrodzenie w przedziale 2100zł-2400 zł - uzależnione od stanowiska i umiejętności.
QUMAK S.A. - 2016-09-14 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie, kompletowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do udziału w przetargach, kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, archiwizacja prowadzonych postępowań
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Olesno (opolskie)
Wykształcenie min. średnie; co najmniej 2 lata doświadczenia; znajomość j. angielskiego lub niemieckiego; znajomość programu OPTIMA; zakres obowiązków: sporządzanie ofert sprzedaży; obsługa krajowego i zagranicznego klienta w zakresie sprzedaży wyrobów; wystawianie faktur i dowodów kasowych; obsługa kasy gotówkowej; sporządzanie raportów sprzedaży; analiza kosztów, monitorowanie i windykacja należności; sporządzanie sprawozdań GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
FABRYKA DRUTU GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-26 - Gliwice (śląskie)