SPECJALISTA DO SPRAW KADR Gdańsk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Określony w programie stażu.
Data publikacji: 2019-07-31
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: Określony w programie stażu.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 12.08.2019
Oferta pracy ważna do: 11.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.07.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?30294870d3b9be31d09ce929190979fd
Podobne oferty pracy
1.Przeprowadzanie badań nieniszczących2.Opracowywanie sprawozdań z przeprowadzanych badań3.Dbałość o sprzęt badawczy i nadzór nad nim4.Dbałość o ład i porządek na stanowisku pracy oraz przestrzeganie zasad BHP5.Wykonywanie bieżących poleceń Kierownika Laboratorium Badawczego- Miejsce wykonywania pracy: Katowice oraz różne obiekty energetyczne w kraju z za granicą (praca w delegacji, jeśli budowa znajduje się poza miejscem zamieszkania).- Wynagrodzenie: od 3500 zł brutto/mies.- ustalane indywidualnie podczas rozmowy o pracę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony do 33 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziane uprawnienia UT2, MT2, PT2, VT2. Wymagana znajomość norm i dyrektyw ciśnieniowych oraz WUDT-UC, dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność, uczciwość. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym.Kontakt telefoniczny (tel.: 32-783-53-63) w godz.: 7:00-15:00 lub wysłać CV na adres e-mail: rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Specjalista ds. badańMiejsce wykonywania pracy: Katowice oraz różne obiekty energetyczne w kraju z za granicą (praca w delegacji, jeśli budowa znajduje się poza miejscem zamieszkania).
PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-26 - Katowice (śląskie)
-Wspomaganie opracowywania materiałów prezentacyjnych i szkoleniowych;-Współpraca z Global Training Team w celu zrozumienia przewidywanego zapotrzebowania; Planowanie szkoleń w zależności od wymagań biznesowych;-Rozwiązywanie problemów;
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA SPRZEDAŻY. PRZYGOTOWYWANIE OFERT NA ZAPYTANIA. SPRAWDZANIE DOSTĘPNOŚCI TOWARÓW U DOSTAWCÓW I ICH PRZYJMOWANIE. FAKTUROWANIE SPRZEDAŻY OFERTOWEJ. OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
IMPAX-METAL K.KOTOWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-24 - Rzeszów (podkarpackie)
rekrutacja pracowników na wskazane obiekty wg zapotrzebowania z zachowaniem ustalonych procedur wewnętrznych.Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
kreowanie i planowanie strategii kampanii marketingowych w mediach interaktywnych, poszukiwanie nowych kanałów komunikacji
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Lublin (lubelskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w biurze lub poza nim (sporadycznie). Promowanie szkoły, pozyskiwanie słuchaczy.Praca w dniach pon.-pt w godzinach 9:00-17:00.Wysokość wynagrodzenia 2500,00 do negocjacji
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-26 - Pruszków (mazowieckie)
Obsługa klienta od momentu podpisania umowy po moment, gdy klient otrzyma fakturę i produkt.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Zabierzów (małopolskie)
1/sprzedaż urządzeń drukujących przemysłowo2/przygotowywanie ofert dla klientów3/przygotowywanie raportów miesięcznych z wykonanej pracy4/pozyskiwanie klientów5/kontakty międzynarodowe w większości e-mailowe6/uczestniczenie w targach krajowych i międzynarodowych7/wyjazdy do klienta
CODEMAX A.Kowalska, K. Wiśniewska SP. Jawna - 2017-09-25 - Ząbki (mazowieckie)
Obsługa klienta anglojęzycznego w formie mailowej w zakresie HR. Praca w systemie Workday. Aktualizacja systemu,konsultacja z klientem w zakresie obsługi systemu Workday. Administracja procesami HR m.in dla Wielkiej Brytanii.
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Kraków (małopolskie)
stanowisko :specjalista ds.marketingu
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00. Po okresie pół roku w momencie, kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem - umowa na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
– kompleksowe prowadzenie akt osobowych,– przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych,– nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,– asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,– obsługa programu kadrowego wykorzystywanego przez firmę SAGE SYMFONIA oraz programu Płatnik,– monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, - obsługa administracyjna Biura Zarządu polegająca na prowadzeniu i koordynowaniu obiegu korespondencji służbowej; redagowaniu pism, wysyłce korespondencji, segregowaniu i archiwizowaniu dokumentów.Praca na okres próbny: 3-ce, następnie czas określony.Wynagrodzenie miesięczne składa się z dwóch składników płacy zasadniczej oraz premii. Wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona podczas indywidualnej rozmowy i uzależniona jest od umiejętności i kompetencji kandydata.
METALKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych2. sporządzanie planów zamówień publicznych/ planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych.3. opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.4. przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.)5. współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego6. Uczestnictwo w komisjach przetargowych w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych7. udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualnie reprezentowanie Zamawiającego. 8. wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania9. przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie sałokształtu prac10. szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych11. monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów.12. opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji. Wymagane dokuemnty: Obowiązkowe: - Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych. Dodatkowe: - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem : Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia : 22.04.2019 do godz. 16:00\3. Informacja o wyniku naboru bedzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie, lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje: Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zastaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 717823515 godz. 9:00-14:00
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace montażowe
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
nadzór i kontrola nad bieżącymi sprawami związanymi z ochroną środowiska i gospodarką odpadami
Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-28 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż i konsultacja
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Świebodzin (lubuskie)
•Tworzenie strategii i planów marketingowych, wdrażanie i pomiar efektywności •Tworzenie biznesplanów na potrzeby instytucji biznesowych i finansowych •Tworzenie analiz marketingowych oraz badań rynkowych •Współudział w tworzeniu nowych koncepcji biznesowych •Tworzenie koncepcji akcji promujących i reklamowych •Tworzenie treści na potrzeby działań promujących i informacyjnych
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-07-30 - Lublin (lubelskie)
- Prowadzenie spraw kadrowych i naliczanie wynagrodzeń. - Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie mini. średnie ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku Specjalista do spraw płac i kadr. Obsługa programu Optima, Płatnik oraz Ms Office. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 662-224-778) w godzinach 7:00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Krakowska 191, 40-389 Katowice) lub e-mail: praca (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2019-05-20 - Katowice (śląskie)
sporządzanie i weryfikacja wniosków o platność dla projektu zgodnie z umową o dofinansowanie i uregulowaniem w tym zakresie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych projektu. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30
Instytut Badawczy Leśnictwa - 2017-03-27 - Sękocin Stary (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
zapoznanie z przepisami BHP i ppoż, zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy i stanowiskiem pracy, zaponanie sie z obowiązujacym regulaminem pracy i stanowiskiem pracy, zapoznanie się z zasadami zakładania i prowadzenia dokumentacji oraz eweidencji akt osobowych pracowników, zapoznanie sie z zasadami prowadzenia rejestrów dotyczacych urlopow wypoczynkowych ,zwolnien lekarskich, badań okresowych, szkoleń bhp itp, nauka opracowania i redagowania regulaminów pracy, regulaminów wynagrodzeń, regulaminu ZFŚS
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Świętochłowice (śląskie)
- rozwiazywanie nie-technicznych problemów z systemem związanych z poprawianiem danych; globalne wsparcie dla trzech regionalnych centrów usług wspólnych w podanej strefie ekspertyz; komunikacja z końcowymi użytkownikami i odpowiednimi współpracownikami z zespołu HR;- organizowanie, przygotowywanie, ładowanie i aktywowanie danych do systemu; rozwiązywanie nieścisłości danych;- ścisła współpraca z zespołami ds. projektów systemowych HR; stosowanie zwykłych metodologii oraz praktyk pomiędzy różnymi projektami, rozwój planów zarządzania zmianami i oceny interesariuszy i wpływu na usługi HR;- sprawowanie opieki nad wiedzą o systemach HR w ramach usług HR; proaktywna działanie w identyfikowaniu wymagań wiedzy i luk; przygotowywanie i utrzymywanie materiałów szkoleniowych związanych z systemami;- identyfikacja, wyłapanie u eskalowanie ryzyka i problemów związanych z danymi HR; wspieranie inicjatyw związanych z ochroną, stosowaniem i kontrolą danych HR; prowadzenie i analiza różnych raportów audytowych dot. danych;
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Kraków (małopolskie)
wprowadzanie danych do systemu, sporządzanie raportów, kontakt z partnerem biznesowym w języku angielskim i portugalskim
kontakt przez PUP - 2019-07-15 - Poznań (wielkopolskie)
zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu, , koordynowanie prac miedzy działami związanymi z realizacją inwestycji technicznych, sporządzanie raportów, negocjowanie kontaktów związanych z inwestycjami, zarządzanie środkami trwałymi wynikającymi z prowadzenia inwestycji technicznych, zamawianie i odbiór usług oraz materiałów związanych z inwestycjami, prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych inwestycji, udział w audytach
kontakt przez OHP - 2016-02-05 - Namysłów (opolskie)
przygotowanie i sprzedaż kebabów
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Żyrardów (mazowieckie)
organizowanie i optymalizowanie przepływu procesów i dokumentacji w transporcie towarów z Unii Europejskiej do Kazachstanu i Rosji, kontakty z kilentami, miesięczne raportowanie
kontakt przez PUP - 2020-03-04 - Biała Podlaska (lubelskie)
- Zabezpieczanie sprawności technicznej obiektu, dbanie o sprawność techniczną instalacji i urządzeń elektrycznych, przeprowadzenie niezbędnych i możliwych do wykonania napraw ślusarskich, murarskich, malarskich, stolarskich i innych, wykonywanie prac porządkowych w szkole i na terenie szkoły, koszenie i grabienie trawy, grabienie liści, sprzątanie śmieci pozostawionych na posesji szkoły, w sezonie zimowym odśnieżanie schodów oraz dróg komunikacyjnych- Wynagrodzenie: 2105 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe lub zasadnicze zawodowe. Minimum 4 lata pracy. Ważna książeczka zdrowia dla celów sanitarno - epidemiologicznych. Punktualność, obowiązkowość, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność. Kontakt osobisty w godzinach: 9:00-14:00 lub e-mail: sp36katowice (at) wp.pl
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 36 IM.KRZYSZTOFA KAMILA BACZYŃSKIEGO - 2017-10-03 - Katowice (śląskie)