SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU Zamość oferta pracy Przedsiębiorstwo Handlowe OGRÓD spółka z o.o

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Sprzedaż nasion, podłoży ogrodniczych i innych artykułów ogrodniczych w hurcie.

Data publikacji: 2019-01-29

Lokalizacja: Zamość (lubelskie)

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowe OGRÓD spółka z o.o

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Błonie 4, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Sprzedaż nasion, podłoży ogrodniczych i innych artykułów ogrodniczych w hurcie.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pośrednicy handlowi

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: rolnicze, ogrodnicze, ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Obsługa programu Subiekt

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie w zawodzie, znajomość branży nasion, podłoży ogrodniczych.

Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe OGRÓD spółka z o.o

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Adres pracodawcy:
Błonie 4, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail - cv koniecznie!

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Zamość

Gmina pracodawcy: Zamość

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zamość

Ulica pracodawcy: Błonie

Numer budynku pracodawcy: 4

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pośrednicy handlowi

Data dodania oferty pracy: 29.01.2019

Oferta pracy ważna do: 27.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 29.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 000 PLN

ochrona obiektu handlowego
kontakt przez OHP - 2017-11-08 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI PRODUKTU (298J) - od 3 000 PLN

1. Kontrola produktów pod względem zgodności z kartą produktu, w tym opakowanie i oznakowanie z całą treścią wszystkich etykiet znajdujących się na opakowaniu jednostkowym i zbiorczym, w kontrolowanym oddziale. 2. Kontrola przestrzegania dobrej praktyki produkcyjnej i higienicznej w Oddziałach i Magazynach. 3. Kontrola jakości surowców oraz ich rotacji w Magazynach. 4. Dokonywanie pomiarów w warunkach produkcji Zakładu, majacych na celu poprawę jakości i efektywności danych czynności. 5. Monitorowanie i raportowanie do bezpośrednich przełożonych, zebranych i przeanalizowanych materiałów z wnioskami. 6.Propagowanie wiedzy na temat optymalizacji. 7. Współpraca z wszystkimi Oddziałami Zakładów w Karczewie i Łodzi w zakresie optymalizacji procesów i nowych wdrożeń. 8. Analizowanie wszystkich reklamacji oraz obowiązek składania wyjaśnień do Pełnomocnika Zarządu ds. Jakości, wskazywanie działań korygujących.
SuperDrob Zakłady Drobiarsko Mięsne s a - 2016-04-19 - Karczew (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW PUBLIC RELATIONS - 997,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Puławy (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SPEDYCJI - od 1 850 PLN

organizowanie transportu krajowego i międzynarodowego
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kobylnica (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 1 850 - 4 000 PLN

obsługa logistyczna zamówień eksportowych,współpraca z klientami firmy, organizacja procesu transportu lądowego i morskiego,
SCANDIC FOOD Sp z o.o. - 2016-02-23 - Lipsko (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

NAUKA: WYSTAWIANIA DOKUMENTÓW HANDLOWYCH, KONTAKTOWANIA SIĘ Z KLIENTEM, POZYSKIWANIA NOWYCH KLIENTÓW, ANALIZOWANIA RYNKU I OFERT KONKURENCJI.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Osowce (wielkopolskie)

SPECJALISTA W DZIALE PŁAC (OGŁOSZENIE NR 27/FPP/2018) - od 2 800 PLN

- Naliczanie wynagrodzeń wynikających ze stosunku pracy oraz zasiłków wg aktualnie obowiązujących przepisów, prowadzenie stosownej dokumentacji, ustalanie i naliczanie podatku od wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji PIT,realizacja potrąceń komorniczych i innych względem pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, wystawianie zaświadczeń w zakresie wynagrodzeń oraz dokumentów na potrzeby instytucji zewnętrznych, interpretacja i analiza przepisów prawnych w przedmiotowym obszarze.- Wynagrodzenie: 2800 zł brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo (z możliwością przedłużenia umowy). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Excela, dokładność i bardzo dobra organizacja pracy,komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu. Wymagania dodatkowe: mile widziana obsługa programu Płatnik, umiejętność naliczania wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych wg aktualnie obowiązujących przepisów.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach - 2018-10-02 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA SERVICE DESK - 2 100 - 2 400 PLN

Telefoniczna obsługa połączeń przychodzących (branża IT), rejestracja zgłoszeń, zgłaszanie awarii. Wstępne zatrudnienie w ramach umowy-zlecenia na okres 1,3 lub 6 m-cy - w zależności od kandydata, później zatrudnienie w ramach umowy o pracę na cały etat. Praca wg grafiku przy zachowaniu 8-godzinnego systemu pracy, w przedziale czasowym 06:00-21:30. Wynagrodzenie w przedziale 2100zł-2400 zł - uzależnione od stanowiska i umiejętności.
QUMAK S.A. - 2016-09-14 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

Identyfikowanie potencjalnych odiorców produktów, colelowego rynku sprzedaży, planowane promocji produktów , organiowanie i doskonalenie procesu sprzdaży
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Wałcz (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - do 2 500 PLN

nadzór nad oczyszczalnią ścieków, wykonywanie opracowań i dokumentacji wspólnie z organem kontroli w zakresie ochrony środowiska
Proszkownia Mleka Sp. z o.o. w Piotrkowie Kujawskim - 2016-10-13 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR KOPARKI, KOPARKO-ŁADOWARKI - od 3 500 PLN

obsługa maszyny przy pracach związanych z wykopami fundamentów, rurociągów, pod kable energetyczne.
ASF Energia Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR-890 - 3 000 - 3 500 PLN

prowadzenie dokumentacji kadrowej, naluczanie urlopów, chorobowych o pozostałych, sporządzanie listy płac,rozliczanie czasu pracy, współpraca z klientem.
Wielobranżowa Spółka Produkcyjna MIROSŁAWICE Sp. z o.o. - 2017-06-13 - Mirosławice (dolnośląskie)

MONTER INSTALACJI WOD.-KAN - od 3 000 PLN

Montaż instalacji wodno-kanalizacyjnych. Praca w godzinach 7.00-15.00 (pon.-pt.). Okres próbny trwa 3 miesiące. Praca na terenie Śremu i Wielkopolski
COMPLEX INSTAL Marcin Grygier - 2016-02-12 - Śrem (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. RYNKU WSCHODNIEGO - od 2 400 PLN

Organizowanie i prowadzenie działalności handlowej przedsiębiorstwa w zakresie lokalnego oraz międzynarodowego handlu. Prowadzenie prac w zakresie przyjmowania dostaw oraz przygotowywania towarów do sprzedaży. Wykonywanie prac związanych z obsługą klientów oraz realizacją transakcji kupna i sprzedaży. Prowadzenie działań reklamowych i marketingowych. Reprezentowanie firmy na licznych spotkaniach (targach, ekspozycjach) międzynarodowych. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00 lub 8.00-16.00 w Ligocie.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Ligota (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 4 210 PLN

-wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny pracowników;-identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji-wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji;-stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;-przeprowadzanie procesu rekrutacji;-sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika-określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących stanowisko;-ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji;-współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów;-współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie czy instytucji.
MIDAS MIĘDZYNARODOWE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-16 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 2 400 PLN

obsługa procesów płacowych, przygotowywanie oraz kontrola poprawności naliczeń listy płac, weryfikacja, ewidencja dokumentów płacowych oraz zapewnianie zgodności z przepisami prawa pracy, ustawami podatkowymi oraz ubezpieczenia społecznego, przygotowanie raportów płacowych oraz deklaracji dla ZUS, US, GUS, ścisła i efektywna współpraca z zespołem kadr
Czerska Fabryka Mebli sp. z o.o. - 2017-06-22 - Czersk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 3 000 PLN

Praca 3 x w tygodniu w godzinach nocnych - na giełdzie kwiatowej w Tychach, 2 dni w godzinach dopołudniowych i popołudniowych w Bielsku-Białej, przygotowywanie ofert handlowych.
Hurtownia Kwiatów Andrzej Małek - 2015-12-10 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW INFORMATYCZNYCH - 997,4 PLN

PROWADZENIE STRONY WWW, PORTALU SPOŁECZNOŚCIOWEGO, CZYNNE WSPOMAGANIE DZIAŁAŃ MUZEUM, IMPREZ, WYDARZEŃ I WYSTAW
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA D/S PŁAC - od 2 000 PLN

Obliczanie i sporządzanie list płac nauczycieli i pracowników niepadagogicznych, prowadzenie dokumentacji ZUS, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych, wychowawczych, sporządzanie deklaracji ZUS, raportów imiennych, miesięcznych. Obsługa programu Płatnik, sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, ewidencja i rozliczanie podatku dochodowego pracowników oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, przygotowywanie danych i wprowadzanie ich do programu SIO. Wynagfrodzenie zgodnie z Regulaminem wynagradzania i kwalifikacjami.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2016-07-29 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

podtrzymywanie relacji z aktualnymi klientami, optymalizacja rozwiązań technicznych i dostosowanie ich do potrzeb i wymogów klienta, negocjowanie warunków sprzedaży i przygotowanie umów, realizacja planu sprzedaży, tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM LUB ANGIELSKIM - 3 490 - 4 920 PLN

- Opis stanowiska: Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań dla organów administracji państwowej (sporządzanie oraz składanie deklaracji VAT-7 / VAT-UE / Intrastat). Wspieranie klienta polskiego oraz zagranicznego w prowadzeniu transakcji międzynarodowych od strony podatkowej. Prowadzenie rejestrów dot. deklaracji VAT za pomocą programu informatycznego (wprowadzanie faktur, sporządzanie tabelek podsumowujących). Korespondencja telefoniczna, mailowa oraz pocztowa z Urzędem Skarbowym (składanie oraz redagowanie wniosków / pism / wyjaśnień). Opieka nad funkcjonowaniem biura: odbiór poczty, skanowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji mailowej, odbiór połączeń telefonicznych od kontrahentów / administracji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie międzynarodowejPracę w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Wynagrodzenie adekwatne do profilu, umiejętności i doświadczenia kandydata; Odpowiednie przygotowanie / szkolenia. - Wynagrodzenie: 3490 do 4920 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia). Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność, dokładność i zaangażowanie. Umiejętność analitycznego myślenia. Samodzielność i odpowiedzialność. Umiejętność pracy w zespole. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Praktyczna znajomość deklaracji VAT-7, VAT-UE, pojęcie o transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie bardzo cennym atutem. Warunek konieczny: dobra znajomość języka francuskiego lub angielskiego w mowie i w piśmie (preferowany język francuski). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA D/S. ZAKUPU - od 2 000 PLN

zapewnienie terminowego ,ilościowego i jakościowego zaopatrzenia w zakresie surowćów,pozyskiwanie dostawców oraz utrzymanie profesjonalnych kontaktów handlowych,porównywanie cen oraz prowadzenie negocjacji handlowych,prowadzenie korespondencji handlowej z dostawcami,ocena dostawców pod względem jakości ekonomicznej efektywności zakupów i wiarygodności,sporządzenie sprawozdań z powierzonych zadań,prowadzenie bazy danych dostawców oraz towarów,optymalizacja procesów zakupowych
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2017-11-03 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS KADR I PŁAC - od 3 500 PLN

· Prowadzeniu pełnej dokumentacji kadrowej pracowników· Rozliczaniu czasu pracy (urlopy, zwolnienia, inne absencje)· Weryfikacji i ewidencjonowaniu dokumentów płacowych oraz zapewnieniu ich zgodności z przepisami prawa pracy, przepisami podatkowymi oraz ubezpieczeń społecznych· Kompleksowej obsłudze procesu płacowego (naliczanie wynagrodzeń, zwolnień lekarskich, ZFŚS)· Sporządzaniu deklaracji ZUS, PFRON, PIT oraz sprawozdań GUS· Rozliczaniu umów cywilnoprawnych· Współpracy z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi
Nova-Tech Sp z o.o. - 2018-05-18 - Sulnowo (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ WYDZIAŁU KONTROLI I AUDYTU WEWNĘTRZNEGO - od 1 204,88 PLN

Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-04-18 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. INNOWACJI W ROLNICTWIE I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI WIEJSKIEJ - 997,4 PLN

- Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i podstawowymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania LODR- Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami prawnymi z zakresu doradztwa rolniczego oraz dokumentacją doradczą i szkoleniową- Zapoznanie się z zagadnieniami obejmującymi wsparcie funkcjonowania KSOW w ramach Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich w zakresie: - stosowania nowoczesnych (innowacyjnych) metod agrotechnicznych w gospodarstwach rolnych - tworzenia sieci kontaktów w ramach SIR w województwie - wdrażania nowych rozwiązań oraz dobrych praktyk w zakresie innowacji w rolnictwie - ułatwianie wymiany wiedzy fachowej dot. innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich - upowszechnianie wiedzy na temat innowacyjnych rozwiązań w sektorze rolno- spożywczym i na obszarach wiejskich- Udział w organizacji szkoleń dla rolników z zakresu innowacyjnych rozwiązań technologicznych w produkcji zwierzęcej, roślinnej, ekologii, ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości- Poznanie zasad korzystania z różnych form dofinansowania rolnictwa ze środków UE w ramach PROW 2014- 2020- Udział w szkoleniach, konferencjach, seminariach oraz warsztatach o tematyce rolniczej prowadzonych przez LODR.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kalsk (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Aktywna sprzedaż produktów branży elektryczno- sanitarno- narzędziowej, profesjonalna obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych klientów, praktyczna znajomość zasad merchandisingu, przygotowanie ofert, negocjacje cen oraz pozostałych warunków współpracy z klientem, zbieranie informacji o rynku na temat rozwoju branży, raportowanie działań do przełożonego, współpraca z przedstawicielami w kwestiach technicznych
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-04-29 - Rzeszów (podkarpackie)

SZLIFIERZ MATERIAŁÓW DRZEWNYCH - od 2 000 PLN

Szlifowanie elementów meblowych
PROHERING sp. z o.o. - 2017-11-24 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)

WOŹNY - od 2 100 PLN

Utrzymywanie czystości w wyznaczonych miejsach, pomoc dzieciom w tym niepełnosprawnym w czynnościach samoobsługowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Krasnystaw (lubelskie)