SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU Zamość oferta pracy Przedsiębiorstwo Handlowe OGRÓD spółka z o.o
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż nasion, podłoży ogrodniczych i innych artykułów ogrodniczych w hurcie.
Data publikacji: 2019-01-29
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowe OGRÓD spółka z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Błonie 4, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż nasion, podłoży ogrodniczych i innych artykułów ogrodniczych w hurcie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pośrednicy handlowi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: rolnicze, ogrodnicze, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Obsługa programu Subiekt
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie w zawodzie, znajomość branży nasion, podłoży ogrodniczych.
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe OGRÓD spółka z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Błonie 4, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail - cv koniecznie!
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Błonie
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pośrednicy handlowi
Data dodania oferty pracy: 29.01.2019
Oferta pracy ważna do: 27.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ochrona obiektu handlowego
kontakt przez OHP - 2017-11-08 - Bytom (śląskie)
1. Kontrola produktów pod względem zgodności z kartą produktu, w tym opakowanie i oznakowanie z całą treścią wszystkich etykiet znajdujących się na opakowaniu jednostkowym i zbiorczym, w kontrolowanym oddziale. 2. Kontrola przestrzegania dobrej praktyki produkcyjnej i higienicznej w Oddziałach i Magazynach. 3. Kontrola jakości surowców oraz ich rotacji w Magazynach. 4. Dokonywanie pomiarów w warunkach produkcji Zakładu, majacych na celu poprawę jakości i efektywności danych czynności. 5. Monitorowanie i raportowanie do bezpośrednich przełożonych, zebranych i przeanalizowanych materiałów z wnioskami. 6.Propagowanie wiedzy na temat optymalizacji. 7. Współpraca z wszystkimi Oddziałami Zakładów w Karczewie i Łodzi w zakresie optymalizacji procesów i nowych wdrożeń. 8. Analizowanie wszystkich reklamacji oraz obowiązek składania wyjaśnień do Pełnomocnika Zarządu ds. Jakości, wskazywanie działań korygujących.
SuperDrob Zakłady Drobiarsko Mięsne s a - 2016-04-19 - Karczew (mazowieckie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Puławy (lubelskie)
organizowanie transportu krajowego i międzynarodowego
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kobylnica (pomorskie)
obsługa logistyczna zamówień eksportowych,współpraca z klientami firmy, organizacja procesu transportu lądowego i morskiego,
SCANDIC FOOD Sp z o.o. - 2016-02-23 - Lipsko (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
NAUKA: WYSTAWIANIA DOKUMENTÓW HANDLOWYCH, KONTAKTOWANIA SIĘ Z KLIENTEM, POZYSKIWANIA NOWYCH KLIENTÓW, ANALIZOWANIA RYNKU I OFERT KONKURENCJI.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Osowce (wielkopolskie)
- Naliczanie wynagrodzeń wynikających ze stosunku pracy oraz zasiłków wg aktualnie obowiązujących przepisów, prowadzenie stosownej dokumentacji, ustalanie i naliczanie podatku od wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji PIT,realizacja potrąceń komorniczych i innych względem pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, wystawianie zaświadczeń w zakresie wynagrodzeń oraz dokumentów na potrzeby instytucji zewnętrznych, interpretacja i analiza przepisów prawnych w przedmiotowym obszarze.- Wynagrodzenie: 2800 zł brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo (z możliwością przedłużenia umowy). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Excela, dokładność i bardzo dobra organizacja pracy,komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu. Wymagania dodatkowe: mile widziana obsługa programu Płatnik, umiejętność naliczania wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych wg aktualnie obowiązujących przepisów.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach - 2018-10-02 - Katowice (śląskie)
Telefoniczna obsługa połączeń przychodzących (branża IT), rejestracja zgłoszeń, zgłaszanie awarii. Wstępne zatrudnienie w ramach umowy-zlecenia na okres 1,3 lub 6 m-cy - w zależności od kandydata, później zatrudnienie w ramach umowy o pracę na cały etat. Praca wg grafiku przy zachowaniu 8-godzinnego systemu pracy, w przedziale czasowym 06:00-21:30. Wynagrodzenie w przedziale 2100zł-2400 zł - uzależnione od stanowiska i umiejętności.
QUMAK S.A. - 2016-09-14 - Łódź (łódzkie)
Identyfikowanie potencjalnych odiorców produktów, colelowego rynku sprzedaży, planowane promocji produktów , organiowanie i doskonalenie procesu sprzdaży
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Wałcz (zachodniopomorskie)
nadzór nad oczyszczalnią ścieków, wykonywanie opracowań i dokumentacji wspólnie z organem kontroli w zakresie ochrony środowiska
Proszkownia Mleka Sp. z o.o. w Piotrkowie Kujawskim - 2016-10-13 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyny przy pracach związanych z wykopami fundamentów, rurociągów, pod kable energetyczne.
ASF Energia Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, naluczanie urlopów, chorobowych o pozostałych, sporządzanie listy płac,rozliczanie czasu pracy, współpraca z klientem.
Wielobranżowa Spółka Produkcyjna MIROSŁAWICE Sp. z o.o. - 2017-06-13 - Mirosławice (dolnośląskie)
Montaż instalacji wodno-kanalizacyjnych. Praca w godzinach 7.00-15.00 (pon.-pt.). Okres próbny trwa 3 miesiące. Praca na terenie Śremu i Wielkopolski
COMPLEX INSTAL Marcin Grygier - 2016-02-12 - Śrem (wielkopolskie)
Organizowanie i prowadzenie działalności handlowej przedsiębiorstwa w zakresie lokalnego oraz międzynarodowego handlu. Prowadzenie prac w zakresie przyjmowania dostaw oraz przygotowywania towarów do sprzedaży. Wykonywanie prac związanych z obsługą klientów oraz realizacją transakcji kupna i sprzedaży. Prowadzenie działań reklamowych i marketingowych. Reprezentowanie firmy na licznych spotkaniach (targach, ekspozycjach) międzynarodowych. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00 lub 8.00-16.00 w Ligocie.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Ligota (śląskie)
-wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny pracowników;-identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji-wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji;-stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;-przeprowadzanie procesu rekrutacji;-sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika-określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących stanowisko;-ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji;-współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów;-współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie czy instytucji.
MIDAS MIĘDZYNARODOWE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-16 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
obsługa procesów płacowych, przygotowywanie oraz kontrola poprawności naliczeń listy płac, weryfikacja, ewidencja dokumentów płacowych oraz zapewnianie zgodności z przepisami prawa pracy, ustawami podatkowymi oraz ubezpieczenia społecznego, przygotowanie raportów płacowych oraz deklaracji dla ZUS, US, GUS, ścisła i efektywna współpraca z zespołem kadr
Czerska Fabryka Mebli sp. z o.o. - 2017-06-22 - Czersk (pomorskie)
Demontaż pojazdów.
AUTO KASACJA Mariola Gańko - 2018-03-14 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Praca 3 x w tygodniu w godzinach nocnych - na giełdzie kwiatowej w Tychach, 2 dni w godzinach dopołudniowych i popołudniowych w Bielsku-Białej, przygotowywanie ofert handlowych.
Hurtownia Kwiatów Andrzej Małek - 2015-12-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
PROWADZENIE STRONY WWW, PORTALU SPOŁECZNOŚCIOWEGO, CZYNNE WSPOMAGANIE DZIAŁAŃ MUZEUM, IMPREZ, WYDARZEŃ I WYSTAW
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obliczanie i sporządzanie list płac nauczycieli i pracowników niepadagogicznych, prowadzenie dokumentacji ZUS, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych, wychowawczych, sporządzanie deklaracji ZUS, raportów imiennych, miesięcznych. Obsługa programu Płatnik, sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, ewidencja i rozliczanie podatku dochodowego pracowników oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, przygotowywanie danych i wprowadzanie ich do programu SIO. Wynagfrodzenie zgodnie z Regulaminem wynagradzania i kwalifikacjami.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2016-07-29 - Siedlce (mazowieckie)
podtrzymywanie relacji z aktualnymi klientami, optymalizacja rozwiązań technicznych i dostosowanie ich do potrzeb i wymogów klienta, negocjowanie warunków sprzedaży i przygotowanie umów, realizacja planu sprzedaży, tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Tychy (śląskie)
- Opis stanowiska: Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań dla organów administracji państwowej (sporządzanie oraz składanie deklaracji VAT-7 / VAT-UE / Intrastat). Wspieranie klienta polskiego oraz zagranicznego w prowadzeniu transakcji międzynarodowych od strony podatkowej. Prowadzenie rejestrów dot. deklaracji VAT za pomocą programu informatycznego (wprowadzanie faktur, sporządzanie tabelek podsumowujących). Korespondencja telefoniczna, mailowa oraz pocztowa z Urzędem Skarbowym (składanie oraz redagowanie wniosków / pism / wyjaśnień). Opieka nad funkcjonowaniem biura: odbiór poczty, skanowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji mailowej, odbiór połączeń telefonicznych od kontrahentów / administracji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie międzynarodowejPracę w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Wynagrodzenie adekwatne do profilu, umiejętności i doświadczenia kandydata; Odpowiednie przygotowanie / szkolenia. - Wynagrodzenie: 3490 do 4920 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia). Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność, dokładność i zaangażowanie. Umiejętność analitycznego myślenia. Samodzielność i odpowiedzialność. Umiejętność pracy w zespole. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Praktyczna znajomość deklaracji VAT-7, VAT-UE, pojęcie o transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie bardzo cennym atutem. Warunek konieczny: dobra znajomość języka francuskiego lub angielskiego w mowie i w piśmie (preferowany język francuski). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)
zapewnienie terminowego ,ilościowego i jakościowego zaopatrzenia w zakresie surowćów,pozyskiwanie dostawców oraz utrzymanie profesjonalnych kontaktów handlowych,porównywanie cen oraz prowadzenie negocjacji handlowych,prowadzenie korespondencji handlowej z dostawcami,ocena dostawców pod względem jakości ekonomicznej efektywności zakupów i wiarygodności,sporządzenie sprawozdań z powierzonych zadań,prowadzenie bazy danych dostawców oraz towarów,optymalizacja procesów zakupowych
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2017-11-03 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
· Prowadzeniu pełnej dokumentacji kadrowej pracowników· Rozliczaniu czasu pracy (urlopy, zwolnienia, inne absencje)· Weryfikacji i ewidencjonowaniu dokumentów płacowych oraz zapewnieniu ich zgodności z przepisami prawa pracy, przepisami podatkowymi oraz ubezpieczeń społecznych· Kompleksowej obsłudze procesu płacowego (naliczanie wynagrodzeń, zwolnień lekarskich, ZFŚS)· Sporządzaniu deklaracji ZUS, PFRON, PIT oraz sprawozdań GUS· Rozliczaniu umów cywilnoprawnych· Współpracy z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi
Nova-Tech Sp z o.o. - 2018-05-18 - Sulnowo (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-04-18 - Racibórz (śląskie)
- Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i podstawowymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania LODR- Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami prawnymi z zakresu doradztwa rolniczego oraz dokumentacją doradczą i szkoleniową- Zapoznanie się z zagadnieniami obejmującymi wsparcie funkcjonowania KSOW w ramach Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich w zakresie: - stosowania nowoczesnych (innowacyjnych) metod agrotechnicznych w gospodarstwach rolnych - tworzenia sieci kontaktów w ramach SIR w województwie - wdrażania nowych rozwiązań oraz dobrych praktyk w zakresie innowacji w rolnictwie - ułatwianie wymiany wiedzy fachowej dot. innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich - upowszechnianie wiedzy na temat innowacyjnych rozwiązań w sektorze rolno- spożywczym i na obszarach wiejskich- Udział w organizacji szkoleń dla rolników z zakresu innowacyjnych rozwiązań technologicznych w produkcji zwierzęcej, roślinnej, ekologii, ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości- Poznanie zasad korzystania z różnych form dofinansowania rolnictwa ze środków UE w ramach PROW 2014- 2020- Udział w szkoleniach, konferencjach, seminariach oraz warsztatach o tematyce rolniczej prowadzonych przez LODR.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kalsk (lubuskie)
Aktywna sprzedaż produktów branży elektryczno- sanitarno- narzędziowej, profesjonalna obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych klientów, praktyczna znajomość zasad merchandisingu, przygotowanie ofert, negocjacje cen oraz pozostałych warunków współpracy z klientem, zbieranie informacji o rynku na temat rozwoju branży, raportowanie działań do przełożonego, współpraca z przedstawicielami w kwestiach technicznych
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-04-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Szlifowanie elementów meblowych
PROHERING sp. z o.o. - 2017-11-24 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Utrzymywanie czystości w wyznaczonych miejsach, pomoc dzieciom w tym niepełnosprawnym w czynnościach samoobsługowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Krasnystaw (lubelskie)