SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU MI臉DZYNARODOWEGO Stary Franciszk贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU MI臉DZYNARODOWEGO
Wynagrodzenie: od 2聽600 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: sprzeda偶, zakup artyku艂贸w rolno-spozywczych w Polsce i Azerbejd偶anie, obs艂uga transportu mi臋dzynarodowego
Data publikacji: 2020-10-16
Lokalizacja: Stary Franciszk贸w (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Stary Franciszk贸w, powiat: opolski, woj: lubelskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
sprzeda偶, zakup artyku艂贸w rolno-spozywczych w Polsce i Azerbejd偶anie, obs艂uga transportu mi臋dzynarodowego
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽600 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU MI臉DZYNARODOWEGO
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Stary Franciszk贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: opolski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0612
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽600 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 10.12.2020
Data zako艅czenia pracy: 10.12.2023
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
azerski, w mowie - C1 - zaawansowany, w pi艣mie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w pi艣mie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko: wymagane 2-letnie do艣wiadczenie w handlu
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7171014018
danePracodawcy_regon: 430958204
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Opolu Lubelskim
Adres pracodawcy:
Stary Rynek 14/16, 24-300 Opole Lubelskie, powiat: opolski, woj: lubelskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: opolski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0612
Gmina pracodawcy: Opole Lubelskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Opole Lubelskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0956550
Ulica pracodawcy: Stary Rynek
Numer budynku pracodawcy: 14/16
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: sprzeda偶 hurtowa owoc贸w i warzyw
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Opolu Lubelskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 16.10.2020
Oferta pracy wa偶na do: 30.10.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 16.10.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 16.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6c9e0940ea07ca1876a724d39e07f8ed
Podobne oferty pracy
- prowadzenie akt osobowych nauczycieli, pracownik贸w administracji i obs艂ugi, sporz膮dzanie um贸w, 艣wiadectw pracy, prowadzenie programu kadrowego, sporz膮dzanie sprawozda艅 GUS, ankiet Biura Edukacji, SIO
Szko艂a Podstawowa Nr 163 im. Batalionu "Zo艣ka" - 2019-10-16 - Warszawa (mazowieckie)
1/ przyjmowanie zam贸wie艅 telefonicznych, 2/ wprowadzanie do systemu zam贸wie艅 sprzeda偶owych, 3/ wprowadzanie do systemu dostaw, 4/ kontrola stan贸w magazynowych, 5/ prowadzenie dokumentacji GHP, 6/ inne prace biurowe. Praca w godz.: 5:30-13:30, 8:00-16:00. Oferta dost臋pna w sali E, C, G. Kontakt z pracodawc膮 - tel.: 600 477 717, e-mail: d.szymanska (at) dorado.com.pl
"DORADO CH艁ODNIE" Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Radom (mazowieckie)
- Realizowanie i koordynowanie dzia艂a艅 w zakresie wsparcia sprzeda偶y. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klient贸w. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klient贸w. Realizowanie plan贸w sprzeda偶owych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozm贸w handlowych z klientami oraz aktywny udzia艂 podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach bran偶owych a tak偶e szkoleniach oraz certyfikacja z produkt贸w. Przygotowanie raport贸w z wykonywanych dzia艂a艅. Analizowanie dzia艂a艅 konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkole艅 i prezentacji dla u偶ytkownik贸w ko艅cowych.- Wynagrodzenie: 1850 z艂/brutto + premia. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia bran偶owe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MI艁OSZ S臉KALA - 2016-01-20 - Katowice (艣l膮skie)
sprzeda偶 materia艂贸w elektrycznych i metalowych (narz臋dzie elektronarz臋dzi), obs艂uga klienta, pozyskiwanie nowych klient贸w
"ELHURT-ELMET" Sp. z o.o. - 2018-03-28 - Zambr贸w (podlaskie)
Obs艂uga klienta, zm贸wienia
GREEN Magdalena Moczulska - 2018-04-10 - Tychy (艣l膮skie)
Udzia艂 w realizacji rob贸t budowlanych i remontowych, przeprowadzanie inspekcji budynk贸w i budowli, udzia艂 w realizacji procedur przetargowych
Wojew贸dzki O艣rodek Lecznictwa Odwykowego i Zak艂ad Opieku艅czo-Leczniczy w Gorzycach - 2017-10-17 - Gorzyce (艣l膮skie)
Naliczanie i wyp艂acanie wynagrodze艅 osobowych pracownik贸w teatru,Rozliczanie i wyp艂acanie wynagrodze艅 bezosobowych na podstawie um贸w cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzie艂o, honoraria autorskie),Rozliczanie i wyp艂acanie nale偶nych zasi艂k贸w ZUS,Rozliczanie i odprowadzanie nale偶nych sk艂adek ZUS, w tym obs艂uga dokument贸w ubezpieczeniowych w programie P艂atnik,; Rozliczanie i odprowadzanie nale偶nych zaliczek na podatek dochodowy PIT, w tym sporz膮dzanie elektronicznych deklaracji i informacji podatkowych m.in. PIT-11, PIT-4R, PIT-8AR, IFT-1R,; Rozliczanie i odprowadzanie potr膮ce艅 z wynagrodze艅 z tytu艂u zaj臋膰 komorniczych, wk艂ad贸w i po偶yczek PKZP, sk艂adek na PZU, sk艂adek zwi膮zkowych,; Ewidencja ksi臋gowa list p艂ac,; nne pomocnicze czynno艣ci zwi膮zane z rozliczaniem wynagrodze艅 pracownik贸w, wystawianie dokument贸w Rp-7, za艣wiadcze艅 o zarobkach, pism z obja艣nieniami itp.Wype艂nianie sprawozda艅 statystycznych GUS z zakresu wynagrodze艅,; Okresowe zast臋powanie innych pracownik贸w z dzia艂u ksi臋gowo艣ci (w czasie ich nieobecno艣ci zwi膮zanej z chorob膮 lub urlopem).praca w godz. 7-15
Opolski Teatr Lalki I Aktora im. Alojzego Smolki - 2018-11-15 - Opole (opolskie)
Administrowanie, zarz膮dzanie nieruchomo艣ciami i lokalami , obs艂uga klient贸w.Przygotowanie i nadz贸r nad remontami.
SPO艁EM Powszechna Sp贸艂dzielnia Spo偶ywc贸w w Otwocku - 2017-03-14 - Otwock (mazowieckie)
Szczeg贸艂y og艂oszenia o naborze na stronie internetowej: www.annaland.plSk艂adanie dokument贸w do: 31.05.2017 r. godz. 11, Krapkowice, ul. Kli艅skiego 1 Pok贸j 228 (Stowarzyszenie Kraina 艢w. Anny).
Stowarzyszenie KRAINA 艢W. ANNY - 2017-05-25 - Otm臋t (opolskie)
Bie偶膮ca obs艂uga klienta, realizacja zam贸wie艅; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klient贸w; Promowanie i sprzeda偶 produkt贸w; Dbanie o relacj臋 z klientami; Kszta艂towanie dobrego wizerunku firmy; Pe艂nienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produkt贸w do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewn臋trznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
艢WI臉TOKRZYSKA WOJEW脫DZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2019-02-15 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Recepcjonista
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
Przygotowywanie raport贸w, nadz贸r nad przeliczaniem podatk贸w portugalskich/brazylijskich w j. angielskim i portugalskim, obs艂uga w j臋z. tureckim i angielskim, proponowanie usprawnie艅 proces贸w
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Zabierz贸w (ma艂opolskie)
organizacja szkole艅 dla m艂odzie偶y do 25 roku 偶ycia, nab贸r beneficjent贸w szkole艅, poszukiwanie wyk艂adowc贸w, nadz贸r nad przebiegiem szkole艅
kontakt przez OHP - 2017-03-21 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
Zatrudniona osoba b臋dzie odpowiedzialna za:- dekretowanie i ksi臋gowanie dokument贸w,- rozliczanie sprzeda偶y wewn臋trznej,- prowadzenie ewidencji ksi臋gowych i uzgadnianie z kontami ksi臋gi g艂贸wnej,- ewidencja 艣rodk贸w trwa艂ych,- kontrol臋 dokument贸w 藕r贸d艂owych pod wzgl臋dem rachunkowym i formalnym,- wsp贸艂praca z G艂贸wnym Ksi臋gowym w zakresie sporz膮dzania sprawozda艅 finansowych, dekretacji podatkowych oraz lokalnych statystyk.- analiza rozrachunk贸w,- wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z zamkni臋ciem miesi膮ca i roku.Miejsce pracy: RajkowyKontakt: telefon: 887-070-153 lub 887-070-135; e-mail: kadry (at) schmithpolska.plCV kandydat贸w nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji s膮 przechowywane przez okres 12 miesi臋cy dla potrzeb kolejnych proces贸w rekrutacji. Po tym okresie s膮 usuwane, a dane osobowe kandydat贸w, kt贸rzy nie wyrazili na to zgody nie s膮 przetwarzane w 偶adnym innym celu. Aplikacji nie odsy艂amy. Kontaktujemy si臋 jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udzia艂em w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o tre艣ci:Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie przez Schmith Polska S.A. z siedzib膮 przy ul. Szkolnej 3 w miejscowo艣ci Kulice, 83-130 Pelplin, wpisan膮 w Rejestrze Przedsi臋biorc贸w prowadzonym przez S膮d Rejonowy Gda艅sk-P贸艂noc w Gda艅sku , VII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego pod numerem KRS 0000500233, REGON 222042370, NIP 5932596525, kapita艂 zak艂adowy: 150 000,00 z艂, zawartych w CV na potrzeby obecnego(*), przysz艂ych proces贸w rekrutacji (*).
SCHMITH POLSKA SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-04-25 - Rajkowy (pomorskie)
wystawianie faktur sprzeda偶owych, rozliczanie kierowc贸w z dokument贸w przewozowych (cmr, listy przewozowe, delivery), archiwizacja dokument贸w
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Sul臋cin (lubuskie)
Przygotowywanie i nadzorowanie dokumantcji BHP, prowadzenie szkole艅 z zakresu BHP, opracowywanie instrukcji dotycz膮cych bezpiecze艅stwa i higieny pracy na poszczeg贸lnych stanowiskach pracy, czynny udzia艂 we wdra偶aniu optymalizacji proces贸w produkcyjnych i pomocniczych z wykorzystaniem narz臋dzi Lean, udzia艂 w analizie ryzyka na stanowiskach pracy, ustalanie przyczyn i okoliczno艣ci wypadk贸w oraz prowadzenie rejestru dokunetacji wypadkowej, kontrola warunk贸w pracy, stanu BHP i PPO呕, raportowanie stwierdzonych zagro偶eniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzaj膮cymi do ich usuwania, wsp贸艂praca z poszczeg贸lnymi dzia艂ami wewn臋trznymi w zakresie BHP, prowadzenie dokumentacji wynikaj膮cej z przepis贸w ochrony 艣rodowiska
INTER- METAL S.C - 2018-02-16 - Bonin (zachodniopomorskie)
- wsp贸艂praca z przedstawicielami biznesu i kierownictwem IT dla okre艣lenia i uzgodnienia zakresu test贸w,- zdefiniowanie proces贸w, sposob贸w pracy i narz臋dzi do testowania w 艣rodowisku BI,- zapewnienie, 偶e wymagania dotycz膮ce test贸w s膮 sprawdzone, czytelne i sprawdzalne,- tworzenie i utrzymywanie spraw testowych i scenariuszy testowych,- zapewnienie, 偶e wszystkie wady s膮 poprawnie zg艂aszane, analizowane, przypisywane lub eskalowane w razie potrzeby,- wsparcie podczas test贸w akceptacji u偶ytkownika,- szkolenie m艂odszych tester贸w,- przeprowadzanie szkole艅 zawodowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
-realizacja strategii komunikacji marki,-wsp贸艂praca z partnerami,-nadzorowanie codziennej aktywno艣ci w zakresie komunikacji,-opracowanie koncepcji i realizacja przedsi臋wzi臋膰 wizerunkowych i marketingowych -inne prace zwi膮zane z realizacj膮 plan贸w marketingowych
HALO PHENOMEN Sp. z o.o. - 2016-03-23 - 艁apy (podlaskie)
obs艂uga kadr, prace biurowe z zakresu ksi臋gowo艣ci
FIRMA BUDOWLANA "FOBIS" SP. Z O.O. - 2018-03-28 - Lubin (dolno艣l膮skie)
Koordynowanie proces贸w transportowych, nadz贸r, sporz膮dzanie dokumentacji proces贸w logistycznych. Praca jednozmianowa od poniedzia艂ku do pi膮tku w godz. pomi臋dzy 8.00 a 17.00 w Bielsku-Bia艂ej.
AUTOLOGIST Sp z.o.o. - 2020-09-14 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
sprzeda偶 i promocja, poszukiwanie klient贸w na wagi i ich sprzeda偶
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - 艁臋czyca (艂贸dzkie)
diagnozowanie potrzeb z zakresu automatyzacji i robotyzacji;wprowadzanie rozwi膮za艅 z zakresu automatyzacji i robotyzacji;ocena wykonalno艣ci i z艂o偶ono艣ci proces贸w;zarz膮dzanie procesami wprowadzania rozwi膮za艅 z zakresu automatyki i robotyzacji;tworzenie i zarz膮dzanie wymagan膮 dokumentacj膮.
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Pozna艅 (wielkopolskie)
-
S膮d Okr臋gowy w Bydgoszczy - 2016-05-17 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Pracownik biura promocji i reklamy- oferta sta偶u realizowana ze 艣rodk贸w ( Algorytm) wymagania: wy偶sze kierunkowe, 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce, obs艂uga komputera, znajomo艣膰 social media, pr.jazdy b, komunikatywno艣膰, dok艂adno艣膰, umiejetno艣膰 podejmowania trafnych decyzji.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Nowy S膮cz (ma艂opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wykszta艂cenie 艣rednie; do艣wiadczenie zawodowe mile widziane; prawo jazdy kat. B; mile widziana znajomo艣膰 j臋z. angielskiego; znajomo艣ci technik sprzeda偶y oraz podstawowych zagadnie艅 z dziedziny marketingu i e-marketingu, umiej臋tno艣ci budowania d艂ugofalowych relacji z klientem, komunikatywno艣膰, mile widziane: do艣wiadczenia w bran偶y deweloperskiej lub w sprzeda偶y nieruchomo艣ci, znajomo艣膰 zagadnie艅 prawnych i organizacyjnych sprzeda偶y nieruchomo艣ci; zakres obowi膮zk贸w: bie偶膮ca obs艂uga klient贸w, prezentacja oferty nieruchomo艣ci, utrzymywanie bie偶膮cego kontaktu z klientami, wykonywanie prac administracyjno - biurowych zgodnie z zapotrzebowaniem, prowadzenie strony internetowej oraz facebooka w zakresie oferowanych nieruchomo艣ci, wsp贸艂praca z pozosta艂ymi dzia艂ami firmy oraz biurem notarialnym, sporz膮dzanie zestawie艅, dokument贸w oraz sprawozda艅; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
WEKTOR INWESTYCJE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-10-02 - Gliwice (艣l膮skie)
jw
Nadwi艣la艅ski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej w Warszawie - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)