SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY Gliwice oferta pracy WEKTOR INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na umywalki.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie; doświadczenie zawodowe mile widziane; prawo jazdy kat. B; mile widziana znajomość jęz. angielskiego; znajomości technik sprzedaży oraz podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu i e-marketingu, umiejętności budowania długofalowych relacji z klientem, komunikatywność, mile widziane: doświadczenia w branży deweloperskiej lub w sprzedaży nieruchomości, znajomość zagadnień prawnych i organizacyjnych sprzedaży nieruchomości; zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów, prezentacja oferty nieruchomości, utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientami, wykonywanie prac administracyjno - biurowych zgodnie z zapotrzebowaniem, prowadzenie strony internetowej oraz facebooka w zakresie oferowanych nieruchomości, współpraca z pozostałymi działami firmy oraz biurem notarialnym, sporządzanie zestawień, dokumentów oraz sprawozdań; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2019-10-02
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: WEKTOR INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie średnie; doświadczenie zawodowe mile widziane; prawo jazdy kat. B; mile widziana znajomość jęz. angielskiego; znajomości technik sprzedaży oraz podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu i e-marketingu, umiejętności budowania długofalowych relacji z klientem, komunikatywność, mile widziane: doświadczenia w branży deweloperskiej lub w sprzedaży nieruchomości, znajomość zagadnień prawnych i organizacyjnych sprzedaży nieruchomości; zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów, prezentacja oferty nieruchomości, utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientami, wykonywanie prac administracyjno - biurowych zgodnie z zapotrzebowaniem, prowadzenie strony internetowej oraz facebooka w zakresie oferowanych nieruchomości, współpraca z pozostałymi działami firmy oraz biurem notarialnym, sporządzanie zestawień, dokumentów oraz sprawozdań; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Nazwa pracodawcy:
WEKTOR INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.10.2019
Data dodania oferty pracy: 02.10.2019
Oferta pracy ważna do: 31.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8bca8f79f000344a899a4bcfd41460e7
Podobne oferty pracy
Prowadzenie szkoleniowej działalności kursowej umożliwiającej młodzieży zdobycie kwalifikacji zawodowych, doskonalenie zawodowe, reorientację zawodową oraz ukształtowania aktywnych postaw na ryku pracy; przygotowywanie planu szkoleń; pozyskiwanie oferty szkoleń dla młodzieży; pośrednictwo między młodzieżą zainteresowaną szkoleniami a zakładami pracy gotowymi do przeprowadzenia szkoleń; koordynacja szkoleń realizowanych przez podmioty zewnętrzne. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:45 15:45. Miejsce wykonywania pracy: Młodzieżowe Centrum Kariery OHP w Bolesławcu Al. Tysiąclecia 51. Data rozpoczęcia zatrudnienia październik 2018.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu - 2018-09-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie; bardzo dobra znajomość języka niemieckiego; zakres obowiązków: rozmowy telefoniczne i prowadzenie korespondencji z klientem niemieckim w zakresie organizacji i przebiegu opieki nad osobą starszą, wspieranie klienta w trudnych sytuacjach, rozwiązywanie konfliktów, ustalanie terminów, rejestracja przeprowadzanych rozmów i podjętych działań w bazie danych w jęz. niemieckim; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
"CAREWORK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-20 - Gliwice (śląskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach bliskowschodnich, administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert, ich kalkulacja
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Białystok (podlaskie)
Rekrutacja pracowników do prac budowlanych i porządkowych. umowa na okres próbny, następnie na czas określony, jedna zmiana 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie pizzy w pizzeri Parkowa.
K&K Piotr i Zbigniew Koźbiał S. C. - 2016-04-29 - Inwałd (małopolskie)
Obsługa sklepu internetowego, kontakty z klientami.
Ixion S.C. Brzezinka Artur, Machnik Wojciech - 2017-06-09 - Wodzisław Śląski (śląskie)
praca na terenie wspólnot mieszkaniowych w Białymstoku
AGIS NIERUCHOMOŚCI AGNIESZKA KAMIŃSKA - 2015-12-22 - Białystok (podlaskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Opis stanowiska: Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych. Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi. Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP. Prowadzi rejestr kontroli zewnętrznych oraz archiwizację protokołów i zaleceń pokontrolnych. Sporządza sprawozdania dotyczące działalności kontrolnej. Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz sporządza roczne sprawozdanie w tym zakresie. Dba o kształtowanie właściwych relacji i zasad współpracy z jednostkami organizacyjnymi PWK OHP. Realizuje inne zadania i polecenia przełożonego wynikające z programu działalności OHP Opracowuje wyniki z przeprowadzonych audytów, identyfikacji ryzyka oraz samooceny, sporządza raporty oraz wskazuje obszary, które wymagają wdrożenia odpowiednich mechanizmów w celu zrealizowania zadań i celów jednostki. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy (mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku); bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać do 15.05.2017r. w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku, ul. Uphagena 27 w godzinach 7:45 - 15:45 lub przesłać na adres rekrutacja2.pwk (at) ohp.plZłożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia Prosimy o dopisanie lub zaznaczenie w aplikacji on-line następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych Dz. Ust. z 2014 poz. 1182 z późn.zm wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarzadzania ryzykiem przez Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Gdańsku Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem.Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór importu i eksportu produktów, poszukiwanie nowych dostawców, nadzorowanie stanów magazynowych, współpraca ze spedytorami.(wynagrodzenie: od 2100 zł brutto/mc- do uzgodnienia)
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Łomża (podlaskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie poleceń przełożonego w zakresie sprzątania pomieszczeń, mycia posadzek, mycia okien oraz przeszkleń.Praca w Babicach
Best Clean Sabina Dudek, Rafał Dudek S.C. - 2018-05-04 - Babice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji zwiazanych z ochorona srodowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Przasnysz (mazowieckie)
samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych, w tym udział w nieszablonowych kampaniach angażujących kandydatów, pozyskiwanie i weryfikacja aplikacji na stanowiska produkcyjne, liniowe, specjalistyczne i menadżerskie, zbudowanie trwałych i pozytywnych relacji z kandydatami na każdym etapie współpracy, aktualizowanie i weryfikacja bazy kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, pomoc w kreowaniu ścieżki rozwoju przyszłych pracowników i oceny powdrożeniowej, raportowanie do zarządu wskaźników KPI i ROI z zakresu rekrutacji, wsparcie w budowaniu wewnętrznego programu dobrych praktyk HR (wdrożenie pracowników, ścieżki kariery, obsługa klienta wewnętrznego), współpraca z agencjami pracy w celu pozyskania pracowników produkcyjnych
APT ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-25 - Smolina (wielkopolskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzaani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitczycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyswajanie zagadnień technicznych. Aktualizowanie baz danych. Nadzór nad obiegiem dokumentów. Kreatywne i skuteczne poszukiwanie potencjalnych klientów. Rozwój sprzedaży produktów oferowanych przez firmę.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
obsługa klienta przez email, telefon i skype - w języku polskim i angielskim, pakowanie i wysyłka zamówień, przyjmowanie dostaw, zarządzanie stanami magazynowymi- współpraca z pozostałym działami w celu utrzymania ciągłości dostaw i terminów zamówień, dodawanie produktów do sklepu, wprowadzanie poprawek, obsługa pozostałych kanałów sprzedaży online, wykonywanie fotografii produktów
kontakt przez PUP - 2015-12-31 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie posiłków, dowóz do klienta, dbanie o czystość. Możliwość przyuczenia do zawodu.
Bar ZACISZE Lucyna Juszczyk - 2018-03-06 - Sędziszów (świętokrzyskie)
- prowadzenie rekrutacji i komunikacja z pracownikami w języku ukraińskim- utrzymywanie dobrych relacji z klientem- prowadzenie dokumentacji pracowniczej- kontakt z obcojęzycznymi klientami- szkolenie osób w poszczxególnych procesach pracy w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Łódź (łódzkie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie uczestników na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-28 - Ruda Śląska (śląskie)
1. Prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;2. Prowadzenie kont ksiąg pomocnicznych m.in. dla: rozrachunków z kontrahentami, opracji zakupu i sprzedaży, opracji gotówkowych - rozliczenie kasy;3. Przekazywanie w terminie do budżetu w naleznej wysokości pobranych dochodów należnych jednostce samorządu terytorialnego;4. Prowadzenie ewidencji ksiągowej za pomocą programu finansowo - księgowego firmy Vulcan Sp. z o.o. - wykorzystanego przez Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi;5. Kompletowanie, dekretacja i księgowanie dowodów księgowych dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych zgodnie z obowiązującymi zasadami (polityką) rachunkowości;6. Przestrzeganie zgodności sporządzania i obiegu dokumentów z obowiązująca Instrukcją kontroli i obiegu dokumentów finansowo-księgowych;7. Sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania;8. Bieżące i prawidłowe wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, mających wpływ na rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych;9. Analiza i uzgadnianie wydatków z kosztami;10. Analizowanie kont rozrachunkowych tj. należności i zobowiązań, zgodności naliczeń i innych obciążeń z wpłatami na poszczególne konta bankowe;11. Uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i systetycznych;12. Uzgadnianie obrotów i sald z pomocnicznymi księgami;13. Pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzaniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji;14. Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków;15. Informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego;16. Przygotowanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami;17. Sporządzanie w sposób terminowy przelewów bankowych i dokonywanie przesyłu środków finansowych za pomocą systemu bankowości elektronicznej, w tym m.in. regulowanie w terminie zobowiązań jednostek obługiwanych, z tytułu dostaw i usług;18. Sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości;19. Wystawienie faktur wewnętrznych i not księgowych;20. Prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7C jednostek obsługiwanych;21. Rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych w jednostkach obsługiwanych inwentaryzacji;22. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej;23. Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności;24. Przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce;25. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych;26. Wspomaganie Głównego księgowego centrum w czynnościach i zadaniach realizowanych przez Dział księgowości 27. Informowanie Głównego księgowego Centrum usług Wspólnych Oświat w łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwwanych;28. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami ustalonymi przez jednostkę.29. Przygotowywanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-10-05 - Łódź (łódzkie)
Bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw personalnych - budowanie pozytywnego wizerunku działu personalnego w firmie poprzez orientacje na klientów działu. Profesjonalizm obsługi, opracowywanie i wdrażanie przyjaznych narzędzi zapewniających skutecznych przepływ informacji od/do pracowników firmy, Przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych pracowników z zagranicy w tym m. in. obywateli Ukrainy. Przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji w sprawach zatrudnienia pracowników z Ukrainy do ZUW w Szczecinie oraz do PUP w Pyrzycach.Wymagania: - wykształcenie wyższe,- obsługa komputera (pakieto OFFICE),- biegła znajomość języka Ukraińskiego,- staż pracy mile widziany.
Backer OBR Sp. z o.o. - 2019-02-26 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Świadczenie wsparcia technicznego sprzedaży, zajmowanie się zaawansowanyminaukowo i technologicznie produktami - doradztwo klientom w jaki sposóbnajlepiej wykorzystać produkt lub usługę oraz pozyskiwanie nowych klientów,budowanie długotrwałych relacji z klientami, rozwijanie rynku odbiorców napodległym obszarze, przygotowywanie ofert i rozwiązań techniczno - cenowychoraz prowadzenie negocjacji handlowych i doradztwo techniczne, praca w godz.8-16
Abra Tomasz Czekaj - 2016-05-06 - Opole (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji projektów.Projektowanie testów, obwodów pomiarowych i układów elektronicznych.Wykonywanie pomiarów elektrycznych.Analiza danych pomiarowych.Ocena montażu w elektronice na podstawie norm.
KONTECH Małecki Krzysztof - 2016-02-08 - Raszów (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad infrastrukturą, budynkami i instalacjami, naprawy maszyn i urządzeń, nadzór i naprawa sprzętu technicznego, zapewnianie ciągłości produkcji
Meralliance Poland Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
j.w
KONSALNET SECURITY SP Z.O.O - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
- kompleksowa obsługa klientów telefoniczna oraz mailowa- utrzymanie pozytywnych relacji z klientami- praca w języku urdu- praca może odbywać w trybie zdalnym i stacjonarnym
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Łódź (łódzkie)
- wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej- umiejętność korzystania z Gdańskiej Platformy Edukacyjnej- dbałość o sprawny obieg dokumentów- obsługa poczty elektronicznej- archiwizacja dokumentów
Szkoła Podstawowa nr 9 - 2018-08-23 - Gdańsk (pomorskie)
Kierowca samochodu dostawczego, dowóz artykułów spożywczych do placówek handlowych
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska Nekla - 2016-04-18 - Nekla (wielkopolskie)
- IDENTYFIKACJA CZĘŚCI ZAMIENNYCH-PRZYJMOWANIE / WYDAWANIE TOWARU- PROWADZENIE MAGAZYNU-OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH
PP PKS SP. Z O.O. - 2019-01-17 - Rzeszów (podkarpackie)