SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH Płock oferta pracy Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Organizowanie i przeprowadzanie naborów do pracy oraz selekcjonowanie kandydatów do pracy; kompleksowe prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy w tym na podstawie umów cywilnoprawnych oraz zmianami w warunkach pracy i płacy; prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności badań lekarskich; sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia i wynagradzania; tworzenie regulaminów organizacyjnych i innych, zarządzeń, regulaminów itp.; prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych; naliczanie świadczeń związanych z pracą pracowników Zakładu, sporządzanie list płac i rozliczanie wynagrodzeń; planowanie i organizowanie szkoleń, dokształceń i doskonalenia zawodowego racowników; organizowanie i przeprowadzanie ocen okresowych; sporządzanie sprawozdań do GUS.
Data publikacji: 2019-05-16
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska 57a, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizowanie i przeprowadzanie naborów do pracy oraz selekcjonowanie kandydatów do pracy; kompleksowe prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy w tym na podstawie umów cywilnoprawnych oraz zmianami w warunkach pracy i płacy; prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności badań lekarskich; sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia i wynagradzania; tworzenie regulaminów organizacyjnych i innych, zarządzeń, regulaminów itp.; prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych; naliczanie świadczeń związanych z pracą pracowników Zakładu, sporządzanie list płac i rozliczanie wynagrodzeń; planowanie i organizowanie szkoleń, dokształceń i doskonalenia zawodowego racowników; organizowanie i przeprowadzanie ocen okresowych; sporządzanie sprawozdań do GUS.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ekonomista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: administracja, zarządzanie, finanse i rachunkowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania:a)wykształcenie wyższe - kierunek: ekonomia, administracja, zarządzanie, finanse i rachunkowość;b)posiadanie obywatelstwa polskiego;c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych;d)znajomość aktów prawnych obowiązujących w j.s.t;e)nieposzlakowana opinia;f)znajomość obsługi komputera (programy Word, Excel, OpenOffice, poczta elektroniczna, Internet);g)wykształcenie wyższe pierwszego albo drugiego stopnia, min. 5-letni stażu pracy z nieposzlakowaną opinią;h) znajomość regulacji prawnych z zakresu: prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów o ubezpieczeniach społecznych, znajomość ustawy Kodeksu Pracy, znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość ustawy o finansach publicznych;i) doświadczenie w pracy w administracji publicznej;j) doświadczenie w pracy w kadrach i płacach o umiejętność posługiwania się programami pakietu MS Office Word i Excel oraz programem kadrowo-płacowym;k) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe o obywatelstwo polskie;1) prawo jazdy kategorii BWymagania dodatkowe:a)umiejętność pracy w zespole;b)umiejętność stosowania przepisów;c)dyspozycyjność i gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;d)umiejętność archiwizowania dokumentów;e)sprawność;f)sumienność;g)zaangażowanie;h)komunikatywność;i) wysoka kultura osobista;
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 57a, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny - min. opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;b)życiorys (CV) - min. opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;c)kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz wymagane uprawnienia i dodatkowe kwalifikacje;d)kserokopie świadectw pracy dokumentującej wymagany staż pracy i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie;e)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;f)oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;g)oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;h) oświadczenie kandydata o posiadaniu uprawnień (czynne prawo jazdy kategorii B);i) oświadczenie kandydata o niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe o obywatelstwo polskie; j) informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku REKRUTACJAWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do godz. 15.30 (piętro I, pokój 112) lub przesłać pocztą: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku ul. Bielska 57a 09-400 Płock w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze -Specjalista do spraw finansowo - księgowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Płocku". Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 24 maja 2019 roku.W przypadku ofert przysłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o sobie" Krajowego Rejestru Karnego.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: 24.05.2019
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 57a
Profil działalności pracodawcy: drogownictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: ekonomista
Data dodania oferty pracy: 16.05.2019
Oferta pracy ważna do: 24.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6b0d614feda512d925d35a8e7e8d60c8
Podobne oferty pracy
Zapewnienie, że zgłoszenia przekazane w systemie zarządzania zgłoszeniami (CMS) przez Konsultantów ds. Obsługi Klienta HR są obsługiwane w sposób skuteczny i profesjonalny, gromadzenie i archiwizowanie niezbędnej dokumentacji, zapewnienie, że wszystkie otrzymane, prawidłowo autoryzowane i poprawnie wypełnione dokumenty zostały przetworzone zgodnie z regułami wewnętrznych standardów kontroli procesów (ICS), wprowadzanie w systemach HR (ADP, Workday)zmian w danych pracownika zgodnie z nadanymi uprawnieniami: statusie pracownika, stanowiska pracy, centrum kosztów, wynagrodzenia, itp. Obsługa zgodnie z ustalonym sposobem postępowania zdarzeń związanych z z przebiegiem zatrudnienia pracownika w systemie zarządzania zgłoszeniami (CMS). Tworzenie i przechowywanie dokumentów, zarządzanie i rejestrowanie przepływu dokumentów, zarządzanie cyfrowymi dokumentami pracowniczymi w systemie e-filing zgodnie z procedurami, przygotowywanie raportów dla managerów HR, managerów, pracowników, udział w projektach, komunikacja i śledzenie terminowości określonych procesów HR, proponowanie i wdrażanie uprawnień.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Piła (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów
CLOVIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-25 - Czyżew (podlaskie)
poszukiwanie nowych dostawców, nadzór nad procesem zakupu towarów, nadzór nad procesem sprzedaży (m.in. ustalanie cen, marży), raportowanie w języku tureckim
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż materiałów wykończeniowych oraz budowlanych, realizacja planów sprzedaży i marż, budowanie relacji z klientami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Praca w godz.8-16
KOSTA Sp. z o.o - 2017-12-05 - Opole (opolskie)
Realizowanie zakupów według przyjętych założeń. Prowadzenie negocjacji cen w transakcjach zakupowych. Utrzymywanie kontaktów z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji zamówień. Nadzorowanie terminowości zamówień. Poszukiwanie możliwości redukcji kosztów zakupów.
AN-ELEC Sp. z o.o. - 2016-12-16 - Gdynia (pomorskie)
jw.
ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH NR 4 IM. KAROLA SZYMANOWSKIEGO W WARSZAWIE - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- planowanie i weryfikacja tras- optymalizacja tras- realizacja dostaw w ustalonych godzinach awizacji- weryfikacja pracy przewoźników- weryfikacja kart drogowych- weryfikacja FV transportowych- monitoring dostaw towaru- monitoring temperatur- sumienne, dokładne i terminowe wykonywanie zadań- organizowanie pracy w sposób zapewniający prawidłową realizację zadań
MADEJ WRÓBEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Ruda Śląska (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
PROWADZENIE ZAKUPÓW NA POTRZEBY REALIZOWANYCH PROJEKTÓW, ROZLICZANIE KONT, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW, DBAŁOŚĆ O PROCEDURY I PRZESTRZEGANIE ZAPISÓW USTAWY O ZAMÓWIENIACH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, OBSŁUGA PAKIETU MS-OFFICE, PRAWO JAZDY KAT B, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU BARDZO DOBRYM, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 5 LAT, W TYM 2 LATA NGO
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Nowy Dwór (dolnośląskie)
Profesjonalna obsługa klienta, sporządzanie ofert handlowych, okresowe raportowanie z powierzonych zadań. Praca w godzinach 9.00-17.00. Okres próbny trwa 3 miesiące. Pracodawca zapewnia samochód służbowy, telefon, komputer.
KANWOD-INVEST - 2016-10-05 - Psarskie (wielkopolskie)
Staż w firmie: GB Granites Sp. z o. o. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 38.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Maszewo (zachodniopomorskie)
Nadzór nad zagadnieniami w obszarze BHP
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2016-06-30 - Łebieniec (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z kontrahentami z Wietnamu, sprzedaż, kupno artykułów spożywczych z rynku Azji(Wietnam), pozyskiwanie nowych kontrahentów z Wietnamu oraz na lokalnym rynku, tłumaczenie dokumentów firmy
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Lublin (lubelskie)
udrażnianie i konserwacja kanalizacji deszczowej i ściekowej, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Chocznia (małopolskie)
prowadzenie spraw administracyjnych, obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzacej, kontrola realizacji budzetu, kontrola kosztów, analiza odchyleń, zastepstwo w dziale kadr i płac
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S. A. w Mławie - 2018-02-27 - Mława (mazowieckie)
nadzór i kontrola stanu technicznego instalacji wod.-kan. i cieplnych w obiektach budowlanych zarządzanych Spółkę.
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Dział handlowy. Obsługa sklepu internetowego, kontakt z klientem indywidualnym, pakowanie i wysyłka zamówień, wystawianie faktur, obsługa strony www.
CENTRUM PODOLOGICZNE M. HAFEZI - CHOJECKA - 2016-02-12 - Łódź (łódzkie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac oraz ich księgowanie, rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy- listy obecności, urlopy, zwolnienia, obsługa systemu kadrowo-płacowego Enowa, sporządzanie raportów na potrzeby klientów
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-07-28 - Rzeszów (podkarpackie)
do uzgodnienia
KREO STYL LINDA MAZUR - 2017-09-20 - Rzeszów (podkarpackie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne "SUPON" Sp. z o.o. Kielce - 2018-05-14 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
Wojewódzki Inspektorat Farmacutyczny - 2018-01-26 - Andrzejewo (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządanie deklaracji, ewidencja czasu pracy, rozliczanie PIT i ZUS pracowników, w ograniczonym zakresie pomoc księgowej. Wymagane minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kadrowym. Wymagana znajomość rozliczenia równoważnego czasu pracy, przepisów podatkowych dotyczących pracowników, znajomość podstaw księgowości.
AMATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCĄ - 2016-05-18 - Myślenice (małopolskie)
pozyskiwanie nowych rynków zbytu owoców i ich sprzedaż, prowadzenie rozmów z odbiorcami w języku ukraińskim, eksport na wschód
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Majdany (lubelskie)
kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy,organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,budowanie długotrwałych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,bieżąca wspólpraca z partnerami biznesowymi
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-01-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)