SPECJALISTA DO SPRAW EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ Turek oferta pracy POWIATOWY URZĄD PRACY W TURKU
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: a)rejestrowanie bezrobotnych i poszukujących pracy oraz prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją osób bezrobotnych i poszukujących pracy;b)przyznawanie i wypłacanie świadczeń z tytułu bezrobocia;c)terminowe wydawanie decyzji administracyjnych;d)prowadzenie postępowania administracyjnego w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym w zakresie realizowanych zadań;e)udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie, informowanie bezrobotnych i poszukujących pracy o prawach i obowiązkach;f)realizacja zadań wynikających z koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego państw, w tym realizowanie decyzji wydawanych przez samorząd województwa;g)terminowe wydawanie zaświadczeń na wniosek osób ubiegających się;h)wykonywanie czynności związanych z archiwizacją i digitalizacją dokumentów w systemie Archiwizacja i Cyfryzacja oraz porządkowanie dokumentacji cyfrowej gromadzonej w przedmiotowym systemie, zgodnie z przyjętymi w urzędzie zasadami i wytycznymi.
Data publikacji: 2019-04-11
Lokalizacja: Turek (wielkopolskie)
Pracodawca: POWIATOWY URZĄD PRACY W TURKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Komunalna 6, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a)rejestrowanie bezrobotnych i poszukujących pracy oraz prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją osób bezrobotnych i poszukujących pracy;b)przyznawanie i wypłacanie świadczeń z tytułu bezrobocia;c)terminowe wydawanie decyzji administracyjnych;d)prowadzenie postępowania administracyjnego w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym w zakresie realizowanych zadań;e)udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie, informowanie bezrobotnych i poszukujących pracy o prawach i obowiązkach;f)realizacja zadań wynikających z koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego państw, w tym realizowanie decyzji wydawanych przez samorząd województwa;g)terminowe wydawanie zaświadczeń na wniosek osób ubiegających się;h)wykonywanie czynności związanych z archiwizacją i digitalizacją dokumentów w systemie Archiwizacja i Cyfryzacja oraz porządkowanie dokumentacji cyfrowej gromadzonej w przedmiotowym systemie, zgodnie z przyjętymi w urzędzie zasadami i wytycznymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Turek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: turecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Turek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) niezbędne:a)posiadanie obywatelstwa polskiego;b)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;c)posiadanie:- wykształcenia wyższego o odpowiednim kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku, stosownie do opisu stanowiska, oraz posiadanie rocznego stażu pracy lub - wykształcenia średniego lub średniego branżowego o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku, stosownie do opisu stanowiska, oraz posiadanie dwuletniego stażu pracy;d)kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;e)kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią; 2) dodatkowe:a)mile widziany staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia;b)mile widziane wykształcenie wyższe;c)znajomość ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2018 poz. 1265 ze zm.);d)znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 listopada 2012 r. w sprawie rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy (Dz. U. z 2012 r. poz. 1299);e)znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18 sierpnia 2009 r. w sprawie szczegółowego trybu przyznawania zasiłku dla bezrobotnych, stypendium i dodatku aktywizacyjnego (Dz. U. z 2014 r. poz. 1189);f)znajomość kodeksu postępowania administracyjnego; g)dobra znajomość obsługi komputera, w tym mile widziana znajomość systemu SYRIUSZ STD;h)umiejętność pracy w zespole; i)komunikatywność;j)umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach;k)umiejętność planowania i organizacji własnej pracy.
Nazwa pracodawcy: POWIATOWY URZĄD PRACY W TURKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Adres pracodawcy:
Komunalna 6, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: http://pup.turek.ibip.pl/public/?id=1942281) Niezbędne:a)wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej pup.turek.ibip.pl lub w siedzibie PUP w Turku w pok. nr 101);b)list motywacyjny;c)CV;d)kserokopia dokumentu tożsamości;e)kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;f)kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy;g)oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);h)oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;i)oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;j)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przedłożonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Specjalisty do spraw ewidencji i świadczeń, prowadzonego przez Powiatowy Urząd Pracy w Turku zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych.2) Dodatkowe:a)kserokopie dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.Dokumenty aplikacyjne należy składać tylko w formie pisemnej. Dokumenty aplikacyjne należy własnoręcznie podpisać. Kserokopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata. W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.Planowane jest zatrudnienie 1 osoby na stanowisku specjalisty do spraw ewidencji i świadczeń na podstawie umowy o pracę na czas określony.8. Termin i miejsce składania dokumentów:Do dnia 23.04.2019 r., do godz. 15.30 pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, 62-700 Turek, ul. Komunalna 6, w pok. Nr 101, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko urzędnicze: Specjalista do spraw ewidencji i świadczeń.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 63 280 23 45.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po dniu 23.04.2019 r. nie będą rozpatrywane.Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej (pup.turek.ibip.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Turku przy ul. Komunalnej 6.W załączeniu obowiązek informacyjny dla kandydatów.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: turecki
Gmina pracodawcy: Turek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Turek
Ulica pracodawcy: Komunalna
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.04.2019
Data dodania oferty pracy: 11.04.2019
Oferta pracy ważna do: 23.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie z Programem stażu m.in.- zapoznanie się zprzepisami bhp- nauka przygotowania ofert sprzedaży- nauka zawierania tranzakcji- nauka sporządzenia dokumentacji sprzedaży
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Żywiec (śląskie)
udział przy wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań z zamówień publicznych, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie-Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznych aktach prawnych jednostki, które obowiązują w Nadleśnictwie, wykształcenie wyższe(prawnicze lub administracyjne) lub studia podyplomowe z zakresu Zamówień Publicznych, dokumenty złożyć w zamkniętej kopercie: NADLEŚNICTWO WOLSZTYN ul. Boh.Bielnika 29 z dopiskiem "Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych"
NADLEŚNICTWO WOLSZTYN - 2018-11-07 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Zlecenie i kontrola wykonania prac porządkowych, dostarczanie pracownikom narzędzi i środków czystości. Ewidencja czasu pracy pracowników, współpraca z zarządcami, właścicielami obiektów, dla których wykonywane są prace porządkowe.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "CLEAN-BUD" SPÓŁKA JAWNA JAROSŁAW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2017-04-24 - Gdynia (pomorskie)
Praca biurowa w zakresie edycji dokumentów i przygotowania baz danych; kontakt z urzędami i kontrahentami; inne bieżące prace związane z zajmowanym stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Gostynin (mazowieckie)
praca jako specjalista ds.naliczania wynagrodzeń, praca przy komputerze
DALC I OCHOCKI-DORADCY SP. Z O.O. Sp. K. - 2018-10-02 - Poznań (wielkopolskie)
wyszukiwanie zamówień publicznych z zakresu usług świadczonych przez pracodawcę, przygotowanie ofert, składanie ofert, korespondencja zewnetrzna w tematyce zamówień publicznych i ofert
EKO-SERVICE Sp. z o.o. Spółka komandytowa - 2016-05-30 - Chrzanów (małopolskie)
wystawianie i rozliczanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Komorowo (mazowieckie)
Tłumaczenie korespondencji, rozmowy telefoniczne w języku rosyjskim, ukraińskim. Prowadzenie negocjacji handlowych, pozyskiwanie nowych kontrahentów. Reprezentacja firmy na rynkach wschodnich.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Płock (mazowieckie)
jw.
KING BIKANERI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Otyń (lubuskie)
Tworzenie programów wycieczek krajowych i zagranicznych. Przygotowanie ofert i prezentacja dla klientów.Zarządzanie wszystkimi etapami wycieczki (planowanie tras, rezerwacji, zakwaterowanie, atrakcji, koordynowanie prac pilota)Rozliczanie wyjazdów, analiza i raportowanie
"Adecco Poland" Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2017-08-24 - Niepołomice (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Dworszowice Kościelne (łódzkie)
.
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ITC ANGELIKA JABŁOŃSKA - 2018-04-11 - Baruchowo (kujawsko-pomorskie)
-projektowanie i wdrażanie biznesowych rozwiązań informatycznych przy pomocy technologii Microsoft i Java- udoskonalanie, wspieranie i zachowanie istniejących juz aplikacji EASY DMS i DMP w oporaciu o Microsoft Dynamics CRM oraz Intranet w oparciu o aplikację SharePoint- uczestniczenie w projektach jako speclaista w obszarze technicznym- przeprowadzanie różnych zadań w celu wsparcia rozpoczętych procesów pełnienie roli drugiej linii wsparcia- wykonywanie różnego rodzaju zadań związanych z administrowaniem bazy danych- zapewnienie cyklicznych oraz ad hoc raporty do menadżera- wspieranie biznesu poprzez wprowadzanie operacyjnych oraz ad hoc zmian- upewnianie się, że wswzytskie usługi, cele i zamierzenia są osiągnięte
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Zabierzów (małopolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / -Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach, przygotowanie zestawienia i uzgodnień deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 1300-1710 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od lipca 2017r. - Praca: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, humanistyczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 4 lata pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik.Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
Praca w kuchni. Przygotowanie potraw na uroczystości organizowane w restauracji. Gospodarka surowcami.
RESTAURACJA I HOTEL MAXIM TOMASZ PAWLAK - 2016-08-11 - Długa Wieś Druga (wielkopolskie)
- pozyskiwanie klientów;- utrzymywanie stałych kontaktów z klientami;- przygotowywanie ofert handlowych też w języku angielskim;- planowanie i sprzedaż produktów;- umawianie spotkań handlowych;- przygotowywanie raportów, analiz.
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Polanka Wielka (małopolskie)
- Rekrutujemy, zatrudniamy i delegujemy opiekunki osób starszych do pracy w Niemczech. Jesteśmy zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży opiekuńczej. Ponieważ przez lata gromadziliśmy wiedzę na temat rynku opiekuńczego pracując dla największych agencji pracy w Polsce możemy dzisiaj podzielić się swoim doświadczeniem z Tobą!- Obecnie do naszego zespołu w Katowicach poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. rekrutacji (OD ZARAZ).- Zakres obowiązków: przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatkami oraz weryfikacja językowa; przedstawianie warunków zatrudnienia oraz odpowiadanie na pytania kandydatek; analizowanie ofert w języku niemieckim; przedstawianie profili kandydatek koordynatorom z Niemiec; koordynacja procesu rekrutacyjnego; Prace administracyjno - biurowe; organizowanie przejazdów opiekunek na ofertę oraz do kraju.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w kreatywnym zespole, zdobycie doświadczenia w branży HR, premia po okresie próbnym.- Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego. Wymagana komunikatywna znajomość języka niemieckiego. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-03 - Katowice (śląskie)
pomaganie podopiecznemu w codziennych czynnościach (robienie zakupów, sprzątanie, gotowanie), pielęgnowanie oraz dbanie o zdrowie i higienę osobistą ludzi chorych i niesamodzielnych (mycie, ubieranie)
Ośrodek Pomocy Społecznej w Mieszkowicach - 2015-12-17 - Mieszkowice (zachodniopomorskie)
składanie zamówień do dostawców, monitorowanie dostaw, kontrola nad przebiegiem i realizacją zleceń, prowadzenie rozdziału dokumentacji warsztatowej, technicznej i konstrukcyjnej
ZMUW ENGINEERING SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-26 - Sosnowiec (śląskie)
-realizacja ustawy o pomocy społecznej, świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,-prace administracyjne,-obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Niepołomice (małopolskie)
- monitorowanie występujących klęsk żywiołowych i prognozowanie rozwoju sytuacji, - realizowanie rozwoju sytuacji,- realizowanie procedur i programów reagowania w czasie stanu klęski żywiołowej,- współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej,- nadzór nad systemem wykrywania i alarmowania oraz systemem wczesnego ostrzegania ludności,- dokumentowanie działań podejmowanych przez centrum zarządzania kryzysowego.
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- przygotowywanie korespondencji do doreczenia,- doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych,- realizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usług i towarów, - praca z ludźmi z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi: tablet
Poczta Polska S.A Ośrodek PKL w Szczecinie Dział Rekrutacji, Ocen i Rozwoju - 2018-01-18 - Dębno (zachodniopomorskie)
Profesjonalna i kompetentna obsługa kjlienta z branży retail w języku polskim i angielskim, opracowywanie zleceń, nadzór nad dokumentami związanymi ze świadczonymi usługami, praca na dedykowanych systemach logistycznych, wspólpraca z różnymi działami firmy, przygotowywanie analiz na potrzeby firmy i klientów
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Sosnowiec (łódzkie)
Współpraca z centrum wiedzy, działem HR oraz działem płac w celu utrzymania precyzji danych podczas procesów wynagrodzeń. Administracja systemów wynagrodzeń w firmie zgodnie z przepisami prawa pracy i regulaminem wynagradzania. Nadzór części procesów biorąc odpowiedzialność za osiągnięcie oczekiwanego efektu. Zapewnienie współpracy ze specjalistami ds. Procesów w sprawach dotyczących zmian pracowniczych. Branie udziału w procesach wynagrodzeń oraz mobilności.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kraków (małopolskie)
marketing i reklama instytucji kultury, działania związane z budowaniem wizerunku Instytucji, pozyskiwaniem klsietów - widzów, prowadzenie prac związanych z BHP
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Pszczyna (śląskie)
przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamowień publicznych od chwili wszczęcia postępowania do zawarcia umowy, prowadzenie korespondencji zwiazanej z realizowanymi postępowaniami o udzielenie zamowień publicznych zgodnie z obowiazującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi, opracowanie dokumentow w postępowaniu o udzielenie zamowienia, w tym ogłoszenia, zaproszenia, SIWZ, prowadzenie czynności zwiazanych z publikacja ogłoszeń oraz informacji zgodnie z stawą, sporzadzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych postępowań, sporzadzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamowieniach, opracowanie i archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań, zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy Prawo zamowień publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustawy, monitorowanie zmian stanu prawnego oraz gromadzenie i analiza orzecznictwa w zakresie zamowień publicznych
Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie Filia w Białej Podlaskiej - 2017-12-06 - Biała Podlaska (lubelskie)
weryfikacja i nadzór nad dokumentacją działu jakościsporządzanie raportów
SEUNG SAN IND.POLAND Spółka z o.o. - 2017-02-10 - Ustroń (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kontakty z klientami biznesowymi w zakresie realizowanych zamówień oraz za współudział w osiąganiu celów sprzedażowych (w tym m.in. przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz nadzór nad realizacją zadań wynikających z umów z klientami) WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne, logistyczne lub pokrewne, doświadczenie w dziale sprzedaży/ obsługi klienta lub logistyki, łatwość nawiązywania kontaktu i budowania relacji z klientami, umiejętność skutecznego działania w środowisku wymagającym pracy pod presją czasu i optymalnej wydajności linii produkcyjnych, odporność na stres; niezbędna gotowość do odbycia kilkumiesięcznego szkolenia w Zakładzie EUROBOX Polska w Ujeździe (woj. Łódzkie); mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
"EUROBOX POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Lubliniec (śląskie)
Kontakt tel:335065155 lub CV na maila:k.cholewa (at) czarnygron.pl.Celem typowym na tym stanowisku jest osiągnięcie określonych oszczędności poprzez rozwijanie współpracy z dostawcami, negocjacje jak i szukanie większych wolumenów zakupowych.Sporządzanie inwentaryzacji,bieżący nadzór nad zatowarowaniem kompleksu hotelowo-gastronomicznego.
Czarny Groń sp. z o.o. sp.k. - 2016-06-29 - Rzyki (małopolskie)
aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji biznesowych, sporządzanie raportów handlowych.
BADPOL Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe - 2017-11-17 - Starachowice (świętokrzyskie)