SPECJALISTA DS.NALICZANIA WYNAGRODZEŃ Poznań oferta pracy DALC I OCHOCKI-DORADCY SP. Z O.O. Sp. K.
Stanowisko: SPECJALISTA DS.NALICZANIA WYNAGRODZEŃ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: praca jako specjalista ds.naliczania wynagrodzeń, praca przy komputerze
Data publikacji: 2018-10-02
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: DALC I OCHOCKI-DORADCY SP. Z O.O. Sp. K.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Michała Barzyńskiego 4A, 60-866 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca jako specjalista ds.naliczania wynagrodzeń, praca przy komputerze
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.NALICZANIA WYNAGRODZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie - 1 rok
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe prawo, ekonomia, znajomość przepisówprawa pracy i ubezpieczeń społecznych
Nazwa pracodawcy: DALC I OCHOCKI-DORADCY SP. Z O.O. Sp. K.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Michała Barzyńskiego 4A, 60-866 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, lm
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: zgłoszenia e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Michała Barzyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 4A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 02.10.2018
Oferta pracy ważna do: 02.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach II Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów. Praca w równoważnym systemie czasu pracy od godz.: 7:30. - Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1. pełna zdolność do czynności prawnych,2. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3. nieposzlakowana opinia,4. nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5. nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, 7. ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej,8. co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-12-06 - Katowice (śląskie)
Kandydat musi posiadać wiedzę na temat sieci telekomunikacyjnych , wiedza na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkolenia inżyniera z zakresu GSM BSS oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core Network Opearation and Maintenance, Base Station Subsystem Integration, BSS Parameter Planning, Ip + Ipso Platform, Wireless WCDMA CS Engineer, język aplikacji – JAVA . ZAKRES OBOWIĄZKÓW: TOWORZENIE I UTRZYMANIE STRUKTOR PRODUKÓW FIRMY W BAZACH DANYCH, JAK RÓWNIEZ IMPLEMENTACJA MODELI PRODUKTOWYCH W NARZĘDZIACH OFEROWANYCH I SPRZEDAZOWYCH. WSPÓŁPRACA Z KIEROWNIKAMI I ZESPOŁEM ODPOWIEDZIALNYM ZA CYKL ŻYCIA PRODUKTU W CELU ZAPEWNIENIA PRAWIDOWEGO OFEROWANIA ORAZ DOSTARCZANIA PRODUKTU DO KLIENTÓW.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Wdrożenie w przygotowanie ofert handlowych. Wsparcie procesu sprzedaży /kontakt z klientem biznesowym/. Tworzenie bazy danych. Przygotowanie technicznych wycen dla klientów. Wspołpraca z firmami produkcyjnymi. Przyjmowanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
NALICZANIE LIST PŁAC W OPARCIU O DANE OTRZYMANE OD KLIENTA, PRZYGOTOWYWANIE DEKLARACJI ZUS ORAZ PODATKOWYCH (PIT), SPORZĄDZANIE DEKLARACJI PFRON, GUS, ROZLICZENIA ZFŚS, ROZLICZANIE DELEGACJI ITP.
DOBRA KSIĘGOWOŚĆ SP. Z O.O. BIURO RACHUNKOWE - 2017-01-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Zapoznawanie się z produktem, który ma być przedmiotem reklamy, opracowywanie produktów lub usług zlecanych przez klienta, z uwzględnieniem poczynań konkurencji w określonej dziedzinie oraz metod reklamy przez nią stosowanych, a także wyników badań rynkowych, pozwalających określić upodobania klientów, motywy zakupu towarów oraz wielkość zapotrzebowania na dany produkt lub usługę
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Słupno (mazowieckie)
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Pzp.Przygotowywanie projektów zarządzeń, regulaminów, pism urzędowych i innych dokumentów organizacyjnych w zakresie pracy działu.
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI - 2018-02-05 - Łódź (łódzkie)
Zastępowanie dyrektora GOTSiR NAUTICA w Gorzycach w czasie jego nieobecności.Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych.Pozyskiwanie nowych klientów.Pozyskiwanie sponsorów.Organizacja zajęć, zawodów, imprez sportowo-rekreacyjnych i nadzór nad nimi.Współdziałanie z placówkami oświatowymi, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w celu wykorzystania obiektu do prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych i rehabilitacyjnych.Planowanie i realizacja projektów dla rozwoju i promocji GOTSiR NAUTICAAnaliza obecnych trendów w branży.Przygotowywanie cenników usług, przygotowywanie materiałów reklamowych.Przygotowywanie informacji na stronę internetową.Współpraca z mediamiZapewnienie kadry trenersko-instruktorskiej do prowadzenia zajęć i imprez sportowo-rekreacyjnych organizowanych przez GOTSiR.Zarządzanie powierzchnią reklamową.Kreowanie nowych zajęć na obiekcie GOTSiR.Kreowanie rozwoju infrastruktury GOTSiR NAUTICA.Prowadzenie spraw najmu i dzierżawy mienia zakładu.Koordynowanie/nadzorowanie obsługi ratowniczej i obsługi firmy sprzątające
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-11-18 - Gorzyce (śląskie)
Pomocnik myjni:- mycie pojazdów, - pranie tapicerki, - detaling (woskowanie, polerowanie, czyszczenie)Mijece pracy: Wrocław, ul. Inżynierska 80 h pracy w miesiącu, prac aod poniedziałku do soboty (9:00-19:00)Sala B
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Planowanie, organizacja i nadzór nad procesami serwisowanymi, dbanie o terminowość, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, zamawianie części, otwieranie i zamykanie zleceń, wydawanie pojazdów po naprawie.
Beskidus Sp. z o.o. - 2018-08-16 - Zembrzyce (małopolskie)
Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów, tworzenie i dokumentowanie scenariuszy testowych, automatyzacja testów w tym pisanie skryptów i testów automatycznych, tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczym, rozwiązywanie problemów wykrytych w aplikacjach/systemach, pomoc w przygotowaniu dokumentacji technicznej, wsparcie działu Internal IT w codziennych obowiązkachcu, sala H
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Ewidencja dokumentów, tworzenie raportów, współpraca z klientem w zakresie ofert ubezpieczeniowych.
UNIVERS Dębniak Łukasz - 2016-08-10 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
PROJEKTOWANIE I TWORZENIE ZŁOŻONEGO OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY BIZNESU (SCADA/DMS/EMS), STOSOWANIE NAJLEPSZYCH MEDOT ROZOWJU OPROGRAMOWANIA W CELU ZAPEWNIENIA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI PRODUKTU.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Zabierzów (małopolskie)
1. Prowadzenie dokumentacji bieżącej w formie elektronicznej i papierowej (zestawień, raportów, bazy danych, korespondencja mailowa, tworzenie pism itp.)2. Bieżąca obsługa klientów3. Nadzór nad płatnościami klientów4. Nadzór nad umowami, listami obecności, harmonogramami zajęć5. Nadzór nad pracą trenerów w tym monitorowanie ich czasu pracy, tworzenie zestawień miesięcznych6. Pomoc przy realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych merytoryczna i finansowa7. Pomoc przy pracach administracyjno-biurowych realizowanych projektów 8. Pomoc przy pisaniu projektów unijnych i finansowanych z budżetu miasta/gminy9. Archiwizacja dokumentacji fundacji
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
NAUKA: WYSTAWIANIA DOKUMENTÓW HANDLOWYCH, KONTAKTOWANIA SIĘ Z KLIENTEM, POZYSKIWANIA NOWYCH KLIENTÓW, ANALIZOWANIA RYNKU I OFERT KONKURENCJI.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Osowce (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja pracy dla brygady pracowników z Ukrainy, zapewnienie materiałów i przekazywanie pracownikom wymagań zamawiającego
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Pabianice (łódzkie)
-
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Autosan" - 2017-09-14 - Sanok (podkarpackie)
Wykształcenie wyższe, psychologia, socjologia, zarządzanie, administracja; doświadczenie; 4 lata; znajomość j. angielskiego; samodzielność, um. pracy w stresie, dobra organizacja czasu pracy; zakres obowiązków: telefoniczny i bezpośredni kontakt z klientem, aktywna sprzedaż usług firmy, koordynacja szkoleń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
HPR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIA SELECTONE SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-02 - Gliwice (śląskie)
1. Obsługa zleceń i kompletowanie zleceń w systemach informatycznych2. Analiza i monitorowanie rynków, prowadzenie negocjacji cenowych i zawieranie umów z kontrahentami w zakresie usług realizowanych przez jednostkę organizacyjną3. Przygotowanie niezbędnych ofert zawierających wycenę na realizację usług4. Przygotowywanie postępowań zakupowych na wyłonienie wykonawców usług5. Prowadzenie rejestru zawartych kontraktów 6. Bieżąca analiza realizacji zawartych kontraktów7. Ewidencja danych dotyczących zawartych kontraktów i udzielonych zamówień w systemach informatycznych8. Planowanie realizacji potrzeb klienta wykonawstwem własnym lub podwykonawcą9. Zlecanie i potwierdzanie wykonania usług przez podwykonawców10. Prowadzenie gospodarki magazynowejPraca na okres próbny : 3 lataGodzina zakończenia pracy : 16:00Miejsce pracy: Wrocław, ul. PurkyniegoKontakt kandydatów z pracodawcą: Przemyslaw.Machowczyk2 (at) orange.com, 504 26 11 90sala D
Orange Real Estate Sp. z o.o - 2017-07-18 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2017-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Ekoeuropa Energy Sp. z o.o. - 2017-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
według zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Wołomin (mazowieckie)
nadzór nad wewnętrzną dokumentacją jakościową, opracowywanie i wprowadzanie danych jakościowych, tłumaczenia dokumentacji wydziałowej, archiwizacja dokumentów jakościowych
"A.BERGER POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych Klientów, utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi kontrahentami, rozliczanie się z wyników pracy
"Anatol" Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie, dokumentowanie, archiwizowanie zajęć i wydarzeń kulturalnych, promocja działań Rzeszowskiego Domu Kultury w środowisku lokalnym, a w szczególności przygotowywanie i wprowadzanie materiałów na stronę internetową, ,współpraca z instytucjami oraz organizacjami społecznymi w zakresie kształtowania życia kulturalnego,pozyskiwanie pozabudżetowych środków finansowych oraz materiałów potrzebnych do prowadzenia działalności kulturalnej od sponsorów, fundacji i innych podmiotów.współorganizacja imprez zamkniętych oraz plenerowych
RZESZOWSKI DOM KULTURY - 2017-11-21 - Rzeszów (podkarpackie)
rozpatrywanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Katowice (śląskie)
- Tworzenie FIXLETÓW; testowanie FIXLETÓW; analizowanie przekazanych do produkcji FIXLETÓW; konsultowanie zakresu technicznej specyfikacji; szkolenie developerów z języka RELEVANCE; tworzenie dokumentacji technicznej.- Wynagrodzenie: 5650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: od 10.08.2016 do 10.08.2019. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe - Informatyka / Nauki komputerowe i pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe ponad 5 lat na podobnym stanowisku, w środowisku międzynarodowym. Wymagane umiejętności: Wiedza dot. - tworzenia, testowania i analizy Fixletów; - tworzenia odpowiedniej dokumentacji technicznej; Doskonała znajomość języka relevance; Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Katowice (śląskie)