SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW Wrocław oferta pracy BENEFIT PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: do 17 PLN
Zakres obowiązków: szukanie pracowników z Ukrainy do pracy, wprowadzenie pracownika na zakład, pomoc w wytłumaczeniu i pokazanie pracownikowi pracy na zakładzie, monitorowanie pracownika, umowa zlecenie 3 lata, ilość godzin w miesiącu około 150
Data publikacji: 2020-07-02
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: BENEFIT PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyścigowa 56h, 53-012 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
szukanie pracowników z Ukrainy do pracy, wprowadzenie pracownika na zakład, pomoc w wytłumaczeniu i pokazanie pracownikowi pracy na zakładzie, monitorowanie pracownika, umowa zlecenie 3 lata, ilość godzin w miesiącu około 150
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 150
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 17 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, staż pracy bez znaczenia, znajomość jęz. ukraińskiego A1
Nazwa pracodawcy:
BENEFIT PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8971871606
danePracodawcy_regon: 384560916
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
SOLNY 15, 50-062 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: SOLNY
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242313
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 03.07.2020
Oferta pracy ważna do: 24.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e5e9cc74c0737625ec4ca0f1c475f631
Podobne oferty pracy
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Poznań (wielkopolskie)
OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KONTAKT Z KLIENTAMI, NEGOCJACJE Z PODWYKONAWCAMI, SPORZĄDZANIE PISM, FAKTUROWANIE, SZUKANIE NOWYCH KLIENTÓW, SPORZĄDZANIE UMÓW
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Zmysłowo (wielkopolskie)
1.Prawidłowe wypełnianie kart przekazania odpadów, dokumentów potwierdzających recykling2.Pozyskiwanie decyzji zezwoleń środowiskowych na prowadzenie działalności w zakresie ochrony środowiska, ich weryfikacja i aktualizacja3.Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem obowiązków określonych w posiadanych przez spółkę decyzjach4.Dostosowywanie firmy do obowiązujących przepisów prawnych5.Sporządzanie i rozliczanie opłat za korzystanie ze środowiska, sporządzanie raportów PRTR, KOBIZE.6.Zarządzanie emisją CO2, prowadzanie rachunku w systemie handlu emisjami, rozliczanie wielkości emisji w zakresie CO27.Sporządzanie raportów do WIOŚ o pomiarach np. hałasu, emisji zanieczyszczeń8.Współdziałanie z organami kontroli WIOŚ, Urząd Marszałkowski, Urząd Miasta itp9.Śledzenie zmian w prawodawstwie polskim w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami, przygotowywanie stosownych informacji dla zarządu spółki10.Analizowanie od strony formalno - prawnej projektów związanych z gospodarowaniem odpadami11.Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska na terenie zakładu12.Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu FSC na terenie zakładu
TEKTURA OPAKOWANIA PAPIER SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-10-24 - Tychy (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
Stworzenie dokumentacji personalnej pracowników ze wschodu, współpraca przy prowadzeniu rekrutacji rosyjskojęzycznych osób, tworzenie projektów obowiązków dla poszczególnych stanowisk
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Łódź (łódzkie)
składanie zamówień do dostawców, monitorowanie dostaw, kontrola nad przebiegiem i realizacją zleceń, prowadzenie rozdziału dokumentacji warsztatowej, technicznej i konstrukcyjnej
ZMUW ENGINEERING SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-26 - Sosnowiec (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2020-07-20 - Mroczno (warmińsko-mazurskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
-Współpraca przy nadzorze dokumentacji HACCP, implementacji oraz nadzorze systemów IFS oraz BRC z Kierownikiem produkcji;-Analiza jakościowa surowca i produktu finalnego;-Organizacja badań laboratoryjnych surowca oraz produktu finalnego; -Monitorowanie zagrożeń związanych z systemem jakościowym (z uwzględnieniem szczególnego nacisku na punkty krytyczne oraz punkty kontrolne);-Nadzór wspólnie z Kierownikiem produkcji nad pracą zmiany myjącej, dokonywanie kontroli stanu mycia oraz dezynfekcji, diagnoza nieprawidłowości oraz wdrażanie środków;-Pomoc przy bieżącej kontroli pracy osób zatrudnionych na linii produkcyjnej.Praca na umowę o pracę na okres próbny w godz. 6-14, 14-22 w Wieniotowie.
BG Production Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Wieniotowo (zachodniopomorskie)
wprowadzanie informacji do bazy danych oraz obsługa prohramów w zakresie HR
GIRPOLTRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-10 - Komorniki (wielkopolskie)
Planowanie, realizacja i kontrola procesów pedagogicznych zgodnie z zasadami prawa ośwatowego, obsługa sekretariatu
FIRMA USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWA "KASIA" S.C. M.KORBUT, K. JAŁOCHA - 2019-02-22 - Kraków (małopolskie)
Realizacja czynności służbowych związanych z przeglądami, konserwacją, montażem oraz naprawami elektronicznych i mechanicznych urządzeń systemów zabezpieczeń technicznych, tj: systemów kontroli dostępu, systemów sygnalizacji włamania i/lub napadu, systemów nadzoru wizyjnego, systemów przeciwpożarowych, systemów zabezpieczeń mechanicznych, systemu głośników, systemu ochrony obwodowej detekcji na ogrodzeniu, montaż i serwis pozostałych usług świadczonych przez spółkę
Orlen Ochrona sp.z.o.o - 2020-01-27 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie pełnej administracji kadrowej w tym prowadzenie akt personalnych Obsługa procesów zatrudniania, zmian w zatrudnieniu, zwalniania Przygotowywanie i przekazywanie do zespołu płac danych w celu bieżącej realizacji wypłat Wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników Tworzenie raportów i analiz z zakresu kadrowego
UCMS Group Poland Sp. z o. o. - 2016-07-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków:1. Planowanie i organizowanie pracy z uwzględnieniem przepisów prawa pracy, BHP zasad ergonomii oraz zasad etycznych;2. Konstruowanie programów profilaktycznych spójnych z programem terapii uzależnień;3. Prowadzenie zajęć psychochedukacyjnych i profilaktycznych uzależnień;4. Nawiązywanie kontaktu terapeutycznego z pacjentem/klientem;5. Diagnozowanie na potrzeby opracowania planu terapii/leczenia;6. Opracowywanie celów i planów terapii uzależnień dostosowanych do potrzeb pacjenta/klienta;7. Prowadzenie pracy terapeutycznej grupowej i/lub indywidualnej oraz dobieranie odpowiednich metod, technik i narzędzi pracy;8. Prowadzenie dokumentacji merytorycznej/leczniczej;9. Monitorowanie, ocenianie efektów realizowania planów terapeutycznych uzależnień;10. Autoanalizowanie pracy podczas superwizji.- Wynagrodzenie: od 1125 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Możliwość pracy w pełnym wymiarze czasu pracy dla osób zainteresowanych. Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.-Praca na 1/2 etatu w godzinach: 9:00-22:00 do uzgodnienia z pracodawcą. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagany kurs PARPA. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty terapii uzależnień. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: terapia (at) interia.eu
CENTRUM ROZWOJU UMYSŁU MIND MARZENA ŻMIDZIŃSKA - 2019-02-06 - Katowice (śląskie)
PROMOWANIE DZIAŁALNOŚCI FUNDACJI ZWŁASZCZA W REALIZOWANYCH PROJEKTÓW I PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNYCH, WSPÓŁPRACA PRZY ORGANIZACJI SZKOLEŃ, EVENTÓW I INNYCH WYDARZEŃ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA, PRAWO JAZDY KAT. B, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W STOPNIU DOBRYM, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 10 LAT
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie klientów do branż ślusarkich, branży technicznej, mechanicznej, obróbki skrawaniem, hydrauliki siłowej, konstrukcji stalowych, utrzymywanie stałych relacji z klientem.
ZS MARINE SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-30 - Gdańsk (pomorskie)
zakup i sprzedaż części zamiennych do samochodowych osobowych, prowadzenie ewidencji magazynowej części zamiennych.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa klienta: strzyżenie męskie, damskie, koloryzacja, praca od pon. do pt. 10.00-18.00
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Opole (opolskie)
obsługa klienta stacjonarna , przygotowywanie ofert dla wykonawców,przyjmowanie faktur . poszukiwanie nowych firm wykonawczych.
KOSTA Sp. z o.o - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
prowadzenie sekretariatu, prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego szczebla, sporzadzanie dokumentacji kadrowej, prowadzenie akt osobowych, rozlicznie i nadzór nad ewidencja czasu pracy
TARCZYŃSKI S.A. - 2017-01-27 - Sława (lubuskie)
Specjalista ds. sitodruku będzie odpowiedzialny za: stworzenie od podstaw działu, który będzie zajmował się sitodrukiem oraz wszystkimi kwestiami z tym związanymi. Przy tworzeniu takiego działu specjalista ds. sitodruku odpowiedzialny będzie za tworzenie stanowisk pracy w dziale druku, wyrób maszyn do zakupu, materiałów, narzędzi do pracy, środków ochrony (w porozumieniu z działem BHP). Osoba taka będzie odpowiedzialna za ścisłą i sprawną współpracę z działami powiązanymi (m.in.: administracja, produkcja, dział projektowania). Codziennością będzie: szybkie, precyzyjne reakcje w kontaktach z klientem (wewnętrznym i zewnętrznym) oraz realizację jego wymagań, oczekiwań i potrzeb. Dostosowywanie wydruków/projektów do wysokich standardów produkcji przy zleceniach prowadzonych dla naszych klientów. Częścią zadań będzie tworzenie prototypów wydruków nanoszonych na ekspozycje przeznaczonych do prezentacji klientom, nanoszenie zmian i aktualizowanie wcześniejszych projektów do aktualnie obowiązujących norm przy prezentacji produktów kosmetycznych naszych klientów.
DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-25 - Dobroszyce (dolnośląskie)
Profesjonalna obsługa klienta, sporządzanie ofert handlowych, okresowe raportowanie z powierzonych zadań. Praca w godzinach 9.00-17.00. Okres próbny trwa 3 miesiące. Pracodawca zapewnia samochód służbowy, telefon, komputer.
KANWOD-INVEST - 2016-10-05 - Psarskie (wielkopolskie)
•samodzielne prowadzenie administracji kadrowej podległych działów od zatrudnienia do zwolnienia,•odpowiedzialność za zgodność dokumentacji kadrowej z obowiązującym stanem prawnym,•inicjowanie zmian mających na celu optymalizację procesów kadrowych,•inicjowanie zmian procedur i polityk obowiązujących w firmie,•sporządzanie raportów i analiz na potrzeby organizacji,•sporządzanie planów urlopowych i monitorowanie ich realizacji,•obsługa i rozwój benefitów pracowniczych,•wsparcie merytoryczne kadry kierowniczej, pracowników działu kadr oraz innych działów firmy w zakresie prawnych aspektów kadrowych,•monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego,
SUPERDROB S.A. - 2020-01-24 - Karczew (mazowieckie)
Analiza rynku pod kontem zmiany strategii działania spółki, analiza potrzeb konsumentów i tworzenie nowego portfolio spółki
kontakt przez PUP - 2019-10-04 - Luboń (pomorskie)
koordynowanie działań w obszarze ochrony środwiska, opracowywanie i realizacja projektów w dziedzinie ochrony środowiska
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Płońsk (mazowieckie)
•tworzenie specyfikacji i zamówień•współpraca z zagranicznymi dostawcami sprzętu, dostarczanie informacji zwrotnych dotyczących problemów, rozwiązywania skarg, modyfikacja specyfikacji etc. •tworzenie podręczników i dokumentacji technicznej •projektowanie i implementacja testów funkcjonalnych opartych na up (technologi mikroprocesorowej) •udowa nowych linii produkcyjnych •udzielanie pomocy inżynierom
Panasonic Automotive Systems Czech - 2016-09-29 - Czechy (Czechy)
- Obsługa placowa pracowników: naliczanie wynagrodzeń nauczycieli i pracowników niebędących nauczycielami. - Naliczenia zasiłków, ekwiwalentów i innych należności wynikających z umowy o pracę. - Prowadzenie rozliczeń z ZUS, w tym zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników. - Prowadzenie rozliczeń w Urzędem Skarbowym, w tym sporządzenie rozliczeń pracowników. - Sporządzanie zaświadczeń i zestawień związanych z płacami. - Sporządzanie sprawozdań statystycznych i budżetowych oraz planów wynagrodzeń. - Obsługa płacowa umów cywilno-prawnych.- Wprowadzanie danych do SIO.- Współpraca z działem księgowości oraz z kadrami.- Archiwizacja dokumentów zgodnie z instrukcją archiwalną. Praca w godz.: 7:30-15:30. Oferta dostepna w sali E.Kontakt z pracodawcą - tel.: sekretariat: 508 691 150, kadry: 508 691 068, z-ca głównego księgowego: 502 861 996.
DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI WE WROCŁAWIU - 2020-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
przewóz towarów transport międzynarodowy - przewóz towarów na terenie Europy
TRANS-KOLIBER Sp. z o.o. - 2020-06-16 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie zamówień, przygotowywanie ofert handlowych. Wystawianie dokumentów handlowych (faktury, WZ, dowody wpłaty). Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa poczty mailowej. Praca od poniedziałaku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
Meblotechnika Sp. z o.o. - 2020-09-15 - Kleszczewo (pomorskie)
Prowadzanie analiz finansowych, opracowywanie raportów, współpraca z innymi działami firmy, monitorowanie rozliczeń podatkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych.
kontakt przez PUP - 2020-03-25 - Kraków (małopolskie)