SPECJALISTA DO SPRAW KADR Komorniki oferta pracy GIRPOLTRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: wprowadzanie informacji do bazy danych oraz obsługa prohramów w zakresie HR
Data publikacji: 2020-01-10
Lokalizacja: Komorniki (wielkopolskie)
Pracodawca: GIRPOLTRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Św. Rocha 3, 62-052 Komorniki, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wprowadzanie informacji do bazy danych oraz obsługa prohramów w zakresie HR
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Komorniki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Komorniki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
5-10 lat doświadczenia zawodowego, znajomość przepisów zatrudniania cudzoziemców, znajomość regałów dokumentacji transporotwej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
GIRPOLTRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Św. Rocha 3, 62-052 Komorniki, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: poznański
Gmina pracodawcy: Komorniki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Komorniki
Ulica pracodawcy: Św. Rocha
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 10.01.2020
Oferta pracy ważna do: 24.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e04c319fc727f95a214694c7e99608c3
Podobne oferty pracy
telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych, , kontakt telefonicznych z nowymi klientami, przygotowywanie i sprzedaż ofert, raportowanie wyników
Royal Job Agencja Pracy Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Kraków (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU BETONÓW PREFABET KURZĘTNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie ofert i doradztwo techniczne,odpowiedzialność za logistykę i dokumentację związaną z dostawami i procesami sprzedaży,utrzymywanie współpracy oraz pozytywnych relacji z aktualnymi klientami.Oferujemy: umowę o pracę,, atrakcyjne warunki pracy,, wsparcie w okresie wdrożenia, system ciekawych i rozwijających osobowość szkoleń, duże możliwości rozwoju zawodowego, pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, miłą atmosferę w pracy.Prosimy o dopisanie w aplikacji klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacji przez Vetrex sp. z o.o. (Rokitki, ul. Skarszewska 13, 83-110 Tczew). Zostałem poinformowany, że dane nie będą udostępnianie innym podmiotom, każdej osobie przysługuje prawo wglądu, edycji, poprawiania, przenoszenia oraz usuwania swoich danych. Podanie danych jest dobrowolne."Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie ofert droga e-mailową z podaniem w temacie hasła: Młodszy specjalista ds. eksportu DE, na adres: kariera (at) vetrex.euZastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.
VETREX SP. Z O.O. - 2018-04-13 - Tczew (pomorskie)
wymagane jest doświadczenie w pracy na ww stanowiskuwykonywanie posadzek przemysłowych myjni bezdotykowych1 zmianawynagrodzenie: 3000 zł bruttopraca w delegacji
EKOSERW S.J. - 2017-06-30 - Rososzyca (wielkopolskie)
Kontrola jakości sprzątania, przyjmowanie gości, przekazywanie gościom kluczy.
TRIGLAV SP. Z O.O. - 2018-05-11 - Gdańsk (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista ds. sprzedaży
NORDPOL TREES SP. Z O.O. - 2018-01-16 - Czaplin Mały (zachodniopomorskie)
oragnizowanie stanowiska pracy; opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych; prowadzenie akt osobowych; przygotowanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Mława (mazowieckie)
Prowadzenie ksiąg handlowych, książki przychodów i rozchodów, płace, ZUS. Praca od 7-15
BIURO RACHUNKOWE HOSSA CENTRUMSYLWIA KURYS - 2018-03-14 - Opole (opolskie)
Przyjmowanie rezerwacji, tworzenie ofert, koordynowanie i wprowadzanie rezerwacji. Praca na umowę o pracę w godz. nocnych 20-8, również w weekendy.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obsługa traka poziomego (cięcie bali drewnianych).
ICF Wood Paweł Fąfara - 2019-05-20 - Czudec (podkarpackie)
Obsługa klientów salonu samochodowego, sprzedąż nowych aut.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kalisz (wielkopolskie)
Transport mebli
FIRMA "ROBEX" KLEKOWSKI ROBERT - 2016-03-16 - Radomsko (łódzkie)
Na tym stanowisku pracownik będzie odpowiedzialny za udzielanie odpowiedzi na pytania przychodzące od klientów wewnętrznych (pracowników firmy) poprzez różne kanały komunikacji (jak czat, telefon, system elektroniczny), dotyczące różnorodnych procesów HR i wewnętrznych programów pracowniczych. Główne zadanie będzie polegać na przeszukiwaniu wewnętrznych polityk i baz wiedzy, oraz odpowiadaniu na pytania przychodzące od klientów wewnętrznych. Rozwiązywanie skomplikowanych problemów może wymagać bliskiej współpracy z innymi pracownikami z różnych działów. Pracownik będzie dostarczać coaching, odpowiednio wpływać na sposób rozwiązywania problemów oraz dyskutować różne opcje rozwiązywania problemów z kierownictwem i innymi współpracownikami w zakresie polityk firmy i programów benefitowych. Będzie także brać udział w regionalnych i globalnych projektach HR, szkoleniach i spotkaniach, według potrzeb.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-04 - Gdańsk (pomorskie)
- kompleksowa obsługa sprzedaży krajowej i zagranicznej- nadzór nad harmonogramem załadunków- organizacja wysyłek kurierskich- rozliczanie kontraktów sprzedażowych- sporządzanie planów sprzedaży- analiza i przygotowywanie ofert handlowych- prowadzenie dokumentacji handlowej
Suszarnicza Spółka "Ogrodnik" SA - 2019-02-11 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Obowiązki: Systematyczne przekazywanie do działu handlowego przychodzących zamówień/korekt/wycen od kontrahentów Nadzór nad bieżącym monitorowaniem sald i należności klientów Systematycznie informowanie klientów o terminie dostawy i wysokości należności Nadzór i ustalanie warunków i terminu spłaty należności oraz wysyłanie wezwań do zapłaty Kontrola bieżących zamówień Przygotowywanie raportów na polecenie przełożonego Systematyczna współpraca z wewnętrznymi działami firmyOczekiwania: Dobra znajomość pakietu MS Office Znajomość języka francuskiego Dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie Umiejętność pracy w zespoleOferujemy: Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego Karta multisport, prywatna opieka medyczna
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
koordynowanie proceców zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji. Zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych. Monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw.
"PRONAR" Sp. z o.o. w Narwi - 2015-12-29 - Narew (podlaskie)
obróbka drewna
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Myszyniec (mazowieckie)
telefonicznie pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych i obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Miechów (małopolskie)
Odpowiadanie na zapytania klientów, pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
doradztwo techniczno-handlowe klientom firmy, dobór odpowiednich produktów z gamy oferowanej przez przedsiębiorstwo, prowadzenie ewidencji działu handlowo-technicznego
"EKONSTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-26 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż części do maszyn rolniczych zachodnich FENDT, Massey Ferguson; poszukiwanie nowych klientów
"KRUSZEWSKI" Roman Kruszewski - 2016-03-24 - Pokrzydowo (kujawsko-pomorskie)
Realizacjia zakupów biomasy.Nadzór nad harmonogrami dostaw biomasy, organizacja logistyki dostaw.Prowadzenie ewidencji dostaw biomasy.Współpraca z dostawcami biomasy oraz kierownictwem i służbami Jednostek Wtórnych w Grupie TAURON,Sporządzanie wymaganych raportów i analiz.Kontrola stanów magazynowych.Praca w systemie IFS.
Biomasa Grupa TAURON Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Stalowa Wola (podkarpackie)
• rejestracja pacjentów na wizyty lekarskie i kontrole• planowanie zabiegów• rozliczanie kart zabiegowych• przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń z NFZ• sprzedaż usług uzdrowiskowych• przyjmowanie płatności i wystawianie faktur• bieżąca współpraca ze wszystkimi działami
UZDROWISKO KRAKÓW SWOSZOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-13 - Kraków (małopolskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta portugalskojęzycznego. Konsultacje transakcji, poszukiwanie nowych producentów.
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
- Odpowiedzialność za generowanie przychodu i zysku na przydzielonym obszarze / grupie klientów. Nawiązywanie kontaktów z nowymi i potencjalnymi klientami. Przygotowywanie i wysyłanie ofert do klientów oraz obsługiwanie ofert od kontrahentów, prowadzenie korespondencji handlowej. Sprzedawanie produktów firmy i realizacja planów sprzedażowych. Podtrzymywanie współpracy z aktualnymi klientami. Prowadzenie negocjacji z kontrahentami. Obsługa zamówień, określanie warunków dostawy i kontrola dostaw. Udzielanie klientom wsparcia technicznego w zakresie produktów firmy. Organizowanie i udział w targach, spotkaniach i imprezach handlowych. Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy.- Miejsce pracy: siedziba firmy Katowice oraz wyjazdy służbowe również poza terenem Polski.- Godziny pracy: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 do ustalenia z pracodawcą.
FABRYKI SPRZĘTU I NARZĘDZI GÓRNICZYCH GRUPA KAPITAŁOWA FASING SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-02-07 - Katowice (śląskie)
1. Obsługa i koordynacja umów zawartych z dostawcą amerykańskim w programie Foreign Military Sales (FMS).2. Współpraca z instytucjami krajowymi i zagranicznymi w sprawach dotyczących realizacji umów FMS.3. Udział w wytwarzaniu dokumentów niezbędnych do realizacji czynności celno-spedycyjnych.4. Organizacja i udział w spotkaniach podsumowujących poszczególne etapy realizacji umów FMS (PMR Project Management Review).5. Opracowywanie wystąpień oraz tłumaczeń w języku angielskim.Wynagrodzenie brutto: 2.853 zł + premia regulaminowa 25%.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-04-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS, sprawozdania do GUSprtaca w godz. 8-16
WYTWÓRNIA HYDRAULIKI OKRĘTOWEJ Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
- Wykonywanie prac budowlano-wykończeniowych.- Praca wykonywana na terenie woj. śląskiego oraz całej Polski według zleceń.- W przypadku wykonywania pracy powyżej 50 kilometrów od Katowic Pracodawca zapewnia zakwaterowanie oraz wyżywienie.- Praca w godzinach: 8:00-17:00 (w tym godzinna przerwa na obiad). Praca będzie wykonywana również w niektóre soboty.
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Katowice (śląskie)