SPECJALISTA PRAC BUDOWLANO-WYKONCZENIOWYCH Katowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA PRAC BUDOWLANO-WYKONCZENIOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - Wykonywanie prac budowlano-wykończeniowych.- Praca wykonywana na terenie woj. śląskiego oraz całej Polski według zleceń.- W przypadku wykonywania pracy powyżej 50 kilometrów od Katowic Pracodawca zapewnia zakwaterowanie oraz wyżywienie.- Praca w godzinach: 8:00-17:00 (w tym godzinna przerwa na obiad). Praca będzie wykonywana również w niektóre soboty.
Data publikacji: 2019-11-05
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Wykonywanie prac budowlano-wykończeniowych.- Praca wykonywana na terenie woj. śląskiego oraz całej Polski według zleceń.- W przypadku wykonywania pracy powyżej 50 kilometrów od Katowic Pracodawca zapewnia zakwaterowanie oraz wyżywienie.- Praca w godzinach: 8:00-17:00 (w tym godzinna przerwa na obiad). Praca będzie wykonywana również w niektóre soboty.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA PRAC BUDOWLANO-WYKONCZENIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w sprawie oferty pracy z PUP Katowice w godzinach: 14:00-15:30 lub osobisty w godzinach: 8:00-14:00.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Pośpiecha
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy:
ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH. MALOWANIE I SZKLENIE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.11.2019
Data dodania oferty pracy: 05.11.2019
Oferta pracy ważna do: 26.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fe5659b0847817f409821bff1c851e36
Podobne oferty pracy
prowadzenie sprzedaży części do lokomotyw, szukanie i pozyskiwanie klientów na w/w części, dorywczo prowadzenie magazynu, prowadzenie dokumentacji handlowo-magazynowej.
DIESEL LOKO DISTRIBUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-29 - Oświęcim (małopolskie)
Prowadzenie spraw handlowych spółki, poszukiwanie pracowników tymczasowych.Bieżace kontakty z klientami w Polsce i kontakty z osobami poszukującymi pracy.Wsparcie dla zatrudnionych pracowników tymczasowych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczenia, prowadzenie bieżących spraw biura
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Grójec (mazowieckie)
Sprzedaż detaliczna asortymentu, obsługa i doradztwo klientowi indywidualnemu, obsługa programu sprzedażowego.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Wyszków (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
- Zakres obowiązków:1. Kontrola formalno-rachunkowa oraz dekretacja i ewidencja dowodów księgowych według obowiązujących w NFZ zasad rachunkowości,2. Sporządzanie dokumentów zastępczych (PK) i ich ewidencja,3. Sporządzanie not odsetkowych i ich ewidencja,4. Wystawianie poleceń przelewów bankowych i ich kontrola,5. Terminowe regulowanie zobowiązań,6. Windykacja należności,7. Bieżąca analiza sald i obrotów kont,8. Przygotowywanie danych niezbędnych do sporządzania sprawozdań.- Wynagrodzenie: od 3400 do 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe (preferowane wyższe ekonomiczne w zakresie rachunkowości). Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim wymagane jest 5 lat stażu pracy, przy wykształceniu wyższym wymagane są 3 lata stażu. pracy.Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2018 r., poz. 395, z późn. zm.),3. Umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym (w tym pakietu MS Office),4. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność poprawnego formułowania pism.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-18 - Katowice (śląskie)
realizacja polityki kadrowej
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Radgoszcz (małopolskie)
Sporządzanie dokumentacji ppoż i bhp, prowadzenie szkoelń ppoż i bhp, czytanie projektów, sporządzanie wycen i ofert.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie, zarządzanie, koordynowanie, nadzorowanie i realizowanie projektów. Tworzenie standardów, procedur i wzorów dokumentacji projektowej; analizowanie i stosowanie przepisów prawa i zasad realizacji projektu; monitorowanie i koordynowanie realizacji zadań projektowych
Centrum Inicjatyw Lokalnych - 2016-07-19 - Zawiercie (śląskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-01-19 - Rokocin (pomorskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy.Wymiar czasu pracy zależy od organizacji pracy własnej.
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-09 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
realizacja zamówień, awizowanie transportów, kompletowanie dokumentów, tworzenie raportów i dokumentacji, optymalizacja stanów magazynowych
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-26 - Kwidzyn (pomorskie)
Kontrolowanie jakości dostaw materiałów podstawowych, półwyrobów i części kooperacyjnych w tym:- dokonywanie ich odbioru, ocena jakości zgodnie z obowiązującymi normami. Dokonywanie kontroli w procesie produkcyjnym poprzez:- stałą ocenę jakości pracy bezpośrednich wykonawców - przeprowadzanie wyrywkowych kontroli operacji, ich kolejności oraz zgodności z zapisami w planach produkcyjnych. Dokonywanie odbioru jakościowego wyrobów wg obowiązujących dla nich wymagań jakościowych oraz przeprowadzenie kontroli gotowych elementów. Przestrzeganie przepisów dotyczących postępowania z przyrządami kontrolno-pomiarowym. Odbiory techniczne u kooperantów, inicjowanie reklamacji do dostawców. Inicjowanie reklamacji wewnętrznych Karty Braków. Konsultowanie z klientami wymagań jakościowych. Pomiary i sprawdzenia wspomagające w toku produkcji nie stanowiące elementu odbioru operacji.Wykonywanie badań nieniszczących w certyfikowanych metodach.
KOFAMA Koźle S.A. - 2016-11-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Planuje, organizuje, monitoruje, rozlicza, dokumentuje szkolenia oraz konferencje, warsztaty jak i spotkania biznesowe.
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Łódź (łódzkie)
redagowanie tekstów, współpraca z mediami, organizacja eventów, wydarzeń promocyjnych, planowanie kampanii promocyjnych i marketingowych.
BANK ŻYWNOŚCI W KRAKOWIE - 2017-08-14 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie kontrahentów, negocjowanie cen na rynku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Oświęcim (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie i prowadzenie postępowań i dokumentacji związanej z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych oraz zamówieniami publicznymi, całościowy nadzór nad w/w procedurami,
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.BOLESŁAWA LUBOSZA W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-11-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)
jw.
Agroleasing Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja i koordynacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2019-10-28 - Radom (mazowieckie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Mochy (wielkopolskie)
- pozyskiwanie klientów biznesowych, telemarketing, spotkania, negocjacje biznesowe, opracowywanie wycen druku i wynajmu nośników reklamowych- realizacja zleceń z zakresu reklamy i poligrafii- obsługa maszyn cyfrowych i wielkoformatowych- obsługa introligatorni: wycinarki, foliarki, falcarki, bigówki, linie do klejenia i broszurowania, lakierówki, linie do zamykania spiral etc.- przygotowywanie składu do druku DTP- współpraca przy tworzeniu kampanii reklamowych, projektów graficznych- obsługa systemów sprzedażowych on- Line
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Tyczyn (podkarpackie)
podpisywanie umów cywilno- prawnych
NATIONALE-NEDERLANDEN USŁUGI FINANSOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-26 - Lubin (dolnośląskie)
doradztwo techniczno-handlowe klientom dobór odpowiednich produktów wsparcie techniczne
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
zakupy, sprzedaż mięsa, budowanie relacji z klientami, koordynacja zamówień z szefem rozbiorukontakt telefoniczny tel. 602 262 485 następnie osobisty
ZAKŁADY MIĘSNE KLICHPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Białykał (wielkopolskie)
Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie bhp, Wsparcie w procesach inwestycyjno-budowlanych,Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP,Przeprowadzanie kontroli warunków pracy w Spółce,Koordynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP,Prowadzenie niezbędnych analiz i statystyk, sporządzanie raportów zgodnie z procedurami Spółki
"MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie ewidencji składników majątku (środki trwałe) i wyposażenia OHP; prowadzenie ksiąg inwentarzowych, przygotowanie i udział w inwentaryzacjach; czynny udział w brakowanie sprzętu (likwidacja) będącego na stanie Wojewódzkiej Komendy; właściwe oznakowanie majątku ruchomego, bieżąca aktualizacja wykazów wyposażenia w pomieszczeniach Wojewódzkiej Komendy i jednostek organizacyjnych; prowadzenie archiwum zakładowego; prowadzenia spraw z zakresu sprawozdawczości
Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-01-16 - Zielona Góra (lubuskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
TARGOR-TRUCK Sp. z o. o. - 2018-04-11 - Ławy (mazowieckie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
X
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Przeworsk (podkarpackie)
sprzedaż telefoniczna i bezpośrednia usług oferowanych przez agencję interaktywną: stron www., sklepów internetowych, projektów graficznych
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Tarnów (małopolskie)